Δευτέρα 1 Μαΐου 2017
Πρώτη Μαΐου! Έλληνες αντιστασιακοί στο Παρίσι-Μάης του 1968
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
10:00 π.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Ιστορία,
Μάης 68,
Μνήμη,
Παρίσι
ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ: Ημέρα αγώνων και μνήμης! - 1886 Σικάγο,η εξέγερση των εργατών - 1944 Καισαριανή,εκτέλεση 200 πατριωτών - 1976 Σκότωσαν τον Αλέκο Παναγούλη
Η Πρωτομαγιά δεν είναι πια αργία,είναι... ΑΝΕΡΓΙΑ!
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
9:00 π.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
1η Μάη,
Αλέκος Παναγούλης,
Ιστορία,
Καισαριανή,
Μνήμη,
Σικάγο
Διαπραγμάτευση ώρα μηδέν: Μαραθώνιος για να κλείσει η συμφωνία - Τα αγκάθια
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
8:30 π.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Κουαρτέτο,
Νέα κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ,
Νέα μέτρα,
Νέο Μνημόνιο
Με φραπεδιά και τσιγάρα ΣΕΚΑΠ
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
8:00 π.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Χιούμορ
Ξέσπασε η μητέρα της μικρής Στέλλας: "Ήξερε τι έκανε ο πατέρας της - Δεν είχε ψυχολογικά προβλήματα"
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
12:00 π.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Αγία Βαρβάρα,
Εγκληματικότητα,
Εικοσπεντάκη Στυλιανή,
Εξαφάνιση,
Παιδί
Κυριακή 30 Απριλίου 2017
Εργατική Πρωτομαγιά 2017 - Κάλεσμα του ΠΑΜΕ σε απεργιακή συγκέντρωση στο Σύνταγμα 10π.μ.
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
10:30 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
1η Μάη,
Απεργία,
Διαδηλώσεις,
Καισαριανή,
ΠΑΜΕ,
Σύνταγμα
ΑΓΡΙΝΙΟ: ΠΕΑΕΑ-ΔΣΕ και ΚΚΕ τίμησαν τη μνήμη των “120” (φωτο)
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
9:31 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Αγρίνιο,
ΔΣΕ,
Εκτέλεση 120,
ΚΚΕ,
Μνήμη,
ΠΕΑΕΑ
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)








