Σάββατο 18 Μαΐου 2013

Ως πότε αδέρφια Αγρινιώτες θα τιμάμε τους 120 ήρωες σε δύο ξεχωριστά μνημόσυνα;

Την Κυριακή 21 Απριλίου το Παράρτημα Αγρινίου της Πανελλήνιας Ένωσης Αγωνιστών Εθνικής Αντίστασης και του Δημοκρατικού Στρατού Ελλάδας έκανε το δικό του μνημόσυνο. 
Σήμερα 18 Μαϊου ο Δήμος Αγρινίου έκανε το "επίσημο".
Ευτυχώς σήμερα ασβέστωσαν το υποτυπώδες μνημείο!
Ρεπορτάζ και φωτογραφίες από agriniopress.gr/

Επίσημο μνημόσυνο στην μνήμη των 120 εκτελεσθέντων από τις γερμανικές δυνάμεις κατοχής  και τους ντόπιους συνεργάτες τους, τελέστηκε σήμερα το πρωί από τον Δήμο Αγρινίου στον Ιερό Ναό Αγίας Τριάδας.
 Οι 120 εκτελέστηκαν ανήμερα της Μεγάλης Παρασκευής 13 Απριλίου 1944, ως αντίποινα για σαμποτάζ αντιστασιακών σε τρένο με γερμανικά πολεμοφόδια.


Έπειτα από το μνημόσυνο ακολούθησε επιμνημόσυνη δέηση ενώ έγινε κατάθεση στεφάνων από τον Δήμο Αγρινίου, Αντιστασιακές οργανώσεις, επισήμους και συγγενείς των θυμάτων. Παραβρέθηκε ο δήμαρχος Αγρινίου Παύλος Μοσχολιός, αντιδήμαρχοι, δημοτικοί σύμβουλοι, εκπρόσωποι του ΣΥΡΙΖΑ , συγγενεις των θυματων κλπ
Για τα γεγονότα των ημερών και το διαχρονικό τους μήνυμα μίλησαν ο Χρ. Κορδολαίμης, δημοτικός σύμβουλος και πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του δήμου Αγρινίου και ο Βασίλης Ρήγας, εκπρόσωπος του παραρτήματος Αγρινίου της Πανελλήνιας Οργάνωσης Αγωνιστών Εθνικής Αντίστασης;

Τιμές απέδωσε η Δημοτική Φιλαρμονική του  Αγρινίου, ενώ από τους τοπικούς  βουλευτές, παρέστη μόνον η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Μαρία Τριανταφύλλου.
Φωτορεπορτάζ από την εκδήλωση τιμής και μνήμης των 120 εκτελεσθέντων στο Αγρίνιο

Στις 22 Απριλίου 2013 κάτω από τον τίτλο και τη φωτογραφία που βλέπετε σχολιάζαμε για πολλοστή φορά:
Μπορεί να χαρακτηριστούμε εμμονικοί, όμως δεν μπορούμε να μην σχολιάσουμε δυο πράγματα που εξακολουθούν να μας κάθονται στο στομάχι σε ότι αφορά την οφειλόμενη απ' όλους μας απόδοση τιμής στους 120 ήρωες συμπατριώτες μας.

α) Και φέτος πάμε σε δύο ξεχωριστά μνημόσυνα,γιατί αδέρφια;
β)Αυτό το έρμο υποτυπώδες μνημείο δεν βρέθηκε ένας άνθρωπος να το ασβεστώσει;Δείτε στις φωτογραφίες τα γκράφιτι των παιδιών!!!

Διαβάστε τι γράφαμε για το μνημόσυνο και το μνημείο (για πολλοστή φορά) στο φετινό μας αφιέρωμα σ' εκείνη τη μαύρη μέρα για το Αγρίνιο κι ολάκερη την Ελλάδα.Κι όσο ζούμε θα συνεχίσουμε να τα γράφουμε γιατί πιστεύουμε πως  αξίζει περισσότερος σεβασμός και στη θυσία τους και στη μνήμη τους.

================================
Ούτε ένα στεφάνι από τους υπόλοιπους; 

Σημερινό σχόλιο για το ίδιο θέμα στο http://www.agrinionews.gr

Αναμφίβολα το κορυφαίο νεότερο ιστορικό γεγονός για την πόλη του Αγρινίου είναι εδώ και δεκαετίες η επέτειος της θυσίας των 120. Δυστυχώς από μια συγκυρία ενός τσακωμού σε μια εκδήλωση του παρελθόντος(ή μάλλον μια άκομψης ενέργειας από πρώην δήμαρχο)οι εορτασμοί που ήταν κοινοί έσπασαν στα δύο και χωρίστηκαν και οι αντιστασιακές οργανώσεις οι οποίες αποδίδουν τιμές ανάλογα με το που πρόσκειται ο καθένας.

