Τρίτη 24 Μαΐου 2011

ΕΚΤΑΚΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ!οι Ελληνες άρχισαν τις κινητοποιήσεις

Εδώ το ελευθέρο πατριωτικό ιστολόγιο.

Μετά την πρωτοβουλία των 300 Ελλήνων στο Σύνταγμα (παρά την όποια λάσπη δέχονται) αρχίσανε να ξεπηδάνε φλόγες αντίδρασης Ελλήνων πατριωτών σε όλη την Ελλάδα!

ΠΑΤΡΑ - ΤΡΙΤΗ 25 ΜΑΙΟΥ 2011 - 19:00

Συγκέντρωση αλλά… Μαδρίτη θα πραγματοποιηθεί αύριο από τους «αγανακτισμένους» πολίτες στην Πάτρα με προσκλήσεις μέσω facebook. Μέχρι στιγμής πάνω από 1.800 έχουν δηλώσει συμμετοχή στην εκδήλωση.

Η συγκέντρωση θα λάβει χώρα από τις 7 το απόγευμα ως τις 11.30 το βράδυ στην πλατεία Γεωργίου και οι νεαροί διοργανωτές την ονομάζουν «Patras Greek Revolution».

Η πολιτική "γελοιογραφία" της ημέρας.....

(κάντε κλίκ για μεγένθυνση)
από pikri-sokolata.blogspot.com

Αποδοκίμασαν τη Φώφη Γεννηματά στον Πύργο,η οποία είπε το αμίμητο...

..."Αν δεν υπήρχε ο ΓΑΠ θα έπρεπε να τον ανακαλύψουμε"!!!

Το εγκώμιο του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου έπλεξε από τον Πύργο η αναπληρώτρια υπουργός Παιδείας Φώφη Γεννηματά. Η κα Γεννηματά έγινε δεκτή από στελέχη του ΠΑΣΟΚ αλλά και...
... από διαμαρτυρόμενους πολίτες.


Την κα Γεννηματά υποδέχθηκε ο γραμματέας της Νομαρχιακής του ΠΑΣΟΚ και αντιδήμαρχος Πύργου Γιάννης Αργυρόπουλος, αλλά διαφορετική "υποδοχή", με διαμαρτυρίες και συνθήματα, της επεφύλαξαν μέλη του Κινήματος ενάντια στο Μνημόνιο "Δεν Πληρώνω", εκπαιδευτικοί και γονείς μαθητών που τα σχολεία τους καταργούνται. Η κα Γεννηματά συνομίλησε με εκπροσώπους εκπαιδευτικών και γονέων και υποσχέθηκε ότι θα μεταφέρει στην υπουργό τα αιτήματα τους, ενώ άφησε "ανοιχτό παράθυρο" για αλλαγές στις αποφάσεις καταργήσεων/ συγχωνεύσεων των σχολείων.

20 περίπου μέλη του Κινήματος Ενάντια στο Μνημόνιο κατευθύνθηκαν προς το χώρο που θα γινόταν η ομιλία και συνέχισαν να διαμαρτύρονται και να φωνάζουν συνθήματα κατά της κυβέρνησης και του ΠΑΣΟΚ, ενώ υπήρξαν και μικροεντάσεις με στελέχη του ΠΑΣΟΚ. Μετά από λίγη ώρα αποχώρησαν τελικά από το χώρο και συνέχισαν τη διαμαρτυρία τους στην είσοδο του Λάτσειου, φωνάζοντας συνθήματα καθ' όλη τη διάρκεια της ομιλίας.

Αξίζει να σημειωθεί η παρέμβαση κατοίκου του Πύργου κατά την έναρξη της ομιλίας της κας Γεννηματά, ο οποίος διαμαρτυρήθηκε έντονα για το γνωστό θέμα με τα επιδόματα της Πρόνοιας, που δεν έχουν δοθεί ακόμη στους ανήμπορους Ηλείους που τα δικαιούνται.

