Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

Ληστές έχουν ταμπουρωθεί σε κτίριο στην Φυλής - Βίντεο από την επιχείρηση της Αστυνομίας



- Ολόκληρη η περιοχή γύρω από το συγκεκριμένο σημείο στην οδό Φυλής έχει αποκλειστεί από τους αστυνομικούς
- Βίντεο από την επιχείρηση της αστυνομίας

Λίγο μετά τις 17:30 το απόγευμα ένας μετανάστης έπεσε θύμα ένοπλης κλοπής στην Αριστοτέλους 61, στον Άγιο Παντελεήμονα από δύο άτομα, τα οποία σύμφωνα με τις έως τώρα μαρτυρίες κρατούσαν όπλα.

Στο σημείο έσπευσε η αστυνομία η οποία συνέλεξε πληροφορίες που αναφέρουν πως οι δύο ένοπλοι δράστες έχουν βαρύ οπλισμό και έχουν βρει καταφύγιο σε ένα παλιό οίκημα στη συμβολή των οδών Φυλής και Σμύρνης.

Το βίντεο της άφιξης των αστυνομικών δυνάμεων


Άμεσα έφθασαν εκεί πάνοπλοι αξιωματικοί της Ελληνικής Αστυνομίας και αφού στην κυριολεξία απέκλεισαν την περιοχή άρχισαν τις έρευνες στην οδό Φυλής για τους δύο ταμπουρωμένους ληστές.

Η κυκλοφορία στους γύρω δρόμους έχει αποκλειστεί και ενδεικτικό της σοβαρότητας η αστυνομία έχει απομακρύνει και τους κατοίκους σε μεγάλη απόσταση.

Στο παρακάτω βίντεο οι αστυνομικές δυνάμεις είναι έτοιμες να εισβάλλουν σε ένα παλιό κτίριο, όπου φέρονται να είναι ταμπουρωμένοι οι δύο ληστές.
http://www.newsit.gr/

update (20:30):ΑΝΘΡΑΚΕΣ ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ!άνδρες των ΕΚΑΜ πραγματοποίησαν την επιχείρηση μέσα στο παλιό κτίριο, όπου συνέλαβαν δύο άνδρες και μία γυναίκα. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, οι δύο άνδρες είναι ιρανικής καταγωγής,οι οποίοι όμως δεν ήταν ληστές αλλά τοξικομανείς!

"Επιχείρηση Εξάρχεια"


Να λοιπόν που ο από μηχανής Θεός υπάρχει!
Σε μια στιγμή που ο κόσμος είναι αηδιασμένος από την ασtυνομική βία, και το κράτος καταστολής είναι στριμωγμένο στα σχοινιά ξαφνικά συμβαίνει αυτή η επίθεση στα Εξάρχεια.

