Κυριακή 6 Μαρτίου 2011

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΒΟΜΒΑ:Οι λαθρομετανάστες της Υπατίας σιτίζονται κανονικά


Αντιγράφω επί λέξη από την εφημερίδα Real news που κρατάω στα χέρια μου
 σελίδα 44 Μέρος Κοινωνία:
Της Αιμιλίας Σταθάκου.


Οι εξετάσεις δεν δείχνουν πείνα!

Η κατάσταση της υγείας των μεταναστών είναι πολύ καλή. Είναι σίγουρο ότι τα συγκεκριμένα άτομα δεν έχουν παραμείνει ασίτιστα επί ενάμιση μήνα. Τη δήλωση βόμβα έκανε στη Real news η επιμελήτρια Α' και Β' παθολογικής κλινικής του νοσοκομείου Ελπίς, Βασιλική Παπαλημναίου, θεράπων γιατρός των μεταναστών που μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο από το Μέγαρο Υπατία, την περασμένη Τετάρτη.

Παράλληλα, σύμφωνα με αδιάσειστα ντοκουμέντα, σε αρκετές περιπτώσεις, οι εργαστηριακές εξετάσεις των μεταναστών που μεταφέρθηκαν στα νοσοκομεία στις αρχές της περασμένης βδομάδας δεν είναι συμβατές με τα δεδομένα που θεωρούνται αναμενόμενα για άτομα που έχουν παραμείνει χωρίς τροφή τόσο μεγάλο διάστημα.

Ειδικότερα, τα αποτελέσματα των εργαστηριακών εξετάσεων που έχουμε στη διάθεση μας δείχνουν, σχεδόν σε όλες τις παραμέτρους, τιμές μέσα στα φυσιολογικά όρια. Σε καμιά από αυτές δεν φαίνεται να έχουν διαταραχτεί ιδιαίτερα οι ηλεκτρολύτες ( κάλιο, νάτριο, μαγνήσιο κ.λ.π) είτε η ουρία και η κρεατίνη. Πρόκεται για σημαντικές ενδείξεις, καθώς, όπως μας εξηγεί ο διδάκτωρ Παθολογίας Αναστάσιαδης Σπαντιδέας, όταν ένα άτομο δεν τρώει για μεγάλο διάστημα περιμένουμε να οδηγηθεί σε αφυδάτωση και να έχουν τουλάχιστον επηρεαστεί οι ηλεκτρολύτες τους. Επίσης η μη ενεργειακή κάλυψη οδηγεί σε μεταβολική οξέωση με παραγωγή κετονών, που αποτυπώνονται με διαταραγμένες τιμές σε ουρία και κρεατίνη. Επιπρόσθετα, η κλινική εικόνα ενός ανθρώπου που δεν σιτίζεται επί ενάμιση μήνα είναι χαρακτηριστική :παρουσιάζει μεγάλη αδυναμία, εξάντληση, αφυδάτωση ακόμη και διαταραχή συνείδησης.

Ωστόσο, οι εργαστηριακές εξετάσεις των μεταναστών που νοσηλεύονται στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη, σε πολλές περιπτώσεις είναι εντός των φυσιολογικών ορίων.

Ευτυχώς για τους αυτούς τους ανθρώπους είναι υγιέστατοι. Βέβαια, τόσο οι εξετάσεις τους όσο και η γενικότερη κλινική εικόνα δεν συνάδουν με ανθρώπους που κάνουν απεργία πείνας για μεγάλο χρονικό διάστημα, επισημαίνουν χαρακτηριστικά οι θεράποντες γιατροί στο νοσοκομείο Ερυθρός Σταυρός.

Οι Συνοδοί

Με βόλτες στο προαύλιο, κάπνισμα και συνομιλίες στο κινητό περνάνε την ώρα τους κάποιοι από τους νοσηλευόμενους. Άγρυπνοι φρουροί οι ομάδες επιτροπής αλληλεγγύης, οι οποίες βρίσκονται δίπλα τους σε 24ωρη βάση, προκειμένου να τους βοηθήσουν να μην υποκύψουν στο πειρασμό του..... φαγητού!
Ο υπερβάλλων ζήλος τους είχε αποτέλεσμα σε κάποιες περιπτώσεις να έρθουν σε σύγκρουση με το ιατρικό και το νοσηλευτικό προσωπικό.


Ο Διοικητής του νοσοκομείου Ελπίς, Θόδωρος Γιάνναρος αποκαλύπτει ότι κάποιοι μετανάστες ζήτησαν να πιουν τσάι με ζάχαρη όμως οι συνοδοί δεν το επέτρεψαν. Μάλιστα σε άλλη περίπτωση ο συνοδός έβγαλε τον δίσκο με τα φαγητά που άφησε ο τραπεζοκόμος έξω από το δωμάτιο. Επίσης υπήρξαν διαμαρτυρίες για το ότι σιτίζονταν οι ασθένειες στα διπλανά κρεβάτια με αποτέλεσμα να μπαίνουν σε πειρασμό οι απεργοί!


Εμάς μας ενδιαφέρει πρωτίστως η υγεία αυτών των παιδών. Είναι καθήκον μας να διασφαλίσουμε ότι δε θα παρουσιάσουν σοβαρές και μη αναστρέψιμες οργανικές βλάβες τονίζει ο διοικητής του νοσοκομείου Ελπίς.
Απαράδεκτη χαρακτηρίζει την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί, εξαιτίας της πίεσης των συνοδών, η παθολόγος Β. Παπαλημναίου: Τα άτομα αυτά είναι μόνιμα δίπλα στους μετανάστες παρακολουθώντας μήπως και τους δώσουμε φαγητό. Αυτό είναι πρωτοφανής παραβίαση ανθρώπινων δικαιωμάτων.


Σύμφωνα με μαρτυρία συνοδού ενός ασθενούς που νοσηλεύεται στον ίδιο θάλαμο με μετανάστη, στο νοσοκομείο Ελπίς ενώ ο απεργός του έκανε νόημα ότι ήθελε να πάρει το μπισκότο που του πρόσφερε, η αυστηρή ματιά του ατόμου από την ομάδα περιφρούρησης τον...πάγωσε!


Πράγματι, έχουμε καταγγελίες ότι σε κάποια νοσοκομεία οι συνοδοί των μεταναστών τους εμπόδισαν να λάβουν τροφή , αποκαλύπτει ο Άρης Μουσιώνης διοικητής της 1ης Υγειονομικής περιφέρειας και συμπληρώνει: Για παράδειγμα, σε κάποια περίπτωση ο μετανάστης ζήτησε τροφή και σε κάποια άλλη χυμό. Οι συνοδοί του όμως, παρενέβησαν και δεν επέτρεψαν στο προσωπικό τους να τους τα δώσει.


Από την πλευρά τους, μέλη των ομάδων Επιτροπής Αλληλεγγύης δήλωσαν στην R ότι η προσπάθεια τους έγκειται στο να διασφαλίσουν ότι θα γίνει σεβαστή η απόφαση των μεταναστών να μη σπάσουν την απεργία πείνας.

Η ιδεοληψία δολοφονει. Ένας Εισαγγελέας να επέμβει..

