Τετάρτη 22 Μαΐου 2013
Είμαι υπόδικος και δεν το ξέρω;
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
11:00 π.μ.
1 σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Στάθης
Ο θρίαμβος του ταξιδιού στην Κίνα
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
8:00 π.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Κίνα,
Σαμαράς,
Χιούμορ
Το Ευρωκοινοβούλιο ζητά νομοθετικό πλαίσιο για την ιδιοκτησία των ΜΜΕ
Θεσμοθέτηση κανόνων για διαφάνεια στο ιδιοκτησιακό καθεστώς των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης στην Ευρώπη καθώς και για το ασυμβίβαστο -τις λεγόμενες “συγκρούσεις συμφερόντων”- των ιδιοκτητών τους ζητεί με σημερινό του ψήφισμα το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.
Το Ευρωκοινοβούλιο καλεί, μεταξύ άλλων, την Κομισιόν να αποτρέψει τον κίνδυνο απόκτησης δεσπόζουσας θέσης στην αγορά των ΜΜΕ και τονίζει ότι η ύπαρξη εκδοτικών ομίλων που ανήκουν σε επιχειρήσεις οι οποίες μπορούν να αναθέτουν δημόσιες συμβάσεις αποτελεί απειλή για την ανεξαρτησία των μέσων ενημέρωσης.
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
12:00 π.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Ελλάδα,
Ευρώπη,
ΜΜΕ
Τρίτη 21 Μαΐου 2013
Έχασε τη μάχη για τη ζωή ο νεαρός ηθοποιός Τόμας Πρωτόπαπας
Μετά από έξι περίπου εβδομάδες στην Εντατική Μονάδα Θεραπείας του ΚΑΤ ο Τόμας Πρωτόπαπας άφησε την τελευταία του πνοή. Ο νεαρός ηθοποιός έπαθε μια σοβαρή λοίμωξη και κατέληξε σήμερα βυθίζοντας σε πένθος την οικογένειά του αλλά και όλο τον κόσμο που τον γνώριζε.
Ακόμα και όσους τον ήξεραν μόνο από την τηλεοπτική του καριέρα ή από την περιπέτεια που είχε μετά το τροχαίο ατύχημα στην Αττική οδό, που τελικά στάθηκε μοιραίο.
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
9:51 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Πρωτόπαπας Τόμας
Έκτακτο : Το πολεμικό Ναυτικό έβγαλε τη Φρεγάτα ''Ψαρά'' και κανονιοφόρους στο Αιγαίο !...Απέναντι στο Τούρκο
Κοιτάμε τον Τούρκο στα μάτια ! Δήλωσε Ανώτερος Επιτελής του ΓΕΕΘΑ !
Μόνο στον ύπνο δεν πιάστηκε το Πολεμικός μας Ναυτικό από την Τουρκική άσκηση DENIZ KURDU 2013. με πραγματικά πυρά!
Με πληροφορίες που δεν αμφισβητούνται η Φρεγάτα ''ΨΑΡΑ'',η κανονιοφόρος ''Τόλμη΄'' και αλλά οχτώ ακόμη Πολεμικά έχουν αναπτυχθεί από τη Λήμνο μέχρι της Κάρπαθο !
Κανείς δεν πρόκειται να παίξει μαζί μας ...
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
9:05 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
ΓΕΕΘΑ,
Ελλάδα,
Τουρκία
Κύριε Σαμαρά η πραγματικότητα είναι αμείλικτη! Κι άλλη αυτοκτονία επιχειρηματία στην Κρήτη
Στην ακριβώς προηγούμενη ανάρτηση δημοσιεύουμε τα ρεκόρ αυτοκτονιών στην Ελλάδα που σημειώθηκαν το 2011!
Κι από τα δελτία ειδήσεων βομβαρδιζόμαστε για τις επιτυχίες των Σαμαροβενιζελοκουβέληδων,που αφού σταθεροποίησαν τη χώρα στην Ευρώπη τώρα τη βάζουν και στην παγκόσμια αγορά!!!!
