Κυριακή 15 Μαΐου 2011

Live Ολυμπιακός Βόλου-ΠΑΟ για τα Play Off

Στο δεύτερο αγώνα της ημέρας για τα play off της Super League κοντράρονται ο Ολυμπιακός Βόλου με τον Παναθηναϊκό.
Επιλέξτε κανάλι από τη σελίδα www.myp2p.eu/ κι απολαύστε τον!

Πανάξιος πρωταθλητής ο Παναιτωλικός


Είμαστε πια Πρωταθλητές!!!!!Νέα πανηγύρια στο Αγρίνιο

Με τον καλύτερο τρόπο έκλεισε η φετινή χρονιά για τον πανάξιο πρωταθλητή Παναιτωλικό μας και ξαναρχίζουν τα πανηγύρια στην πόλη του Αγρινίου.Θεία δίκη και ηθική επιβράβευση!
Με τη νίκη του 2-3 μέσα στην Ηλιούπολη και σε συνδυασμό με την ήττα του ΠΑΣ Γιάννενα στην Κρήτη (συνετρίβη 4-1 από τον ΟΦΗ) κατέκτησε σήμερα το πρωτάθλημα της  Football League!
Με 75 βαθμούς συγκομιδή και 47 γκολ υπέρ και 19 κατά άφησε στη δεύτερη θέση τον ΠΑΣ Γιάννενα με 74 βαθμούς!
Εκτός από πρωτάθλημα και άνοδο ο Παναιτωλικός κατάφερε και το αήττητο στο λεκανοπέδιο της Αττικής!
Τώρα στα του σημερινού αγώνα,πολύ φτωχά πράγματα και το ενδιαφέρον εστιάστηκε στα τελευταία 20' λεπτά,όταν το παιχνίδι έγινε γκραν γκινιόλ,για το αν θα μπορέσει ο Παναιτωλικός να κρατήσει τη νίκη και να στεφθεί ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ.
Χωρίς κάτι το αξιόλογο κυλούσε ο χρόνος στο γήπεδο της Ηλιούπολης μέχρι το 22' που ο Παναιτωλικός κέρδισε κόρνερ.Ανέλαβε να το εκτελέσει ο Θεοδωρίδης κι αφού άλλαξε τη μπάλα με τον Μπουμάλ ο αρχηγός του Παναιτωλικού με το "κακό" πόδι,το δεξί,άνοιξε το σκορ.
Μια καλή χαμένη ευκαιρία στο 27' με το Μπουμάλ και το 2-0 έγινε σε χαλαρούς ρυθμούς στο 39' από τον Καραμαλίκη.
Πιο δυνατά και με δύο γρήγορες αλλαγές ξεκίνησε το δεύτερο ημίχρονο η Ηλιούπολη αλλά την καλή ευκαιρία έχασε ο Παναιτωλικός στο 60' με τον Παππά.Κι άλλη μία επίσης με τον Μπαϊκαρά στο 67'.
Από το σημείο αυτό και μετά παίκτες και οπαδοί είχαν το μυαλό τους στην κρήτη και την εξέλιξη της αναμέτρησης ΟΦΗ-ΠΑΣ Γιάννενα!
Και κει στην απόλυτη ησυχία ο Κρητικός στο 74' σκόραρε για την Ηλιούπολη και ξανάδωσε ενδιαφέρον στο παιχνίδι.Ενδιαφέρον και αγωνία ταυτόχρονα για την τελική έκβασή του.
Και στο 89' ήρθε ο Μπουμάλ με ένα τυχερό γκολ να κλείσει την αυλαία που βρήκε τον Παναιτωλικό πρωταθλητή της περιόδου 2010-2011!
Αλλά πριν αλέκτωρ λαλήσει τρις η Ηλιούπολη στις καθυστερήσεις μείωσε σε 2-3 με αυτογκόλ του Αναστασιάδη,χωρίς βέβαια αυτό να έχει συνέπειες.
Να πούμε εδώ ότι ίσως σήμερα λειτούργησε η Θεία δίκη,αν θυμηθούμε τη μπαμπέσικη ισοπαλία και τους δύο βαθμούς που πήρε ο ΠΑΣ Γιάννενα στο Αγρίνιο.