Οι Ιατροί Διδάκτωρ Παθολογίας κος Αναστάσιος Σπαντιδεας η κα Βασιλική Παπαλιμναιου Επιμελήτρια της Παθολογικής Κλινικής του Νοσοκομείου Ελπίς , ο κος Άρης Μουσιωνης διοικητής της 1ης Υγειονομικής Περιφέρειας και ο Κος Θεόδωρος Γιανναρος διοικητής του Νοσοκομείου Ελπίς δήλωσαν στην Εφημερίδα Realnews τα εξής (ιδε συνημμένο κείμενο από την εφημερίδα)

1. «Τα αποτελέσματα των ιατρικών εξετάσεων που επεβλήθησαν οι «ετοιμοθάνατοι απεργοί» πείνας - λαθρομετανάστες δείχνουν όλες τις παραμέτρους τιμές εντος των φυσιολογικών ορίων..»( Διδάκτωρ Παθολογίας κος Αναστάσιος Σπαντιδεας )

2. «Η κατάσταση της υγείας των μεταναστών είναι πολύ καλή. Είναι σίγουρο ότι τα συγκεκριμένα άτομα που εξετασθησαν ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΑΣΙΤΙΣΤΑ..»( η κα Βασιλική Παλιμναιου Επιμελήτρια της Παθολογικής Κλινικής του Νοσοκομείου Ελπίς)

3. «Έχουμε καταγγελίες ότι σε κάποια νοσοκομεία .. «σε συγκεκριμένη περίπτωση ο μετανάστης ζήτησε τροφή και σε κάποια άλλη χυμό.. Οι «αλληλέγγυοι» συνοδοί παρενέβησαν στο προσωπικο και δεν επέτρεψαν στο προσωπικό να τα δώσει.!!»

4. «Κάποιοι μετανάστες ζήτησαν να πιουν τσάι με ζάχαρη ( το αγαπημένο ρόφημα των μουσουλμάνων) όμως οι συνοδοί «αλληλέγγυοι» δεν το επέτρεψαν.. Μάλιστα σε άλλη περίπτωση ο αλληλέγγυος σύνοδος Έβγαλε τον δίσκο που άφησε ο τραπεζοκόμος έξω από το δωμάτιο…»( και ο Κος Θεόδωρος Γιάνναρος διοικητής του Νοσοκομείου Ελπίς)

5. «Τα άτομα αυτά είναι μόνιμα δίπλα στους μετανάστες , παρακολουθώντας μήπως τυχόν τους δώσουμε φαγητό. Αυτό είναι πρωτοφανής παραβίαση των ανθρωπίνων και ατομικών δικαιωμάτων..» ( η κα Βασιλική Παπαλιμναιου Επιμελήτρια της Παθολογικής Κλινικής του Νοσοκομείου Ελπίς)

Συμπεράσματα:

1. Είναι σαφές, ηλίου φαεινότερων ότι οι «αλληλέγγυοι» προσπαθούν να θανατώσουν τους μετανάστες εμποδίζοντας τους να φάνε προκειμένου να δημιουργήσουν θύματα και επακόλουθες αντιδράσεις.

2. Η πολιτεία κακώς κάκιστα δεν έχει το σθένος να αποκαλύψει την αλήθεια και να συνδράμει στην διάσωση των μεταναστών που τους «αυτοκτονούν «οι αλληλέγγυοι» δηλαδή , τα καλόπαιδα του Σύριζα ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΑΡΧΟΑΡΙΣΤΕΡΩΝ ΠΑΡΑΦΥΑΔΩΝ που μαλακιζονται εν Αθήναις.. μαζί με την Κυβέρνηση και την αξιωματική αντιπολίτευση που μονίμως αυτοϊκανοποιείται..…

3. Συγχαρητήρια στους Ιατρούς που επωνύμως εδηλωσαν την αλήθεια παρά τους κινδύνους που θα διατρέξουν από τους «αλληλέγγυους» Σκαπανείς της Μαλακιας εν Ελλάδι..

4. Περιμένουμε ένα εισαγγελέα να επέμβει!!!

Ιάσων
http://eglimatikotita.blogspot.com/

Ενοχλούν το σύστημα οι ...Εξωποrtistas

papaxristos_giorgosΓράφει ο ΑΚΤΙΒΙΣΤΗΣ


Οι δημοσιογράφοι - σφογγοκολάριοι  κυβερνητοφύλακες του καταρρέοντος πολιτικού συστήματος απέκτησαν ένα επιπλέον καθήκον την τελευταία εβδομάδα (λέτε να ζητήσουν υπερωριακή απασχόληση με πρόσθετη καταβολή δεδουλευμένων από τους εργοδότες τους ;).
"Δεν τους έφτανε η με κάθε τρόπο στήριξη του δικομματισμού και της δικαιολόγησης και προπαγάνδας για κάθε υπαγορευμένη "έξωθεν" ενέργεια της κυβέρνησης, ούτε βέβαια και η συστηματική κατασυκοφάντηση του Αλέξη Τσίπρα.
Τελευταία είχαν καταβάλλει  (μετά τις οδηγίες που έλαβαν περί "τζαμπατζήδων" από πολιτικά μπατάκια και λαμόγια) υπεράνθρωπες προσπάθειες να συκοφαντήσουν το κίνημα του ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ, που ας σημειωθεί ....
ότι είναι από τα λίγα, αν δεν είναι το μόνο, που δεν ελέγχεται από τα κόμματα και το διεφθαρμένο διακομματικό κατεστημένο.

Και να που τώρα τους προέκυψαν και οι εξωποrtistas. Μια πράγματι πολύ έξυπνη και ειρηνική κίνηση πολιτών που διαδηλώνουν έξω από τα σπίτια πολιτικών ( τώρα, ίσως αργότερα και έξω από σπίτια δημοσιογράφων, εκδοτών, μεγαλολαμόγιων κλπ) που έχει κατοχυρωθεί  στη συνείδηση των πολιτών ότι με τις πράξεις ή τις παραλείψεις τους (αν όχι με τις μαϊμουδιές τους) ζημίωσαν το κράτος και άμεσα ευθύνονται για την σημερινή εξαθλίωση των πολιτών και την εκχώρηση της εθνικής κυριαρχίας σε ξένους.
Έτσι βγήκαν - μετά την δήλωση του Πεταλωτή ότι ήταν  δεξιοί και πατροναρίστηκαν από τη ΝΔ, ή από διάφορα παπαγαλάκια που διέδιδαν ότι η κίνησε ελέχθηκε από φασιστόμουτρα, ψευδείς φυσικά  και αναμενόμενες οιαντιδράσεις - οι μεγαλοδημοσιογράφοι συγκροτημάτων να ρίξουν την "εγκυρότητά" τους και να διασύρουν με αυθαίρετες υποθέσεις την οργή και την αγανάκτηση των Ελλήνων απέναντι στο διεφθαρμένο και αγαστά συνεργαζόμενο σύστημα των τεσσάρων εξουσιών, που κάποιοι εξακολουθούν να ονομάζουν Δημοκρατία.
Και προς επιβεβαίωση αυτών που διαπιστώνουμε αντιγράφουμε τμήμα του σημερινού άρθρου του γνωστού ιππότη της στρογγυλής τραπέζης των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ διαχρονικά, του Γιώργου Παπαχρήστου (Δώσαµε έδαφος και λόγο στους ακραίους λαϊκιστές) στα Νέα του αείμνηστου Λαμπράκη (που φέρεται ως ο ιδρυτής του Μεγάρου Μουσικής, με τους φίλους , και μας φέσωσε με τα 90 εκατομμύρια ευρώ για να το ξεχρεώσουμε εμείς  οι μη φίλοι έλληνες υπήκοοι).
"Κι αυτό το γνωρίζουν όλοι, µα όλοι. Πολιτικοί, δηµοσιογράφοι και πολίτες. Τι είναι λοιπόν αυτό που έκανεαυτούς τους ανθρώπους να µαζευτούν έξω από το σπίτι του και να φωνάζουν «φέρε πίσω τα κλεµµένα»; Ποιακλεµµένα; Και από ποιον; Μια πρώτηεξήγηση είναι ότι πρόκειται για έναάθροισµα λαϊκιστών που καθοδηγούνται από κάποιους άλλους, οι οποίοι µε τη σειρά τους εξυπηρετούν ορισµένα συµφέροντα. ∆ικά τους, άλλων, καµιά σηµασία δεν έχει.

Μια δεύτερη εξήγησηείναι ότι αυτοί οι άλλοι µπορεί ας πούµενα είναι ένα κόµµα – λέγε για παράδειγµα, Νέα ∆ηµοκρατία – , το οποίο θέλει ντε και καλά να αποπροσανατολίσει τη συζήτηση για τον δικό του ρόλο στηνκρίση και στο πώς φτάσαµε ώς εδώ, στον πάτο δηλαδή. Μια τρίτη εξήγηση είναι ότι πρόκειται για πηγαία αγανάκτηση.