Τα λένε και δεν ντρέπονται τα γομάρια.
Ζείδωρον
Τέλος στη ζωή του έβαλε ένας 45χρονος
Συγκλονίζει την Κρήτη και τα Χανιά μία ακόμη υπόθεση αυτοκτονίας....
Τέλος στη ζωή του έδωσε ένας 45χρονος , ο οποίος βρέθηκε
Κι από τα δελτία ειδήσεων βομβαρδιζόμαστε για τις επιτυχίες των Σαμαροβενιζελοκουβέληδων,που αφού σταθεροποίησαν τη χώρα στην Ευρώπη τώρα τη βάζουν και στην παγκόσμια αγορά!!!!
Τα λένε και δεν ντρέπονται τα γομάρια.
Ζείδωρον
Τέλος στη ζωή του έβαλε ένας 45χρονος
Συγκλονίζει την Κρήτη και τα Χανιά μία ακόμη υπόθεση αυτοκτονίας....
Τέλος στη ζωή του έδωσε ένας 45χρονος , ο οποίος βρέθηκε
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
7:33 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Αυτοκτονίες
Εσπασαν όλα τα ρεκόρ οι αυτοκτονίες στην Ελλάδα
Αυξήθηκαν κατά 26,52% μέσα σε ένα χρόνο.
Υπ' όψιν ότι τα στοιχεία είναι του 2011,από τότε σύμφωνα με την καθημερινή ειδησεογραφία διαβάζουμε περίπου τρεις αυτοκτονίες στο διήμερο!
Η ΕΛΣΤΑΤ κατέγραψε αύξηση κατά 26,52% των αυτοκτονιών στην Ελλάδα το 2011 σε σχέση με το 2010 με τον αριθμό των ανθρώπων που έβαλαν τέλος στη ζωή τους να φτάνει τους 477. Η συντριπτική πλειονότητα των αυτοχείρων είναι άνδρες (393 άτομα, ποσοστό 82,3%), αν και παρατηρείται σημαντική αύξηση του αριθμού των γυναικών που αυτοκτονούν (84 γυναίκες-θύματα το 2011 έναντι 41 το 2010, αύξηση 104%).
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
5:00 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Αυτοκτονίες,
ΕΛΣΤΑΤ
Οι αναμορφωτές της Παιδείας σπουδάζουν τα τέκνα τους σε Πανεπιστήμια του εξωτερικού!!!!!
Η είδηση ούτε κάτι νέο κομίζει,ούτε μας εκπλήσσει!
Ομως βρε αθεόφοβοι αφού κόπτεστε τόσο για την Ελληνική παιδεία σε σημείο που να φέρνετε στρατιωτικό νόμο δεν είναι λιγάκι οξύμωρο να σπουδάζετε τα δικά σας παιδιά στα Πανεπιστήμια του εξωτερικού;
Και καλά να ήταν μια εξειδικευμένη επιστήμη!Νομική βρε Βενιζέλο στην Αμερική;
Εκτός κι αν η κοπέλα δεν μπορούσε να περάσει τις πανελλήνιες εξετάσεις!
Οπως και να 'χει καλή σταδιοδρομία στο κορίτσι κι ας ελπίσουμε πως δεν θα ακολουθήσει τα βήματα του μπαμπά της,ως πολιτικού και δη Συνταγματολόγου!!!!!!
Ζείδωρον
Διαβάστε την είδηση,που όλα τα σοβαρά site δημοσιεύουν χωρίς σχόλια!
Στο πανεπιστήμιο Τζορτζτάουν της Ουάσιγκτον βρέθηκε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ κ. Ευ. Βενιζέλος, για την τελετή αποφοίτησης της κόρης τους Εβελίνας από το τμήμα Νομικής.