Τι είπε η Φώφη Γεννηματά

Κατά την ομιλία της η αναπληρώτρια υπουργός Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων τόνισε την ανάγκη για συναίνεση, συνεννόηση και συνεργασία όλων των φορέων, όλων των πολιτών για να προχωρήσει μπροστά η χώρα, ενώ ανέφερε ακόμη πως "η κυβέρνησή μας έχει την ευθύνη, τη δυνατότητα και την υποχρέωση, να βγάλει τη χώρα από την κρίση. Το ΠΑΣΟΚ δεν φυγομαχεί, αγωνίζεται. Είμαστε εδώ στα δύσκολα. Όταν οι άλλοι εγκατέλειπαν το καράβι εμείς ήμασταν παρόντες. Σηκώνουμε ένα σταυρό που στους περισσότερους από εμάς δεν αναλογεί..."

Για το τι μέλλει γενέσθαι η κα Γεννηματά υποστήριξε ότι μειώνοντας τις δαπάνες, χτυπώντας τη σπατάλη, τη διαφθορά, τη φοροδιαφυγή και την εισφοροδιαφυγή και με την εφαρμογή των διαρθρωτικών αλλαγών, θα έρθουν καλύτερες ημέρες.

"Σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης ξέρει να διαπραγματεύεται και να διεκδικεί. Έχει φωνή, έχει κύρος και έχει τρέξει για την Ελλάδα όσο κανείς τα τελευταία χρόνια. Αν δεν υπήρχε θα έπρεπε να τον ανακαλύψουμε και αυτός είναι ο πρόεδρος και πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου", ανέφερε η κα Γεννηματά για τον πρωθυπουργό της χώρας.
http://iliatora.gr/

Λόγια μεγάλων ανδρών που φοράνε παντελόνια


- Ένα χρόνο πριν όλοι διαβεβαίωναν πως δεν θα χρειαστούν επιπλέον νέα σκληρά μέτρα
- Ο κ. Παπακωνσταντίνου δήλωνε ότι εάν παρθούν κι άλλα μέτρα θα είναι επειδή απέτυχε
- Δήλωναν ότι οι πολίτες δεν θα άντεχαν άλλα μέτρα, αλλά τώρα το ξέχασαν
- Ακόμα και οι αποκρατικοποιήσεις τις "κοσκίνιζαν" ενάμιση χρόνο

Τα νέα μέτρα θα πετύχουν! δείτε τις αποδείξεις

Αυτή τη φορά σημάδεψε σωστά...
...συμφώνησαν κι όλα τα κόμματα

Επειδή το χιούμορ σώζει ζωές κι ακόμα είναι αφορολόγητο!!!

Πωλείται όπως είναι επιπλωμένο


ΠΑΝΟ ΑΝΗΡΤΗΣΑΝ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΟΙ Γ.ΔΗΜΑΡΑΣ ΚΑΙ Β.ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ


Πανό στο προαύλιο της Βουλής ανήρτησαν οι επικεφαλής του Αρματος Πολιτών Γιάννης Δημαράς και Βασίλης Οικονόμου προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για τον αποκλεισμό τους από τις συναντήσεις του πρωθυπουργού με τους πολιτικούς αρχηγούς. Το πανό έγραφε :...
«Η Ελλάδα δεν πωλείται. Nαι στην ομοψυχία, όχι στη συνενοχή»
Σε γραπτή τους δήλωση οι κ. Δημαράς και Οικονόμου κατηγορούν τον πρωθυπουργός ότι συμπεριφέρεται σαν «Λουδοβίκος» και καλεί στο Μέγαρο Μαξίμου πολιτικούς φορείς και αρχηγούς «α λα καρτ».
Παράλληλα υπενθυμίζουν ότι το «Πανελλήνιο Αρμα Πολιτών» είναι πολιτικό κόμμα που δραστηριοποιείται και εκπροσωπείται στη Βουλή και αναρωτιούνται «από που κι ως που ο πρωθυπουργός διακρίνει τα νόμιμα κόμματα σε «πράσινους» και «βενετούς», σε αρεστούς και μη αρεστούς».
Αρχικά προκλήθηκε ένταση όταν ο φρούραρχος και η ασφάλεια της Βουλής προσπάθησαν να απωθήσουν δημοσιογράφους που έσπευσαν να παρακολουθήσουν την πράξη των βουλευτών.
από fimotro