Αλλά τι είναι η αγανάκτηση; Είναι εκείνο το συναίσθηµα που σου προκαλεί το αίσθηµα της αδικίας, το οποίο στη συνέχεια προκαλεί την οργή και εκείνη φέρνει την αγανάκτηση – θέλεις να βγάλεις από µέσα σου αυτό που σε βαραίνει...

Η Δηµοκρατία του Λιντς... 
ΟΚ να το βγάλεις. Σου είπε κανείς όχι;

Σου το απαγόρευσε κανείς; Στη ∆ηµοκρατία που ζούµε, έχεις τρόπους. Αν θεωρείς ότι ο Σηµίτης και ο κάθε Σηµίτης έκλεψε, δυο χιλιόµετρα είναι η Ευελπίδων από το κέντρο, πετάξου ώς τον εισαγγελέα υπηρεσίας και τράβα του µια µήνυση που να είναι όλη δικιά του. Να ασχοληθεί η ∆ικαιοσύνη µαζί του, να βρει την άκρη. Υστερα κάνε υποµονή ώς τις εκλογές. Μαύρισε τον ίδιο και το κόµµα του, και ανάδειξε στην εξουσία το κόµµα που σου αρέσει και που εκτιµάς ότι αυτό δεν θα κλέβει, ούτε φυσικά ο αρχηγός του. Τα άλλα, τι χρειάζονται; Και αν νοµιµοποιηθεί αυτή η «αγανάκτηση», πού µπορεί να σταµατήσει; Και πώς; Καίγοντας τον πολιτικό; Το σπίτι του; Τους δικούς του; Αλλά τότε αυτή δεν είναι ∆ηµοκρατία, είναι η ∆ηµοκρατία του Λιντς που έχει τους δικούς της νόµους. Και είναι επίσης και ο νόµος της ζούγκλας. Εχουµε τρελαθεί εντελώς; "
Όλοι κρίνουμε και κρινόμαστε κύριοι δημοσιογράφοι !!!

Δείτε Live την αναμέτρηση των δικεφάλων ΑΕΚ-ΠΑΟΚ



Μπείτε στη σελίδα Myp2p κι επιλέξτε κανάλι να δείτε Live την αναμέτρηση των δικεφάλων ΑΕΚ-ΠΑΟΚ

Τα μυστικά για το πέταγμα του χαρταετού


Ένα παιδικό παιχνίδι που φαίνεται εύκολο και αθώο, που όμως μπορεί να εξελιχθεί σε καταστροφή. Μάθετε όλα τα μυστικά και τις συμβουλές των ειδικών, για να αποφύγετε την απογοήτευση στο πέταγμα του χαρταετού και να χαρείτε αυτό το μαγικό παιχνίδι!

Το blog Ζητείται Ελπίδα, η δικαστής Μαριάνθη Παγουτέλη και η προσωπική της αντιδικία με τη δικηγόρο Ζωή Κωνσταντοπούλου

ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΡΥΠΝΟΥΜΕ...

Πάει αρκετός καιρός που η συμπλόγκερ Ρίκη Ματαλλιωτάκη, έγκριτη δημοσιογράφος και συγγραφέας, με αφορμή το νέο χτύπημα του δημοσιογράφου Δ. Ψαρά, κατά του Μίκη Θεοδωράκη, με το οποίο τον κατηγόρησε για αντισημιτισμό, έκανε μία έρευνα για τη...
δικαστή Μαριάνθη Παγουτέλη, που ήταν το πρώτο "θύμα" της, πέρα από κάθε δημοσιογραφική δεοντολογία, πένας του παραπάνω δημοσιογράφου, ο οποίος στο δημοσίευμά του, τη συνέδεσε αυθαίρετα και χωρίς να γίνει καν νόμιμη άρση του απορρήτου, με το blog Ζητείται Ελπίδα. 

Είδαμε λοιπόν στο άρθρο της κας Ματαλλιωτάκη, "Οι αγαπητικοί της Ελευθερίας" και απορήσαμε ότι η δικαστής αυτή κάθε άλλο παρά για φασιστικό τέρας μοιάζει, όπως η Εφημερίδα Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία την παρουσίασε με το δημοσιογράφο του Ιού της. Αντίθετα πληροφορηθήκαμε από την έρευνα της κας Ματαλλιωτάκη ότι η δικαστής αυτή ήταν η ανακρίτρια - καταπέλτης που είχε αναλάβει το ναυάγιο τουΔΥΣΤΟΣ. και η οποία κατηγόρησε το Δ.Σ. της ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ και τον τότε πρόεδρο του «Ελληνικού Νηογνώμονα» και σημερινό μέλος της διοίκησης Τριαντάφυλλο Λυσιμάχου και το γενικό τεχνικό διευθυντή του, Διονύση Μελισσηνό για έκδοση ψευδών βεβαιώσεων, πρόκληση ναυαγίου, ανθρωποκτονία κατά συρροή και ότι οι δύο «ενεργώντας από κοινού με πρόθεση εκτέλεσαν περισσότερα από ένα εγκλήματα, με σκοπό το αθέμιτο όφελος. Επίσης είδαμε ότι ήταν η δικαστής που εξέδωσε την 2891/2003 απόφαση για το σκάνδαλο των πανωτοκίων με την οποία έβαλε φραγμό στους πλειστηριασμούς των τραπεζών .

Δεν διαπίστωσε η παραπάνω δημοσιογράφος και μπλόγκερ τίποτε αρνητικό να κυκλοφορεί δημόσια γι’ αυτή τη δικαστή, δυστυχώς για τον κ. Ψαρρά, εκτός από το δικό του λιβελλογράφημα εναντίον της, και την επίθεση που δέχθηκε από τους "αντιναζιστές" για την έκφραση της μειοψηφίας της υπέρ του βιβλίου Πλεύρη, (που είναι αναρτημένη στο διαδίκτυο και αν τη διαβάσει κανείς καταλαβαίνει ότι η δικαστής μειοψήφισε υπέρ της ελευθερίας της έκφρασης του λόγου και όχι υπέρ του βιβλίου Πλεύρη).

Ό,τι προηγούμενο υπήρχε στο "ρουφιάνο" της Google γι’ αυτή τη γυναίκα ήταν μόνο θετικό και μάλιστα για υποθέσεις που έκρινε με τρόπο που δείχνει ότι δεν δείλιασε μπροστά σε κανένα εφοπλιστικό, κυβερνητικό ή τραπεζικό συμφέρον!

Αυτό λοιπόν κίνησε και το δικό μας δημοσιογραφικό ενδιαφέρον και συνεχίζοντας την έρευνα εντός του διαδικτύου είδαμε και ακριβείς λεπτομέρειες σχετικές με την άποψη της μειοψηφίας της υπέρ του βιβλίου "Εβραίοι όλη η Αλήθεια" του Κ.Πλεύρη, για την οποία χτυπήθηκε με κτυπήματα κάτω από τη μέση, από την πρώτη στιγμή που εξέφρασε αυτή την άποψη. 

Είδαμε λοιπόν α) πώς Ο Φανατισμός των Αντιναζιστών Στοχοποίησε τη Δικαστή

β) ότι η μειοψηφούσα δικαστής Μαριάνθη Παγουτέλη στην 32σέλιδη απόφαση της, αιτιολόγησε πλήρως γιατί δεν έπρεπε να καταδικαστεί ο Πλεύρης. Η πρωτόδικη μάλιστα μειοψηφία της αυτή, όπως και στο ίδιο το «σκοτεινό» δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας αναφέρεται, επικυρώθηκε και από τις αποφάσεις των δύο ανώτατων δικαστηρίων της Χώρας, δηλαδή του Πενταμελούς Εφετείου Αθηνών και του Αρείου Πάγου, με βάση τη με αριθμό 3/2010 απόφαση της Ολομελείας του Αρείου Πάγου και είναι απορίας άξιο, γιατί στοχοποιήθηκε μόνον η δικαστής αυτή και όχι και όλοι οι δικαστές που αποτέλεσαν τη σύνθεση των άλλων δύο ανώτατων δικαστηρίων, οι οποίοι ήταν και οι κύριοι συντελεστές της αθώωσης του Κ. Πλεύρη!