Ευτυχισμένος και περήφανος για την αποφοίτηση της κόρης του, ο κ. Βενιζέλος ξέφυγε έστω για λίγο από τη Βαβέλ της Ιπποκράτους.
Ομως βρε αθεόφοβοι αφού κόπτεστε τόσο για την Ελληνική παιδεία σε σημείο που να φέρνετε στρατιωτικό νόμο δεν είναι λιγάκι οξύμωρο να σπουδάζετε τα δικά σας παιδιά στα Πανεπιστήμια του εξωτερικού;
Και καλά να ήταν μια εξειδικευμένη επιστήμη!Νομική βρε Βενιζέλο στην Αμερική;
Εκτός κι αν η κοπέλα δεν μπορούσε να περάσει τις πανελλήνιες εξετάσεις!
Οπως και να 'χει καλή σταδιοδρομία στο κορίτσι κι ας ελπίσουμε πως δεν θα ακολουθήσει τα βήματα του μπαμπά της,ως πολιτικού και δη Συνταγματολόγου!!!!!!
Ζείδωρον
Διαβάστε την είδηση,που όλα τα σοβαρά site δημοσιεύουν χωρίς σχόλια!
Στο πανεπιστήμιο Τζορτζτάουν της Ουάσιγκτον βρέθηκε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ κ. Ευ. Βενιζέλος, για την τελετή αποφοίτησης της κόρης τους Εβελίνας από το τμήμα Νομικής.
Ευτυχισμένος και περήφανος για την αποφοίτηση της κόρης του, ο κ. Βενιζέλος ξέφυγε έστω για λίγο από τη Βαβέλ της Ιπποκράτους.
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
3:30 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Βενιζέλος,
Παιδεία
Κλεφτά λεφτά
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
2:00 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Στάθης
Εικόνες βιβλικής καταστροφής στην Οκλαχόμα - Ανεμοστρόβιλος σάρωσε την πόλη Μουρ - Live εικόνα
Φόβοι πως 31 παιδιά έχουν χάσει τη ζωή τους στην Οκλαχόμα - Αγωνία για 24 μαθητές που αγνοούνται - Τουλάχιστον 90 οι νεκροί από τον ανεμοστρόβιλο
- Εικόνες βιβλικής καταστροφής από το φονικό πέρασμα του ανεμοστρόβιλου από την πόλη Μουρ
- 20 παιδιά έχουν χάσει τη ζωή τους, επτά πνίγηκαν στην πισίνα του σχολείου τους
- Φόβοι για τους 24 μαθητές που έχουν εγκλωβιστεί στα συντρίμμια του δημοτικού σχολείου Plaza Towers
- Δάσκαλοι - ήρωες έβαλαν τα σώματά τους μπροστά από τους μαθητές τους, για να τους σώσουν
- Συνεχίζονται ακόμα και τη νύχτα οι έρευνες για επιζώντες
- Σε κατάσταση μεγίστης καταστροφής η Οκλαχόμα
ΔΕΙΤΕ LIVE ΕΙΚΟΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ
- Εικόνες βιβλικής καταστροφής από το φονικό πέρασμα του ανεμοστρόβιλου από την πόλη Μουρ
- 20 παιδιά έχουν χάσει τη ζωή τους, επτά πνίγηκαν στην πισίνα του σχολείου τους
- Φόβοι για τους 24 μαθητές που έχουν εγκλωβιστεί στα συντρίμμια του δημοτικού σχολείου Plaza Towers
- Δάσκαλοι - ήρωες έβαλαν τα σώματά τους μπροστά από τους μαθητές τους, για να τους σώσουν
- Συνεχίζονται ακόμα και τη νύχτα οι έρευνες για επιζώντες
- Σε κατάσταση μεγίστης καταστροφής η Οκλαχόμα
ΔΕΙΤΕ LIVE ΕΙΚΟΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
12:56 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Ανεμοστρόβιλος,
Οκλαχόμα
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)








