Δευτέρα 23 Μαΐου 2011

"Ξεπερνά κάθε φαντασία" αυτό που θα γίνει στην Ελλάδα


Ασύλληπτα πράγματα ακούμε τον τελευταίο καιρό. Αυτή η δήλωση του Γιούνκερ το Γερμανικό περιοδικό Σπίγκελ, για το πώς πρέπει να γίνουν οι αποκρατικοποιήσεις –το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας δηλαδή- δεν είναι απλώς μια πρόταση αλλά διαταγή στην μνημονική κυβέρνηση του ΓΑΠ και να δείτε ότι θα υλοποιηθεί .
Ο πρόεδρος του Eurogroup, Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ δήλωσε επί λέξει: «Οι αποκρατικοποιήσεις θα μπορούσαν να γίνουν στη βάση του μοντέλου της πρώην Ανατολικής Γερμανίας» υποδεικνύοντας ταυτόχρονα στον ΓΑΠ την εταιρία που θα τις αναλάβει. Το ρεπορτάζ στο βίντεο που παρακολουθούμε της Σοφίας Δήμτσα είναι μάλλον … ανατριχιαστικό.

Με ευκαιρία παραθέτουμε ένα σχετικό άρθρο από την "Αυγή" της Πέμπτης 19/5

Γιούνκερ: "Ξεπερνά κάθε φαντασία" αυτό που θα γίνει στην Ελλάδα

Όργιο ξεπουλήματος της δημόσιας περιουσίας και επιβολής νέων μέτρων προαναγγέλλει ο πρόεδρος του Eurogroup προκειμένου να... σωθεί η Ελλάδα

* Η Γερμανία διεκδικεί τη μερίδα του λέοντος από τις αποκρατικοποιήσεις

* Απολύσεις 150.000 δημοσίων υπαλλήλων και πρόσθετα μέτρα 6 δισ. για φέτος εξήγγειλε ο Γ. Παπακωνσταντίνου ως αντάλλαγμα για την 5η δόση

Η πίτα της δημόσιας περιουσίας έχει αρχίσει να ερεθίζει τα μεγάλα ευρωπαϊκά συμφέροντα, που πιέζουν για γρήγορες και φθηνές πωλήσεις. Χαρακτηριστική είναι η δήλωση του προέδρου του Eurogroup Zαν Κλοντ Γιούνκερ, ο οποίος, επιχειρώντας να καθησυχάσει την ΕΚΤ, που είναι φορτωμένη με ελληνικά ομόλογα, δήλωσε ότι η Ελλάδα θα εφαρμόσει "βαθιές μεταρρυθμίσεις, καθώς και ένα πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων που ξεπερνά κάθε φαντασία, ακόμη και την ελληνική φαντασία". Τα μέτρα αυτά θεωρεί ο Γιούνκερ προϋπόθεση για μια "ήπιας μορφής αναδιάταξη" του ελληνικού χρέους.

Η Γερμανία διεκδικεί τη μερίδα του λέοντος από τις ιδιωτικοποιήσεις, με τη Μέρκελ να επιτίθεται λέγοντας ότι οι Έλληνες και γενικότερα οι Νοτιοευρωπαίοι κάνουν πολλές διακοπές και δουλεύουν λιγότερο από τους Γερμανούς.

Άμεση ανταπόκριση στις πιέσεις της τρόικας από τον υπουργό Οικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου, ο οποίος, μιλώντας στο συνέδριο του Economist στην Αθήνα, επιβεβαίωσε ότι θα γίνουν απολύσεις στο Δημόσιο και θα ληφθούν πρόσθετα μέτρα 6 δισ. ευρώ φέτος, ως προϋπόθεση για να καταβληθεί η 5η δόση του δανείου της τρόικας.
http://tsak-giorgis.blogspot.com/

Μην τρομάζετε!Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει!