Στο Blog Αντιπληροφόρηση βρήκαμε την απόφαση της κας Μ. Παγουτέλη.

Στη σελίδα του Ζαν Κοέν βρήκαμε τα πρακτικά της δίκης. Και

γ) Η πιο απίστευτη πλευρά της υπόθεσης, ήταν το κυνηγητό της δικογραφίας για να προσθέσει η δικαστής την 32σέλιδη αθωωτική σκέψη της.

Μετά από όλα αυτά, και επειδή οι δημοσιογράφοι οφείλουν να ερευνούν την αλήθεια και να βλέπουν πίσω από όσα κάποιοι θέλουν να "πλασσάρουν" στον κόσμο για τους δικούς τους σκοπούς, προχωρήσαμε την έρευνα και εκτός διαδικτύου, προκειμένου να μάθουμε λεπτομέρειες για την προσωπική αντιδικία της δικαστή με τη δικηγόρο Ζωή Κωνσταντοπούλου, κόρη του πρώην βουλευτή Νίκου Κωνσταντόπουλου, που επίσης πέρα από κάθε δημοσιογραφική δεοντολογία και κατά παράβαση του νόμου περί ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων, ο κ. Ψαράς δημοσίευσε, πριν ακόμη εκδοθεί κάποια δικαστική απόφαση, για την αντιδικία αυτή.

ΜΑΘΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ Η ΔΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΥΤΗ ΑΝΤΙΔΙΚΙΑ ΤΗΣ ΔΙΚΑΣΤΗ ΜΑΡΙΑΝΘΗΣ ΠΑΓΟΥΤΕΛΗ ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ, ΘΑ ΔΙΕΞΑΧΘΕΙ ΣΤΟ ΤΡΙΜΕΛΕΣ ΕΦΕΤΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ, ΣΤΙΣ 8 ΜΑΡΤΗ 2011, ΜΕ ΣΕΙΡΑ ΕΚΔΙΚΑΣΗΣ 6.

Θα είμαστε εκεί, για να πληροφορηθούμε από κοντά τις λεπτομέρειες αυτής της "προσωπικής" αντιδικίας, γιατί υποπτευόμαστε ότι δεν είναι και τόσο προσωπική, αλλά ίσως αφορά και εμάς τους bloggers, αλλά και γενικά το δημόσιο συμφέρον...

Πηγή:http://kontiloforos.blogspot.com/2011/03/blog.html

Προς τις ακτές της Λιβύης πλέουν τα δύο Αμερικανικά πλοία


Το ελικοπτεροφόρο Kearsarg και το πλοίο Ponce του Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ απέπλευσαν από την προβλήτα Κ14 της αμερικανικoνατοικής στρατιωτικής βάσης στο Μαράθι Ακρωτηρίου και φεύγοντας από τον κόλπο της Σούδας πλέουν προς τις ακτές της Λιβύης.

Το ελικοπτεροφόρο USS Kearsarge έχει πλήρωμα 77 αξιωματικούς, 1.200 ναύτες και μπορεί να μεταφέρει έως 2.000 πεζοναύτες, ενώ μεταφέρει και αεροσκάφη καθέτου απογειώσεως, ελικόπτερα και αμφίβια σκάφη.

Το πλοίο αμφίβιων μεταφορών USS Ponce έχει πλήρωμα 29 αξιωματικούς και 487 ναύτες , ενώ μεταφέρει έξη ελικόπτερα και σε αυτό επιβιβάστηκαν και οι 310 πεζοναύτες που είχαν μεταφερθεί πριν από τέσσερις ημέρες στην αεροπορική βάση των ΗΠΑ στον Μουζουρά Ακρωτηρίου.

Oι πεζοναύτες είχαν μεταφερθεί στη βάση της Σούδας στα πλαίσια της αναδιάταξης των δυνάμεων στην περιοχή, η οποία συνδέεται με τα γεγονότα στη Λιβύη.

Η Εξέγερση του Κιλελέρ κι ο Μαρίνος Αντύπας έναν αιώνα πριν


Αιματηρά επεισόδια, που συνέβησαν στις 6 Μαρτίου 1910 και εντάσσονται στη μακρά ιστορία του αγροτικού ζητήματος στη Θεσσαλία. Παρότι έλαβαν χώρα κατά κύριο λόγο στην Λάρισα, πήραν το όνομά τους από το χωριό Κιλελέρ (σήμερα Κυψέλη), από το οποίο δόθηκε το έναυσμα. Η επέτειος αυτή τιμάται κάθε χρόνο και αποτελεί την κορυφαία εκδήλωση της ελληνικής αγροτιάς, που έχει την ευκαιρία να προβάλει τα αιτήματά της.

Το αγροτικό ζήτημα στη Θεσσαλία εμφανίζεται οξυμένο από την επαύριο της ένταξης της περιοχής στην ελληνική επικράτεια το 1881. Οι κολίγοι υπήρξαν οι χαμένοι της ενσωμάτωσης και οι τσιφλικάδες οι μεγάλοι κερδισμένοι. Το λάθος των κυβερνήσεων εκείνης της εποχής ήταν ότι εφάρμοσαν το βυζαντινορωμαϊκό δίκαιο, που ίσχυε στην Παλαιά Ελλάδα, παραγνωρίζοντας τα δικαιώματα των κολίγων, βάσει του οθωμανικού δικαίου.

Επί Τουρκοκρατίας, οι τσιφλικάδες είχαν μόνο το δικαίωμα εισπράξεως των προσόδων επί των μεγάλων εκτάσεων που κατείχαν, ενώ οι κολίγοι είχαν πατροπαράδοτα δικαιώματα επί των κοινόχρηστων χώρων του τσιφλικιού (επί της γης, των οικιών, των δασών και των βοσκοτόπων). Με τη νέα κατάσταση, οι έλληνες πλέον τσιφλικάδες, που διαδέχθηκαν τους οθωμανούς, είχαν δικαιώματα απόλυτης κυριότητας σε όλη την ιδιοκτησία τους, ενώ οι κολίγοι είχαν περιπέσει σε καθεστώς δουλοπαροίκου.

Οι κολίγοι διεκδίκησαν μαχητικά την επαναφορά των πραγμάτων στο προηγούμενο καθεστώς, ενώ έθεταν και θέμα απαλλοτριώσεων. Ο εκσυγχρονιστής Χαρίλαος Τρικούπης, που κυριαρχούσε στην πολιτική σκηνή, ήταν αντίθετος με τη διανομή της γης στους κολίγους, γιατί δεν ήθελε να χάσει τους ξένους επενδυτές και την εισροή νέων κεφαλαίων στην Ελλάδα.

Η κατάσταση άλλαξε δραματικά στην αυγή του 20ου αιώνα, με την ίδρυση των πρώτων αγροτικών συλλόγων σε Λάρισα, Καρδίτσα και Τρίκαλα. Με τη βοήθεια φωτισμένων αστών της εποχής, οι κολίγοι υιοθέτησαν σύγχρονες μορφές πάλης (μαζικές κινητοποιήσεις, συλλαλητήρια στις μεγάλες πόλεις, ψηφίσματα σε Κυβέρνηση, Βουλή και Βασιλιά κ.ά.). Η δολοφονία του Μαρίνου Αντύπα από όργανο των τσιφλικάδων το 1907 χαλύβδωσε το αγωνιστικό τους φρόνημα.

