Κυριακή 22 Μαΐου 2011

Ο «σκανταλιάρης» Διευθυντής Ενημέρωσης του Πενταγώνου!κύριε Βενιζέλο οφείλετε απαντήσεις άμεσα

Μια απίστευτη ιστορία καταγγέλλεται σήμερα από την ηλεκτρονική σελίδα του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου.Μια περίεργη υπόθεση που,δεν θέλουμε να την πιστέψουμε αλλά,αν αληθεύει τότε εξηγούνται όλα για τον αχαλίνωτο κατήφορο που έχει πάρει η χώρα μας!Αν τέτοιοι άνθρωποι στελεχώνουν το πλέον νευραλγικό υπουργείο για την ασφάλεια της χώρας φανταστείτε τι γίνεται στα υπόλοιπα.Στενός συνεργάτης από χρόνια του υπουργού Εθνικής Αμυνας εκθέτει ανεπανόρθωτα τον ίδιο αλλά και την ασφάλεια της χώρας με τις "περίεργες" δραστηριότητές του.Προσωπικά δεν τα υιοθετούμε και αναμένουμε πειστικές εξηγήσεις ή διάψευση από τον κύριο Βενιζέλο το συντομότερο.
Kι αν αληθεύουν όσα καταγγέλλονται πότε προλαβαίνει και δουλεύει για το υπουργείο ο κύριος;Εκτός κι αν έχει στήσει κανονική επιχείρηση με υπαλλήλους!

Μία πολύ ύποπτη ιστορία κρύβεται πίσω από τις οικονομικές και κοινωνικές δραστηριότητες του διευθυντή Ενημέρωσης του υπουργείου Εθνικής Άμυνας και στενού συνεργάτη του υπουργού Ευάγγελου Βενιζέλου, κ. Η. Β.

Ηλεκτρονικά διαδικτυωμένος με μεγάλο αριθμό διεθνών ιστοσελίδων κοινωνικής συνεύρεσης δραστηριοποιείται τα τελευταία χρόνια στην υπενοικίαση δωματίων του σπιτιού του σε τρίτους, με ένα σεβαστό ποσό της τάξεως των 40 ευρώ ημερησίως, (αν πρόκειται για ζευγάρι 70 ευρώ) τα οποία πληρώνονται χέρι με χέρι, χωρίς να εμπλέκονται τραπεζικοί λογαριασμοί ή άλλου είδους αποδεικτικά στοιχεία.
Διαβάστε τη συνέχεια της καταγγελίας στο zougla.gr

Δωρεάν εξέταση μαστού για δύο μέρες από την Ελληνική Εταιρεία Μαστολογίας


Δωρεάν εξέταση μαστού, στις 23 και 24 Μαΐου, για όσες γυναίκες επιθυμούν, προσφέρει σε ειδική εκδήλωση η Ελληνική Εταιρεία Μαστολογίας και το... κέντρο ψυχοκοινωνικής υποστήριξης γυναικών με καρκίνο του μαστού, «Έλλη Λαμπέτη».

Η εκδήλωση είναι αφιερωμένη στη μνήμη της Έλλης Λαμπέτη και θα πραγματοποιηθεί στις αίθουσες «Πέλλα» και «Μυκήνες» του Ξενοδοχείου Divani Caravel. Η δωρεάν εξέταση των γυναικών θα αρχίζει από τις 9 το πρωί και θα ολοκληρώνεται στις 7 το απόγευμα.

«Η Ελληνική Εταιρεία Μαστολογίας, έχει εντάξει και αυτή την εκδήλωση στο πλαίσιο της δράσης και κοινωνικής προσφοράς της για την έγκαιρη διάγνωση και καταπολέμηση του καρκίνου», δήλωσε η πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Μαστολογίας Λυδία Ιωαννίδου Μουζάκα.

«Ο καρκίνος του μαστού δεν αφορά μόνο τη γυναίκα, αφορά και τον άνδρα και την οικογένεια» τόνισε η κ. Μουζάκα, αναφερόμενη στη σημασία που έχει η σωστή ενημέρωση στην πρόληψη, έγκαιρη διάγνωση και αντιμετώπιση της νόσου.

Σύμφωνα με το πρόγραμμα της εκδήλωσης, κλιμάκια γιατρών της Ελληνικής Εταιρείας Μαστολογίας την ερχόμενη Δευτέρα και την Τρίτη από τις 9 το πρωί θα βρίσκονται στις δυο αίθουσες του ξενοδοχείου, προκειμένου να υποδεχτούν τις γυναίκες που επιθυμούν να εξεταστούν.