Σκάνδαλο υπεξέραισης στη ΔΕΥΑ Αγρινίου


Για σκάνδαλο υπεξαίρεσης χιλιάδων ευρώ μιλούν υπάλληλοι της ΔΕΥΑ, οι υπηρεσίες της οποίας βρίσκονται στο Αγρίνιο.

Πληροφορίες φέρουν υπάλληλο της συγκεκριμένης υπηρεσίας να έχει υπεξαιρέσει πολύ μεγάλο χρηματικό ποσό πριν από περίπου 8 μήνες. Η υπάλληλος λένε οι πληροφορίες υπηρετούσε σε πόστο που εισέπραττε χρήματα από το κοινό, τα οποία φέρεται να μην αποδίδει στο ταμείο της υπηρεσίας αλλά να τα “βάζει στην τσέπη της”. Το φερόμενο ως υπεξαιρεθέν ποσό αγγίζει, αναφέρουν οι πληροφορίες, τα 8-10 χιλ ευρώ.

Αυτό που κάνει όμως τους συναδέλφους της να βγαίνουν από τα ρούχα τους και να μιλούν για το θέμα είναι ότι η υπόθεση “κωλυσιεργεί” στη δικαιοσύνη.
Η περί ου ο λόγος υπάλληλος “πιάστηκε” και ο προϊστάμενος της φέρεται να έχει καταθέσει στην αρμόδια Δικαστική Αρχή του Αγρινίου.
Όταν η υπόθεση είδε το φως της δημοσιότητας η υπάλληλος λέγεται ότι επέστρεψε το ποσό αλλά βρίσκεται σε άδεια άνευ αποδοχών από την υπηρεσία της.

Αυτό που θεωρείται προκλητικό από τους συναδέλφους της, λένε οι πληροφορίες, είναι ότι κάποιοι προσπάθησαν παρόλη τη σοβαρότητα της υπόθεσης να προχωρήσουν σε μετάταξη της υπαλλήλου σε άλλη υπηρεσία, αλλά δεν τα κατάφεραν γιατί ενώ υπήρξε λέγεται συνεδρίαση του Δ.Σ. αυτή δεν πραγματοποιήθηκε λόγω μη απαρτίας.
Έτσι η υπάλληλος πήρε κι άλλη άδεια άνευ αποδοχών ώσπου να συνεδριάσει ξανά το Δ.Σ.
Εντύπωση προκαλεί στους υπαλλήλους της ΔΕΥΑ ότι η υπόθεση δεν έχει προχωρήσει ακόμη.


Μετά από τα παραπάνω γεννιούνται διάφορα ερωτήματα
Ακόμη κι αν η υπάλληλος επέστρεψε τα χρήματα δεν έχει υποστεί η ΔΕΥΑ βλάβη;
Δεν θίγεται το κύρος της;
Η υπάλληλος απέδωσε το ποσό με τους νόμιμους τόκους, με δική της θέληση και χωρίς να εξεταστεί από τις αρχές;
Κι αν ακόμη το υπεξαιρεθέν ποσό έχει επιστραφεί ολόκληρο, η ηθική βλάβη την οποία έχει υποστεί το νομικό πρόσωπο έχει αποκατασταθεί και με ποιον τρόπο;

Κατά την άποψη μας η ηθική βλάβη, το κύρος και η θεσμική υπόσταση του νομικού προσώπου δεν έχει αποκατασταθεί και υπ αυτή την έννοια δεν μπορεί να δοθεί συγχωροχάρτι στην υπάλληλο.
Θα μας απαντήσει ο δήμαρχος Αγρινίου αν προτίθεται να προβεί στις δέουσες ενέργειες προκειμένου να ζητήσει αποζημίωση για την ηθική βλάβη την οποία έχει υποστεί το νομικό πρόσωπο;
Διαφορετικά κατά την άποψη μας δεν θα έχει έρθει ολοσχερής ικανοποίηση και με αυτά τα δεδομένα αν γίνει έτσι Δήμαρχος και υπάλληλος θα είναι απολύτως εκτεθειμένοι, σχετικά με την υπεράσπιση των συμφερόντων του δήμου και των νομικών προσώπων.
Αναμένουμε την απάντηση.
http://www.agrinionet.gr/