Στις αρχές του 1910, κύριο αίτημα των κολίγων ήταν η απαλλοτρίωση της γης και η διανομή των τσιφλικιών στους καλλιεργητές της, πάνω στη βάση της μικρής οικογενειακής ιδιοκτησίας. Η χώρα βρισκόταν υπό τον αστερισμό του Στρατιωτικού Συνδέσμου και πρωθυπουργός ήταν ο «υπηρεσιακός» Στέφανος Δραγούμης.

Οι κολίγοι είχαν προγραμματίσει το Σάββατο 6 Μαρτίου πανθεσσαλικό συλλαλητήριο στη Λάρισα, με αφορμή τη συζήτηση του αγροτικού νομοσχεδίου στη Βουλή. Από νωρίς το πρωί άρχισαν να συρρέουν στην πόλη διαδηλωτές από τα γύρω χωριά. Στο σιδηροδρομικό σταθμό του Κιλελέρ, κάπου 200 χωρικοί θέλησαν να επιβιβασθούν σε τρένο χωρίς να πληρώσουν εισιτήριο. Ο διευθυντής των Θεσσαλικών Σιδηροδρόμων, Πολίτης, που επέβαινε στο τρένο, τους το αρνήθηκε. Οι χωρικοί οργίστηκαν κι άρχισαν να λιθοβολούν το συρμό, σπάζοντας τα τζάμια των βαγονιών.

Το τρένο απομακρύνθηκε, αλλά σε απόσταση ενός χιλιομέτρου επαναλαμβάνονται οι ίδιες σκηνές από ομάδα 800 χωρικών. Οι άνδρες της στρατιωτικής δύναμης που ευρίσκοντο εντός του τρένου και μετέβαιναν στη Λάρισα για το συλλαλητήριο, διατάχθηκαν από τον επικεφαλής τους να πυροβολήσουν στον αέρα για εκφοβισμό. Οι χωρικοί εξαγριώνονται και τους επιτίθενται με πέτρες και ξύλα. Οι στρατιώτες ξαναπυροβολούν, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν δύο ή κατ' άλλους τέσσερις χωρικοί και να τραυματισθούν πολλοί. Ανάλογα επεισόδια έγιναν και στο χωριό Τσουλάρ (σήμερα Μελία), με δύο νεκρούς χωρικούς και 15 τραυματίες.

Οι συμπλοκές μεταξύ άοπλων διαδηλωτών και δυνάμεων καταστολής επεκτάθηκαν και στη Λάρισα, όταν οι αγρότες πληροφορήθηκαν τα αιματηρά επεισόδια στο Κιλελέρ και το Τσουλάρ. Δύο κολίγοι έπεσαν νεκροί, όταν το ιππικό ανέλαβε δράση. Το συλλαλητήριο έγινε, τελικά, με ειρηνικό τρόπο στις 3 το μεσημέρι στην Πλατεία της Θέμιδος. Ο φοιτητής Γεώργιος Σχοινάς διάβασε το ψήφισμα της συγκέντρωσης, που απεστάλη στη Βουλή και την Κυβέρνηση. Οι αγρότες ζητούσαν άμεση ψήφιση του νομοσχεδίου για την απαλλοτρίωση των τσιφλικιών, ενώ εξέφρασαν τη βαθιά λύπη και οδύνη τους «για την άδικον επίθεσιν κατά του φιλήσυχου και νομοταγούς λαού, ής θύματα υπήρξαν άοπλοι και αθώοι λευκοί σκλάβοι της Θεσσαλίας».

Για τις ταραχές στο Κιλελέρ, στο Τσουλάρ και τη Λάρισα, πολλά άτομα συνελήφθησαν και προφυλακίστηκαν. Αρκετοί αγρότες αθωώθηκαν στη συνέχεια με βουλεύματα, ενώ συνολικά 62 διαδηλωτές παραπέμφθηκαν σε δίκη. Αθωώθηκαν όλοι στις 23 Ιουνίου 1910, σε μια προσπάθεια εκτόνωσης της κατάστασης.

Η εξέγερση του Κιλελέρ ξεσήκωσε κύμα συμπάθειας σε όλη τη χώρα, ενώ αυξήθηκε η κοινωνική πίεση για την επίλυση του αγροτικού ζητήματος. Η πολιτική εξουσία δεν μπορούσε άλλο να κλείνει τα μάτια. Το πρώτο δειλό βήμα για τη λύση του προβλήματος έγινε το 1911 από τον Ελευθέριο Βενιζέλο, που διαδέχθηκε τον Στέφανο Δραγούμη στην πρωθυπουργία. Πάρθηκαν ορισμένα νομοθετικά μέτρα υπέρ των κολίγων, αλλά απαλλοτριώσεις δεν έγιναν κι ένας λόγος ήταν οι πόλεμοι που ακολούθησαν. Μόνο μετά το 1923, όταν το πρόβλημα της αποκατάστασης των προσφύγων έλαβε εκρηκτικές διαστάσεις, άρχισαν από την κυβέρνηση Νικολάου Πλαστήρα απαλλοτριώσεις τσιφλικιών σε μεγάλη κλίμακα.

Το φιτίλι της εξέγερσης στο Θεσσαλικό κάμπο είχε ανάψει νωρίτερα με τον ερχομό του αγωνιστή Μαρίνου Αντύπα (1872-1907)
Τα όρια του θρύλου αγγίζει η σύντομη ζωή του Μαρίνου Αντύπα , του μεγάλου οραματιστή και αγωνιστή του αγροτικού ζητήματος που έπεσε θύμα των δολοφονικών σχεδίων των μεγαλοτσιφλικάδων της Θεσσαλίας, την ώρα που προσπαθούσε να αφυπνίσει τους εξαθλιωμένους κολίγους, μόλις πριν από έναν αιώνα, το 1907.
Ο Μαρής, όπως τον φώναζαν στην ιδιαίτερη πατρίδα του, στα Φερεντινάτα της Πυλάρου, στην Κεφαλονιά, όπου πρωτοείδε το φως της ζωής το 1872, είχε αρκετή τρέλα ώστε να βαφτίσει στην αυγή του 20ου αιώνα δύο κοριτσάκια με τα ονόματα Επανάσταση και Αναρχία.