Το ότι η χθεσινή "επιχείρηση κομάντος" στο Α.Τ. βρωμάει το σκέφτεται νομίζω οποιοσδήποτε κοινός νούς. Οποιος δεν το σκέφτεται ας πάει να κοιταχτεί η ας κόψει την πολλή τηλεόραση. Νομίζω οτι μετα την πίεση που δεχόταν η κρατική καταστολή τις τελευταίες μέρες, πολλοί σκεφτόντουσαν πως μια επίθεση κατα αστυνομικών θα έφερνε κάποια ισορροπία.
Ειναι φυσικά αδιανόητο για οποιονδήποτε λογικό άνθρωπο με μια σχετική πληροφόρηση, η χθεσινή επιχείρηση να έχει να κάνει με κάποιου τύπου αναρχικές, αριστερές αντιεξουσιαστικές ομάδες. Νομίζω πως όλοι αυτοί έχουν με κάθε τρόπο ξεκαθαρίσει πως δεν στρέφονται εναντιον απλών ανθρώπων της δουλειάς όπως είναι οι μικροπωλητές της λαικής η διερχόμενοι εργαζόμενοι και πως το κυρίαρχο για αυτούς είναι ο σεβασμός της ανθρώπινης ζωής.
Ομως και τα ίδια τα χαρακτηριστικά της ενέργειας μιλούν από μόνα τους. Ειναι δυνατόν άραγε όλο αυτό το έργο που παίχτηκε μεσημεριάτικα σε μια λαική γειτονιά του κέντρου να ωφείλεται σε απλούς μπαχαλάκηδες από τους οποίους τελικά δεν συλλαμβάνεται κανένας(δηλ. απόλυτη επιτυχία); Φυσικά όχι, γιατί τότε πάμε στο συμπέρασμα ότι απλοί πιτσιρικάδες γκαζωμένοι συγκρούονται σωμα με σωμα επι ίσοις όροις με οπλισμένους εκπαιδευμένους αστυνομικούς και τους νικάνε κατα κράτος. Στέκει άραγε;
Αρα τι συμβαίνει;
Προφανώς το παρακράτος είναι και πάλι παρόν.
Ικανώτατες επιχειρησιακά ομάδες αναλαμβάνουν δράσεις στρατιωτικού τύπου κατ΄εντολήν κάποιων με συγκεκριμένο στοχο.
Τη στιγμή που η αστυνομία και τα ΜΑΤ μουδιασμένα αναρωτιόντουσαν για το πως θα φερθούν στη συνέχεια και το πως θα συγκρατήσουν τις επερχόμενες λαικές αντιδράσεις μετα το ξεμπρόστιασμα της Τετάρτης 11/5, κάποιοι με μια εντυπωσιακή επιχείρηση ξαναβάζουν ισχυρά θέμα τήρησης τάξης και νομιμότητας και θρονιάζουν στο νου του μεσου φιλήσυχου πολίτη την αναγκαιότητα της αθώωσης της αστυνομικής βίας.
Και για να μην το πολυλογούμε έχω ένα τελικό ερωτημα.
Πως γίνεται και πάλι σε μια τρομερά δύσκολη φάση για την αστυνομία και την καταστολή κάποιος να απλώνει ένα χέρι σωτηρίας ντυμένο στα μαύρα; Και μάλιστα με κόστος τον σοβαρό τραυματισμό πολιτών; Μήπως θυμίζει λίγο Μαρφίν το σκηνικό; Γιατί και τότε εντελώς τυχαία σε μια τρομερή κορύφωση της λαικής αντίδρασης, στην μεγαλύτερη συγκέντρωση πορεία των τελευταίων 30 χρόνων, εντελώς συμπτωματικά(!) κάποιος έβγαλε με ματωμένο χέρι τα κάστανα από τη φωτιά.
http://giorgossarris.blogspot.com/2011/05/blog-post_9910.html

ΤΑ ΛΟΒΕΡΔΙΚΑ «ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ» ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΤΙΝΑ…!!!