Ο Μιχάλης Γιαννάτος θυμάται…



συνέντευξη στον Θοδωρή Ζούμπο και την Λίνα Μοσχούδη
Ο Μιχάλης Γιαννάτος είναι ίσως από τους πιο πετυχημένους εν ζωή Έλληνες ηθοποιούς, καθώς έχει παίξει σε κολοσσιαίες παραγωγές όπως το «Εξπρές του Μεσονυκτίου» και το «Μόναχο», έχοντας συνεργαστεί με παγκοσμίους εμβέλειας σκηνοθέτες, όπως ο Άλαν Πάρκερ και ο Στίβεν Σπίλμπερκ.
Ο κ. Μιχάλης, όμως, δεν είναι καθόλου ψωνισμένος και δεν έχει το τουπέ του σταρ. Παραμένει ο άνθρωπος της γειτονιάς των Ιλισίων και είναι πάντα πρόσχαρος και προσιτός. Εκεί τον συναντήσαμε, στο συνοικιακό καφέ "Apolla Rossa", όπου είναι φίλος με όλους όπως λέει ο ίδιος. Από τον ιδιοκτήτη του Προπατζίδικου μέχρι τον μπακάλη της γειτονιάς και αυτό είναι μια πραγματικότητα που τη διαπιστώσαμε και οι ίδιοι.
Ο Μιχάλης Γιαννάτος θυμήθηκε τα γυρίσματα του ιστορικού "Midnight express", τον φίλο του Θανάση Βέγγο, μας εξήγησε γιατί αποφεύγει τον κλειστό κύκλο της ελληνικής showbiz, ενώ μας διηγήθηκε ότι τον σημερινό ισχυρό άντρα της Τουρκίας, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, κάποτε τον είχαν για να μαζεύει την μπάλα, όταν έπαιζαν ποδόσφαιρο στην Κωνσταντινούπολη!
Για την καριέρα του:

Κυριακή 22 Μαΐου 2011

Βίντεο από την εισβολή χούλιγκανς που διέκοψαν το Αυστριακό ντέρμπι Ραπίντ-Αούστρια



"Επιστήμονες" τελικά υπάρχουν παντού!
Οτι ακριβώς έγινε στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας επαναλήφθηκε απόψε στην Αυστρία,στο παραδοσιακό ντέρμπι της Βιέννης.Μόνο που οι οπαδοί της γηπεδούχου Ραπίντ εισέβαλαν στον αγωνιστικό χώρο μόλις στο 26ο λεπτό μετά την επιτυχία του δεύτερου γκολ της Αούστρια.Εντύπωση για τα Ελληνικά δεδομένα προκαλεί η Αυστριακή Αστυνομία που δεν ρίχνει λάδι στη φωτιά και τηρεί στάση αναμονής προστατεύοντας το πέταλο,όπου προφανώς βρίσκονται οι τυπικά φιλοξενούμενοι οπαδοί της Αούστριας.Το παιχνίδι όπως ήταν φυσικό διεκόπη και πιθανότατα κατοχυρώνεται υπέρ της Αούστρια με τη Ραπίντ να περιμένει βαριά τιμωρία!