Κάτι τύποι σαν το Λοβέρδο είναι επικίνδυνοι!μαζέψτε τους

Επιτέλους κάτι τύπους σαν το Λοβέρδο ας τους μαζέψει κάποιος,είναι επικίνδυνοι!Η Ελλάδα βρίσκεται στο πιο κρίσιμο σταυροδρόμι της ιστορίας της εξ αιτίας αυτού και των ομοίων του κι αυτός συνεχίζει την πρωινή ραδιοφωνική περατζάδα κινδυνολογώντας για πτώχευση.Ελεος ρε φίλε σε βαρεθήκαμε,μας αηδιάζει πια και μόνο η παρουσία σου.Κάτι θετικό έχεις να μας πεις;Εναν απολογισμό των πεπραγμένων σου δυο χρόνια σε καίρια υπουργεία μπορείς να μας δώσεις;Τι ακριβώς έκανες εσύ για να μην λείψουν τα χρήματα του Ελληνικού λαού;Διαπιστώσεις κάνουμε και μόνοι μας.Λύσεις θέλουμε!
Ο κ. Λοβέρδος ανέφερε, πως κακώς ο Γ.Παπακωνσταντίνου έλεγε ότι δεν θα πάρει άλλα μέτρα

«Η χώρα χρειάζεται συναίνεση»
Τα χρήματα φθάνουν μέχρι τον Ιούλιο δεν προλαβαίνουμε εκλογές, δηλώνει ο Α.Λοβέρδος

Δεν υπάρχει χρόνος για εκλογές, καθώς τα χρήματα φτάνουν μέχρι τις 14 Ιουλίου, δήλωσε ο υπουργός Υγείας Ανδρέας Λοβέρδος, τονίζοντας ότι ενδεχόμενη πτώχευση θα σημάνει την απόλυτη φτώχεια. Έσπευσε ωστόσο να καθησυχάσει ότι ότι η χώρα δεν θα πτωχεύσει.

Μιλώντας στον Real Fm, ο κ. Λοβέρδος επεσήμανε ότι «η χώρα χρειάζεται συναίνεση των κομμάτων και αποτελεσματικότητα της κυβέρνησης, καθώς αυτό που προέχει είναι η ασφάλεια των πολιτών και αυτών που μας δανείζουν».

Ερωτηθείς για τις αντιδράσεις που προκαλεί η οικονομική πολιτική και τα νέα μέτρα στους πολίτες, ο υπουργός υγείας επεσήμανε ότι όταν θα έρθει η ώρα των εκλογών, ο κόσμος είναι εκείνος που «μπορεί να μας αλλάξει όλους», σημειώνοντας, ότι εκτός από δύο εκλογικές αναμετρήσεις, «όλες τις υπόλοιπες εκλογές, τις κέρδισε το πελατειακό κράτος (...) Μπορούν να μας αλλάξουν όλους και καλά θα κάνουν αν το πιστεύουν» συμπλήρωσε.

Ο ίδιος επανέλαβε ότι τα χρήματα που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στα δημόσια ταμεία φτάνουν ώστε να πληρωθούν οι δανειακές υποχρεώσεις της χώρας, μισθοί και συντάξεις έως τις 14 Ιουλίου.

Παράλληλα τόνισε πως η πτώχευση σημαίνει απόλυτη φτώχια, καθώς «θα κατεβάσει τις συντάξεις στα 150 ευρώ και τους μισθούς στα 200. Όποιος προπαγανδίζει την πτώχευση, προπαγανδίζει την απόλυτη φτώχεια».