Ηλιούπολη: (Μίκι Τσίρκοβιτς): Αδαμόπουλος, Λαμπρόπουλος, Νικολόπουλος, Θάνος(59' Νιάρος), Μπέριος(42' Ιβάνοφ), Ηλιόπουλος, Κρητικός, Στεφανίδης, Λεοντίου(52' Μπιτιλής), Δημήτρης, Ουρόσεβιτς.

Παναιτωλικός: (Μπάμπης Τεννές): Τζενάμο, Παλαιολόγος, Κούσας, Γκόλιας, Αναστασιάδης, Ετζενγκουέλε, Δέντσας, Μπαϊκαρά(70' Μπελεβώνης), Μπουμάλ, Θεοδωρίδης, Καραμαλίκης(54' Παππάς,87' Βούκοβιτς).

ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ: Χαραλαμπίδης (Καβάλας)
ΒΟΗΘΟΙ: Μποζατζίδης, Δημόπουλος (Μακεδονίας)
4ος: Χατζής (Δυτ. Αττικής)
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ: Σπυρόπουλος (Φθιώτιδας)
http://gigenisagriniotis.blogspot.com/2011/05/blog-post_15.html

Live ο αγώνας ΑΕΚ-ΠΑΟΚ για τα Play Off

Στα πλαίσια της 3ης αγωνιστικής των play off της Super League η ΑΕΚ αντιμετωπίζει τον ΠΑΟΚ.
Πολλά κανάλια αναμεταδίδουν τον αγώνα στο διαδίκτυο.Επιλέξτε ένα από τη σελίδα www.myp2p.eu/

"Οι μόνοι που χαρίζουνε και κ@λο και παράδες, είναι κάτι Πρωθυπουργοί πολιτικοί ραγιάδες"


Η ΚΑΜΑΡΙΕΡΑ

Ήρθαν μαντάτα για Στρος Καν
από τη νέα Υόρκη.
Του το κάναν οι Έλληνες
και έπιασε το ξόρκι.

Τέρμα αυτά που ήξερες
του είπε η καμαριέρα,
αλλού να πας κάνεις
πηδηχταρά καριέρα.

Οι μόνοι που χαρίζουνε
και κώλο και παράδες,
είναι κάτι Πρωθυπουργοί
πολιτικοί ραγιάδες.

Δεν είμαι η Ελλάδα εγώ
δεν στο 'χω εγώ στρωμένο,
τον έκανε τον Ντομινίκ
σα φίδι σκοτωμένο.

Το ξένο χρήμα που ρουφάς
και το χεις κάνει πόστο,
του είπε η καμαριέρα
εκεί που ξέρεις χώστο.

Τη φτώχεια των Ελλήνων
που ζουν ξεβράκωτοι όλοι
τη μάζεψα από καιρό
και σου την κάνω βόλι.

Χρόνια και χρόνια κυβερνάς
με τούτη τη σαπίλα,
κι ένα περήφανο λαό
τον έκανες ξεφτίλα.

Montie! Στα μάτια κοίταμε
μη κάνεις το "malaka"
έβαλες σε πολλών λαών
στον τάφο τους τη πλάκα.

Όμως αλλάζουν οι καιροί
κι έρχονται χρόνοι άλλοι,
θα σου τον φτιάξω τώρα εγώ
τον τάφο σου ρεμάλι.

Μια καμαριέρα του λαού
συν Έλληνες και φίλοι,
στέλνει στο διάολο το Στρος Καν
και μας κουνάει μαντήλι.

Καστρινός

Επεισόδια στο Ηράκλειο πριν τον αγώνα ΟΦΗ-ΠΑΣ Γιάννενα !τραυματίες 2 Αστυνομικοί


Πετροπόλεμος και φωτιές στο Ηράκλειο - 2 τραυματίες αστυνομικοί

Ομάδες νεαρών πετούν πέτρες στις δυνάμεις της Αστυνομίας που βρίσκονται σε πολλά σημεία της πόλης ενόψει του ποδοσφαιρικού αγώνα ΟΦΗ - ΠΑΣ Γιάννενα ενώ έχουν βάλει και φωτιά σε κάδους απορριμμάτων.