Αλλά και στη σύντομη ζωή του αυτές τις δύο αξίες πρέσβευε: την Επανάσταση και την Αναρχία, με την έννοια της αταξικής κοινωνίας. Η ζωή του ολόκληρη εξάλλου ήταν ένας αγώνας κατά της καταπίεσης και υπέρ της ελευθερίας, εθνικής και κοινωνικής, η οποία σημαδεύτηκε από τους αγώνες του και τις ιδέες του στις οποίες έμεινε πιστός μέχρι το βίαιο τέλος της ζωής του.
Δεν τον πτόησαν ούτε μία στιγμή οι διώξεις, οι φυλακίσεις και οι απειλές. Είναι χαρακτηριστικά τα λόγια που είχε απευθύνει στους εξαθλιωμένους Θεσσαλούς κολίγους, καθώς διέτρεχε τον κάμπο απ’ άκρη σ’ άκρη, και με φλογερούς λόγους τους προέτρεπε να διεκδικήσουν τα αυτονόητα δικαιώματα τους πάνω στη γη που οι ίδιοι καλλιεργούσαν: «Εμένα θα με σκοτώσουν, μα όπου κι αν με βρει το κακό να ‘ρθείτε να με πάρετε, θέλω και νεκρός να είμαι ανάμεσά σας».
Ο Μαρίνος Αντύπας ούτε αγρότης ήταν ούτε πολύ περισσότερο γαιοκτήμονας. Πρωτότοκος γιος του μαραγκού και ξυλογλύπτη Σπύρου Αντύπα, τελείωσε με χίλιες στερήσεις το γυμνάσιο στην Κεφαλονιά και έφτασε στην Αθήνα με το όνειρο να γίνει δικηγόρος. Αλλά δεν έμελλε ποτέ να πάρει το πτυχίο της Νομικής. Αντίθετα έρχεται σε επαφή με τους σοσιαλιστικούς κύκλους που εμπνέονται από τον Σταύρο Καλλέργη, μυείται στις σοσιαλιστικές ιδέες και ενεργοποιείται στον Κεντρικό Σοσιαλιστικό Σύλλογο.
Το 1897 μαζί με άλλους συμφοιτητές του κατεβαίνει στην Κρήτη και πολεμά ως εθελοντής στην Κρητική Επανάσταση εναντίον των Τούρκων. Ο τραυματισμός του στο στήθος σε μια μάχη τον αναγκάζει να επιστρέψει στην Αθήνα.
Απογοητευμένος αλλά και οργισμένος τόσο από την έκβαση της Κρητικής Επανάστασης όσο και από την άδοξη κατάληξη του ελληνοτουρκικού πολέμου το 1897 μετατρέπεται σε δριμύ κατήγορο του Παλατιού, το οποίο θεωρεί υπεύθυνο για τα εθνικά δεινά.
Η ενεργός συμμετοχή του στο λαϊκό συλλαλητήριο στην πλατεία Ομονοίας στις 14 Σεπτεμβρίου 1897, όπου ομιλία του στηλιτεύει με σφοδρότητα τη στάση του Παλατιού προκαλεί τη σύλληψη του και την προσαγωγή του σε δίκη. Στις 8 Ιανουαρίου 1898 καταδικάζεται σ’ ένα χρόνο φυλάκιση στις φυλακές της Αίγινας ενώ χαρακτηρίζεται ως «επικίνδυνος».
Οι συνθήκες κράτησης του χαρακτηρίζονται ως εξαιρετικά σκληρές. Οι εντολές του Υπουργείου Δικαιοσύνης δεν αφήνουν περιθώρια παρεξήγησης για τον «επικίνδυνο» Αντύπα: Σύμφωνα με την υπ’ αριθμόν 4176 διαταγή πρέπει να τεθεί σε απομόνωση και να μην έρχεται σε επαφή με κανέναν. Αν δε συμμορφωθεί επιβάλλεται να τον δέσουν μέσα στο κελί του και να τον θέσουν “υπό άναλον δίαιτα”.
Μετά την αποφυλάκισή του εγκαταλείπει οριστικά τις σπουδές του και επιστρέφει στην ιδιαίτερη πατρίδα του. Στη Κεφαλονιά εκδίδει την εφημερίδα “Ανάσταση”, με σκοπό τη διάδοση των σοσιαλιστικών του ιδεών. Το πρώτο φύλλο της «Ανάστασης» κυκλοφορεί στις 29 Ιουλίου του 1900, αλλά για μία ακόμη φορά οι ιδέες του Αντύπα έρχονται σε ευθεία αντίθεση με την καθεστηκυία τάξη και ξεκινά νέος γύρος διώξεων με αποτέλεσμα να ανασταλεί η έκδοση μέχρι και τις 3 Ιουλίου 1904 οπότε επανεκδίδεται απρόσκοπτα έως τις 27 Απριλίου 1907, μόλις λίγες ημέρες μετά το βίαιο θάνατο του.
Το 1906 φτάνει στη Θεσσαλία, να εργαστεί ως επιστάτης στα τσιφλίκια του θείου του Γεώργιου Σκιαδαρέση, ενός πλούσιου γεωπόνου ομογενή από τη Ρουμανία, τον οποίο ο ίδιος είχε πείσει σ’ ένα ταξίδι του στο Βουκουρέστι το 1903 να αγοράσει κτήματα στη συγκεκριμένη περιοχή.
Ο Αντύπας ωστόσο δε θα μπορούσε να μοιάζει λιγότερο με την τυπική εικόνα που έχουμε για έναν επιστάτη τσιφλικιών. Ξεκινά αμέσως να δείχνει έμπρακτα το ενδιαφέρον του για την άθλια ζωή των κολίγων, η οποία καθόλου δεν είχε βελτιωθεί με την ενσωμάτωση της Θεσσαλίας στην Ελλάδα, για να μην πούμε ότι είχε επιδεινωθεί.
Με το θείο του ως σύμμαχο βάζει μπουρλότο στο θεσσαλικό κάμπο: παραχωρεί στους κολίγους εκτάσεις για βοσκοτόπια, για να χτίσουν σπίτια στη θέση των καλυβιών που μένουν μέχρι τότε, τους παραχωρεί το δικαίωμα να κρατούν το 75% της παραγωγής αντί για το 25% που ίσχυε μέχρι τότε, εφαρμόζει τις αργίες, όπως αυτή της Κυριακής πριν ακόμη καθιερωθεί από το κράτος, κάτι που θα γινόταν το 1910, χτίζει σχολεία για τα παιδιά τους, τους οργανώνει σε αγροτικούς συνδέσμους. Παράλληλα αλωνίζει ολόκληρο το θεσσαλικό κάμπο μιλώντας στους αγρότες για τα δικαιώματα τους στη γη που οι ίδιοι καλλιεργούν και τους κινητοποιεί να απαιτήσουν δυναμικά τη διανομή της γης, με αποκορύφωμα το συλλαλητήριο στο Λασποχώρι αρχές του 1907.
Όλα αυτά ήταν πάρα πολλά για να μπορέσουν να τα χωνέψουν οι μεγαλοτσιφλικάδες που είδαν ξαφνικά την εξουσία τους πάνω στη γη τους αλλά και στις ζωές των κολίγων τους να αμφισβητείται. Οι πρώτες προσπάθειες να αναχαιτίσουν τον οραματιστή Μαρίνο Αντύπα, μέσω συστάσεων από τη Νομαρχία και τη Χωροφυλακή, πέφτουν στο κενό.
Σαν έτοιμος από καιρό ο Αντύπας συνέχιζε τόσο τη δράση του όσο και το μονοπάτι που θα οδηγούσε στο σίγουρο θάνατο του. Οι μεγαλοτσιφλικάδες οπλίζουν τότε το χέρι –και ζεσταίνουν με μόλις 12 χιλιάδες δραχμές την τσέπη- του Ιωάννη Κυριακού, ο οποίος ήταν επιστάτης στα τσιφλίκια του Αριστείδη Μεταξά, συνεταίρου του Γ.Σκιαδαρέση. Η συνωμοσία στήνεται με τέτοιο τρόπο ώστε να φανεί ως αυτοάμυνα ή ξεκαθάρισμα λογαριασμών.
Η μοιραία νύχτα ήταν εκείνη της 8ης Μαρτίου του 1907. Ο μόλις 35 ετών Μαρίνος Αντύπας δολοφονείται άνανδρα από τον Κυριακού, όταν δέχεται μια σφαίρα από δίκαννο «εκ των όπισθεν και εις την οσφυακήν χώραν» και εκπνέει στην αγκαλιά του ξαδέλφου του Παναγιώτη Σκιαδαρέση. Τα τελευταία του λόγια ήταν «Ισότης, Αδελφότης, Ελευθερία".
Οι Αρχές ωστόσο δεν είχαν καμία πρόθεση να αποδώσουν δικαιοσύνη αλλά το αντίθετο, αφού καλύπτουν πλήρως το δολοφόνο. Ο αστυνόμος στο τηλεγράφημα του προς το Υπουργείο Εσωτερικών αναφέρει: «Αντύπας ραπίσας Κυριακού εφονεύθη αμυνομένου». Στη δίκη που ακολουθεί ο Κυριακού αθωώνεται πανηγυρικά.
Εντύπωση προκαλεί και το δημοσίευμα της 10ης Μαρτίου 1907 της προσκείμενης στην Κυβέρνηση και στο Παλάτι εφημερίδα ΕΣΤΊΑΣ, που αναφέρεται στο θάνατο του Αντύπα: «Η είδηση περί του φόνου του δικηγόρου Μ. Αντύπα εις το κτήμα Σκιαδαρέση εν Θεσσαλία προξένησεν εντύπωσιν εν Αθήναις, όπου ανεξαρτήτως των σοσιαλιστικών ιδεών του, ο Αντύπας απήλαυε συμπαθειών. Ο ατυχής δικηγόρος πίπτει θύμα ατυχώς αυτών των αρχών του, τας οποίας από έτους και πλέον εφήρμοζεν εις το μέγα κτήμα του θείου του το οποίον διηύθυνε. Τούτο αποδεικνύει, ότι ο σοσιαλισμός εν Ελλάδι μόνο εις ιδέας πρέπει να υπάρχη, και να τηρήται απόστασις από της εφαρμογής των αρχών του». Με λίγα λόγια «Ας πρόσεχε κι αυτός κι όποιος τολμήσει να τον μιμηθεί»…!
Παρά τον πρόωρο θάνατο του ωστόσο, μέσα σε δύο μόλις χρόνια, ο Μαρίνος Αντύπας πρόλαβε να σπείρει στον εύφορο κάμπο της Θεσσαλίας το σπόρο της επανάστασης αφυπνίζοντας τους εξαθλιωμένους επί αιώνες κολίγους να διεκδικήσουν τα αυτονόητα δικαιώματα τους πάνω στη γη που οι ίδιοι καλλιεργούσαν.
Με το θάνατο του θα γίνει ο πρώτος μάρτυρας του αγροτικού ξεσηκωμού και ο πρώτος ουσιαστικά νεκρός της μεγάλης εξέγερσης του Κιλελέρ, που θα ξεσπάσει στην επέτειο των τριών χρόνων από το βίαιο και άδικο χαμό του, στις 6 Μαρτίου 1910.
Ο Μαρίνος Αντύπας θάφτηκε στο μέρος που αγωνίστηκε. Ο τάφος του βρίσκεται στο χωριό Ομόλιο, εκεί όπου σήμερα είναι τοποθετημένη η προτομή του, στο προαύλιο της εκκλησίας του Αγίου Αθανασίου.
Τα κείμενα του είναι ελάχιστα αλλά υπάρχει ένα παράθεμα, η αρχή από το τελευταίο του άρθρο, με τίτλο "ΤΙ ΕΙΜΑΙ", που μας αποκαλύπτει το "πιστεύω" αυτού του μεγάλου αγωνιστή:
"Είμαι Σοσιαλιστής όνομα και πράγμα, φέρω τον τίτλο μου πιστώς και υπερηφάνως. Πιστεύω ως Παντοκράτορα, ποιητή ορατών τε και αοράτων, την εργασίαν, και ως ομοούσιον και αχώριστον τριάδα της ευτυχίας και της ειρήνης, την Ελευθερία, την Ισότητα και την Αδελφότητα".

Αίτημα, τελεσίγραφο ή προειδοποίηση; Ξυπνήστε… θα υπάρξουν νεκροί και θα καεί η Αθήνα

Η αληθινή έννοια...

Οι «αλληλέγγυοι» εκπρόσωποι των λαθρομεταναστών δήλωσαν ότι "δεν αποδέχονται την συμβιβαστική πρόταση της κυβέρνησης" που για δεύτερη φορά επανέλαβε ο Υπουργός Εσωτερικών και ότι
"οι λαθρομετανάστες απεργοί πείνας θα συνεχίσουν την απεργία..."

Η συμβιβαστική πρόταση της Ελληνικής κυβέρνησης που συνδιαλέγεται με τους «αλληλέγγυους» εκπροσώπους των απεργών προβλέπει την «ένταξη των λαθρομεταναστών σε καθεστώς ανοχής και την αναβολή απομάκρυνσής τους η οποία θα συνοδεύεται με γραπτή βεβαίωση εξάμηνης ισχύος».

Όμως οι «αλληλέγγυοι» εκπρόσωποι των λαθρομεταναστών επέμεναν ότι...η απεργία πείνας των λαθρομεταναστών θα συνεχισθεί έως ότου η Κυβέρνηση αποδεχθεί το «αίτημα» (δηλαδή τελεσίγραφο) των λαθρομεταναστών και εντάξει στο καθεστώς του νόμου «περί φιλευσπλαχνίας» που προβλέπει και τη χορήγηση άδειας εργασίας.

Όπως αντιλαμβάνεται ο κάθε συνέλληνας του οποίου ο νους ακόμη συλλογιέται και συνάπτει τους αναγκαίους συνειρμούς στη ροή των σκέψεων ώστε να καταλήξει σε λογικό συμπέρασμα βιώνουμε την εξής κατάσταση:

1. Οι «αλληλέγγυοι» ξεσήκωσαν οργάνωσαν την μεταφορά των λαθρομεταναστών από τα Χανιά και καθοδήγησαν τους λαθρομετανάστες στην κατάληψη του πανεπιστημίου Αθηνών, οπού ξεκίνησαν απεργία πείνας την 25ην Ιανουαρίου 2011.

2. Εν συνεχεία οι ίδιοι «αλληλέγγυοι» εκπρόσωποι και "φωνή" των λαθρομεταναστών, αποδέχθηκαν την μεταφορά των λαθρομεταναστών στο κτίριο Υπατία όπου οι λαθρομετανάστες εξακολουθούν να απεργούν καθοδηγούμενοι από τους «αλληλέγγυους» έως ότου η Ελληνική κυβέρνηση αποδεχθεί το τελεσίγραφο που διατύπωσαν οι «αλληλέγγυοι».

3. Η αλήθεια που εμπεριέχεται στο τελεσίγραφο (αίτημα το λένε οι «αλληλέγγυοι») και που έχει αποδέκτη την Ελληνική Κυβέρνηση και εν κατακλείδι την κοινωνία την ίδια θα μπορούσε να αποδοθεί ως εξής:

«Ἠ αποδέχεσθε την νομιμοποίηση των λαθρομεταναστών που σας κουβαλήσαμε εδώ για να σας εκβιάσουμε, ή αλλιώς κάποιοι ταλαίπωροι από αυτούς θα πεθάνουν αργά ή γρήγορα από την πείνα και η "Αθήνα θα καεί" από τους αλληλέγγυους-μετανάστες»

Το ποιοι είναι οι «αλληλέγγυοι» είναι φανερό. Εξ άλλου μέλη του ΣΥΡΙΖΑ είναι μέλη της επιτροπής αλληλέγγυων ενώ επίσημα διαβήματα έκανε ο ΣΥΡΙΖΑ δια των κου Παν. Λαφαζάνη και του μέλους της συντονιστικής επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ Τ. Κορωνάκη.

Δεν απαιτείται ιδιαίτερη σοφία ή επιφοίτηση του Αγίου Πνεύματος για να να αντιληφθούμε που οδηγούμαστε... Προκειμένου να αποφευχθούν τα χείριστα, όπου η επιπολαιότητα, η απερισκεψία, η εγκληματική ιδεοληψία των έκνομων κομμάτων της αριστεράς και των παραφυάδων τους παρακαλούν και εύχονται να καταλήξουμε, επιβάλλεται αμέσως η μεταφορά των εκβιαστών απεργών στα νοσοκομεία προκειμένου περιθαλπτούν και εν συνεχεία απελαθούν.

Λιγότερο θα κοστίσει αυτό από τις καταστροφές που θα δημιουργήσει η προκατασκευασμένη κοινωνική αναταραχή που επιδιώκεται.

Η Κυβέρνηση και η αντιπολίτευση έχουν εν συνεχεία τον χρόνο να κατανείμουν τις ευθύνες τους για τους κακούς χειρισμούς της πρώτης και την ανυπαρξία της δεύτερης...
Αναδημοσιεύουμε χωρίς σχόλια (περιττεύουν) την…. προειδοποίηση(!) που απευθύνει προς την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ η γνωστή Αφροδίτη Αλ Σαλέχ, πρώην ειδική σύμβουλος του υφυπουργού Σπύρου Βούγια σε ζητήματα …μετανάστευσης:

Ξυπνήστε… θα υπάρξουν νεκροί και θα καεί η Αθήνα

Οι ευθύνες αυτών που είχαν την ιδέα της απεργίας πείνας και ενθάρρυναν, ή έστω δεν απέτρεψαν, τους μετανάστες να προβούν σε αυτό το έσχατο μέσο διεκδίκησης αιτημάτων, είναι πολλές και δραματικές. Ακριβώς, όμως, επειδή τον τόπο αυτόν τον κυβερνά η κυβέρνηση (ταυτολογία απαραίτητη), κι όχι οι οργανώσεις και οι σύλλογοι, οι ευθύνες αποδίδονται αποκλειστικά στην κυβέρνηση, δια του Συντάγματος δε.