Θα υπάρχει επίσης, η δυνατότητα συμπληρωματικής εξέτασης των μαστών με υπερήχους, για όσες γυναίκες το χρειαστούν, ενώ παράλληλα στο χώρο θα υπάρχει ομάδα ψυχολόγων προκειμένου να απαντήσουν σε τυχόν προβλήματα που απασχολούν τις εξεταζόμενες γυναίκες.
Για περισσότερες λεπτομέρειες απευθυνθείτε στα τηλέφωνα: 210-7470257 & 210-7773112 (κ. Κασσιανή Σαμούρη)

ΤΑ ΝΕΑ Πάρου-Αντιπάρου


Η δημοτική μας άρχοντες από τον κόσμο ζητάνε εθελοντισμό
και τα ξημερώματα ψηφίζουν τους...
ΑΝΩΤΑΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ
«Η κ. Πρωτολάτη επέμεινε και είπε «δηλαδή, σε περίοδο μείωσης μισθών και επιδομάτων εμείς θα ψηφίσουμε αύξηση 33% περίπου;». Τελικά, ο μισθός της κ. Κάγκανη ψηφίστηκε κυρίως από την πλειοψηφία».

Ο «Καλλικράτης» και η ύφεση Τεχνητή ή τυχαία;
«Το αποτέλεσμα είναι πέντε μήνες μετά την έναρξη του νέου διαχειριστικού έτους για τους δήμους να επικρατεί χάος στις οικονομικές τους υπηρεσίες».

Τουριστική Προβολή στην τύχη
«Η κ. Χανιώτη παρότι έβγαλε δύο δελτία τύπου για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα και τα ψέματα που ειπώθηκαν, δεν βρήκε ούτε ένα στοιχείο που να ανέτρεπε τα όσα έγραψε η εφημερίδα μας. Αρκέστηκε να δραπετεύσει όπως - όπως».

Η εταιρεία για την υπόθεση των Ρώσων
«Αν υπάρχουν ανακρίβειες για την εμπλοκή της εταιρείας σας, αυτές υπάρχουν στα κείμενα του Δήμου. Απευθυνθείτε εκεί για το λογαριασμό λοιπόν. Τώρα, όσο επιφυλάσσεσθε εσείς για τα νόμιμα δικαιώματα μας, άλλο τόσο επιφυλασσόμεθα και εμείς».

Ο «Άτλας» στο Αεροδρόμιο Πάρου
«Το Αεροδρόμιο Πάρου εκσυγχρονίζεται και πλέον δεν βρίσκεται στην κατάσταση που ήταν μέχρι και πριν μερικούς μήνες».

Παρουσία του Κ. Στεφανόπουλου αγώνες ποδηλασίας
«Ο πρώην Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας κ. Κωστής Στεφανόπουλος θα τιμήσει τους ποδηλατικούς αγώνες που θα γίνουν στην Πάρο στις 4 και 5 Ιουνίου».

Παρεμβάσεις Βρούτση
«Ακόμα, ο βουλευτής Κυκλάδων στις 16/5 κατέθεσε ερώτηση στη Βουλή προκειμένου να γνωστοποιηθούν οι προθέσεις τις κυβέρνησης, σχετικά με την πολιτική της στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια».

Δύο μέτρα και δύο σταθμά;
«Διαμαρτύρονται ολοένα και περισσότερο ιδιοκτήτες καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος που ενοικιάζουν τραπεζοκαθίσματα».

Ψίθυροι... που χαράσσουν τουριστική πολιτική
«Η κ. Χανιώτη πάντως είπε την είδηση της χρονιάς. «Η τουριστική επιτροπή πλέον έχει και σελίδα στο facebook». Αυτά είναι. Βουρ να κατακτήσουμε και την τουριστική αγορά του Αζερμπαϊτζάν τώρα που πήρε και την Eurovision».
από fileleutheros.pblogs.gr/

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΩΡΑ!! και στην Ελλάδα


Είμαστε συνηθισμένοι άνθρωποι. Είμαστε σαν εσάς: άνθρωποι, που σηκώνονται κάθε πρωί για να σπουδάσουν, να εργαστούν ή να βρουν δουλειά, άνθρωποι που έχουν οικογένεια και φίλους. Οι άνθρωποι, που δουλεύουν σκληρά κάθε ημέρα για να προσφέρουν ένα καλύτερο μέλλον για τους ανθρώπους γύρω μας.

