
Η ΝΔ αποχώρησε ως γνωστόν από την συζήτηση και την ψηφοφορία για τις offshore των πολιτικών, που έχει προκαλέσει μεγάλη πολιτική αντιπαράθεση και ο αρχηγός της Κυριάκος Μητσοτάκης βρήκε την ευκαιρία να παίξει πετροπόλεμο μέσω twiiter με την παρακάτω ανάρτηση:








