Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

Ωμός εκβιασμός Ολι Ρεν ακυρώνει το Μνημόνιο

Με θεατή το ελληνικό πολιτικό σύστημα

Γράφει η Σοφία Βούλτεψη

Όταν λείπει ο γάτος, χορεύουν τα ποντίκια. Με τον Ντομινίκ Στρος-Καν εξουδετερωμένο και ανίκανο να εκφέρει γνώμη επί του θέματος και με το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο να παρακολουθεί παραζαλισμένο τις εξελίξεις, το θέμα της Ελλάδας έχει περιέλθει εξ ολοκλήρου στους Ευρωπαίους δανειστές.

Ο Επίτροπος Όλι Ρεν, ενθυμούμενος τον ανθελληνικό εαυτό του, επιμένει να υπαγορεύει τον τρόπο με τον οποίο οφείλουν να πολιτεύονται τα κόμματα στην Ελλάδα και σε συγχορδία με τον Πρόεδρο του Eurogroup Ζαν-Κλοντ Γιουνκέρ προχωρούν σε μονομερή αθέτηση των συμφωνηθέντων κατά την υπογραφή της δανειακής σύμβασης.

Σε μια ακόμη σκληρή και προκλητική δήλωσή του – που ουσιαστικά περισσότερο δυσκολεύει την κυβέρνηση, παρά στριμώχνει την αντιπολίτευση – ο κ. Ρεν ξεπέρασε τον εαυτό του, δηλώνοντας ότι από την διακομματική συναίνεση εξαρτάται το μέλλον των εκταμιεύσεων.

Ως επιχείρημα, χρησιμοποιεί την συμφωνία που πέτυχαν τα κόμματα στην Πορτογαλία και την Ιρλανδία (πριν όμως από την προσφυγή στον μηχανισμό και αφού είχαν γίνει σκληρές διαπραγματεύσεις και διεξοδικές συζητήσεις με όλα τα κόμματα και όλους τους φορείς) και αποτολμά κρίσεις περί «εθνικής ευθύνης», εμφανιζόμενος αυτός – ο αιώνιος υπερασπιστής της Τουρκίας – ως θεματοφύλακας της ελληνικής εθνικής ενότητας.

Σε έναν πρωτοφανή εκβιασμό, ο κ. Ρεν, που φαίνεται ότι βρίσκει και τα κάνει, συνδέει πλέον ευθέως την εκταμίευση των υπόλοιπων δόσεων του δανείου των 110 δις ευρώ με συμφωνία μεταξύ των κομμάτων και με το ζόρι. Αλλά τέτοιος όρος στο Μνημόνιο ούτε υπήρξε, ούτε ήταν δυνατόν να υπάρξει, αλλά και ούτε είχε τεθεί κατά την υπογραφή του.

«Οι διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις και το πρόγραμμα ιδιωτικοποίησης πρέπει να συμφωνηθούν και να υιοθετηθούν από τις πολιτικές δυνάμεις της χώρας», μας το ξέκοψε ο Επίτροπος, σε μια προσπάθεια να ρίξει όλα τα βάρη μιας αδιέξοδης δανειακής σύμβασης στην Ελλάδα.

Το παράδοξο είναι πως οι αντιδράσεις από την πλευρά της κυβέρνησης – ου μην αλλά και της αντιπολίτευσης – είναι υπερβολικά χλιαρές, με τον κ. Πεταλωτή να περιορίζεται στην φράση «κανένα θέμα επιβολής δεν υπάρχει από τρίτους» και τον κ. Παναγιωτόπουλο, από την πλευρά της Ν.Δ., να σημειώνει απλώς χθες στο δελτίο του «Μέγκα» ότι οι δηλώσεις Ρεν εξοργίζουν τον λαό.

Εδώ, όμως, υπάρχει ένα σοβαρό θεσμικό θέμα, ένα θέμα απώλειας της εθνικής κυριαρχίας, που πανηγυρικά επικυρώνει την δια του μνημονίου ακύρωση των κυριαρχικών μας δικαιωμάτων με την παραίτηση της χώρας από κάθε ασυλία.

Η κυβέρνηση οφείλει να αντιληφθεί ότι, ακόμη και αν στην αρχή οι παρεμβάσεις του Ρεν την βόλευαν (ίσως και να τις έχει προκαλέσει), τώρα κινδυνεύουν να γυρίσουν μπούμερανγκ.

Η κυβέρνηση οφείλει να αντιληφθεί πως αν εκβιάζει κάποιον ο Φινλανδός Επίτροπος, περισσότερο εκβιάζει την ίδια, παρά οποιονδήποτε άλλον.
Και πάνω απ’ όλα, κάποιος πρέπει να θυμίσει στον κ. Ρεν (για να θυμηθούμε και το παρελθόν της πατρίδας του), ότι δεν του έχει επιτεθεί ο Στάλιν για να ριχτεί στην αγκαλιά του Χίτλερ, στη λογική ο εχθρός του εχθρού μου είναι φίλος μου…

Πολύ περισσότερο που τώρα, όχι μόνο πληθαίνουν οι φωνές περί αναδιάρθρωσης, αλλά χθες προστέθηκε σ’ αυτές και η φωνή του Γιουνκέρ, που επίσης ακούστηκε απειλητικός, μιλώντας για ενδεχόμενο ήπιας αναδιάρθρωσης, απαιτώντας άμεσες αποκρατικοποιήσεις και υποστηρίζοντας ότι «αυτή τη στιγμή το ελληνικό χρέος δεν είναι βιώσιμο».

Ζείδωρον:Αγαπητή Σοφία με όλο το σεβασμό όχι και γάτος ο Ντομινίκ!τρωκτικό (ποντικάκι) κι αυτός του συστήματος που πιάστηκε στη φάκα!Απλά εμείς οι Ελληνες θέλουμε να βλέπουμε τους ξένους πάντα μέσα από ένα μεγεθυντικό φακό.Κατάλοιπα της μακρόχρονης υποτέλειας σε ξένους αφεντάδες!

Τραγωδία πάλι με δύο νεκρούς λαθρομετανάστες!ναυάγησαν ανοικτά της Πρέβεζας


Τραγωδία με δύο νεκρούς λαθρομετανάστες – έναν ενήλικο άνδρα και ένα 8χρονο αγοράκι ανοικτά της Πρέβεζας - αγνοείται το δίδυμο αδερφάκι του!

Τραγωδία με δύο νεκρούς λαθρομετανάστες – έναν ενήλικο άνδρα και ένα 8χρονο αγοράκι – συνέβη στη θαλάσσια περιοχή ανοικτά της Πρέβεζας, ενώ αναζητείται μέχρι αυτή την ώρα ο δίδυμος αδελφός του άτυχου παιδιού.
Σύμφωνα με πληροφορίες, λίγο μετά τη 1.30 τη νύχτα ενημερώθηκε το Λιμεναρχείο Πρέβεζας από την Αστυνομία ότι εντοπίστηκε στη περιοχή της Νικόπολης μια αναποδογυρισμένη βάρκα, στην οποία ενδεχομένως υπήρχαν λαθρομετανάστες.
Αμέσως ξεκίνησε έρευνα και συμμετείχαν πλωτά σκάφη του λιμενικού, αλιευτικά σκάφη, ιδιώτες δύτες και ένα ελικόπτερο Σούπερ Πούμα.
Λίγο αργότερα εντοπίστηκαν σώα 24 άτομα, ενώ βρέθηκε και ο νεκρός λαθρομετανάστης. Επίσης συνελήφθη και ο φερόμενος ως διακινητής τους, ένας 52χρονος έλληνας.

Στη συνέχεια οι αλλοδαποί ενημέρωσαν τους Λιμενικούς ότι είχαν μαζί τους και δύο αγοράκια δίδυμα. Τελικά, στις 5 τα ξημερώματα βρέθηκε το ένα από τα δύο 8χρονα, ενώ οι έρευνες συνεχίζονται ως αυτή την ώρα για τον εντοπισμό του αδελφού του.

Οι διασωθέντες μη νόμιμοι μετανάστες, οι οποίοι δεν αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα υγείας, μεταφέρθηκαν αρχικά για προληπτικούς λόγους σε νοσοκομείο και αυτή την ώρα οδηγούνται στο παλαιό δημαρχείο Ζαλόγγου όπου θα διαμείνουν προσωρινά.

Πηγή: ΡΑΔΙΟ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ
Epirus-Ellas

Τηλεφώνημα για βόμβα αναστάτωσε το Δικαστικό Μέγαρο Αγρινίου


Για ακόμα μια φορά αναστατώθηκε το Δικαστικό Μέγαρο Αγρινίου σήμερα το πρωί από τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας.Οπως ήταν φυσικό εκκενώθηκε το κτίριο και η Αστυνομία ερευνά το χώρο.
Εικάζεται πως πρόκειται και πάλι για φάρσα,που τελευταία φαίνεται να γίνεται μόδα στο Αγρίνιο με στόχο το Δικαστικό Μέγαρο!

update(11:30): Συναγερμός έληξε!Δεν βρέθηκε τίποτα στο χώρο των Δικαστηρίων κι αυτό που όλοι πίστευαν από την αρχή επαληθεύτηκε.Ακόμα μια φάρσα κουφιοκεφαλάκηδων,που δεν αντιλαμβάνονται πως με τις ηλιθιότητές τους κάποια μέρα θα κινδυνεύσουν άνθρωποι αν ω μη γέννητο μπει βόμβα και από συνήθεια εκληφθεί ως  φάρσα!

Γιατί τόση πρεμούρα για συναίνεση; Τι ετοιμάζουν;


Εντυπωσιάζει το γεγονός ότι σχεδόν ξαφνικά το ντόπιο κατεστημένο (κυρίως μέσω των ΜΜΕ) και η τρόϊκα, επιζητούν διακαώς τη συναίνεση. Και όταν λένε συναίνεση, μην πάει ο νους σας ότι θέλουν τη συναίνεση του λαού με κάποιο δημοψήφισμα. Όχι βέβαια. Ο λαός είναι γραμμένος στα παλαιότερα των υποδημάτων τους. Επιζητούν τη συναίνεση των πολιτικών ηγεσιών των δύο κομμάτων εξουσίας (Παπανδρέου και Σαμαρά), αφού όλοι γνωρίζουν ότι το ΠΑΣΟΚ και η Νέα Δημοκρατία είναι κόμματα αρχηγικά. ΄Έτσι κι αλλιώς τα υπόλοιπα «πρόβατα» που είναι στα κομματικά μαντριά θα ακολουθήσουν και το ξέρουν.

Όμως, για να αρχίσει αυτό το γαϊτανάκι της συναίνεσης ξαφνικά και μάλιστα η τρόϊκα το βάζει ως δήθεν προαπαιτούμενο (αν είναι δυνατόν), αυτό σημαίνει ότι κάτι πολύ σοβαρό ετοιμάζουν και πάντως πολύ σοβαρότερο από το μέχρι στιγμής μνημόνιο. Τι μπορεί να είναι αυτό;;

Τέσσερα πράγματα μπορεί να σχεδιάζουν:

1) Είτε σχεδιάζουν να πάνε τη χώρα σε κάποια μορφή σκληρής αναδιάρθρωσης του χρέους, η οποία θα σημαίνει…. χρεοκοπία και την οποία δεν μπορεί να αποφασίσει μόνο του το ΠΑΣΟΚ.

2) Είτε σχεδιάζουν μεγάλες απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων, κάτι που δεν μπορεί να σηκώσει μόνο του το ΠΑΣΟΚ.

3) Είτε σχεδιάζουν μια γιγαντιαία επιχείρηση ξεπουλήματος της δημόσιας περιουσίας και ξεπουλήματος των ΔΕΚΟ, με διαδικασίες express, χωρίς να τηρηθούν οι νόμιμες διαδικασίες των διαγωνισμών.

4) Είτε τέλος, σχεδιάζουν την απευθείας υποθήκευση τμημάτων της δημόσιας περιουσίας για τη λήψη νέου δανείου. Ακούγεται για 60 δις ευρώ.

Μπορεί φυσικά να σχεδιάζουν κάποιο συνδυασμό από τα πιο πάνω ή και όλα μαζί ανάλογα.

Εμείς, με όση φωνή διαθέτουμε, ένα πράγμα μόνο έχουμε να πούμε.

Εάν οι αποφάσεις που θα ληφθούν αφορούν τις δύο πρώτες περιπτώσεις, απλά θα εξαφανιστούν τα κόμματα που θα το επιχειρήσουν.

Εάν όμως οι αποφάσεις αφορούν τις δύο τελευταίες περιπτώσεις, τότε δεν θα πρόκειται απλά για λανθασμένες πολιτικές πράξεις και αντισυνταγματικές ενέργειες, αλλά για πράξεις προδοσίας του ελληνικού λαού, χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του.

