Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

Που σ' έστειλε Μάκη Τριανταφυλλόπουλε ο Ανευλαβής;



Ο γνωστός γιατρός και μόνιμος θαμώνας της  τηλεοπτικής Ζούγκλας του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου τα πήρε πριν από λίγο στον αέρα της εκπομπής και τους έστειλε όλους να πάνε... μπιπ!!!!!
Ο αθυρόστομος γιατρός διαπληκτίστηκε με τον παρουσιαστή για τη σειρά του να μιλήσει κι άρχισαν "ψιλομαγκές" εκατέρωθεν ώσπου είπε στον πρώην φίλο του:"Αϊ πηδ.... σου και συ κι η παρέα σου"!!!!!και φυσικά αποχώρησε από το στούντιο.
Ο Μάκης το 'παιξε ψύχραιμος και προσπάθησε να διασκεδάσει την κατάσταση.Για την ιστορία να πούμε πως καλεσμένοι στη Ζούγκλα είναι οι Κυριάκος Βελόπουλος,Γιάννης Μανώλης,Νίκος Παναγιωτόπουλος (ο ηθοποιός),Ι.Σακκάς (ο παραιτηθείς εισαγγελέας) και αντιπροσωπεία από τους αγανακτισμένους της πλατείας Συντάγματος μεταξύ των οποίων ο γιατρός Δημήτρης Αντωνίου κι ένας ιερέας.

Αύριο θ' αλλάξει ο Μανωλιός!Θα φύγουν ως αποτυχημένοι από το ένα υπουργείο και θα πάνε να πετύχουν στο άλλο

Τα παιδιά κουράστηκαν από τα σημερινά μαλιοτραβήγματα κι είπαν να χαλαρώσουν απόψε!
Αλλωστε δεν επείγει,ακυβέρνητη είναι τόσο καιρό η χώρα,ένα βράδυ ακόμα δεν χάλασε ο κόσμος.
Αύριο λοιπόν ο ανασχηματισμός και τα φημολογούμενα δείχνουν εκτός κυβέρνησης να μένουν μόνο οι Πάγκαλος, Μπιρμπίλη, Δρούτσας και Πεταλωτής.Ολοι οι άλλοι θα φύγουν ως ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΙ από το ένα υπουργείο και θα πάνε στο άλλο να συνεχίσουν το καταστροφικό τους έργο.
Ακούγεται δε συνεχώς η φράση ολιγομελές σχήμα κι αυτό μπορεί να σημαίνει και καμιά πενηνταριά,όπως πέρσι!
Οσα ρούχα κι αν αλλάξει ο Μανωλιός,Μανωλιός θα 'ναι όσο δεν αλλάζει νοοτροπία και πολιτική.
Ντροπή και μόνο ντροπή κύριοι,τίποτα άλλο!

23η μέρα στην πλατεία Συντάγματος-μικροένταση με τα ΜΑΤ

23η μέρα στην πλατεία με λαϊκές συνελεύσεις και μια μικροένταση με τα ΜΑΤ πριν από λίγο.Ενισχύθηκαν οι αστυνομικές δυνάμεις στην πλατεία Συντάγματος, καθώς πριν από λίγη ώρα σημειώθηκε μικροένταση με δυνάμεις των ΜΑΤ και αγανακτισμένους διαδηλωτές, οι οποίοι προσπάθησαν να κινηθούν προς τη Βασ. Σοφίας.




Στο διεθνές το μαγαζί



Μουσικού διαλείμματος συνέχεια για να μην τρελαθούμε... και χωρίς συνειρμούς παρακαλώ!

Ποιητική βραδιά απόψε στην πλατεία Δημοκρατίας στο Αγρίνιο


Βραδιά Ποίησης απόψε Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011 στο Αγρίνιο.Στις 9:00 το βράδυ στην κεντρική πλατεία Δημοκρατίας ο παπα-Ηλίας Υφαντής διαβάζει παπα-Ηλία Υφαντή!