Φίλος από τον χώρο της υγείας, μου έστειλε το παράπλευρο αριστούργημα της Ομάδας Λοβέρδου που φροντίζει την απόλυτη διάλυση του ΕΣΥ, μάλλον για να δω το αέναο αλισβερίσι τους με τους γιατρούς που έχουν αναρριχηθεί σε θέσεις ΔΕΠ των ιατρικών σχολών.
Επειδή αυτή η συναμετάξυ τους αλλαξοκωλιά είναι κοινός τόπος για μας τους κοινούς θνητούς, περιεργάστηκα το σπουδαίο διαμαντοφόρο έγγραφο από άλλη οπτική γωνία και έχουμε και λέμε:
1.– Όταν με ένα νόμο προβλέπεται μια προθεσμία, η αλλαγή ισχύος της ποτέ δεν γίνεται με ….Εγκύκλιο. Με την εγκύκλιο ή ερμηνεύουμε ή δίνουμε οδηγίες. Ποτέ δεν αλλάζουμε το θεσμοθετημένο, ούτε με χούντα πράσινης κουράδας.
2.– Για να αλλάξει ο Υπουργός συγκεκριμένη πρόβλεψη ενός νόμου, θα πρέπει ο ίδιος νόμος να προβλέπει τις συγκεκριμένες μεταβολές, ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΣ ΣΤΟΝ ΑΡΜΟΔΙΟ ΥΠΟΥΡΓΟ, ΜΕ ΕΙΔΙΚΑ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΑΥΤΟΥ ==ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ== ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΤΡΕΠΟΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ (κυρίως προθεσμιών), είτε με έκδοση Προεδρικού Διατάγματος, είτε με έκδοση Κοινής ή Απλής Υπουργικής Απόφασης.
3.– «ΘΕΜΑ». Μια φράση-ΜΝΗΜΕΙΟ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΗΣ ΑΣΥΝΑΡΤΗΣΙΑΣ…. Στην ολοήμερη τίιιιιι???? Ομαδική μαλακία της ηγεσίας, του υπουργείου στους χώρους των νοσοκομείων???? Να πούμε ότι τα βοοειδή εννοούν ή κατανοούν «…Ολοήμερηλειτουργίας» ??? Ακόμα πιο σκατά το διάφορον των πτώσεων!!!!
4.– Και ενώ στο «ΘΕΜΑ» της μη σύννομης εγκυκλίου, ίσως να αναφέρεται σε θεία ….λειτουργία Πανεπιστημιακών ιατρών (!!!!!), στο κείμενο της εγκυκλίου των 7 γραμμών σελίδας Α4, φαίνεται ξεκάθαρα, ότι μιλούν (ίσως) για άθεη λειτουργία Πανεπιστημιακών κλινικών και νοσοκομείων!!!!
5.– Και έρχεται καπάκι το  «…και δεδομένο της μέχρι….«  εκείνη τη στιγμή μαλακίας και αποτελειώνει μια ανύπαρκτη και κατά φαντασία εγκύκλιο και τη σκορπά ασυναρτήτως στους 4 ανέμους και σε άλλους τόσους ορίζοντες και στα απ’ αυτά τους που ούτε οι ίδιοι θα καταλάβουν ποτέ ότι είναι ανίκανοι να γράψουν 8 σειρές εγγράφου, που το επιμελούνται καμιά 15ριά σύμβουλοι κλπ- χαραμοφάηδες!!!!
6.– Πάντως καταλαβαίνουμε ότι οι άχρηστοι, απλά, θέλουν να αλλάξουν μια ημερομηνία που προβλέπεται με νόμο και αφού χουντίζουν απερίφραστα και αλλομπουρδίζουν ακατάσχετα, καταλήγουν κάθιδροι, στο  «.…και η οποία (αυθαίρετη αλλαγή ημερομηνίας) θα καλυφθεί (με σκούφο?????) με διάταξη νόμου» !!!! Μπορούν???? Δικαιούνται να κάνουν τέτοιου είδους αλλαγή εφαρμογής του νόμου???? Ξερά ΟΧΙ…
Μόνο στις μπανανίες και στις απροκάλυπτες χούντες γίνονται αυτές οι αλητείες. 
Είναι ένα ακόμα νεοΠΑΣΟΚικό έγγραφο, μνημείο αυθαιρεσίας και τσογλανισμού μιας αδίστακτης χούντας.
Το υπό κατεδάφιση αυθαίρετο, το υπογράφει το Τρίο Στούτζες:
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ, Συνταγματολόγος, Υπουργός Υγείας
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΟΛΥΖΟΣ, Αναπληρωτής καθηγητής στη Διοίκηση και Οργάνωση Υπηρεσιών Υγείας του τμήματος Κοινωνικής Διοίκησης στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο, Γενικός Γραμματέας Υπουργείου Υγείας.
Η ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ του Υπουργείου Υγείας….