Είμαστε περίεργοι να δούμε ποιοι θα πάρουν αυτές τις αποφάσεις.
Πηγή
από http://filologos10.wordpress.com/

ΟΙ ΠΛΑΤΑΝΟΜΟΡΦΕΣ ΤΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ


Φωτογραφικη επιμελεια ΧΡΟΝΟΣ-ΝΑΡΝΙΑ

O δρόμος....Ανηφορικός και δύσβατος.... Η φύση απούσα και παρούσα κάποιες στιγμές. Βλέπετε η φωτιά προς διετίας έγδυσε το πράσινο απο τις περισσότερες πλαγιές της νότιας Εύβοιας, ευτυχώς που η περιοχή σφύζει από νερά, καταρράκτες και ρυάκια και έχει αρχίσει να πρασινίζει πάλι.
Σκοπός αυτού του ταξιδιού; Η περιγραφή για ένα μέρος που μας διηγήθηκαν οι λιγοστοί κάτοικοι-βοσκοί που συναντήσαμε στο χωριό Πλατανιστος και μας μίλησαν για ένα μέρος που το αποκαλούνε ''κακία ράχη''(Λόγω των αέρηδων).Σ αυτό το μέρος λοιπόν μας είπαν ότι θα βρούμε τις πλατανομορφες,ενας τόπος δηλαδή όπου κάθε πλάτανος φέρει μια μορφή! Αδύνατον αναφώνησα! Μορφή και πλάτανος; Όλα μαζεμένα; Ε αυτό δεν γίνεται....Κι όμως μου απάντησαν και συνέχισαν... Μόλις ανέβετε την κορυφή του βουνού στην πρώτη στροφή θα συναντήσετε ένα εικονοστάσι, είναι βαμμένο μισό κόκκινο και μισό μπλε. Κόκκινο για την κόλαση και μπλε για τον ουρανό! Μετά από αυτό θ αρχίσετε να κατηφορίζετε, τρεις στροφές δρόμος και θα συναντήσετε τον γεροπλατανο(λένε ότι είναι πάνω από 1.000 ετών ) Εκεί θα σταματήσετε και θα σας δείξουν τα πλατανιά τον δρόμο....
Έτσι κι έγινε....

στο τέλος της κορυφής βρήκαμε....
το εικονοστάσι,κόκκινο και μπλέ....
και μέτα απο 3 στροφές δρόμο,ο γεροπλάτανος.....
και το παραμύθι ξεκίνησε,εσεις απλα βαλτε την φαντασία σας σε λειτουργία....
Τα πλατάνια όντως μας έδειξαν τον δρόμο και η μητέρα φύση μας άνοιξε για άλλη μια φορά την αγκαλιά της και μας καλωσόρισε στο σπίτι της....








Μακάρι να μπορούσαμε να σας τα δείξουμε ολα, αλλά καλο είναι καποια στιγμή της ζωής σας να πατέ και εσείς εκει... Είπαμε , οποίος γυριζει... Μυρίζει....

Ποιος έφαγε τον Στρος Κάν ;


Αναλύσεις επί αναλύσεων και εκτιμήσεις επί εκτιμήσεων κάνουν όλοι οι ποιτικοί παρατηρητές και δημοσιογράφοι σε όλο τον κόσμο για το ζήτημα των προεδρικών εκλογών στη Γαλλία το 2012.
Και όλοι καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι η καμαριέρα έχει αλλάξει τα δεδομένα αφού οδήγησε στην πρόωρη συνταξιοδότηση του DSK.
Αν όμως ο DSK λεγόταν Στρωσκανίδης και οι εκλογές γινόταν για την Προεδρία στην Ελλάδα;
Τότε μάλλον θα ήταν βέβαιο ότι δεν θα υπήρχε καμία αμφιβολία ότι θα συνέχιζε την σταδιοδρομία του αφού ίσως προηγουμένως θα εισέπραττε και τίτλους μαγκιάς και ανδρισμού από μερίδα (τουλάχιστον) των καφενόβιων, ελληναράδων του τόπου μας. Όλοι θα μιλούσαν για στημένο παιχνίδι από τους Αμερικάνους (μήπως πραγματικά ήταν ;) και προσπάθεια να γκρεμίσουν τον επιφανή " (φιλ)Έλληνα".
Αλήθεια ποιοι; Το εβραίικο λόμπυ που τον καθιέρωσε; Ή οι Αμερικάνοι που τον τοποθέτησαν στο τιμόνι του ΔΝΤ; Ή μήπως ο Σαρκοζί για να μη χάσει την Προεδρία στη Γαλλία;
Το παράξενο είναι πως στην Ελλάδα των τροικάνων οι δημοσιοκάφροι επιχειρούν - εμμέσως - να μας τον "αγιοποιήσουν" περνώντας μας τη θέση ότι φεύγει ο καλός ΔΝΤάρχης και τι θα κάνουμε τώρα.
Μάγκες αφήστε το παραμύθι. Δεν καθορίζονται οι πολιτικές του ΔΝΤ από κανένα επικεφαλής του.
Η λέσχη είναι αυτή που καθορίζει τις εξελίξεις. Και αυτή προφανώς - για λόγους που εν καιρώ θα γνωστοποιηθούν εκ των αποτελεσμάτων της αλλαγής ηγεσίας και πλεύσης - "έφαγε" τον ως χθες "προστατευόμενό" της.
από ΑΚΤΙΒΙΣΤΗΣ