Ο κ. Λοβέρδος ανέφερε, τέλος, πως κακώς έλεγε ο υπουργός Οικονομικών Γιώργος Παπακωνσταντίνου ότι δεν θα πάρει άλλα μέτρα, σημειώνοντας μάλιστα ότι και ο ίδιος πάλεψε για τα «δεν», για να συμπληρώσει «όσα μπόρεσα κράτησα».
Newsroom ΔΟΛ

Το ΟΧΙ του Γιωργάκη στο ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ

ΔΕΝ ΠΩΛΕΙΤΑΙ η ΕΤΑΙΡΕΊΑ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΕΥΑΘ)

Ε, βέβαια, όταν κυβερνούσαν άλλοι.... "ΔΕΝ ΠΩΛΕΙΤΑΙ"
Ο Γ.Παπανδρέου, ανάμεσα σε άλλους σοσιαλιστές (τον μακαρίτη Γιαννόπουλο, που έφυγε νωρίς και δεν πρόλαβε να δει την ολοκλήρωση του σοσιαλιστικού οράματος, τη συντρόφισσα Χριστοφιλοπούλου, τον σύντροφο Κετικίδη κλπ), δείχνει αποφασισμένος ακόμη και T-shirt να φορέσει με το σύνθημα "ΔΕΝ ΠΩΛΕΙΤΑΙ"
από ΤΑΧΑΛΙΑ

Ελεύθερη με εγγύηση 70.000 ευρώ η κυρία Πελέκη-Βουλγαράκη

Ελεύθερη με χρηματική εγγύηση 70.000 ευρώ αφέθηκε η συμβολαιογράφος Αικατερίνη Πελέκη-Βουλγαράκη, κατηγορουμένη στην υπόθεση της Μονής Βατοπεδίου.

Νωρίτερα, στη μαραθώνια κατάθεσή της στην ειδική εφέτη ανακρίτρια κυρία Ειρήνη Καλού, είχε υποστηρίξει ότι όλες οι διαδικασίες για τα συμβόλαια των ιερών φιλέτων του Βατοπεδίου έγιναν νόμιμα.

Η σύζυγος του πρώην υπουργού της Νέας Δημοκρατίας, Γιώργου Βουλγαράκη, απολογήθηκε παρουσία του συνηγόρου της, Δημήτρη Τσοβόλα.

Ανακρίτρια και Εισαγγελέας έκριναν ότι η κ. Πελέκη πρέπει να αφεθεί ελεύθερη χωρίς περιοριστικό όρο, πλην της επιβολής χρηματικής εγγυοδοσίας, για την οποία της δόθηκε η δυνατότητα να προσκομίσει υποθήκη ώστε να μην καταβάλει μετρητά.

Η κ. Πελέκη αντιμετωπίζει τις κατηγορίες της «συνέργειας σε απιστία», «ψευδούς βεβαίωσης» και «παράβασης του νόμου περί αρχαιοτήτων» που απαγγέλθηκαν εναντίον της για τη σύνταξη συμβολαίων για τις ανταλλαγές που συμφωνήθηκαν μεταξύ του Δημοσίου και της Μονής Βατοπεδίου, με επίκεντρο την κυριότητα της Λίμνης Βιστωνίδας και των παραλιμνίων εκτάσεων.

Η Αικ. Πελέκη κατέθεσε πολυσέλιδο απολογητικό υπόμνημα στο οποίο διατυπώνει τις υπερασπιστικές και νομικές θέσεις της για κάθε μία από τις κατηγορίες που την βαρύνουν.

Κατά την απολογία της υπογράμμισε ότι από το 1998, όλες οι κυβερνήσεις (τόσο του ΠΑΣΟΚ όσο και της Νέας Δημοκρατίας) είχαν αναγνωρίσει τη μεταβίβαση των παραλιμνίων εκτάσεων στη Μονή Βατοπεδίου, αλλά και το καθεστώς ιδιοκτησίας τους.

Η σύζυγος του πρώην υπουργού φέρεται να δήλωσε ακόμη ότι υπήρξαν και σχετικές μεταγραφές στα αρμόδια Υποθηκοφυλακεία, βάσει των οποίων συνέταξε τα σχετικά συμβόλαια ανταλλαγών, χωρίς να γνωρίζει, όπως είπε, ότι στις εκτάσεις συμπεριλαμβάνονταν και αρχαιολογικοί χώροι.
tanea.gr/
Read more: Go to TOP and Bottom