Ρουκέτες από τον Πάνο Καμμένο κατά αυλής και Γ.Παπανδρέου,ΝΔ-Γιάννη Μιχελάκη και λοιπών



Mέρος 1ο κατά της αυλής Παπανδρέου


Μέρος 2ο κατά Μιχελάκη


Μέρος 3ο ποιοι κονόμησαν από τα τοξικά ομόλογα κλπ

από το press-gr

Live ΠΑΟ-ΠΑΟΚ και Ολυμπιακός Βόλου-ΑΕΚ για τα play off της Super League

Και οι δύο σημερινοί αγώνες των  play off της Super League διεξάγονται την ίδια ώρα (20:30) κι έχουν εξαιρετικό βαθμολογικό ενδιαφέρον.Οι μεν τρεις μεγάλοι,ΠΑΟΚ,ΑΕΚ και ΠΑΟ,διεκδικούν τη μία θέση στο champions league,ο δε Ολυμπιακός Βόλου παλεύει ώστε να μην τερματίσει πρώτη η ΑΕΚ για να έχει σίγουρη τη δική του έξοδο στην Ευρώπη.Ως γνωστόν αν βγει η ΑΕΚ στο champions league στο UEFA Europa League βγαίνει ο φιναλίστ του Κυπέλλου Ελλάδος Ατρόμητος.
Πατήστε στους παρακάτω συνδέσμους κι επιλέξτε κανάλι για να δείτε τον αγώνα που σας ενδιαφέρει:

Παναθηναϊκός-ΠΑΟΚ

Ολυμπιακός Βόλου-ΑΕΚ

οι καμαριέρες... στη Νέα Ιθάκη

Ο Γιάννης Ιωάννου σκιτσάρει στο Εθνος της Κυριακής

Άγριες καταστάσεις στο Βόλο!χτύπησαν το Μητροπολίτη,μία Βουλευτή,το Δήμαρχο και άλλους



του Αντώνη-Μάριο Παπαγιώτη

Θύματα άγριας επίθεσης ο δήμαρχος Βόλου Πάνος Σκοτινιώτης  και η αντιπρόεδρος της Βουλής και βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Ροδούλα Ζήση!

Άκρως οξυμένες είναι οι διαθέσεις των Βολιωτών σήμερα, ημέρα Κυριακή. Από τη μια η επίθεση κατά πρόσωπον στον Μητροπολίτη Ιγνάτιο και από την άλλη τα επεισόδια που συνέβησαν πριν από λίγο έξω από το ναό της Ευαγγελίστριας. Φαίνεται ότι το κύμα αντιδράσεων των περιοίκων για τις εργασίες ανάπλασης στον προαύλιο χώρο του ιερού ναού σαρώνει με βία όποιον σταθεί εμπόδιο στις διαθέσεις τους.
Τους προπηλακισμούς και τις σωματικές επιθέσεις δέχθηκαν πολιτικά πρόσωπα της περιοχής και πιο συγκεκριμένα ο αντιδήμαρχος της πόλης κ.Καουνάς, ο πρώην δήμαρχος κ. Μαβίδης οι οποίοι χτυπήθηκαν από θερμόαιμους. Τις κλωτσιές και τις βολές κατά των ιδίων και των αυτοκινήτων τους, δεν γλίτωσαν και ο νυν δήμαρχος Πάνος Σκοτινιώτης με τη βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Ροδούλα Ζήση
Μ᾽αυτόν τον τρόπο, οι κάτοικοι της περιοχής προσπαθούν να εκφράσουν την αντίδρασή τους για την αλλαγή της κυκλικής κυκλοφορίας που ισχύει σήμερα στο συγκεκριμένο σημείο, καθώς σύμφωνα με τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που προτείνονται πολλά μαγαζιά γύρω από τον Ιερό Ναό καταδικάζονται και οδηγούνται σε λουκέτο.
Μπρος στις  προτεινόμενες κυκλοφοριακές αλλαγές, αλίμονο σε όποιον σταθεί δημοκρατικά να συζητήσει το θέμα με τους αγανακτισμένους βολιώτες...

« Το τρίκυκλο ήταν της χούντας! »



Την Τετάρτη 22 Μαΐου 1963 θα διαδραματιζόταν στη Θεσσαλονίκη μια από τις κορυφαίες στιγμές της σύγχρονης τραγωδίας, που θα σφράγιζε ανεξίτηλα την ιστορία της χώρας.