Τρίτη 17 Μαΐου 2011

Σώπα όπου να 'ναι θα σημάνουν οι καμπάνες.....


Γράφει ο Γρηγόρης Ζωγραφάκης

Μπορεί κάποιος να μας εξηγήσει τι γίνεται…;
Ένα χρόνο τώρα προσπαθούσανε να πείσουν το λαό.... για τη χρησιμότητα του Μνημονίου ως ΜΟΝΗ σωτηρία και τώρα μας λένε ότι είναι καλύτερη η ήπια αναδιάρθρωση από τη χρεοκοπία…..
Ευχαριστούμε κύριοι…..Αλλά αυτό το γνωρίζαμε και πριν το Μνημόνιο….
Εσείς δε το γνωρίζατε αυτό και προσπαθούσατε να μας πείσετε για τους μονόδρομους του Πρωθυπουργού….;
H αποτυχία του Μνημονίου σηματοδότησε την προσπάθεια ανάληψης της Εξουσίας από το κ. Σαμαρά ο οποίος, με ένα ουσιαστικά προεκλογικό πρόγραμμα, προσπαθεί να πείσει ως εναλλακτική πρόταση….Βέβαια τους πρώτους μήνες διακυβέρνησης Παπανδρέου δεν είχε προτάσεις και από τις Περιφερειακές εκλογές δήλωνε αντιμνημονιακός - που όμως κατά δημόσια δήλωση του θα σεβόταν την υπογραφή της προηγούμενης Κυβέρνησης…..Προφανώς βρισκόμαστε σε ένα καινούριο «Λεφτά Υπάρχουν»…..
Ο υπουργός Οικονομικών συνοδεία της Τρόικα θα εξειδικεύσει το πρόγραμμα «Ξεπουλήματος της Χώρας» καθώς από το ΕUROGROUP έφυγε σχεδόν «δαρμένος»….Οι Πιστωτές μας λοιπόν είναι αποφασισμένοι να τα πάρουν όλα…..
Το θέμα είναι κατά πόσο διατιθέμεθα να τα προσφέρουμε ….
Καταρρέει επίσης και η μεγαλύτερη απάτη που διατυπώθηκε ως επιχείρημα, για να αποδεχθεί η κοινή γνώμη το Μνημόνιο, ότι : «είμαστε στην Ευρώπη, δε θα μας αφήσουν…»
Δυστυχώς η πραγματικότητα που αποτυπωνόταν στα πρόσωπα μας τώρα φαίνεται πεντακάθαρα και στα χαρτιά του κ. Παπακωνσταντίνου…..Το κακό είναι ότι τώρα που το αντιλήφθηκε προσπαθεί να κρύψει την αποτυχία του κάτω από το χαλί των ιδιωτικοποιήσεων…..
Όλα αυτά συνθέτουν μια πολιτική από όλες τις πλευρές που όχι μόνο υπεύθυνη δεν είναι αλλά και δημιουργεί μεγαλύτερες περιπέτειες από αυτές που θα μπορούσε να φανταστεί ο μέσος νούς……
από pikri-sokolata.blogspot.com

"Τσιγαράδικο" κόλλησε στην άμμο στο Βαρθολομιό Ηλείας




Λαθραία τσιγάρα φαίνεται πως μετέφερε το φορτηγό πλοίο, περίπου 40 μέτρων, με σημαία Τόγκο  που προσάραξε τα ξημερώματα στην παραλία Καλυβακίων Βαρθολομιού, όπως προέκυψε από την έρευνα των ανδρών του Λιμενικού.