Οι φορείς με την απευθείας σχέση με το ΕΑΜ-αν κάτι τέτοιο είναι δόκιμο να ειπωθεί-κάνουν τη δική τους ξεχωριστή γιορτή μνήμης. Σήμερα το πρωί έγινε η γιορτή των υπολοίπων. Πλην των επισήμων οι υπόλοιποι που παρέστησαν ήταν στη συντριπτική τους πλειοψηφία από το χώρο της σημερινής αξιωματικής αντιπολίτευση σε ποσοστό άνω του 90% και με όλες τις τάσεις σε πλήρη ανάπτυξη. Παλιότερα αυτό το “άνω του 90%” που παρίστατο προερχόταν από το ΠΑΣΟΚ και τον ευρύτερο χώρο. Τίποτε από αυτά δεν είναι μυστικά. Αυτό που προξενεί εντύπωση είναι άλλο. Καλά το ΠΑΣΟΚ, ίσως παίρνει και αυτό που του αναλογεί, παρότι το θέμα δεν είναι τι ποσοστό έχει το εν λόγω κόμμα σήμερα.

Κανένας από τη Ν.Δ τη ΔΗΜΑΡ ή κάποιος τέλος πάντων που να εκπροσωπεί την κυβέρνηση δεν βρέθηκε να  συμμετάσχει σε αυτές τις εκδηλώσεις; Και καλά τόσα χρόνια, αλλά τώρα που εννοείται ότι είναι μια τρικομματική, φέτος, δεν έκρινε κάποιος ότι πρέπει να στείλει ένα στεφάνι έστω; Τι ακριβώς σημαίνει αυτό; Δεν τις πιστεύουν αυτές τις εκδηλώσεις; Αν δεν τις πιστεύουν γιατί δεν το λένε ανοιχτά; Αν τις πιστεύουν και απλά φοβούνται να εμφανιστούν ή νιώθουν ότι είναι “γιορτές κάποιων άλλων” ξέρουν τι κενό αφήνουν στην τοπική πολιτική; Ξέρουν τι κακό κάνουν;

Γ.Σ.

Σχόλιο  Ζείδωρον:
Το θέμα αγαπητέ Γιάννη δεν είναι ότι κάποιοι δεν κατέθεσαν σήμερα στεφάνι,αλλά να σταματήσει αυτός ο διχασμός.Να στρώσουν τον κ@λο τους κάτω και οι μεν και οι δε και να βρούνε τη χρυσή τομή ώστε κάθε χρόνο να γίνεται ΕΝΑ και ΜΟΝΟ πανδημοτικό μνημόσυνο ανήμερα της μαύρης επετείου.Για μια και μόνη πατρίδα έπεσαν οι συμπατριώτες μας κι όχι  χώρια για τους μπλε,τους πράσινους,τους ροζ,τους κόκκινους και τις λοιπές αποχρώσεις.
Ημαρτον με τις κομματικές παρωπίδες,φτάσαμε στο 2013!
Ποιες είναι αυτές οι αγεφύρωτες διαφορές πιά μετά από τόσα (69) χρόνια;
Κι ο Δήμος οφείλει επιτέλους να φτιάξει ένα αξιοπρεπές μνημείο στην Αγία Τριάδα,αντάξιο της θυσίας των ηρώων και προσβάσιμο μόνο για προσκύνημα.

Εκθεση-κόλαφος του ΟΗΕ: Η τρόικα καταπατά τα δικαιώματα των Ελλήνων

Το ΧΩΝΙ φέρνει στη δημοσιότητα έκθεση-κόλαφο του ειδικού απεσταλμένου των Ηνωμένων Εθνών. Τα μέτρα σκληρής λιτότητας της τρόικας στην Ελλάδα έχουν, σύμφωνα με τον ΟΗΕ, πλήξει το επίπεδο διαβίωσης των Ελλήνων σε τέτοιο βαθμό που συνιστά καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

«Οι τεράστιες µειώσεις µισθών, η τροµακτική ανεργία, η διάλυση των υπηρεσιών υγείας, ο πολλαπλασιασµός των νεοαστέγων, η ακραία φτώχεια αλλά και η ιδιωτικοποίηση κοινωνικών υπηρεσιών δηµιουργούν ένα ζοφερό παρόν αλλά και µέλλον για τους Ελληνες»

Τα πρωτοσέλιδα της Κυριακής


Δείτε όλα τα πρωτοσέλιδα της Κυριακής ΕΔΩ

Πάπαλα τεκμήρια και αποδείξεις από το 2014 - Ξαναβάζουν χέρι σε μισθούς,συντάξεις και στην αποζημίωση απολυμένων

Δουλειά δεν είχε ο διάολος... σκάρωνε φορολογικά νομοσχέδια!
Αφού μας τα 'πρηξαν με τις αποδείξεις κατάλαβαν πως δεν βγάζουν άκρη και εγκαταλείπουν την προσπάθεια  ξαναβάζοντας χέρι στα σίγουρα:μισθωτούς,συνταξιούχους και ελεύθερους επαγγελματίες!