Άλλοι από εμάς θεωρούν τους εαυτούς τους προοδευτικούς, άλλοι συντηρητικούς. Άλλοι από εμάς πιστεύουν στο Θεό, άλλοι όχι. Άλλοι από εμάς έχουν σαφώς καθορισμένες ιδεολογίες, άλλοι είναι απολίτικοι, αλλά όλοι είμαστε ανήσυχοι και θυμωμένοι για τις πολιτικές, οικονομικές και κοινωνικές προοπτικές που βλέπουμε γύρω μας: τη διαφθορά μεταξύ πολιτικών, επιχειρηματιών, τραπεζιτών, αφήνοντας μας αβοήθητους, χωρίς φωνή.
Αυτή η κατάσταση έχει γίνει συνήθειο, μια καθημερινή ταλαιπωρία, χωρίς ελπίδα. Αλλά αν ενώσουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να την αλλάξουμε. Είναι ώρα να αλλάξουμε τα πράγματα, ώρα να χτίσουμε μια καλύτερη κοινωνία μαζί. Ως εκ τούτου, υποστηρίζουμε ότι:

Οι προτεραιότητες κάθε ανεπτυγμένης κοινωνίας πρέπει να είναι η ισότητα, η πρόοδος, η αλληλεγγύη, η ελευθερία του πολιτισμού, η βιωσιμότητα και η ανάπτυξη, η ευημερία και ευτυχία των ανθρώπων.

Αυτές είναι αναλλοίωτες αλήθειες με τις οποίες θα πρέπει να συμβαδίζουμε στην κοινωνία μας, το δικαίωμα για στέγαση, εργασία, πολιτισμό, υγεία, εκπαίδευση, πολιτική συμμετοχή, την ελεύθερη προσωπική ανάπτυξη, καθώς και καταναλωτικά δικαιώματα για μια υγιή και ευτυχισμένη ζωή.

Η τρέχουσα κατάσταση της κυβέρνησής μας και του οικονομικού συστήματος δεν νοιάζεται γι' αυτά τα δικαιώματα, αλλά και με πολλούς τρόπους είναι ένα εμπόδιο στην ανθρώπινη πρόοδο.

Η δημοκρατία ανήκει στο λαό (δήμος = λαός, κράτος= κυβέρνηση) το οποίο σημαίνει ότι η κυβέρνηση γίνεται από όλους μας. Ωστόσο, στην Ισπανία, οι περισσότεροι από την πολιτική τάξη ούτε καν μας ακούει. Οι πολιτικοί θα έπρεπε να μεταφέρουν τη δική μας φωνή στα θεσμικά όργανα, διευκολύνοντας την πολιτική συμμετοχή των πολιτών μέσω άμεσων καναλιών, που προσφέρει το μεγαλύτερο όφελος για την ευρύτερη κοινωνία, όχι για να πλουτίσουν και να ευημερήσουν εις βάρος μας, υπακούοντας μόνο στη δικτατορία των μεγάλων οικονομικών δυνάμεων και την κατοχή της εξουσίας μέσω του δικομματισμού μέσω των απαράλλαχτων αρχικών PP & PSOE.

Πόθος για εξουσία και τη συσσώρευσή της μόνο σε λίγους, δημιουργία ανισοτήτων, εντάσεων και αδικιών, η οποία οδηγεί στη βία, την οποία εμείς απορρίπτουμε. Το πεπερασμένο και αφύσικο οικονομικό μοντέλο τροφοδοτεί την κοινωνική μηχανή σε έναν αυξανόμενο κύκλο που καταναλώνει τον εαυτό της πλουτίζοντας λίγους και στέλνοντας στη φτώχεια τους υπόλοιπους. Μέχρι την κατάρρευση.

Η θέληση και το σκοπό του υπάρχοντος συστήματος είναι η συσσώρευση του χρήματος αδιαφορώντας για την αποδοτικότητα και την ευημερία της κοινωνίας. Κατασπατάληση των φυσικών πόρων, καταστροφή του πλανήτη, δημιουργώντας ανεργία και δυσαρεστημένους καταναλωτές.

Οι πολίτες είναι τα γρανάζια μιας μηχανής σχεδιασμένης για να πλουτίσει μια μειοψηφία η οποία αδιαφορεί για τις ανάγκες μας. Είμαστε ανώνυμοι, αλλά χωρίς εμας τίποτε από αυτά δεν θα υπήρχε, γιατί εμείς κινούμε τον κόσμο.

Εάν, ως κοινωνία μάθουμε να μην εμπιστευόμαστε το μέλλον μας σε μια απρόσωπη οικονομία, η οποία ποτέ δεν επιστρέφει τα οφέλη στους περισσότερους, θα μπορέσουμε να εξαλείψουμε τις καταχρήσεις από τις οποίες όλοι υποφέρουμε.

Χρειαζόμαστε μία ηθική επανάσταση. Αντί για τη τοποθέτηση του χρήματος πάνω από τα ανθρώπινα όντα, θα το επαναφέρουμε στην υπηρεσία μας. Είμαστε άνθρωποι, όχι προϊόντα. Δεν είμαι ένα προϊόν αυτού που αγοράζω, του γιατί το αγοράζω και αυτού από τον οποίο το αγοράζω.

Για όλα τα παραπάνω, είμαι εξοργισμένος.
Νομίζω ότι μπορώ να το αλλάξω.
Νομίζω ότι μπορώ να βοηθήσω.
Γνωρίζω ότι μαζί μπορούμε.
Νομίζω πως μπορώ να βοηθήσω.

http://m15-greece.blogspot.com/

ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΝΗΡΟΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΚΑΝΑΝΕΝΑΝ εμείς δημοσιεύουμε και αυτό:ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: «Μαϊμού» η σελίδα DEMOCRACIA REAL YA, GRECIA στο facebook που καλεί σε επανάσταση!

Πως έζησε ο Κώστας Μητσοτάκης τη Δευτέρα Παρουσία απόψε;

Aν σήμερα Κυριακή 22 Μαϊου διαβάζετε αυτή την προγραμματισμένη ανάρτηση σημαίνει ότι απόψε δεν έγινε η Δευτέρα Παρουσία,ούτε η συντέλεια του κόσμου!Απολαύστε λοιπόν την Δευτέρα Παρουσία όπως την "είδε" ο Dr.SeenG στις 30 Μαρτίου.


Σας έχει τσακίσει η οικονομική κρίση και βρίσκεστε σε απελπισία; Δε χρειάζεται να σκάτε πια. Ετοιμάζεστε να παντρευτείτε σύντομα; Τσάμπα όνειρα κάνετε. Είστε «γαύροι» και περιμένετε τη φιέστα για να πανηγυρίσετε το πρωτάθλημα; Με την όρεξη θα μείνετε. Γιατί; Γιατί αγαπητοί φίλοι…στις 21 Μαΐου έρχεται το τέλος του κόσμου!

Δεν το λέω εγώ, αλλά ένας… περίπου συνομήλικος του επίτιμου από την Αμερική, ο οποίος μελετά εδώ και 70 χρόνια τη Βίβλο και κατέληξε στο συμπέρασμα πως σε 52 μέρες θα γίνει η Δευτέρα Παρουσία. Αν θέλετε περισσότερες λεπτομέρειες, μπείτε εδώ και διαβάστε περί τίνος πρόκειται.

Ας θεωρήσουμε δεδομένο λοιπόν, ότι θα γίνει η Δευτέρα Παρουσία. Και το πρώτο πρόσωπο που θα συναντήσει ο Χριστός, είναι ο Μητσοτάκης. Μπορείτε να φανταστείτε τη συνέχεια; Ο «Νίντζα των αποκαλύψεων» κάνει για εσάς όλη τη βρώμικη δουλειά:













Μπορεί μέχρι τώρα να έχω γλιτώσει τις μηνύσεις (ένα εξώδικο παραλίγο να μου έστελναν κάποτε, αλλά τζίφος), σήμερα όμως δύσκολα θα αποφύγω τον αφορισμό…
Dr.SeenG

Τέσσερις απορίες και μια "λεπτομέρεια" για την (πρώην της Siemens) Αικ. Τσακάλου...

Ποιες αντιφάσεις και ποια συμπεράσματα προκύπτουν από τη δικαστική αγωγή και το βιβλίο της (πάσχουσας από "χρόνια κατάθλιψη" ) πρώην ιδιαιτέρας του Μιχ. Χριστοφοράκου στην Siemens

Από τον Χρήστο Κωνσταντινίδη

http://press-gr.blogspot.com/2011/05/blog-post_1217.html

Στο προσκήνιο επανέρχεται η κ. Αικατερίνη Τσακάλου (πρόσωπο που είχε βρεθεί στο επίκεντρο ως ιδιαιτέρα του Μιχ. Χριστοφοράκου όταν έσκασε το σκάνδαλο της Siemens) τόσο με την αγωγή της για επαναπρόσληψή της από την Siemens που αποκάλυψε το Press-gr όσο και με το βιβλίο της που κυκλοφόρησε μαζί με κυριακάτικη εφημερίδα. Μόνο που κάπως μπερδεμένα μας τα λέει η κυρία Τσακάλου (την οποία ο συνήγορός της αποκάλεσε, απο παραδρομή προφανώς, δυο τρεις φορές "κυρία Χριστοφοράκοϋ" κατά την πρόσφατη εκδίκαση της αίτησης της για ασφαλιστικά μέτρα μετά την απόλυσή της από την Siemens).
Κατ' αρχάς, η κ. Τσακάλου στο βιβλίο της όπως φαίνεται χρησιμοποιεί
ψευδώνυμα αναφερόμενη στα πρόσωπα για τα οποία περιγράφει επιλήψιμα περιστατικά και σχέσεις με την Siemens. Γιατί όμως δεν λέει τα πραγματικά τους ονόματα ώστε να στοιχειοθετηθεί η ανάγκη έρευνας για τα περιγραφόμενα; Ποιες σκοπιμότητες υπηρετεί επόμένως αυτό το παιχνίδι; Και για να σταλούν ποια "μηνύματα" και σε ποιους χρησιομοποιείται το βιβλίο που δέχτηκε να μοιράσει η καλή εφημερίδα;
Δεύτερη απορία μου. Αυτά που υπαινίσσεται στο βιβλίο της, γιατί δεν τα είχε καταθέσει στις δικαστικές αρχές όταν γινόταν η έρευνα; Αν θυμάμαι καλώς, από τα σχετικά δημοσιεύματα, η κ. Τσακάλου στις επανειλημμένες καταθέσεις της δεν είχε βρει τίποτα επιλήψιμο σε όσα είχαν υποπέσει τότε στην αντίληψή της. Το ...χειρότερο που απαντούσε στους ανακριτές ήταν το "δεν γνωρίζω". Όλα αυτά (κι ακόμη περισσότερα!) που ...θυμήθηκε τώρα, γιατί το κάνει; Γνώριζε τόσον καιρό παράνομες πράξεις τις οποίες απέκρυπτε; Και γιατί; 
Τρίτη απορία μου. Στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής, η κ. Τσακάλου είχε καταθέσει ότι η Siemens στην μετά Χριστοφοράκο εποχή την επιβράβευσε και την αναβάθμισε τοποθετώντας σε επιτελική θέση στο τμήμα Διαφάνειας της εταιρείας ή κάπως έτσι. Στο κείμενο της αγωγής της, που διάβασα, λέει τα εντελώς αντίθετα. Ότι...
 όλοι, σε Ελλάδα και Γερμανία, την έθεσαν υπό διωγμό. Πότε ακριβώς λέει την αλήθεια; Και όταν είπε τα ψέματα γιατί τα είπε;
Τέταρτη απορία μου. Ύστερα από όλα αυτά, δεν πρέπει να σταθούμε και στην ευθεία παραδοχή της ότι "πάσχω από χρόνια κατάθλιψη", ότι "ο ψυχίατρος κ. Γιωσαφάτ μου χορηγεί αντικαταθλιπτικά..." καθώς στα άλλα σημεία που λέει ότι μπαινοβγαίνει σε νομοσκομεία για σχετικές θεραπείες; Άραγε υπό το βάρος όλων αυτών, ένα τέτοιο βιβλίο -που μάλιστα αναλαμβάνει αβασάνιστα  να το διανείμει μια εφημερίδα- που "παίζει" μόνο με ψευδώνυμα πόση αξιοπιστία έχει και πόσο βοηθά στην πραγματική έρευνα του μεγαλύτερου μεταπολιτευτικού σκανδάλου; Δυσκολεύομαι να πιστέψω πάντως ότι αυτός ήταν ο σκοπός της "καταθλιπτικής" -κατά δήλωσή της- κυρίας Τσακάλου.
ΥΓ: Και μια λεπτομέρεια άνευ, μάλλον, σημασίας: Διαβάζοντας το κείμενο της αγωγής της, αντιλαμβάνομαι ότι μεταξύ άλλων η κ. Τσακάλου είχε έντονη ανταγωνιστική σχέση με την άλλη γραμματέα της Γενικής Διεύθυνσης της εταιρείας,Σίλκε Κανελλοπούλου,  που είχε καλές οικογενειακές σχέσεις, όπως η ίδια αναφέρει, με την πρώην σύζυγο του Μ. Χριστοφοράκου. Θεμιτόν.

Σάββατο 21 Μαΐου 2011

Έχουμε καλλίτερες καμαριέρες


Γράφει ο Θόδωρος Γαλανόπουλος

Εδώ και κάτι μέρες με κεντρίζει ένα ζήτημα που κουβεντιάζεται πολύ μεταξύ μας εδώ στην Ελλάδα ! Αν αυτή η υπόθεση με τον Στρος Καν δεν είχε γίνει στις ΗΠΑ αλλά εδώ στην Ελλάδα, τι θα γινότανε; Τι θα γινότανε; Έχετε καμιά αμφιβολία περί αυτού; Πρώτον θα είχε συλληφθει η καμαριέρα γιατί δεν τελείωσε το έργο που της ανάθεσε το αφεντικό! Θα είχε επίπληξη και από το διευθυντή της!