Μικρή ήταν η ποσότητα τσιγάρων που βρήκαν οι Λιμενικοί κατά την έρευνα που πραγματοποίησαν στο πλοίο και τα μετέφεραν στο Λιμενικό Σταθμό Παλουκίου.

Πηγές του iliatora.gr αναφέρουν πως είναι πολύ πιθανό το πλοίο να πρόλαβε να ξεφορτώσει μεγάλη ποσότητα λαθραίων τσιγάρων κατά τη διάρκεια της νύχτας, με τη γνωστή μέθοδο, δηλαδή με αλλοδαπούς εργάτες να μεταφέρουν τα λαθραία από το πλοίο σε φορτηγά.

Μέχρι στιγμής πάντως το Λιμενικό δεν αποκλείει κανένα ενδεχόμενο για τους λόγους που το πλοίο βρέθηκε στην... άμμο της Ηλείας.

Μέχρι αργά το βράδυ οι προσπάθειες ρυμούλκησης του πλοίου δεν στέφθηκαν με επιτυχία και θα συνεχιστούν αύριο. Οι 6 Ουκρανοί ναυτικοί που αποτελούν το πλήρωμα του παραμένουν πάνω σε αυτό.

Επίσημη ανακοίνωση για το τι ακριβώς έκανε το πλοίο στην παραλία Καλυβακίων δεν έχει υπάρξει ακόμα. Σύμφωνα όμως με ανεπίσημες πληροφορίες, το φορτηγό πλοίο φέρεται να προσέγγισε τόσο κοντά στα παράλια της Ηλείας για να ξεφορτώσει ποσότητα λαθραίων τσιγάρων, κάτι το οποίο φαίνεται πως έπραξε με επιτυχία κατά τη διάρκεια της νύχτας, σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πληροφορίες. Σίγουρα όμως πως αυτό που δεν έπραξε ήταν να διασφαλίσει πως δεν θα... κολλήσει στην άμμο!

Αποκλειστική συνέντευξη του Βαγγέλη Καούνου: "Δικαιωθήκαμε"!


Συνέντευξη στο Θοδωρή Ζούμπο

Ο Βαγγέλης Καούνος, ένας από τους στυλοβάτες του Παναιτωλικού στην φετινή επιτυχημένη πορεία της ομάδας που οδήγησε στην κατάκτηση του πρωταθλήματος της Football League και την άνοδο στην Super League, μίλησε αποκλειστικά στο paraskhnio.gr για το επίτευγμα των Αγρινιωτών.

Αρχικά, σχολίασε την κατάκτηση του πρωταθλήματος από τον Παναιτωλικό: "Αυτός ήταν ο στόχος της ομάδας από την αρχή της χρονιάς. Είχαμε συνέχεια στο μυαλό μας την κατάληψη της 1ης θέσης και την αυτοπεποίθηση ότι θα το πετύχουμε. Το τελικό αποτέλεσμα δικαίωσε την προσπάθεια και τους κόπους μας".

Στην συνέχεια αναφέρθηκε στους βασικούς παράγοντες της επιτυχίας: "Βασικά, σημαντικό ρόλο έπαιξε η σταθερή διοίκηση που ήταν συνέχεια στο πλευρό μας. Ύστερα, από τις συνεχόμενες επιτυχίες της τα τελευταία χρόνια, μπορούμε πια να πούμε ότι η διοίκηση της ομάδας είναι και έμπειρη. Επιπλέον, τα εύσημα ανήκουν και στο προπονητικό τιμ και τον Μπάμπη Τεννέ.
Τέλος, δεν πρέπει να ξεχνάμε τον υπέροχο κόσμο της ομάδας, ο οποίος μας στήριξε τόσο εντός όσο κι εκτός έδρας κι ήταν πάντα δίπλα μας στις επιτυχίες αλλά και στα δύσκολα. Αυτή η επιτυχία είναι αφιερωμένη στον κόσμο του Παναιτωλικού που περίμενε με δίψα 34 χρόνια τώρα την άνοδο της ομάδας στην μεγάλη κατηγορία. Τους ευχαριστούμε πολύ!"

Για τους στόχους της νέας χρόνιας στην Super League: "Όταν θα ξεκινήσουμε την προετοιμασία, θα καθοριστούν και οι νέοι στόχοι. Όπως είναι προφανές, βασικός στόχος του Παναιτωλικού θα είναι η παραμονή στην Super League".

