Τρίτη 23 Απριλίου 2024

Ξέσπασε ο πατέρας της Κυριακής Γρίβα: «Να πετάξουν την στολή οι αστυνομικοί, φταίνε άπαντες, πρέπει να τιμωρηθούν»


Συνολικά 23 ημέρες έχουν περάσει από την δολοφονία της Κυριακής Γρίβα, έξω από το αστυνομικό τμήμα των Αγίων Αναργύρων και η οικογένειά της δεν έχει πάρει ακόμα απαντήσεις για τις ευθύνες των εμπλεκόμενων αστυνομικών, ενώ δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί η ΕΔΕ για να επιβληθούν ενδεχόμενες ποινές.

Ο πατέρας της, σύμφωνα με ρεπορτάζ του Star, από τη μία βλέπει τον δολοφόνο της κόρης του να επικαλείται ψυχιατρικά προβλήματα, προκειμένου «να πέσει στα μαλακά», ενώ από την άλλη δεν έχει καμία ενημέρωση για τις ευθύνες των αστυνομικών.

«Ο πόνος μου, δεν θα περάσει ποτέ. Ξυπνάω μέσα στη νύχτα σκέφτομαι και κλαίω. Δεν το εύχομαι ούτε στον χειρότερο εχθρό μου. Δεν βλέπω εφιάλτη, βλέπω την αλήθεια, την πραγματικότητα. Ότι η κόρη μου δεν είναι εδώ και κάποιοι άλλοι ακόμη αναπνέουν. Κάποιοι άλλοι ακόμα είναι στις δουλειές τους. Και κοιτάνε πώς θα τη γλιτώσουν» αναφέρει αρχικά, ενώ είναι «καταπέλτης» για τον δολοφόνο της κόρης του, λέγοντας πως «μας κοροϊδεύει, μας είπε ότι είναι τρελός».

Είναι «καταπέλτης» όμως και για τους αστυνομικούς που δεν προστάτευσαν το παιδί του, επειδή 23 ημέρες μετά τη δολοφονία οι δύο έρευνες για τους εμπλεκόμενους αστυνομικούς είναι ακόμα σε εξέλιξη. 

Καλεί μάλιστα τους αστυνομικούς «να πετάξουν τη στολή και να κάνουν κάποια άλλη δουλειά. Γιατί και την επόμενη ημέρα που πήγα εγώ, πέντε λεπτά κράτησε στο ίδιο αστυνομικό τμήμα η παρουσία μου. 

Ούτε καν με δέχτηκαν να ανέβω πάνω να δω τον αξιωματικό υπηρεσίας. Να ταυτοποιήσουν ότι εγώ είμαι ο πατέρας της. Ντροπή μας και ντροπή τους σε όλους. Από τον πιο μικρό ως τον πιο μεγάλο».

«Θέλω να τους ρωτήσω. Αν ήταν δικό τους παιδί, η μητέρα τος, η αδερφή τους, ο πατέρας τους, τι ακριβώς θα έκαναν. Αυτό θέλω να μου πούνε. Θα την άφηναν και θα έφευγε;». 

«Για τους αστυνομικούς, η γνώμη μου, φταίνε άπαντες και όλοι θα πρέπει να τιμωρηθούν. Από τον πρώτο ως και τον τελευταίο για να ξεκαθαρίσει εντελώς αυτό το θέμα. Αρκετά χαϊδεύτηκαν κάποια αυτιά. Όλα λάθος πήγαν».

https://www.enikos.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom