Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΑΕΡΟΜΟΝΤΕΛΙΣΤΩΝ


 Ηράκλειο 22-6-2011
Θέμα : Παγκρήτια Συνάντηση Αερομοντελιστών Κρήτης

Δελτίο τύπου  


Στο πλαίσιο διάδοσης του αεροαθλητισμού, η Ένωση Αερομοντελιστών Ηρακλείου Κρήτης (ΕΑΗΚ, διοργανώνει στις 26-6-2011 ημέρα Κυριακή, στο χώρο του μοντελοδρομίου μας, που βρίσκετε στη περιοχή Ανωπόλεως του Δήμου Χερσονήσου, παγκρήτια συνάντηση αεομοντελιστών. Η εκδήλωση θα ξεκινήσει στις 10 πμ έως το απόγευμα της ιδίας μέρας. Το πρόγραμμα θα περιλαμβάνει πτήσεις με μοντέλα αεροσκαφών και  ελικοπτέρων, επίδειξη μεγάλων στατικών μοντέλων, καθώς και συζητήσεις με ανταλλαγή απόψεων για θέματα που αφορούν την περαιτέρω διάδοση του αερομοντελισμού στην Ελλάδα. 

Η παρουσία σας θα είναι τιμή για εμάς
Το μοντελοδρόμιο Ανωπόλεως βρίσκετε στην θέση Koπσά (νότια της σχολης τουριστικών επαγγελμάτων - λίγα μόλις μετρα από την Εκκλησια του προφήτη Ηλία )
Για πληροφορίες καλέστε στo 6932435031 κκ ΚΑΛΑΡΑΚΗΣ ΜΗΝΑΣ
http://eahk-gr.blogspot.com/

ΗΠΑ: Ελικόπτερα και μαχητικά στην Κύπρο, εμπλοκή με Λίβανο…


Όλα δείχνουν ότι το μεγάλο «παιχνίδι» με τους υδρογονάνθρακες στη Νοτιοανατολική Μεσόγειο μόλις έχει αρχίσει και οι ενδιαφερόμενες πλευρές προχωρούν σε κινήσεις στη σκακιέρα της περιοχής, με σκοπό να προασπίσουν τα συμφέροντά τους.
Το μόνο βέβαιο είναι ότι η περιοχή θα αποτελέσει μια από τις κομβικές περιοχές του πλανήτη τις επόμενες δεκαετίας, ωστόσο, τα ερχόμενα χρόνια, η αστάθεια που θα μπορούσε να προκληθεί είναι μεγάλη. Το παράδειγμα της Συρίας, σε συνδυασμό με τις ενδείξεις ότι ενδεχομένως να επίκειται και εμπλοκή του ΝΑΤΟ δεν αφήνουν το παραμικρό περιθώριο για εφησυχασμό.
Αίσθηση προκαλεί δημοσίευμα της κυπριακής εφημερίδας «ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ», ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες βολιδοσκοπούν επίμονα την κυπριακή κυβέρνηση, επιθυμώντας να εξασφαλίσουν άδεια για τη στάθμευση σημαντικού αριθμού στρατιωτικών ελικοπτέρων κυρίως, αλλά και αεροσκαφών στα αεροδρόμια Λάρνακας και Πάφου τις επόμενες μέρες.
Σύμφωνα με την εφημερίδα, πέραν των διακριτικών διπλωματικών ενεργειών, σε επιχειρησιακό επίπεδο, οι ΗΠΑ ζήτησαν να τους παραχωρηθεί η μέγιστη δυνατή έκταση στους χώρους στάθμευσης και τα ελικοδρόμια κυρίως στο αεροδρόμιο Λάρνακας αλλά και της Πάφου, χωρίς να διευκρινίζεται αν πρόκειται να χρησιμοποιηθούν για ασκήσεις ή επιχειρήσεις στην περιοχή, δεδομένων και των εξελίξεων στη Συρία.
Εν τω μεταξύ, στο μέτωπο των υδρογονανθράκων και της χάραξης Αποκλειστικών Οικονομικών Ζωνών στην περιοχή (ΑΟΖ), ο Λίβανος προχώρησε σε καταγγελία εναντίον της Κύπρου και του Ισραήλ στον Γενικό Γραμματέα του ΟΗΕ, για παραβίαση της κυριαρχίας του. Η καταγγελία έγινε με επιστολή του νέου υπουργού Εξωτερικών του Λιβάνου, Αντνάν Μανσούρ. Αιτία, σύμφωνα τον Λιβανέζο υπουργό, είναι η συμφωνία οριοθέτησης της ΑΟΖ μεταξύ Κύπρου και Ισραήλ.

Η επιστολή καταγγελία, σύμφωνα με δηλώσεις του υπουργού στη Βηρυτό, στάλθηκε στον Γενικό Γραμματέα του ΟΗΕ τη Δευτέρα και σε αυτή αναφέρεται, μεταξύ άλλων, ότι: «η συμφωνία που υπεγράφη πέρυσι μεταξύ του Ισραήλ και της Κύπρου, με την οποία οριοθετούν τα αμφιλεγόμενα θαλάσσια όρια του Ισραήλ, αποτελούν παραβίαση της κυριαρχίας και των οικονομικών συμφερόντων του Λιβάνου και απειλή για την ασφάλεια στην περιοχή».
Ο Αντνάν Μανσούρ ζήτησε από τον Μπαν Κι Μουν, «να λάβει τα αναγκαία μέτρα για την αποφυγή κάθε σύγκρουσης που ενδέχεται να προκύψει ως αποτέλεσμα των υπεράκτιων δραστηριοτήτων του Ισραήλ».
Οι εξελίξεις έρχονται κυριολεκτικά με καταιγιστικούς ρυθμούς, ενώ την ίδια στιγμή η Ελλάδα ομφαλοσκοπεί βυθισμένη στην οικονομική κρίση, ενώ η Κύπρος παρουσιάζει αδικαιολόγητη αδράνεια στον εξοπλιστικό τομέα. Να θυμίσουμε για μια ακόμη φορά ότι η αμυντική ενδυνάμωση απαιτεί μεγάλο χρονικό διάστημα για να επιτευχθεί, ενώ οι προθέσεις των εμπλεκομένων σε μία διένεξη, μπορούν να αλλάξουν μέσα σε μια νύχτα…

Διά τούτο γρηγορείτε, που έλεγαν σε «εκκλησιαστική» ορολογία…

Πόλεμος μεταξύ Καθολικών και Προτεσταντών στην Ιρλανδία


Καθολικοί και προτεστάντες άφησαν τα θρησκευτικά τους καθήκοντα και ρίχνουν ξύλο. Σκηνικό πολέμου στην πόλη της Βορείου Ιρλανδίας για δεύτερη νύχτα.


Συνεχίστηκαν για δεύτερη νύχτα τα βίαια επεισόδια στο Μπέλφαστ της Βόρειας Ιρλανδίας.
Οι ταραχές ξέσπασαν το βράδυ της Δευτέρας με τους ηγέτες αμφότερων των καθολικών και προτεσταντικών κοινοτήτων να καταγγέλλουν επιθέσεις σε κατοικίες με μολότοφ, πέτρες και ξύλα. Η αστυνομία ανέφερε ότι δύο άτομα τραυματίστηκαν από σφαίρες κατά τη διάρκεια επεισοδίων που σημειώθηκαν στους δρόμους που χωρίζουν τις καθολικές και προτεσταντικές γειτονιές στο ανατολικό Μπέλφαστ.
Ομάδα προτεσταντών κουκουλοφόρων έβαλε στο στόχαστρο το βράδυ κατοικίες, στις οποίες διαμένουν καθολικοί στη γειτονιά Σορτ Στραντ, πετώντας πέτρες, μολότοφ, ξύλα και μπουκάλια.

Το Σιν Φέιν δήλωσε ότι η βία ήταν απρόκλητη, όμως οι ηγέτες των προτεσταντικών κομμάτων δήλωσαν ότι η ομάδα φέρεται να έδρασε σε αντίποινα για μικρότερης κλίμακας επιθέσεις από νεαρούς καθολικούς που είχαν σημειωθεί την προηγούμενη νύχτα.
Η αστυνομία δεν είχε κάποια πληροφόρηση σχετικά με επιθέσεις που καταγγέλλεται ότι σημειώθηκαν την Κυριακή, ούτε και προέβη σε κάποιο σχόλιο για την καταγγελία του Σιν Φέιν ότι πίσω από τις επιθέσεις σε βάρος καθολικών βρίσκονται μέλη της Εθελοντικής Δύναμης του Όλστερ, μίας παραστρατιωτικής ομάδας των ενωτικών που επισήμως αφοπλίστηκε το 2009.
Στους δρόμους που χωρίζουν τις καθολικές και προτεσταντικές γειτονικές συγκεντρώθηκε πλήθος περίπου 500 ατόμων. Η αστυνομία ανέφερε ότι δύο άτομα δέχθηκαν σφαίρες από πυροβόλο όπλο και τραυματίστηκαν στα πόδια.
Οι δημοσιογράφοι που προσπάθησαν να καλύψουν τα γεγονότα δέχθηκαν απειλές, όπως μεταδίδει το CNN.
Έπειτα από μακρά περίοδο ηρεμίας η ένταση στη Βόρεια Ιρλανδία έχει αναβιώσει τους τελευταίους μήνες.
Η ένταση τυπικά αυξάνεται τους θερινούς μήνες λόγω της καθιερωμένης παρέλασης της 12ης Ιουλίου των προτεσταντών στους δρόμους του Μπέλφαστ, οι οποίοι γιορτάζουν τη νίκη του Άγγλου Βασιλιά Γουλιέλμου Γ' έναντι του καθολικου προκατόχου του Ιάκωβου Β'.
http://www.newsit.gr/

Παρουσίαση βιβλίου: "Γεννήθηκα στη Ντούτσαγα" του Θανάση Παλιούρα

Παρουσίαση του βιβλίου
ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΣΤΗ ΝΤΟΥΤΣΑΓΑ
 του Θανάση Παλιούρα
την Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011, στις 20.30
Το βιβλίο θα παρουσιάσουν
Ευριπίδης  Γαραντούδης, Αναπληρωτής καθηγητής Νεοελληνικής Φιλολογίας 
του Πανεπιστημίου Αθηνών
Έρη  Σταυροπούλου-Αλεξίου, Καθηγήτρια Νεοελληνικής Φιλολογίας 
του Πανεπιστημίου Αθηνών
Χρυσούλα  Σπυρέλη, Δρ Νεοελληνικής Φιλολογίας - εκπαιδευτικός
Γιώργος  Αναγνωστόπουλος, Πρόεδρος Ένωσης Αιτωλοακαρνάνων  Λογοτεχνών (ΕΑΛ)
Συντονίζει  ο Παναγιώτης Ι. Κοντός, Αν. Καθηγητής  γλωσσολογίας -   τ.προϊστάμενος Γραμματείας  Πανεπιστημίου Αθηνών
Η παρουσίαση θα  γίνει στη Στοά του Βιβλίου  στην Αίθουσα Λόγου (Πεσμαζόγλου 5 και Σταδίου)
gigenisagriniotis

Εκτός λειτουργίας 18 μονάδες της ΔΕΗ!έχετε το νου σας


Συνεχίζεται και σήμερα το μαρτύριο με τις διακοπές ηλεκτροδότησης λόγω της απεργίας της ΓΕΝΟΠ - ΔΕΗ. Όπως μάθαμε πριν λίγο από το κέντρο διανομής της ΔΕΗ σήμερα είναι εκτός λειτουργίας 18 θερμικές μονάδες, όλες λόγω της απεργίας καθώς αυτές που χθες είχαν βλάβη επισκευάστηκαν. Αναλυτικότερα εκτός λειτουργίας βρίσκονται οι εξής μονάδες: - 4 στο Λαύριο - 2 στο Αλιβέρι - 2 στον Αγιο Δημήτριο Κοζάνης - 1 στο Αμύνταιο - 1 στη Μελίτη - 2 στην Καρδιά - 3 στην Πτολεμαϊδα - 3 στη Μεγαλόπολη.
Δεν έχει βγει ακόμα το πρόγραμμα των σημερινών διακοπών ρεύματος.Από στιγμή σε στιγμή αναμένεται να αναρτηθεί εδώ,δείτε το και πάρτε τα μέτρα σας!

Όταν η αδικία σας γίνεται νόμος,η κραυγή μας γίνεται καθήκον..


Του Παναγιώτη Τριανταφυλλίδη

Αν απουσιάζει η δικαιοσύνη τότε τι άλλο είναι η πολιτική εξουσία παρά μια καλά οργανωμένη ληστεία; Όποιος μάχεται μπορεί και να χάσει. Όποιος δε μάχεται όμως, έχει ήδη χάσει.
Οι νεοέλληνες έκαναν το σύστημα ή το σύστημα έκανε τους νεοέλληνες; Το ότι βουλιάζει η χώρα δεν είναι λόγος για να αλλάξουμε συνήθειες. Ο καθένας τον ρόλο του λοιπόν: Η κυβέρνηση τις ανούσιες προτάσεις της, η αντιπολίτευση τις εκούσιες αντιπαραθέσεις της και η αριστερά τις ανούσιες αρνήσεις της. Ή για να σας το πω αλλιώς: Ευρώ βρεθήκανε, φαντασία ποιος θα μας δανείσει;
Όλοι μαζί στη Βουλή. Και να μη φύγει κανένας αν δε βγούνε έξω και οι 300. Χωρίς αστυνομία να τους προστατεύει. Χωρίς παιδιά να........
τους πετάνε πέτρες. Τότε να τους δω. Τον Πάγκαλο να αγκαλιάζει την Κανέλλη, τον Καρατζαφέρη να δίνει φιλάκια με τον Τσίπρα, τον Σαμαρά και την Μπακογιάννη χεράκι-χεράκι και τον Παπανδρέου με τον Καραμανλή να κοιτάνε ο ένας τον άλλο με την αμηχανία του χαζού και του χοντρού αντίστοιχα και οι δυο μαζί τον ουρανό περιμένοντας τη θεία φώτιση από πατέρα και θείο έχοντας καταλάβει πως τα κάνανε και οι δυό μαζί σκατά..
Και ζήσαμε εμείς καλά και αυτοί πολύ καλύτερα.
Η ελευθερία μας και η ιστορία μας, δεν απειλείται από κανένα έθνος, από καμία μειονότητα, από κανένα περιοδικό αλλά μονάχα από αυτούς που χωρίζουν τους λαούς σε έθνη και μη, τους ανθρώπους σε μειονότητες και μη και τις εκφράσεις απόψεων σε φασιστικές ή δημοκρατικές, χριστιανικές ή μουσουλμανικές, «Ελληνικές» ή «βάρβαρες». Επίσης η ελευθερία μας δεν απειλείται από καμιά κοντή χοντρή πρωθυπουργό κράτους όπως φυσικά και δεν προστατεύεται από κανέναν ψηλό χοντρό «μπαλαδόρο» πρωθυπουργό ή από ψηλό αδύνατο μουστακαλή άριστο «ποδηλάτη» πρωθυπουργό. Ένας δίκαιος και δημοκρατικός ζητιάνος βαραίνει -σε απόλυτη αξία- περισσότερο από έναν άδικο και φασιστικό Πρωθυπουργό...

Mε ενοχλεί που βουλευτές, περιφερειακοί σύμβουλοι, δήμαρχοι και λοιποί φορείς ευχαριστούνε τους Αγανακτισμένους που τους δίνουν λέει ελπίδα για αλλαγή. Η αλλαγή θα γίνει από μόνη της. Χωρίς εσάς. Γιατί όταν εμείς ήμασταν Αγανακτισμένοι εσείς τρέχατε και σαλιαρίζατε στα καφενεία στο βωμό της πληρωμένης εξουσίας (με μαύρα πάντα λεφτά σε εκδότες). Ε όχι ρε αλήτες. Αγανακτισμένοι ήμαστε, όχι μαλάκες....Από ολόκληρη γενιά του Πολυτεχνείου, ειλικρινά, πως επιλέχθηκαν ή πως κατάφεραν να επιλεγούν για να μας εκπροσωπήσουν τα πιο αποτυχημένα, Εθνικά επικίνδυνα, δείγματα;

Πρόεδροι ΟΝΝΕΔ, γραμματείς και φαρισαίοι της ΝΟΔΕ, κομματόσκυλα του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ δηλώνουνε αγανακτισμένοι. Περιφερειακοί σύμβουλοι, ανίψια βουλευτών, νυν και πρώην, ξόδεψαν ένα σκασμό λεφτά για να εκλεγούν. Και ακούω απλό κοσμάκη να έχει βαρεθεί να βλέπει τις φάτσες τους στις πλατείες. Είπαμε να καθαρίσει η χώρα .Εσείς βρε σαλιάρηδες με ένα απλό ντουζάκι θα τη βγάλετε; Μια ζωή βρωμιάρηδες δηλαδή;
Η γενιά του Πολυτεχνείου ας σωπάσει επιτέλους. Αρκετά υπηρέτησε το σύστημα που η ίδια δημιούργησε. Όταν μιλάει η αταξία, η τάξη παρακαλώ πολύ να σωπαίνει. Όταν ο λαός διεκδικεί την χαμένη του αξιοπρέπεια, φερέφωνα των κομμάτων, εκλεγμένα τσιράκια και κάθε είδους βολεμένοι κομματικοί να κάνουν ησυχία. Η γενιά μου, ή τουλάχιστον η γενιά που θέλουμε να αφήσουμε πίσω μας, δε θα ξοδεύει ένα σκασμό λεφτά σε προεκλογικά κεράσματα, ούτε φυσικά θα έχει προσωπικούς φωτογράφους. Αυτά για να βάλουμε τα πράγματα στη φυσική τους θέση....

Και για να κλείσω : Λοιπόν. Πάρτε μια αγανακτισμένη πρόταση που από κανένα δεν άκουσα. Να καταργηθούν τώρα οι κομματικές νεολαίες. Δεν είναι ποδοσφαιρικές ακαδημίες να παράγουνε ταλέντα, παρά μόνο κομματικοί μηχανισμοί οι οποίοι παράγουνε ηλίθια ενίοτε χοντροκομμένα φερέφωνα. Όποιος έχει άποψη, δεν έχει ανάγκη να «ανήκει» κάπου. Πόσο μάλλον όταν έχει δίκαιο και ήθος...

Διπλή κατάληψη στο υπουργείο και το κέντρο διανομής από τη ΓΕΝΟΠ


Είχαν πει ότι θα προχωρήσουν σε “εντυπωσιακή” κίνηση οι συνδικαλιστές της ΓΕΝΟΠ και έτσι λίγο μετά τις 06:00 απέκλεισαν την είσοδο του υπουργείου.

Ένα πανό στην είσοδο έχουν βάλει οι εργαζόμενοι και ένα ακόμη απ' την οροφή ως τη μέση του κτιρίου γράφει “δεν πουλάμε, δεν πουλιόμαστε”.

Στο μέτωπο των διακοπών ο πρόεδρος Ν. Φωτόπουλος είπε πως είναι βέβαιο ότι θα γίνουν ωστόσο ανέφερε πως είναι θέμα των εργαζομένων αλλά της διοίκησης για το που και πότε θα κοπεί το ρεύμα.

Ναι, μοναδικό μας όπλο είναι η απεργία, είπε ο κ. Φωτόπουλος, ωστόσο δεν έχουμε καμία πρόθεση να κινηθούμε ενάντια στην κοινωνία, όπως διαβεβαίωσε.

Αντί να πουν “αντίο” οι εργαζόμενοι στη ΔΕΗ φεύγοντας θα κόψουν και το ρεύμα στο υπουργείο σε μια απόλυτα συμβολική κίνηση καθώς υπενθυμίζουν ότι ο μεγαλύτερος οφειλέτης στην επιχείρηση είναι το Δημόσιο με χρέη 135.000.000 ευρώ!

Για μια ακόμη φορά είπε πως δεν υπάρχει καμία πιθανότητα “μπλακ άουτ”. Όσο για το σημερινό “πρόγραμμα” διακοπών;



Την ώρα μάλιστα που γινόταν η κατάληψη του υπουργείου, άλλοι εργαζόμενοι σε συνδυασμό με το ΠΑΜΕ προχωρούσαν και σε δεύτερη κατάληψη, αυτή τη φορά στο κτίριο της οδού Αγησιλάου στο κέντρο της Αθήνας, όπου στεγάζεται το κέντρο υδροηλεκτρικής παραγωγής-διανομής .


newsit.gr

“Εγώ κορίτσι μου θα πεθάνω. Από το να πεθάνω στον καναπέ μου, προτιμώ να πεθάνω εδώ, μαζί σας”

Hταν μία γυναίκα κοντά στα εξήντα.

Είχε χάσει για μερικά λεπτά την όρασή της από τα δακρυγόνα. Την όραση και την αναπνοή της. Είχε καταληφθεί από αυτόν τον πανικό των πρώτων δευτερολέπτων που μοιραία προκαλεί η αίσθηση ασφυξίας και το κάψιμο στους πνεύμονες. Δεν έβρισκε τους δικούς της.

Κάποιος την μετέφερε ως την καρέκλα που βρισκόταν ακριβώς δίπλα από τα μικρόφωνα, εκεί όπου ο εκφωνητής προσπαθούσε κόντρα στο τοξικό νέφος να... καθησυχάσει τους διαδηλωτές της πλατείας Συντάγματος. Την ψέκαζαν με Maalox για να την ανακουφίσουν όταν εκείνη σήκωσε την περούκα αποκαλύπτοντας τους γυμνούς από την χημειοθεραπεία κροτάφους της.

«Δε με νοιάζει αν με λερώσεις, μόνο την περούκα πρόσεχε. Ρίξε μου κι άλλο. Τσούζουν τα μάτια μου…»

«Φύγε! Άσε εμάς τους νεότερους να τα βγάλουμε πέρα» της είπε.

«Εγώ κορίτσι μου θα πεθάνω. Από το να πεθάνω στον καναπέ μου, προτιμώ να πεθάνω εδώ, μαζί σας. Εμείς προλάβαμε να γεράσουμε. Εσάς θέλουν να σας σκοτώσουν νέους».

Την διακοπτόμενη από τα ασφυξιογόνα φωνή της έσβησαν δύο ακόμα χειροβομβίδες κρότου λάμψης. Τρόμαξε. Την μετέφεραν στο ιατρείο. Δεν υπήρχε χώρος να ξαπλώσει. Οι εθελοντές γιατροί και διασώστες δεν προλάβαιναν τα περιστατικά. Ένας από τους διασώστες του Ερυθρού Σταυρού, ανεβασμένος σε μια καρέκλα, πρότασσε προς κάποια από τις δεκάδες διμοιρίες που περικύκλωναν την πλατεία τη λευκή σημαία με τον κόκκινο σταυρό. Πίστευε ότι θα προστάτευε έτσι τους ασθενείς του.

«Δεν μπορείτε να ρίχνετε χημικά εδώ. Δεν γίνεται» φώναζε. Μάταια…

Πίσω στη μικροφωνική, ένας λυράρης επιχειρεί με τους ήχους του να ηρεμήσει τους διαδηλωτές, οι οποίοι σαστισμένοι από την αστυνομική βαρβαρότητα και πνιγμένοι στα χημικά, τώρα εμψυχώνουν ο ένας τον άλλο.

«Δεν μας τρομάζουν τα δακρυγόνα τους. Ο αγώνας μας είναι δίκαιος. Θα νικήσουμε! Ενωμένοι εδώ, στην πλατεία Συντάγματος την οποία κρατάμε ειρηνικά 22 μέρες τώρα» να φωνάζει ο εκφωνητής. Τη δική του φωνή τώρα καλύπτουν αυτές των διαδηλωτών που σε πείσμα του πανικού που επιχειρούν επίμονα να σπείρουν οι αστυνομικές δυνάμεις, εκείνοι αρχίζουν δειλά- δειλά να τραγουδούν: «Ποτέ θα κάμει ξαστεριά;»

Οταν οι βουλευτές ψηφίζουν κατά συνείδηση!!!

Μικροεπεισόδια μεταξύ διαδηλωτών και ΜΑΤ τα ξημερώματα


Δυνάμεις των ΜΑΤ αλλά και αστυνομικοί της ομάδας ΔΙΑΣ είχαν περικυκλώσει την πλατεία Συντάγματος και προσπαθούσαν να απωθήσουν τους διαδηλωτές προκειμένου να μην πλησιάζουν την πλατεία. Σημειώθηκαν μικροεντάσεις μεταξύ των διαδηλωτών και των ΜΑΤ  από τις 2 μέχρι και τις 3 τα ξημερώματα.
Οι Αστυνομικοί έκαναν και χρήση χημικών !Από τις 3 και μετά τα πνεύματα ηρέμησαν κι ο κόσμος αυτή την ώρα καθαρίζει την πλατεία.Οσοι κοιμούνται στις σκηνές περιμένουν να καθαρίσει η ατμόσφαιρα για να μπουν μέσα.
Read more: Go to TOP and Bottom