Επανέρχεται από σήμερα το πρωί στις 07:00 στο κέντρο της Αθήνας το μέτρο του μικρού Δακτυλίου, ενώ στο Λεκανοπέδιο Αττικής καθιερώνεται και ο «πράσινος» Δακτύλιος, που επεκτείνεται μέχρι και το μεγάλο δακτύλιο. Ο νέος «πράσινος» Δακτύλιος προβλέπει την ελεύθερη είσοδο των ΙΧ με χαμηλές εκπομπές ρύπων και απαγόρευση των παλαιών φορτηγών και λεωφορείων.
Όπως ίσχυε ως σήμερα, τα περισσότερα ΙΧ θα κυκλοφορούν εκ περιτροπής στον Δακτύλιο με το σύστημα «μονά-ζυγά».
Από το μέτρο αυτό εξαιρούνται τα ΙΧ (συμβατικά και υβριδικά) και τα φορτηγά κάτω των 2,2 τόνων που κατατάσσονται στην κλάση Euro 5 και εκπέμπουν λιγότερο από 140 γραμμάρια διοξείδιο του άνθρακα ανά χιλιόμετρο.
Καθημερινά ελεύθερη θα είναι η είσοδος και για τα υβριδικά οχήματα και τα οχήματα αερίου καυσίμου εκ κατασκευής που εκπέμπουν λιγότερο από 140 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο ακόμα κι αν κατατάσσονται στην κλάση Euro 4 εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.
Παράλληλα, απαγορεύεται η κυκλοφορία στο μεγάλο δακτύλιο των λεωφορείων και των φορτηγών άνω των 2,2 τόνων με πρώτη άδεια κυκλοφορίας στην Ελλάδα πριν από την 1 Ιανουαρίου 1990.
Ωστόσο....
Όπως ίσχυε ως σήμερα, τα περισσότερα ΙΧ θα κυκλοφορούν εκ περιτροπής στον Δακτύλιο με το σύστημα «μονά-ζυγά».
Από το μέτρο αυτό εξαιρούνται τα ΙΧ (συμβατικά και υβριδικά) και τα φορτηγά κάτω των 2,2 τόνων που κατατάσσονται στην κλάση Euro 5 και εκπέμπουν λιγότερο από 140 γραμμάρια διοξείδιο του άνθρακα ανά χιλιόμετρο.
Καθημερινά ελεύθερη θα είναι η είσοδος και για τα υβριδικά οχήματα και τα οχήματα αερίου καυσίμου εκ κατασκευής που εκπέμπουν λιγότερο από 140 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο ακόμα κι αν κατατάσσονται στην κλάση Euro 4 εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.
Παράλληλα, απαγορεύεται η κυκλοφορία στο μεγάλο δακτύλιο των λεωφορείων και των φορτηγών άνω των 2,2 τόνων με πρώτη άδεια κυκλοφορίας στην Ελλάδα πριν από την 1 Ιανουαρίου 1990.
Ωστόσο....