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Η πολύ πράσινη χούντα βλάπτει σοβαρά την υγεία!!!!
από το ΜΠΑΡΜΠΑΝΙΚΟ

Με τα βραχιολάκια ο "σωτήρας" μας,που είχε πει πως όλοι οι Ελληνες είναι βουτηγμένοι στα Σκ@τ@ Βίντεο



Mε τα βραχιολάκια οδηγείται στη δικαιοσύνη ο σοσιαλιστής "σωτήρας" μας,όπου κατά πάσα πιθανότητα θα του απαγγελθούν κατηγορίες για απόπειρα βιασμού και θα διαταχθεί εξέταση του DNA για να πιστοποιηθεί αν όντως επιτέθηκε στην καμαριέρα του ξενοδοχείου,στης οποίας το σώμα υπάρχουν αμυχές από νύχια!
Αυτός ο άνθρωπος που μεταφέρεται σαν κοινός εγκληματίας λίγο καιρό πριν δεν δίστασε να βρίσει όλους τους Ελληνες λέγοντας πως είμαστε βουτηγμένοι στα Σκ@τ@!!!!Ποιός;ο πλέον ΣΚ@Τ@ΑΣ!!!
Βλέπετε στην Αμερική δεν ευαισθητοποιήθηκε η Αρχή προσωπικών δεδομένων,όπως θα γινόταν αν κάτι τέτοιο συνέβαινε στην Ελλάδα κι έτσι ο Νο 1 του ΔΝΤ διασύρεται παγκοσμίως!

Μια γλυκιά καλημέρα


Καλημέρα σας από ένα γλυκύτατο πλασματάκι!

Αυτό το μικρό σκαντζοχοιράκι βρέθηκε στα χέρια ενός περιπατητή, ο οποίος φρόντισε να τραβήξει μερικές πολύ όμορφες φωτογραφίες πριν το αφήσει να συνεχίσει την πορεία του στο φυσικό του περιβάλλον.

Φυσικά οι σκαντζόχοιροι δεν είναι κατοικίδια, οι συγκεκριμένες φωτογραφίες όμως είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να διαπιστώσουμε πόσο χαριτωμένοι είναι.

ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Perierga.gr - Χαριτωμένο σκαντζοχοιράκι!
Perierga.gr - Χαριτωμένο σκαντζοχοιράκι!
Perierga.gr - Χαριτωμένο σκαντζοχοιράκι!
Perierga.gr - Χαριτωμένο σκαντζοχοιράκι!
Perierga.gr - Χαριτωμένο σκαντζοχοιράκι!
To είδαμε στο http://www.astakos-news.gr/

“Να θυμηθώ να εξοργιστώ”

κι αυτή η ανάρτηση είναι από τις εξαφανισμένες της Πέμπτης 12 Μαϊου
Τελικά το θράσος είναι από ότι φαίνεται τρομερό καύσιμο. Σε πάει όπου θέλεις.

Αυτό που βλέπουμε εδω και 2 χρόνια σχεδόν δεν περιγράφεται.

Πρώτα μας βιάζουν δημοκρατικά αφού πρώτα έχουν τάξει προεκλογικά έναν έρωτα μεγάλο (κλασσική περίπτωση κοκκινοσκουφίτσας και κακού λύκου). Υστερα μας βρίζουν! Τώρα μας δέρνουν και μάλιστα άγρια. Και στο τέλος μας ζητάνε και ευθύνες.
Βγαίνει π.χ. ο Βενιζέλος και μας λέει πως η “πολιτική διεύθυνση” (νεος εκπληκτικός όρος!) δεν είναι υπόθεση μόνον της κυβέρνησης, αλλά και των άλλων κομμάτων και των συνδικάτων και των πολιτών! Και τελειώνει το σχολιο του λέγοντας πως η αντιπολίτευση είναι υποχρεωμένη να συναινέσει.
Δηλαδή για την απόλυτη αποτυχία όλου του σχεδίου φταίνε όλοι και όχι το σχέδιο! Και για το 16% της επίσημης ανεργίας υποθέτω ισχύει το ίδιο.
Όπως ακριβώς έφταιγαν όλοι για το άδειασμα των ταμείων και την κατάρρευση από την κρίση του χρηματοπιστωτικού συστήματος και του καπιταλισμού!