Τέλος, ο Βαγγέλης Καούνος δήλωσε για τους προσωπικούς του στόχους: "Στην σεζόν που πέρασε είχα κάποιους τραυματισμούς που με εμπόδισαν να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό στην ομάδα. Φέτος, θα τα δώσω όλα στην προετοιμασία κι εύχομαι να είμαι γερός, ώστε να συμβάλλω κι εγώ από την πλευρά μου σε μια καλή πορεία στην Super League".

Απίστευτες καταγγελίες Σούρλα για εκτεταμένη νοθεία και λαθρεμπόριο στα καύσιμα των Ενόπλων Δυνάμεων που την συγκαλύπτουν εδώ και χρόνια πολιτικοί και δικαστικοί.


- Γ. Σούρλας: Στο κύκλωμα συμμετέχουν ευεργέτες και χορηγοί με άκρες σε πολιτικούς
- ''Ερευνώ την υπόθεση από το 1999. Πήγα στον Καραμανλή, με έστειλε στον υπουργό και εκείνος...''
- Ο πρώην αντιπρόεδρος της Βουλής κάνει λόγο και για δικαστική κωλυσιεργεία
- ''Το μεγαλύτερο οικονομικό σκάνδαλο. Βγάζουν πολλαπλάσια από τους κομμένους μισθούς-συντάξεις''


Μία ΕΠΩΝΥΜΗ καταγγελία που όμοια της δεν υπάρχει στο παρελθόν ''έσκασε'' ως δυναμίτης στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής πριν από λίγο.

Ο πρώην βουλευτής και αντιπρόεδρος της Βουλής, Γεώργιος Σούρλας κατήγγειλε εκτεταμένη νοθεία στα καύσιμα των Ενόπλων Δυνάμεων που κάποιοι την συγκαλύπτουν εδώ και χρόνια.

''Την υπόθεση ερευνώ από το 1999. Έχω κάνει 14 ερωτήσεις. Πήγα στον πρώην πρωθυπουργό τον κ. Καραμανλή, ο οποίος με άκουσε και με παρέπεμψε στον υπουργό Εθνικής Άμυνας, και εκείνος στον εισαγγελέα Σανιδά. Αναρωτιέμαι: Λειτουργούν κατόπιν οδηγιών οι εισαγγελείς; Λειτουργεί η Δικαιοσύνη, υπάρχει τρόμος, φόβος, απειλή;'' είπε λέξη προς λέξη ο κ. Σούρλας.

Οι πρωτοφανείς καταγγελίες του κυρίου Σούρλα δεν έχουν τελειωμό : '' Έπρεπε να παρανομήσω -και πήγα και πήρα μόνος μου πετρέλαιο από την αποθήκη των Ενόπλων Δυνάμεων στο Σικούριο της Λάρισας. Στο δείγμα, το Γενικό Χημείο το Κράτους βρήκε 900 mg αποχρωματισμένο θείο, ενώ βάσει του νόμου πρέπει να έχει 5 mg. Ενημέρωσα τον σημερινό υπουργό Άμυνας -του έστειλα και φάκελο. Απάντηση δεν πήρα. Δεν μπορεί να δώσει μιαν απάντηση; Απάντηση έλαβα από τον υπουργό Οικονομικών, με αναφορές και στο θείο που προκαλεί καρκίνο.Δέκα μήνες διερευνά ο εισαγγελέας την υπόθεση. Εγώ την Παρασκευή έστειλα το πετρέλαιο στο Γενικό Χημείο του Κράτους και την Δευτέρα πήρα απάντηση!

Τα τελευταία λόγια του κυρίου Σούρλα προς την επιτροπή της Βουλής ήταν : ''Επτά χρόνια είχα το στόμα μου κλειστό, και ελπίζω βάσιμα πως θα το προχωρήσετε''.

Σύμφωνα με τα Νέα ο πρώην Πρόεδρος της Βουλής, ΑΚακλαμάνης πρότεινε : ''τη συγκρότηση Εξεταστικής Επιτροπής για να περάσουν από κει, οι πάντες που εισηγήθηκαν ή δεν εισηγήθηκαν, ότι όσα λέει ο κος Σούρλας είναι αβάσιμα''.
http://www.newsit.gr/
Read more: Go to TOP and Bottom