Έκρυθμη είναι, αυτή την ώρα, η κατάσταση στο κέντρο του Ηρακλείου καθώς ομάδες νεαρών πετούν πέτρες στις δυνάμεις της Αστυνομίας που βρίσκονται σε πολλά σημεία της πόλης ενόψει του ποδοσφαιρικού αγώνα ΟΦΗ - ΠΑΣ Γιάννενα. Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες, πριν από λίγο είχαμε και συμπλοκές...από τις οποίες τραυματίστηκαν δύο αστυνομικοί στους οποίους παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες.

Παράλληλα, άγνωστα άτομα έχουν βάλει φωτιά σε κάδους απορριμμάτων στη Μάχης Κρήτης και την οδό Παναγιωτάκη.

Επί ποδός ΕΛΑΣ, Πυροσβεστική και ΕΚΑΒ.
http://cretalive.gr

Επειδή μεταξύ των δύο ομάδων υπάρχει κακή προϊστορία η κινητοποίηση της ΕΛΑΣ σήμερα στο Ηράκλειο είναι μεγάλη.Λέγεται ότι έχουν κατέβει στο νησί ΜΑΤ και από την Αθήνα!

Η αποστολή του ΠΑΣ Γιάννενα έφτασε χθες στο Ηράκλειο, κάτω από άκρα μυστικότητα, αφού τις δύο ομάδες χωρίζει μία διαμάχη, που ξεκίνησε στα μπαράζ, το 2001, στην Ρόδο.

Ένα παιχνίδι, που συνδυάστηκε με τον υποβιβασμό των Ηπειρωτών, αλλά και τον τραυματισμό φιλάθλων του Πας Γιάννενα.

Η διαμάχη συνεχίστηκε τον Γενάρη, στα Γιάννενα, με τον τραυματισμό του Κρητικού τερματοφύλακα, Βεζυρίδη, από οπαδό του ΠΑΣ Γιάννενα,ο οποίος εισέβαλε στον αγωνιστικό χώρο κατά την διάρκεια του αγώνα.

Αν και η διοίκηση και οι Οργανωμένοι οπαδοί του ΟΦΗ απευθύνουν έκκληση στους φιλάθλους της Κρητικής ΠΑΕ να μην σημειωθούν έκτροπα, η αστυνομική διεύθυνση Ηρακλείου έχει λάβει αυξημένα μέτρα ασφαλείας τόσο εντός του γηπέδου "Θ.Βαρδινογιάννης" όσο και σε κάθε γωνιά της πόλης.

Στο Ηράκλειο έφτασαν και 2 διμοιρίες των ΜΑΤ από την Αθήνα, ενώ οι αστυνομικές δυνάμεις από το Ηράκλειο θα ενισχυθούν από διμοιρίες των Χανίων, του Ρεθύμνου και του Λασιθίου.

Ο αγώνας θα διεξαχθεί στις 17:15, στο "Θ. Βαρδινογιάννης" αν και η αστυνομία είχε ζητήσει να γίνει στο Παγκρήτιο Στάδιο, για ευνόητους λόγους.

Να σημειώσουμε ότι με νίκη επί του ΟΦΗ στο Ηράκλειο ο ΠΑΣ Γιάννενα κατακτά και το πρωτάθλημα της Β' Εθνικής εκτός από την άνοδο,που μαζί με τον Παναιτωλικό έχουν εξασφαλίσει από την προηγούμενη Κυριακή.Σε διαφορετική περίπτωση και εφ' όσον ο Παναιτωλικός κερδίσει στην Ηλιούπολη στέφεται αυτός πρωταθλητής!

Ελληνίδες,Ελληνες,Μετανάστριες,Μετανάστες...

Ο ΚΥΡ ΣΑΤΙΡΙΖΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΣΤΟ ΒΗΜΑ
Κάντε κλικ κι απολαύστε τον ΚΥΡ

H κότα έκανε το αυγό ή το αυγό τη κότα....;

... KATΩ ΤΑ ΞΕΡΑ ΣΑΣ ... από το Ντομινίκ!!!

Γιώργος Παπανδρέου: Είμαι και Νορβηγός


Συνέντευξη Τύπου παραχώρησαν οι πρωθυπουργοί της Ελλάδας Γ. Παπανδρέου και της Νορβηγίας Τζενς Στόλτενμπεργκ κατά την οποία ο δεύτερος τόνισε ότι η λύση της Λιβύης είναι πολιτική.