Εδώ και ένα μήνα οι καθ’ ύλην αρμόδιοι υπουργοί εκτιμούν ότι δεν υφίσταται η κρίση στην Υπατία. Εδώ και ένα μήνα οι καθ’ ύλην αρμόδιοι υπουργοί (ή οι σύμβουλοι αυτών) δεν επιθυμούν να αντιληφθούν το μέγεθος του προβλήματος και τις επιπτώσεις αυτού στην ελληνική κοινωνία, αλλά και στο ελληνικό κράτος. Διαφορετικά δε νοείται γιατί δεν θέλησαν να ορίσουν κάποιον διαμεσολαβητή, όπως είχε γίνει στο παρελθόν σε αντίστοιχη κρίση – με Δελτία Τύπου υπουργών, προφανώς, και δεν υφίσταται χώρος για διαπραγμάτευση.

Και τώρα είναι αργά. Πλέον, οφείλουν να ενδώσουν στα αιτήματα των απεργών πείνας. Οφείλουν να προστατεύσουν τις ζωές των ανθρώπων αυτών που το μόνο που στην πραγματικότητα διεκδικούν είναι να τους δώσει το κράτος μια κάποια σημασία. Διότι τα αιτήματά τους μπορεί ως μαζικά να θεωρούνται έωλα, αλλά σε ατομικό επίπεδο είναι απολύτως λογικά και υφίσταται σχετική νομοθετική ρύθμιση για την ικανοποίησή τους.

Οφείλουν δε οι καθ’ ύλην αρμόδιοι υπουργοί να προστατεύσουν την ελληνική κοινωνία και το κύρος της χώρας εν γένει. Διότι είναι προφανές ότι εάν συμβεί το μοιραίο, εάν χάσει τη ζωή του κάποιος από τους απεργούς πείνας, θα ξανακαεί η Αθήνα και όχι μόνο – είναι σίγουρο ότι θα λειτουργήσει ως ντόμινο εξεγέρσεων από Παρίσι ως Λονδίνο και Βερολίνο. Θα γίνει ο δικός μας Mohamed Bouazizi. (διότι στις δυτικές δημοκρατίες, από όσο γνωρίζω, ουδείς πεθαίνει σε απεργία πείνας) Κι όλα αυτά θα συμβούν επειδή κάποιος υπουργός επιθυμεί να επιδείξει σκληρό πρόσωπο. Με ποια νομιμοποίηση, άραγε;

Το ΠΑΣΟΚ από την πρώτη μέρα που ανέλαβε την εξουσία επέδειξε ένα διαφορετικό πρόσωπο έναντι στο μετανάστη. Σε επίπεδο νομοθεσίας , το μεταναστευτικό/προσφυγικό διανύει την καλύτερη περίοδο στην ιστορία της Ελλάδας. Και η διεθνής κοινή γνώμη άλλαξε στάση απέναντι στην χώρα μας. Από χώρα που παραβιάζει συστηματικά τα ανθρώπινα δικαιώματα, πλέον αναγνωρίζεται ως χώρα που πρέπει να υποστηριχθεί από τα κράτη -μέλη και την Ευρωπαϊκή Ένωση. Κι όλα αυτά θα τιναχτούν στον αέρα, επειδή κάποιος υπουργός έτσι επέλεξε. Γιατί;

Κι αν κάποιοι εκτιμούν ότι η ελληνική κοινή γνώμη δεν θα στραφεί εναντίον της κυβέρνησης, πλανώνται πλάνην οικτράν. Ευτυχώς, ουδείς από τα 11 εκατομμύρια Ελλήνων επιθυμεί να βάψει τα χέρια του με αίμα.

Για όλους αυτούς του λόγους, έστω την έσχατη αυτή ώρα, ας αντιληφθούν οι καθ’ ύλην αρμόδιοι υπουργοί το μέγεθος της ευθύνης που αναλαμβάνουν και ας πράξουν κατά συνείδηση.
από το aixmi
από apneagr

3 νεκροί και 15 αγνοούμενοι μετανάστες ο τραγικός απολογισμός στη Σούδα


Τραγωδία τα ξημερώματα στο λιμάνι της Σούδας στα Χανιά.
Κατά τη διάρκεια του κατάπλου του "ΙΟΝΙΑΝ ΚING", που μετέφερε σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία 1288 μετανάστες από τη Λιβύη,49 υπήκοοι του Μπαγκλαντές πήδησαν στη θάλασσα με αποτέλεσμα 3 από αυτούς να πνιγούν και 15 άτομα να αγνοούνται.

Αμέσως στήθηκε μια γιγαντιαία επιχείρηση του Λιμενικού Σώματος,οι άνδρες του οποίου κατάφεραν να περισυλλέξουν 31 άτομα σε πολύ κακή κατάσταση και να τους μεταφέρουν με ασθενοφόρα του  στο Γενικό Νοσοκομείο Χανίων και στο Ναυτικό Νοσοκομείο της Σούδας.17 νοσηλεύονται με υποθερμία ενώ οι υπόλοιποι επέστρεψαν στο πλοίο,όπου παραμένουν κάτω από δρακόντεια μέτρα φρούρησης, ενώ για το θέμα έχει ήδη ενημερωθεί το Υπουργείο Εξωτερικών.

Σκάφη του Λιμενικού περιπολούν διαρκώς στο λιμάνι για την περισυλλογή τυχόν επιζώντων από τα 15 άτομα που αγνοούνται.Οι έρευνες συνεχίζονται αλλά παραμένουν άκαρπες προς το παρόν.

Σε λίγο πρόκειται να ξεκινήσει  ευρεία σύσκεψη για τη διαχείριση της κρίσης στα γραφεία της Περιφερειακής Ενότητας Χανίων, υπό τον Περιφερειάρχη Κρήτης κ. Αρναουτάκη.

Επισήμως δεν υπάρχει ακόμα καμία ανακοίνωση για την τραγωδία,που μάλλον οφείλεται στο φόβο της απέλασης!

Τραγικά γεγονότα στη Σούδα!Τρεις μετανάστες νεκροί και πολλοί αγνοούμενοι από πτώση στη θάλασσα!


Τραγικές εξελίξεις είχαμε σήμερα τα ξημερώματα στο λιμάνι της Σούδας, στα Χανιά, όπου, στη διάρκεια του κατάπλου του πλοίου "IONIAN KING" που μετέφερε υπηκόους ξένων χωρών, κυρίως από το Μπαγκλαντές, προερχόμενοι από τη Λιβύη, για άγνωστο λόγο, κάποιοι από αυτούς, πήδηξαν στη θάλασσα!

Αρκετοί περισυνελέγησαν, αλλά σε κακή κατάσταση, από άνδρες του Λιμενικού Σώματος ενώ κάποιοι φέρονται, σύμφωνα με τις πληροφορίες, να ανασύρθηκαν χωρίς τις αισθήσεις τους και μεταφέρθηκαν στο Ναυτικό νοσοκομείο καθως και στο νοσοκομείο Χανίων για τις πρώτες βοήθειες ενώ περίπου 20 άτομα αγνοούνται!

Αναμένονται οι επίσημες ανακοινώσεις από το αρμόδιο Υπουργείο, καθώς από το λιμάνι της Σούδας τηρούν σιγήν ιχθύος για το συμβάν.
http://www.cretalive.gr
Read more: Go to TOP and Bottom