Δεν ντρέπεσαι μωρή; Ένας καλός πελάτης μπήκε αυτή τη βδομάδα και πήγες να τον στεναχωρήσεις; Θα είχε σταλεί άμεσα άλλη καμαριέρα ακόμα καλλίτερης εμφάνισης και χωρίς τέτοιες οπισθοδρομικές προκαταλήψεις για να τελειώσει … ότι είχε αρχίσει ο καλός φίλος του πρωθυπουργού μας!

ΜΚΟ "Αιγαίου Πολιτεία" και η σχέση Γ.Παπανδρέου με Κεμάλ Ντερβίς


Mερικά πράγματα στην πολιτική μοιάζουν ανεξήγητα, αλλά πίσω από το παραβάν, για όλα υπάρχουν εξηγήσεις: Για όσους δεν γνωρίζουν την στενή σχέση του Έλληνα πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου με τον Τούρκο οικονομολόγο Κεμάλ Νερβίς, η αμερικανική εφημερίδα The New York Times φροντίζει να την αποκαλύψει αναφέροντας ότι ο εν λόγω Τούρκος "έχει στενές σχέσεις με τον Έλληνα πρωθυπουργό, του οποίου αποτελεί ένα είδος σύμβουλο"!

"Είναι γνωστό ότι πρόκειται για διαπρεπή οικονομολόγο, «αρχιτέκτονα» της διάσωσης της Τουρκίας όταν βρέθηκε σχεδόν στην ίδια δεινή θέση που βρίσκεται σήμερα η Ελλάδα. Ο Ντερβίς φέρεται να έχει συχνές τηλεφωνικές επαφές με τον Γιώργο Παπανδρέου με τον οποίο συζητούν το ζήτημα της διάσωσης της ελληνικής οικονομίας" γράφει η εφημερίδα.

Ο εν λόγω οικονομολόγος αποτέλεσε τις τελευταίες ημέρες ένα από τα υποψήφια υποψήφιο για πρόεδροε του ΔΝΤ, αλλά η υποψηφιότητά του εξαερώθηκε όταν οι NYTimes αποκάλυψαν ότι κατά τη διάρκεια της θητείας του στην Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank) είχε συνάψει σχέση με υφιστάμενή του, η οποία μάλιστα σήμερα εργάζεται στο IMF…

Επίσης, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, ο Κεμάλ Ντερβίς φέρεται να Η «εξουδετέρωση» της υποψηφιότητας του Κεμάλ Ντερβίς για την ηγεσία του IMF, συνδυάζεται στον διεθνή Τύπο με την εμφάνιση της Γαλλίδας υπουργού Οικονομικών, Κριστίν Λαγκάρντ, ως αδιαφιλονίκητου φαβορί να διαδεχτεί τον Ντομινίκ Στρος Καν στο IMF.

Μετά τις αποκαλύψεις, ο Κεμάλ Ντερβίς που εργάζεται στο ίδρυμα Brookings, προχώρησε σε δήλωση που αναφέρει ότι δεν είναι ούτε θέλει να είναι μελλοντικά υποψήφιος για το ΔΝΤ γιατί έχει πολύ δουλιεά στο Broοkings.

Μάλιστα η εν λόγω συνεργασία έχει αποτυπωθεί και στην ενθάρρυνση προσπαθειών ελληνοτουρκικής προσέγγισης, όπως μια ΜΚΟ με τίτλο "Αιγαίου Πολιτεία" (!) η οποία έχει διοργανώσει δύο "επιστημονικά συμπόσια για την ανάπτυξη νέων προοπτικών πολιτιστικής και τουριστικής συνεργασίας μεταξύ Ελλάδος και Τουρκίας των δύο χωρών και την ανάπτυξη της Ελληνοτουρκικής Συνεργασίας". Ένα από αυτά με τίτλο «Η Πολιτισμική και Τουριστική Συνεργασία Ελλάδος-Τουρκίας στο πλαίσιο του Πολιτισμού της Αλληλεγγύης», διοργάνωσε η «Αιγαίου Πολιτεία» στην Αθήνα στις 18 Δεκεμβρίου 2010, στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ).

Και μόνο ο τίτλος της ΜΚΟ, νομίζουμε ότι τα λέει όλα: "Αιγαίου Πολιτεία"...

Tμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Τα πρωτοσέλιδα της Κυριακής

Αν όσα γράφει στο βιβλίο της η γραμματέας του Χριστοφοράκου τα έχει πει στη Βουλή έπρεπε να έχουν κάνει χαρακίρι όλοι τους

Ποιοι είναι ο Λαλάκης,ο Τζορτζ Κλούνεϊ,ο Διαμαντίου,η Δρακουλίνα,ο εργατοπατέρας ονόματι Ράπτης, ο καθηγητής κ. Αθώος κι άλλοι πολλοί ήρωες του μεγαλύτερου σκανδάλου των τελευταίων χρόνων στην Ελλάδα;Ολα όσα αναφέρει στο βιβλίο της η κυρία Τσακάλου τα έχει πει στη Βουλή;Αν ναι πως στέκεται ακόμα το κτίριο στη θέση του;
Αν όχι μήπως απόψε πρέπει να πάνε να πνιγούνε όλοι τους να ξεβρωμίσει ο τόπος;Υποκριτές και φαρισαίοι;Ποια Ελλάδα μωρέ θα φτιάξετε;Αυτή που λεηλατήσατε;


Αποκαλυπτικά στοιχεία και άγνωστες πτυχές του σκανδάλου που συγκλόνισε την Ελλάδα φέρνει για πρώτη φορά στο φως η Αικατερίνη Τσακάλου, γραμματέας του Μιχάλη Χριστοφοράκου.

Στο βιβλίο της, το οποίο παρουσιάζει η Real news που κυκλοφορεί,η επί εικοσαετία εξ απορρήτων γραμματέας του Mr. Siemens μάς ταξιδεύει, όπως η ίδια γράφει, «σε μία ενδιαφέρουσα, ασυνήθιστη, ταραχώδη και άγνωστη διαδρομή που αναπάντεχα είδε το φως της δημοσιότητας...».

Το βιβλίο, έντεχνα και γλαφυρά, «φωτογραφίζει» τους διεφθαρμένους πρωταγωνιστές της υπόθεσης «του μεγάλου ομίλου εταιρειών, της Σωτηρίου Α.Ε.»...
Στις σελίδες του βιβλίου κυριαρχούν οι κινήσεις και οι επαφές του κ. Σταματάκου, ο οποίος κρατά τα κλειδιά της εταιρείας και χαρακτηρίζεται «απρόσιτος», «άψυχος», «Μεγάλος», «Καίσαρας» και βαθιά Μανιάτης...

Στη ζωή του κυριαρχούν «τα λαδερά ραντεβού », «οι φίλοι και οι γνωστοί, όλοι λαμόγια», οι Γερμανοί, «η Δρακουλο-οικογένεια», «το σόι του Λαλάκη», οι συμμαθητές και οι υπουργοί, τα δώρα και οι «δουλειές», ακόμη και τα διαζύγια και «οι ερωτικές προσεγγίσεις»...

«Με τον Λαλάκη είχαμε συνεχώς δουλειές, γιατί δεν τέλειωναν ποτέ οι ανάγκες του», αποκαλύπτει η συγγραφέας, η οποία σημειώνει ότι «ο Λαλάκης είχε αδυναμία στις... σακούλες σκουπιδιών και στις “εξαγωγικές δαπάνες”.

Η πλάκα είναι που το παίζει θιγμένος τώρα και θα προσφύγει -λέει- στη Δικαιοσύνη για αποκατάσταση του ονόματός του», γράφει στις σελίδες του βιβλίου της η Αικ. Τσακάλου.

Από την ιστορία δεν λείπει ούτε ο Τζορτζ Κλούνεϊ, «γιατί ήταν στο πόστο που μας αφορούσε», όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η συγγραφέας. Αυτός άφησε τη γυναίκα του και παντρεύτηκε τη γραμματέα του. Πολύ πρωτότυπο! «Ο Κλούνεϊ ήταν ένα από τα... χιλιοταϊσμένα παιδιά, που το παίζει high σήμερα με ύφος ακέραιου», σημειώνει η Αικ. Τσακάλου.

Οπως επισημαίνει η συγγραφέας, έπειτα από κάποιο σημείο στην εταιρεία, «η δουλειά πλέον ρολάρει πολύ καλά, ο Σταματάκος μοιράζει το... μπαμπάκι μόνος του, χωρίς συνοδεία και χωρίς να δίνει λογαριασμό σε κανέναν».

Μάλιστα, το «αλισβερίσι» γινόταν σε σουίτα ξενοδοχείου, γράφει η Αικατερίνη Τσακάλου, η οποία αναφέρει ότι ο Σταματάκος τής είχε εκμυστηρευτεί ότι είχε εγκαταστήσει κρυφή κάμερα για την ταινία με γνωστούς Ελληνες «μαϊντανούς», που θα κέρδιζε αργότερα πολλά Οσκαρ! «Μου είχε πει», αναφέρει η συγγραφέας του βιβλίου, ότι «θα τους μαγειρέψω πλάκα που δεν θα ξεχάσουν ποτέ το όνομα Σταματάκος...».