J. STOLTENBERG: «Καλωσορίζω τον Γιώργο Παπανδρέου και πάλι στη Νορβηγία και στο Όσλο.(...)Μάλιστα, ο Γιώργος είναι και προσωπικός φίλος, τον οποίο εκτιμώ πολύ. Επίσης, πρόκειται μάλλον για τον μοναδικό Πρωθυπουργό σε όλη την Ευρώπη, με εξαίρεση τους λοιπούς Πρωθυπουργούς των χωρών της σκανδιναβικής χερσονήσου, ο οποίος καταλαβαίνει τη νορβηγική γλώσσα.

Γ. Α. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: «Ευχαριστώ, Jens. (...)Πάντα αναφέρομαι, όπως έκανα και στη σημερινή μου παρέμβαση, στο γεγονός ότι από πολλές απόψεις είμαι Νορβηγός, διότι ο πατέρας μου διέθετε νορβηγικό διαβατήριο και ο γιος μου σπούδασε στη Νορβηγία, τόσο στο Πανεπιστήμιο του Όσλο για ένα ακαδημαϊκό έτος, όσο και στο Sund, σε ένα από τα «Volksschule» της χώρας σας, τα οποία αποτελούν μία εξαιρετική ακαδημαϊκή ιδέα, που επιθυμούμε να μεταλαμπαδεύσουμε

Πόσα θες να μας τρελάνεις ρε Γιώργο; Μιλάς και Μαορί;
http://www.parapolitiki.com/2011/05/blog-post_6744.html

Υπότροπος ο βιτσιόζος Ντομινίκ Στρος Καν! το 2008 είχε «ανάρμοστη σχέση» με υφισταμένη του

ΤΗΣ ΑΝΩΜΑΛΙΑΣ !! Παραμένει υπό κράτηση ο Στρος Καν. Τι είπε η καμαριέρα
Η αστυνομία της Νέας Υόρκης ανέκρινε νωρίτερα τον Ντομινίκ Στρος Καν, σχετικά με τη σεξουαλική παρενόχληση 32χρονης καμαριέρας.

Το περιστατικό συνέβη στο ξενοδοχείο Σοφιτέλ. Όπως κατήγγειλε η ίδια, βρισκόταν στη σουίτα του Στρος Καν, όταν ο 62χρονος βγήκε από το μπάνιο γυμνός, της όρμησε και την έριξε στο πάτωμα. Σύμφωνα με τα λεγόμενά της, ο Στρος Καν της ζήτησε να του κάνει στοματικό έρωτα!

Η καμαριέρα έφυγε αμέσως από το δωμάτιο και κάλεσε την αστυνομία, η οποία πρόλαβε κυριολεκτικά στο παρά πέντε τον επικεφαλής του ΔΝΤ, πριν αναχωρήσει για τη Γαλλία με πτήση της Air France. Μάλιστα, βιάστηκε τόσο πολύ να φύγει από το ξενοδοχείο, που ξέχασε το κινητό του τηλέφωνο, αλλά και άλλα προσωπικά του αντικείμενα.

Μέχρι στιγμής, δεν έχουν απαγγελθεί κατηγορίες εναντίον του. Ωστόσο, δεν είναι η πρώτη φορά που ο Στρος Καν εμπλέκεται σε ροζ σκάνδαλο.

Τον Οκτώβριο του 2008, είχε ομολογήσει την «ανάρμοστη σχέση» που είχε με μία υφισταμένη του. Ο ίδιος ζήτησε συγγνώμη από τη σύζυγό του, τους υπαλλήλους του, αλλά και την «πέτρα του σκανδάλου».

Πριν από λίγες ημέρες, ο επικεφαλής του ΔΝΤ βρέθηκε στο στόχαστρο των ΜΜΕ επειδή φωτογραφήθηκε να επιβιβάζεται σε μία πανάκριβη Πόρσε.

Οι «ατασθαλίες» μπορεί να στοιχίσουν πολύ ακριβά στον Στρος Καν, ο οποίος παρουσιάζεται ως ο μελλοντικός διεκδικητής της προεδρίας της Γαλλίας.
http://skeftomasteellhnika.blogspot.com/

Βέβαια αυτά είναι τα γεγονότα που έχουν βγει στην επιφάνεια!Ο Θεός ξέρει τι άλλες πομπές κρύβουν οι καθώς πρέπει "ηγέτες" κάτω από το χαλάκι τους!
Read more: Go to TOP and Bottom