Φαντάζομαι και για το ξύλο πάλι όλοι θα φταίμε. Το λένε άλλωστε από το πρωί της επόμενης μέρας διάφοροι στα μνημονιακά ΜΜΕ πως πρέπει να μειώσουμε τις αντιδράσεις μας!

Ο δε υπουργός προστασίας του Πολίτη κ.Παπουτσής(φωτό αριστερά με τη σημαία του Πολυτεχνείου), πήγε στο γραφείο και βρήκε ευτυχώς το χαρτάκι που άφησε από το βράδυ που έλεγε:
“Να θυμηθώ να εξοργιστώ”
Και δήλωσε εξοργισμένος….

Εχω όμως μια απορία. Καλά αφου τόσο κακό είχε κάνει ο πεσμένος που τον κλωτσούσαν με λύσσα και τον χτυπούσαν στο κεφάλι με γκλομπ και ασπίδες(οι ασπίδες κόβουν κεφάλια παρεμπιμπτόντως), γιατί τον αφήνουν και φεύγουν χωρίς να τον συλλάβουν;;;Τον δέρνουν άγρια και μετά σηκώνονται και φεύγουν σαν κανονικοί χούλιγκανς που έμπλεξαν σε καυγά! Μήπως γιατί δεν είχαν τίποτα εναντίον του;


Υ.Γ. Πάντως μπράβο στο κορίτσι που είχε την ψυχή να τραβήξει το βίντεο και να σηκώσει τον άτυχο ΜΑΤοδαρμένο μεσα στην κόλαση που γινόταν. Εκανε τρομερή δουλειά και τρομερή ζημιά στην αστυνομία. Πολύς κόσμος θα γλυτώσει το ξύλο την επόμενη φορά χαρις σ’ αυτήν.

Κυριακή 15 Μαΐου 2011

Μερικά ερωτήματα με αφορμή τον άγριο ξυλοδαρμό διαδηλωτή (βίντεο)

Ξαναδημοσιεύουμε μία από τις  αναρτήσεις μας που εξαφανίστηκαν την Πέμπτη όταν παρουσιάστηκε το πρόβλημα στο blogger!Ολως περιέργως έχει σβηστεί κι από φιλικά ιστολόγια που την αναδημοσίευσαν!



Αγριος ξυλοδαρμός διαδηλωτή κατά τη διάρκεια της διαδήλωσης της 11ης Μαΐου!
Σοκάρει η βιαιότητα με την οποία οι άνδρες των ΜΑΤ χτυπάνε με τα γκλομπς και με κλωτσιές τον πεσμένο στο έδαφος νεαρό.Ειλικρινά ένας ψυχολόγος θα μπορούσε να μας εξηγήσει από που πηγάζει τόσο μίσος;Ο,τι κι αν είχε κάνει ο νεαρός ήταν πανεύκολο να τον συλλάβουν,αφού τον είχαν κάτω ακινητοποιημένο.Ομως βλέπουμε ότι οι αστυνομικοί,νεαρά άτομα κι αυτά,ξεσπάνε όλα τ' απωθημένα τους πάνω σ' έναν άνθρωπο σαν άγρια θηρία!Προφανώς με την ίδια αγριότητα χτυπήθηκε και ο σοβαρά τραυματίας που νοσηλεύεται στο κρατικό της Νίκαιας!Γιατί το κάνουν;Ποιους εξυπηρετούν;Ο ρόλος τους είναι επιθετικός ή κατασταλτικός;Γιατί δεν δείχνουν το ίδιο πάθος απέναντι στην καλπάζουσα εγκληματικότητα;Αλήθεια αυτά τα βίντεο δεν τα βλέπουν οι αξιωματικοί και δη ο αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ.;
Η μήπως αυτές είναι οι εντολές τους;Να σακατέψουν σωματικά και ηθικά όποιον τολμάει να κατεβεί σε διαδήλωση;

Επισημάνθηκε ως ακατάλληλο το βίντεο με τον άγριο ξυλοδαρμό του διαδηλωτή!

