Πέμπτη 6 Μαΐου 2010

Με τι κουράγιο χειροκροτάτε μωρέ;

Κατά τη συζήτηση για τα έκτακτα μέτρα στη Βουλή φανερώθηκε η αναισθησία και η αναλγησία όλων!
Σε κάθε ευφυολόγημα του τσοπάνη το κοπάδι ξέσπαγε ενθουσιασμένο σε παρατεταμένα χειροκροτήματα.
Που το βρήκατε μωρέ το κουράγιο;
Ακόμα είναι άταφοι οι δολοφονημένοι της χτεσινής μέρας,τ' αποκαϊδια απτά σημάδια της καταστροφής ακόμα καπνίζουν!Ολα τα ΜΜΕ είναι γεμάτα συγκλονιστικές φωτογραφίες που κόβουν την ανάσα.
Δεν τις είδατε;
Δεν σας σόκαραν;
Δεν σας προβλημάτισαν;
Η μήπως αυτό θέλατε για να κάμψετε το αγωνιστικό φρόνημα του λαού και να τον μαντρώσετε στα σπίτια του;
Αιδώς αχρείοι!
Σημ:Οσοι  αντέχετε ρίξτε μια ματιά εδώ

6 σχόλια:

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Πότε πρόλαβες βρε θηρίο;
Σου ανήκει η πρωτια στην ενημέρωση

Αυτά είναι συνεπακόλουθα μιας έκκρυθμης και ρευστής κατάστασης.
Ας αναλάβει ο καθένας τις ευθύνες του .
Καλό σου βράδυ

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Εκ παραδρομής αυτό το σχόλιο αφέθηκε εδώ .Ανήκει στην πρόσφατη περί της διαγραφής των στελεχών

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Οι άνθρωποι ζουν στον κόσμο τους.
Ξένοι κι απομονωμένοι από το τι συμβαίνει έξω στην κοινωνία.
Προσωπικά όσους άκουσα τους απέρριψα .
Δεν ήταν πολιτικός λόγος αυτός από καμία πλευρά.
Θάπρεπε να κηρυχτεί εθνικο πένθος κι όχι να μεταβάλλουν την Βουλή σε αρένα αντεγκλήσεων όπου ο καθένας έβγαζε τα άπλυτα του άλλου στην φόρα.
Τελικά τίποτα δεν έμεινε καθαρό απόψε στην συνείδηση του λαού.
Μεγάλη η ευθύνη τους , για την οποία δεν έχουν καμία συναίσθηση

ΥΓ : Τ’’ άκουσες ; Ο τεως έλαβε τον λόγο πήρε θέση και υπέβαλε προτάσεις.
Δικαίωμα θα μου πεις. Έλληνας πολίτης κι αυτός. Τι συμβολίζει μόνο η παρέμβαση του δεν ξέρω.
Ας ελπίσουμε στην μέρα που ξημερώνει.

zeidoron dtsoukas είπε...

Λυγερή μου είμαι παρα πολύ εκνευρισμένος με όσα διαδραματίζονται.Μπροστά στα μάτια μας μιλάνε για κλεψιές σαν τα παιδιά που τσακώνονται για μια καραμέλα ή ένα παιχνίδι.Καλά δεν συναισθάνονται πως εκείνη την ώρα τους παρακολουθεί όλος ο κόσμος και πολλοί ίσως να μην έχουν να φάνε ή να πληρώσουν τις υποχρεώσεις τους.
Για πες μου κάτι:αν εφαρμόσουμε και μεις το ίδιο και πληρώνουμε τα μισά για ΔΕΗ,ΟΤΕ,ΝΕΡΟ ,ΔΑΝΕΙΑ μας καλύπτουν τα νέα μέτρα;
Καλό βράδυ και σκέψου την απάντηση!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Που το βρήκατε μωρέ το κουράγιο;
Ακόμα είναι άταφοι οι δολοφονημένοι της χτεσινής μέρας,



Ελα μου ντε....τωρα θα μου πεις, δικοι τους ανθρωποι χαθηκαν Ζει μου;

zeidoron dtsoukas είπε...

Ελα ντε;Δικοί τους άνθρωποι χάθηκαν!
Τόσο χοντρόπετσοι,καθόλου ΤΣΙΠΑ;
Δεν ξέρω ειλικρινά τα τελευταία γεγονότα μ'έχουν απογοητέψει Ρίκη μου.

Read more: Go to TOP and Bottom