Γκουαντανάμο 


Ήρθε πια της οργής η ώρα!
Ας μη σιωπούμ’ όλοι μαζί…
Ποιος λέει πως το λόγο τώρα
Στο «Διεθνές» το μαγαζί
Δεν έχουνε οι δολοφόνοι
Κι οι ειδεχθείς Νεοναζί!…

Λίβανε, Ιράκ και Σομαλία
Αφγανιστάν, Γάζα, Σερβία,
Στη συμφορά δεν είστε μόνοι!
Τώρα της Γης οι δολοφόνοι
Γαζώνουνε και την Ελλάδα!
Και την πετούν κουρελιασμένη
Στου Γκουαντανάμο τον Καιάδα…
Ποιοι τις κερκόπορτες ανοίξαν;
Και στους Ναζί τους δρόμους δείξαν
Να μας χτυπήσουν απ’ τις πλάτες;
Η οικονομική μας χούντα!
Και οι πολιτικοί εφιάλτες!
παπα-Ηλίας

Μουσικό διάλειμμα


ΟΙ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΙΧΟΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΟΥ ΑΙΣΧΟΥΣ

ΚΑΤΑ… ΚΑΤΑ… ΚΑΤΑ… ΚΑΤΑΡΡΕΟΥΝ ΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΛΑΘΡΟΚΥΒΕΡΝΗΤΕΣ


ΕΝΑ «ΦΟΥ» ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΗΚΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΤΩΝ. 
ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΜΕ ΠΑΤΑΓΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΤΟΛΜΗΣΕΙ Π@@ΣΤΙΕΣ Ο ΚΑΘΕ ΕΠΟΜΕΝΟΣ

από ΜΠΑΡΜΠΑΝΙΚΟΣ

Τα παιδία παίζει στο ΠΑΣΟΚ:Προσπαθούν να κολλήσουν τη ρετσινιά του "Αποστάτη" στους διαφωνούντες


Ακόμα κι αυτή την ώρα παίζουν στο ΠΑΣΟΚ.
Οι σκληροπυρηνικοί παπανδρεϊκοί πετάνε τη ρετσινιά του αποστάτη σε όσους αμφισβητούν το Γιώργο και κάνουν λόγο για Ιουλιανά του '65!
Αγωνιώδης η προσπάθειά τους  να βγάλουν αποστάτες όσους αντιτίθενται με λόγια ή με παραιτήσεις στην κυβερνητική πολιτική και στις ανεξήγητες-αλλοπρόσαλλες κινήσεις του Γιώργου.
Σαν σε μνημόσυνο με δηλώσεις τους οι κύριοι Χρυσοχοϊδης,Διαμαντίδης και Κεγκέρογλου κλπ βγαίνουν και στηρίζουν τον πρωθυπουργό καταγγέλλοντας  ευθέως ως αποστάτες τους αποχωρήσαντες κι όσους σκέφτονται να πράξουν το ίδιο κι αφήνουν να εννοηθεί ότι πίσω απ' αυτή την κίνηση κρύβεται ο κύριος Βενιζέλος.
Εχει χαθεί τελείως η μπάλα,η ψυχραιμία και η στοιχειώδης αξιοπρέπεια απ' όλες τις πλευρές!
Το μόνο που τους νοιάζει είναι να διατηρήσουν τις καρέκλες τους,είτε αυτές είναι υπουργικές είτε βουλευτικές.

Σκέψεις κι ερωτήματα για τα χτεσινά επεισόδια των "αγνώστων" στο Σύνταγμα



Το κείμενο που ακολουθεί είναι επιστολή νεαρού Αναγνώστη μας

Χθες 15 Ιοουνίου 2011 οπως πολλοι απο μας ετσι και εγω κατεβηκα στο Συνταγμα.Το τι εγινε  στο κεντρο της Αθηνας το γνωριζουμε πανω κατω ολοι μας, ειδαμε πολλα κι ακουσαμε ακομα περισσοτερα. Δεν ξερω ομως ποσοι απο εμας αναλογιστηκαν το αποτελεσμα των χθεσινων γεγονοτων.

Ολα ξεκινησαν ειρηνικα χθες το πρωι με συγκεντρωσεις των ‘’αγανακτισμενων’’, της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ, του ΠΑΜΕ και αλλων. Το γενικοτερο ειρηνικο κλιμα ομως καταφεραν και χθες (οπως και αλλες φορες στο παρελθον) να καταστρεψουν οι γνωστοι σε ολους μας ‘’γνωστοι – αγνωστοι’’.