Κάντε μεγέθυνση στην εικόνα και διαβάστε:Το βίντεο με τον άγριο ξυλοδαρμό του διαδηλωτή έχει επισημανθεί ως ακατάλληλο στο Youtube!!!!
Από ποιους άραγε;Κι από τι ακριβώς προστατεύονται οι ανήλικοι;
Χιλιάδες βίντεο με άσεμνο περιεχόμενο γιατί δεν έχουν επισημανθεί επίσης;Πατήστε στο κουμπί Youtube,κάτω δεξιά στο βίντεο για του λόγου το αληθές!

Ερωτηματικά-Μίκης Θεοδωράκης


Άρθρο του Μίκη Θεοδωράκη που δημοσιεύθηκε στην επίσημη ιστοσελίδα της Κίνησης Ανεξάρτητων Πολιτών

- Πώς προέκυψε η «ανάποδη διμοιρία» των ΜΑΤ, που με πρωτοφανή βία μάς θύμισε άλλες εποχές χτυπώντας με αγριότητα στα κεφάλια των διαδηλωτών προχτές ακόμα, μέσα στο κέντρο της Αθήνας;

- Ποιος τους διέταξε να ξεχωρίσουν βάζοντας τις ασπίδες τους ανάποδα;

- Από πού πήραν τις εντολές και την κάλυψη να χτυπούν αλύπητα με στόχο τον βαρύ τραυματισμό ή ακόμα και τον θάνατο;

- Ποια είναι τα ονόματα του επί κεφαλής και των μελών αυτής της διμοιρίας;

- Πού απέβλεπε αυτή η ακραία ενέργεια και μήπως συνδέεται με την παρουσία της Τρόικα και την προσπάθεια να τρομοκρατηθεί ο Λαός και να σταματήσει να διαδηλώνει;

- Γιατί η ηγεσία της ΓΣΕΕ δεν έκανε νύξη για την περίεργη παρουσία αυτής της διμοιρίας θανάτου και του σοβαρότατου τραυματισμού των διαδηλωτών και περιορίστηκε μόνο σε γενικόλογους αφορισμούς αφήνοντας στο απυρόβλητο την Κυβέρνηση;

- Και τέλος η Κυβέρνηση είναι ανεύθυνη μπροστά σ' αυτή τη θεαματική και επικίνδυνη αλλαγή και οπωσδήποτε κατευθυνόμενη συμπεριφορά αυτής της ομάδας των αστυνομικών;
πηγή:http://kontiloforos.blogspot.com/2011/05/blog-post_15.html

Ο Ολυμπιακός Κυπελλούχος Ελλάδος στο μπάσκετ


Ο Παναθηναϊκός του Ομπράντοβιτς ερχόταν με φόρα από την κατάκτηση του έκτου Ευρωπαϊκού τροπαίου αλλά ο Ολυμπιακός του Ίβκοβιτς απέδειξε ότι φέτος έχει τον τρόπο να νικάει τον αιώνιο αντίπαλό του.Η ομάδα του Ολυμπιακού νίκησε με 74-68 και κατέκτησε το δεύτερο συνεχόμενο Κύπελλο Ελλάδος στο μπάσκετ!

Τα δεκάλεπτα: 17-22, 39-37, 53-58, 68-74

Παναθηναϊκός: Καϊμακόγλου 6, Τέπιτς 2, Μάριτς, Περπέρογλου 5(1), Μπατίστ 17 (10 ριμπ), Φώτσης 8(2), Σάτο 7(1), Νίκολας, Τσαρτσαρής 4, Διαμαντίδης 17(3), Βουγιούκας, Καλάθης 2.


Ολυμπιακός: Παπαλουκάς, Τεόντοσιτς 18(2), Γκόρντον 2, Πρίντεζης, Μπουρούσης 13, Κέσελι 4(1), Ερτσέγκ 2, Μαυροκεφαλίδης 16, Χαλπερίν 9(1), Γλυνιαδάκης 2, Παπανικολάου 8(2)
Read more: Go to TOP and Bottom