Η μεγαλύτερη ίσως εφημερίδα της Ευρώπης καμώνεται πως αγνοεί τη φτώχεια και τη δυστυχία που έφεραν στην Ελλάδα τα μνημόνια και ζητωκραυγάζει και επιχαίρει για το "ΟΧΙ" του γίγαντα Σόιμπλε στους "χρεοκοπημένους Ελληνες",αγνοώντας επίσης ότι τα γερμανικά ταμεία φουσκώνουν από το άρμεγμα των ισχνών έστω "αγελάδων" του ευρωπαικού νότου.
Τώρα αποδεικνύεται πόσο δίκιο είχε ο Αναστασίου όταν σας έτσουξε με το σκίτσο που εμφάνιζε το μοχθηρό αφεντικό σας με τη στολή των Ες Ες, «απειλώντας» να κάνει... σαπούνι τους Έλληνες!
Καθιερώστε λοιπόν την ημέρα του "ΟΧΙ",αφού είστε τόσο περήφανοι...
'Αι σιχτήρ φασίστες και μισάνθρωποι του κερατά!
Ζείδωρον
Μια κοντινή φωτογραφία του Γερμανού υπουργού Οικονομικών και μια







.jpg)

