«Κανείς δεν την υποχρέωσε να μπει σε πρόγραμμα βοήθειας»
«Κανείς δεν υποχρέωσε την Ελλάδα να μπει σε πρόγραμμα βοήθειας» δήλωσε ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών Βόλφγκανγκ Σόιμπλε κατά τη Σύνοδο G20 στην Κωνσταντινούπολη, προσθέτοντας μάλιστα πως δεν μπορεί ακόμη να καταλάβει πώς η νέα ελληνική κυβέρνηση θα καταφέρει να διαχειριστεί τα προβλήματά της.
Ο κ. Σόιμπλε εξέφρασε την ανησυχία του για την αντίδραση των αγορών στην προοπτική να μείνει η Ελλάδα δίχως πρόγραμμα, σχολιάζοντας τις εξαγγελίες Αλ. Τσίπρα για κατάργηση του μνημονίου.
«Κανείς δεν υποχρέωσε την Ελλάδα να μπει σε πρόγραμμα βοήθειας» δήλωσε ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών Βόλφγκανγκ Σόιμπλε κατά τη Σύνοδο G20 στην Κωνσταντινούπολη, προσθέτοντας μάλιστα πως δεν μπορεί ακόμη να καταλάβει πώς η νέα ελληνική κυβέρνηση θα καταφέρει να διαχειριστεί τα προβλήματά της.
Ο κ. Σόιμπλε εξέφρασε την ανησυχία του για την αντίδραση των αγορών στην προοπτική να μείνει η Ελλάδα δίχως πρόγραμμα, σχολιάζοντας τις εξαγγελίες Αλ. Τσίπρα για κατάργηση του μνημονίου.