Δεν ντρέπονται να ζητήσουν ως φόρο και τη μισή σχεδόν αποζημίωση από τους απολυόμενους εργαζόμενους ενώ φτάνουν σχεδόν στο 100% την προκαταβολή φόρου στους ελεύθερους επαγγελματίες.

Αν κάτι δηλαδή καταφέρει και μείνει όρθιο ως το 2014 πάνε να το ισοπεδώσουν τελείως οι ανάλγητοι φορομπήχτες,τσιράκια του ΔΝΤ και των Τραπεζιτών.

Εκτόξευση πυραύλων από τη Βόρεια Κορέα προς τη θάλασσα της Ιαπωνίας


Τρεις πυραύλους μικρού βεληνεκούς εκτόξευσε η Βόρεια Κορέα προς τη θάλασσα της Ιαπωνίας, σύμφωνα με το νοτιοκορεατικό υπουργείο Άμυνας. Κανείς από τους πυραύλους δεν έπεσε στα χωρικά ύδατα της Ιαπωνίας.

H «τυχαία» λιποθυμία που άλλαξε τη ζωή της Γιάννας Αγγελοπούλου


Το βιβλίο-«φωτιά» της Γιάννας Αγγελοπούλου αποκαλύπτει πολλές άγνωστες και... πιπεράτες λεπτομέρειες από τη λαμπερή ζωή της «Σιδηράς Κυρίας» των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004.

Μέσα από τις σελίδες του «My Greek Drama», όπως είναι ο τίτλος της αυτοβιογραφίας της, έρχεται στο φως της δημοσιότητας και το... θρυλικό επεισόδιο με τη λιποθυμία που της άλλαξε εντελώς τη ζωή και την έριξε στην αγκαλιά του νυν συζύγου της.

Η βίλα των Σαμαροβενιζελοκουβέληδων

Κατακλυσμός! Ξεχείλισαν οι οθόνες μας "Δημοκρατία" των υποκριτών και των φαρισαίων


Οπως ακριβώς αναμένονταν μετά το πρωτοφανές(;) περιστατικό που εκτυλίχθηκε χθες στο "ναό της Δημοκρατίας" μας, όπου για πρώτη φορά αποβλήθηκε από την αίθουσα βουλευτής, λόγω προσβλητικής συμπεριφοράς και για πρώτη φορά ακούστηκε το «χάιλ Χίτλερ»,οι καθαρόαιμοι "δημοκράτες" πήραν σβάρνα τα κανάλια για να εκφράσουν όχι μόνο την αγανάκτησή τους αλλά και τον σοβαρό προβληματισμό τους!!!!

"Εμείς, ακούσαμε να λέει ένας γιος του μπαμπά του,δώσαμε έναν όρκο

Ξηρόμερο: Δυναμική επιστροφή στην καπνοκαλλιέργεια (ΦΩΤΟ)


Στη ξεχασμένη καπνοκαλλιέργεια επέστρεψαν από φέτος δεκάδες αγρότες στη περιοχή του Ξηρομέρου, όπου άλλοτε άκμαζε η παραγωγή καπνού και τα χωράφια είχαν μείνει χέρσα εδώ και 7 και 8 χρόνια.

ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΗ της ΚΤ Κύπρου: “Εξαφάνισαν” δάνεια 8 Δις Ευρώ!!!


ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΚΟΛΠΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ!
ΕΙΔΙΚΗ ΜΝΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΣΗΜΑΣΙΑ…
Τι έχουμε λοιπόν; Οι Έλληνες τραπεζίτες των μεγάλων ντηλ, στην ουσία “εξαφάνισαν” δάνεια 7,7 δις Ευρώ κατά την εξαγορά των Κυπριακών τραπεζών. Και το ερώτημα είναι ένα και συγκεκριμένο: Πόσα από αυτά τα δάνεια είχαν συναφθεί με Ελληνικές τράπεζες, Έλληνες τραπεζίτες, συγγενικά τους πρόσωπα ή “πρόσωπα… πολιτικού ενδιαφέροντος”;
Read more: Go to TOP and Bottom