Μαύρη νύχτα η χθεσινή για τις τρεις Ελληνικές ομάδες που συμμετέχουν στο Europa League,αφού καμία δεν μπόρεσε να νικήσει και να εξασφαλίσει την πρόκρισή της στον επόμενο γύρο.
Ο ΠΑΟΚ πήρε τον πολύτιμο βαθμό της ισοπαλίας από τη Φιορεντίνα στην Ιταλία και έχει βάσιμες ελπίδες πρόκρισης,ο Αστέρας έχασε και στην Τρίπολη από την Τότεναμ,αλλά κι αυτός ελπίζει στο θαύμα,ενώ ο Παναθηναϊκός αποχαιρέτησε νωρίς το θεσμό μένοντας στον ένα βαθμό.








.jpg)