Ο βουλευτής της ΕΔΑ Γρηγόρης Λαμπράκης, 51 ετών, υφηγητής της Ιατρικής και βαλκανιονίκης, έπεφτε θανάσιμα τραυματισμένος, στη διασταύρωση των οδών Βενιζέλου-Ερμού, από τους παρακρατικούς φονιάδες Σπύρο Γκοτζαμάνη και Εμμανουήλ Εμμανουηλίδη, που εφόρμησαν με «τρίκυκλο» εναντίον του. Κλινικά νεκρός «ο μαραθωνοδρόμος της ειρήνης», θα αφήσει την τελευταία του πνοή στις 27/5/1963 στο ΑΧΕΠΑ.

Την τύχη του Λαμπράκη λίγο έλειψε να έχει και ο βουλευτής Καβάλας της ΕΔΑ Γιώργης Τσαρουχάς, που λίγο πριν είχε χτυπηθεί από τους παρακρατικούς «αντιφρονούντας» οι οποίοι πολιορκούσαν τα γραφεία του «Δημοκρατικού Συνδικαλιστικού Κινήματος», όπου γινόταν η συγκέντρωση των «Φίλων της Ειρήνης». Ό,τι δεν κατάφερε ο θηριώδης παρακρατικός τραμπούκος «Αντωνάρας» Πιτσώκος, που κακοποίησε άγρια τον Γ. Τσαρουχά, θα το καταφέρουν πέντε χρόνια αργότερα οι δήμιοι της Χούντας. Στις 9/5/1968 στα γραφεία της ΚΥΠ στο Γ΄Σ.Σ. θα δολοφονήσουν μετά από βασανιστήρια το Γιώργη Τσαρουχά.

Η δολοφονία του Λαμπράκη ήταν ένας βασικός κρίκος μιας μακριάς αλυσίδας συνωμοσιών και εγκλημάτων με στρατηγικό στόχο την επιβολή δικτατορίας. Γιατί «το τρίκυκλο ήταν της χούντας», όπως έγραψαν χαρακτηριστικά στο περιοδικό ΕΠΙΚΑΙΡΑ ο Γιώργος Μπέρτσος και ο Γιάννης Βούλτεψης που, μαζί με τον Γιώργο Ρωμαίο, αποτέλεσαν συμβολικά «το δημοσιογραφικό τρίκυκλο», το οποίο συνέβαλε αποφασιστικά στην αποκάλυψη και διαλεύκανση των συνωμοτικών πτυχών αυτού του στυγερού πολιτικού εγκλήματος.

Η τέφρα από την Ισλανδία απειλεί να πνίξει την Ευρώπη (βίντεο)

- Συναγερμός για τις αερομεταφορές στην Ευρώπη 
- 'Εκλεισε ο εναέριος χώρος στην Ισλανδία μετά την έκρηξη ηφαιστείου!
- Τις επόμενες ώρες θα κλείσουν όλα τα αεροδρόμια της χώρας
- Η έκρηξη του Γκρίμσβετν θεωρείται πιο δυνατή από αυτή του Έιαφιαλαϊόκουλ που παρέλυσε την Ευρώπη
- Η τέφρα εκτινάχθηκε σε ύψος 20 χμ.
- Δείτε εντυπωσιακό βίντεο που τράβηξε επιβάτης αεροσκάφους 

H Ισλανδία έκλεισε τον εναέριο χώρο της και το μεγαλύτερο αεροδρόμιό της μετά την έκρηξη του πιο ενεργού ηφαιστείου της χώρας, Γκρίμσβετν, χθες Σάββατο, ενώ εκτιμάται ότι εντός της ημέρας θα κλείσουν και άλλα αεροδρόμια, ανακοίνωσε σήμερα η υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας.