Εισεβαλαν στον χωρο της πλατειας και αρχισαν να προκαλουν και να πετουν αντικειμενα στους αστυνομικους,στη συνεχεια χωρις να δοθει εκταση στο γεγονος απο τις δυναμεις της αστυνομιας, ομαδες διαδηλωτων προσπαθησαν να τους απωθησουν.Το παιχνιδι ομως ειχε ηδη ξεκινησει κι ηταν θεμα χρονου να επεμβουν τα ΜΑΤ.Καποιοι διαδηλωτες αρχισαν να αποχωρουν, καποιοι αλλοι, περισσότεροι τον αριθμο, παρεμειναν προσπαθωντας να κατευνασουν οσο μπορουσαν την εντονη και φορτισμενη ατμοσφαιρα και να δειξουν οτι δεν ηταν αυτος ο δικος τους αγωνας.

Οι ομαδες των ‘’κουκουλοφορων ‘’ ομως ειχαν πετυχει τον σκοπο τους,εναν σκοπο που καποιοι αλλοι τους ειχανε βαλει να εκτελεσουν γιατι οσοι εχουν λιγο μυαλο να σκεφτουν, μπορουν να καταλαβουν οτι αυτες οι ομαδες ειναι υποκινουμενες απο τις εκαστοτε  κυβερνησεις αυτου του τοπου.Θυμηθειτε λιγο αν θελετε παλαιοτερα σκηνικα που με την δραση τους αυτες οι ομαδες βοηθησαν στο να ξεχαστουν απο το λαο φλεγοντα πολιτικα ζητηματα και σκανδαλα που βγηκαν στην φορα.

Αυτο πετυχαν και χθες,ενω μεχρι και το πρωι της 15/6/11 ολος ο κοσμος διαδηλωνε την οργη του κατα του πολιτικου συστηματος, απο την στιγμη που ξεκινησαν τα επεισοδια και μετα, η οργη αυτη μεταφερθηκε στο προσωπο της ελληνικης αστυνομιας.

Ξαφνικα ολοι ξεχασαν τα 300 παλικάρια που ταϊζουμε ακομα και σημερα,αλλο ενα οργανωμενο σχεδιο στεφθηκε με απολυτη επιτυχια. και απο αυτο το σημειο και μετα εμενα αρχιζουν να μου γεννιουνται διαφορα ερωτηματα:
Πρωτον γιατι αφησαμε να συμβει κατι τετοιο; 
Δευτερον γιατι για αλλη μια φορα μας φταιει η αστυνομια; 
Μαλλον ολοι μας ξεχασαμε πριν καποιους μηνες, και συγκεκριμενα την 1/3/11 οταν δυο παιδια απο αυτα δωσανε την ζωη τους σε συμπλοκη με κακοποιους. τοτε αυτα τα παιδια τα χαρακτηριζαμε ηρωες. τωρα ποια δεν ειναι;! ειναι. εμεις ομως το ξεχασαμε. η μαλλον για να λεμε και του στραβου το δικιο καποιοι αλλοι μας εκαναν να το ξεχασουμε. και ενα τελευταιο ερωτημα που εχω παντα, για την ακριβεια παραπονο, και που ακομα δεν εχω καταφερει να βρω απαντηση:
Ποτε επιτελους αυτος ο λαος θα ανοιξει τα ματια του και θα καταλαβει οτι τα παντα σε αυτην την χωρα λειτουργουν κατω απο ενα οργανωμενο σχεδιο που εχουν φτιαξει καποιοι για εμας χωρις εμας;

Αυτος ο λαος φαινεται οτι εχει αρχισει να ξυπναει.Χθες ομως χασαμε λιγο το στοχο μας,τον πραγματικο στοχο αυτου του αγωνα.Μπορει να ειμαστε οτι ειμαστε σαν λαος, τουλαχιστον ομως οταν αγωνιζομαστε το κανουμε ολοι μαζι κι αυτο μπορει ακομα να μας δινει καποιες ελπιδες.
ΓΙΑΝΑΘΑΣ
Read more: Go to TOP and Bottom