Στο βιβλίο γίνεται ιδιαίτερη αναφορά στις δουλειές και στο αλισβερίσι με υπουργεία, σιδηροδρόμους και υπηρεσίες, όπως «της άνοιξης του 2007, που πήραμε μία εξίσου σημαντική παραγγελία από το υπουργείο Διαπόμπευσης Πολιτών. Κλασικά, ο Σταματάκος έπρεπε να συνεχίσει τη δουλειά του...».
Από την αφήγηση δεν λείπουν και τραγελαφικά περιστατικά, όπως αυτό για «ένα άλλο χρυσοπληρωμένο παιδί, τον εξάδελφο του χοντρού, τον Διαμαντίου, που ήταν στο υπουργείο Καρουζέλ. Τι παρωδία κι αυτή! Ηταν, υποτίθεται, φίλοι με τον Σταματάκο, αλλά αργότερα, στην προσπάθειά του να διαψεύσει ταξίδια κ.λπ., έφτιαξε εισιτήριο-μούφα, με την κλασική αντίδραση του θιγμένου...».

Πάντως, η συγγραφέας συχνά - πυκνά κάνει αναφορές στη «Δρακουλίνα που βρίσκεται σταθερά στο προσκήνιο, μια γιατί πάντρευε την κόρη της, μια γιατί άνοιγε πολιτικό γραφείο» και ο Σταματάκος αναθέτει στη γραμματέα του να μην της λείψει τίποτα, ενώ σε άλλο αναφέρει πως «μέχρι και Jeep έκανε δώρο στον άνδρα της δρακουλο-κόρης».

Στην αφήγηση της ιδιαιτέρας του Mr. Siemens για τα «ραντεβού» του... Σταματάκου περιλαμβάνεται και εκείνο, κατά το οποίο ο «ήρωας» του βιβλίου «συνέφαγε και με τον εργατοπατέρα, ονόματι Ράπτη. Τι άλλο να δει πια αυτή η χώρα...», αναρωτιέται η συγγραφέας, η οποία καλεί τους αναγνώστε της να φανταστούν την εξής εικόνα: «Τον εργατοπατέρα με έναν από τους καλύτερους εκπροσώπους του κεφαλαίου...».

Σε άλλο σημείο του βιβλίου, η ιστορία παίρνει ενδιαφέρουσα τροπή όταν «με το τέλος των Ολυμπιακών Αγώνων, αλλάζει το πολιτικό σκηνικό, όπως λέμε άλλαξε ο Μανωλιός κι έβαλε τα ρούχα του αλλιώς. Φύγανε εκατομμυριούχοι οι προηγούμενοι, με πρώτο μάγκα τον Λαλάκη, και ήρθαν τα άλλα πεινασμένα αδηφάγα λεβεντόπαιδα να μας σώσουν...», γράφει η Αικ. Τσακάλου.

Σε ένα άλλο σημείο, η συγγραφέας σημειώνει: «Οταν είχε πέσει σήμα για αλλαγή του πολιτικού σκηνικού, αρχίσαμε να συσφίγγουμε σχέσεις με τον καθηγητή κ. Αθώο, προσωπικότητα του μέλλοντος. Προς το τέλος του 2003 είχε πέσει και πολύ gala diner…Μάλλον θα μιλάγανε για τα τσιμπούσια του 2004...», γράφει.

Μάλιστα, αναφέρεται πως ο Σταματάκος «που το ’παιζε σε διπλό ταμπλό, τάισε μέχρι σκασμού τον καθηγητή κ. Αθώο. Αυτός την έβγαλε καθαρή, ούτε που ακούστηκε το όνομά του...», επισημαίνει η συγγραφέας.

Πάντως, η ίδια θα αντιμετωπίσει στη συνέχεια της ιστορίας πολλά προβλήματα, θα την απειλήσουν... «Είναι φοβερό να ακούω μέσα από τη γραμμή του τηλεφώνου για τον θάνατό μου που έρχεται...», θα γράψει, ενώ θα βρεθεί και στον Λευκό Οίκο, όπου θα την ανακρίνουν...

Πάντως, η ίδια «κλείνει» τη μυθοπλασία της με μία υπόσχεση. «Οι εξελίξεις -και η ιστορία που γράφουν- συνεχίζονται. Μία πιο αναλυτική περιγραφή του παρελθόντος έρχεται...», υπόσχεται η Αικατερίνη Τσακάλου.
Read more: Go to TOP and Bottom