Η πρόβλεψη για τις επόμενες έξι ώρες αναφέρει ότι οι στάχτες από το ηφαίστειο θα εξαπλωθούν σήμερα πάνω από την Ισλανδία οδηγώντας στο κλείσιμο των περισσότερων αεροδρομίων της Ισλανδίας όσο προχωράει η μέρα.

Η μέρα έχει γίνει νύχτα! Δύσκολες ώρες για τον οδηγό του ΙΧ που προσπαθεί να οδηγήσει μέσα στις στάχτες ΦΩΤΟ REUTERS
Η μέρα έχει γίνει νύχτα! Δύσκολες ώρες για τον οδηγό του ΙΧ που προσπαθεί να οδηγήσει μέσα στις στάχτες ΦΩΤΟ REUTERS

 Το Γκρίμσβετν βρίσκεται κάτω από τον παγετώνα Βάτναγιόκουλ, στη νοτιοανατολική Ισλανδία, τον μεγαλύτερο στην Ευρώπη. Όταν είχε εκραγεί το 2004, οι υπερατλαντικές πτήσεις χρειαζόταν να αναδρομολογούνται νότια της Ισλανδίας, αλλά δεν είχαν κλείσει αεροδρόμια.

Το πιο ενεργό ηφαίστειο στην Ισλανδία  Γκρίμσβετν εξερράγη χθες Σάββατο, στέλνοντας μια στήλη στάχτης και καπνού σε ύψος 20 χλμ.

O ήλιος προσπαθεί να βγεί αλλά.. μάταια ΦΩΤΟ REUTERS
O ήλιος προσπαθεί να βγεί αλλά.. μάταια

Η έκρηξη στο ηφαίστειο Έιαφιαλαϊόκουλ είχε προκαλέσει χάος τον Απρίλιο του 2010, όταν οι αρχές απαγόρευσαν τις πτήσεις λόγω των φόβων ότι η ηφαιστειακή τέφρα και σκόνη θα προκαλούσε βλάβες στους κινητήρες των αεροσκαφών και ατυχήματα. Το νέφος έκλεισε πολλούς διαδρόμους διέλευσης των ευρωπαϊκών αερογραμμών.

 Ένα θετικό στοιχείο είναι ότι η ηφαιστειακή τέφρα από αυτή την έκρηξη είναι βαρύτερη από της περυσινής χρονιάς. Εγχώρια ΜΜΕ δημοσίευσαν φωτογραφίες που απεικονίζουν ένα πυκνό σύννεφο λευκού καπνού σαν μανιτάρι πάνω από τα κοντινά όρη.

«Το Γκρίμσβετν είναι πολύ ισχυρό ηφαίστειο και έτσι το παρακολουθούμε στενά, ακόμα κι αν οι τελευταίες εκρήξεις ήταν άκακες», δήλωσε ο Παλ Έιναρσον, γεωφυσικός στο Πανεπιστήμιο της Ισλανδίας, μιλώντας στον ιστότοπο της εφημερίδας Morgunbladid. «Δεν αναμένουμε αυτή η έκρηξη να είναι μεγάλη, διότι σημειώνεται στον ίδιο κρατήρα όπως και οι τρεις προηγούμενες, που ήταν μικρές», πρόσθεσε.

Βίντεο που τράβηξε επιβάτης αεροσκάφους 

Η Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Εναέριας Κυκλοφορίας (Eurocontrol) ανακοίνωσε ότι δεν αναμένει να υπάρξουν προβλήματα στις ευρωπαϊκές ή υπερατλαντικές πτήσεις εξαιτίας της έκρηξης του ηφαιστείου στην Ισλανδία τουλάχιστον για ένα 24ωρο.
 Η Eurocontrol ανακοίνωσε ότι παρακολουθεί την κατάσταση καθώς μία στήλη στάχτης και καπνού από το ηφαίστειο Γκρίμσβετν κατευθύνεται βορειοανατολικά.

http://www.newsit.gr
Read more: Go to TOP and Bottom