Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010

Ακόμα υπάρχουν άνθρωποι

Εδωσε 6.000 ευρώ για να σώσει το σπίτι ενός συντοπίτη του
Κι όμως, υπάρχουν άνθρωποι με το «Α» κεφαλαίο, που δεν διστάζουν να δώσουν από το περίσσευμα της ψυχής τους για να σώσουν τον συνάνθρωπό τους! Γιατί είναι θέμα ψυχής και όχι πλούτου να ανοίξει κάποιος το πορτοφόλι του σε μια περίοδο που η κρίση χτυπάει αλύπητα την ελληνική κοινωνία και να προσφέρει χείρα βοηθείας στον διπλανό του, όπως έκανε ένας λεβέντης Κρητίκαρος από το Ηράκλειο, ο οποίος παρέδωσε μαθήματα ανθρωπιάς και μεγαλοψυχίας πληρώνοντας ο ίδιος το χρέος ενός συμπολίτη του προκειμένου εκείνος να μη χάσει το σπίτι του σε πλειστηριασμό!

Ο «καλός Σαμαρείτης» άφησε άφωνη την τοπική κοινωνία του Ηρακλείου Κρήτης όταν, χωρίς δισταγμό, πρόσφερε το ποσό των 6.000 ευρώ σε έναν συνάνθρωπό του για να μη βγει στον δρόμο. Ο άνθρωπος αυτός, ηλικίας 65 ετών, συγκινήθηκε όταν έμαθε από τοπική εφημερίδα για την περιπέτεια της οικογένειας που κινδύνευε να μείνει χωρίς στέγη, επειδή χρωστούσε κάποια χρήματα, λόγω επιταγής που δεν είχε πληρωθεί:

«Δεν θα κοιμόμουν ήσυχος, αν ήξερα ότι ενώ μπορούσα να κάνω κάτι, δεν το έπραξα. Αλλωστε το γεγονός ότι μεγάλωσα ξυπόλυτος και μέσα στην απόλυτη φτώχεια και την ανέχεια με κάνει να θέλω να βοηθώ όσους έχουν ανάγκη και θα συνεχίζω να το κάνω όσο ζω και μπορώ» εξομολογήθηκε ο Ηρακλειώτης σε ανθρώπους του περιβάλλοντός του. Ο ίδιος μάλιστα, όπως έγινε γνωστό, πράττει πάντα με άκρα μυστικότητα και τις αγαθοεργίες που κάνει τις γνωρίζουν άτομα του πολύ στενού περιβάλλοντός του.

Ο 65χρονος επικοινώνησε αρχικά με τον δικηγόρο Ιάσονα Παπαστεφανάκη που είχε αναλάβει να κάνει την ανακοπή κατά του προγράμματος πλειστηριασμού για λογαριασμό του ιδιοκτήτη του διαμερίσματος και εξέφρασε την πρόθεση να αναλάβει εκείνος το χρέος του πελάτη του. Κατόπιν επισκέφτηκε το γραφείο του δικηγόρου και επανέλαβε όσα του είχε πει από το τηλέφωνο.

Οπως ήταν φυσικό, τόσο ο κ. Παπαστεφανάκης όσο και ο πελάτης του ξαφνιάστηκαν από την πρωτοφανή πράξη του αγνώστου, ο οποίος μάλιστα, προκειμένου να μην φέρει σε δύσκολη θέση τον ιδιοκτήτη, προτίμησε να μην του αποκαλύψει την ταυτότητά του.

Ο ιδιοκτήτης, ο οποίος βρισκόταν σε κατάσταση απόγνωσης, αφού δεν είχε την οικονομική δυνατότητα να ξεπληρώσει το χρέος των 6.000 ευρώ προς τον ιδιώτη, δέχτηκε με μεγάλη χαρά τη δωρεά του «σωτήρα» του και πλέον μπορεί να σώσει το σπίτι που κληρονόμησε από τη μητέρα του και το οποίο θα έβγαινε σε πλειστηριασμό που είχε προγραμματιστεί στο Ειρηνοδικείο Ηρακλείου. Σημειώνεται ότι το ακίνητο είναι ένα καινούργιο οροφοδιαμέρισμα σε πολυκατοικία στην ευρύτερη περιοχή της Θερίσου και η πραγματική του αξία ανέρχεται στα 330.000 ευρώ!
http://www.espressonews.gr/

Οι δημοσιογράφοι είναι συνένοχοι στο έγκλημα

Όταν συμμετέχεις, ως παρασιτικός «μπράβος» του καθεστώτος, σε όλα τα εγκλήματα κατά της κοινωνίας και του λαού, θα έρθει η μέρα που θα υποστείς τις συνέπειες των πράξεών σου.

Οι εργοδότες έχουν ανάγκη τους «μπράβους», αλλά όταν το καθεστώς των «μπράβων» γίνεται υπερτροφικό και η κρίση τους κτυπάει, τότε θανατώνουν ένα μεγάλο αριθμό δούλων τους που τους είναι πλέον άχρηστοι…

Ο κλάδος της δημοσιογραφίας (ως κλάδος και δομή και όχι ως ατομικές περιπτώσεις) ήταν ένα καθεστώς «μπράβων» του καθεστώτος και των «νταβάδων» του χρήματος.

Ο κλάδος της δημοσιογραφίας είναι συνένοχος σε όλα τα εγκλήματα του καθεστώτος και των «νταβάδων» εναντίον της ελληνικής κοινωνίας και του λαού της.

Συμμετείχε ΕΝΕΡΓΑ σε αυτά τα εγκλήματα.

Οι βιομηχανίες του Τύπου και των καναλιών αποτελούν τους πλέον θηριώδεις και μοχθηρούς προπαγανδιστικούς μηχανισμούς του κεφαλαίου και των μηχανισμών του (διεθνών και εγχώριων).

Και όλα αυτά τα ηχηρά περί «ελευθερίας έκφρασης» και «πλουραλισμού» είναι παραμύθια για μωρά παιδιά: δόλια άλλοθι του δημοσιογραφικού κατεστημένου και των «αριστερών» άλλοθι…

Καμία ελευθερία του Τύπου δεν υπάρχει. Η «ελευθερία του Τύπου» είναι στενά συνυφασμένα με τη δημοκρατία, το προϊόν της. Από την ώρα που η αστική δημοκρατία πέθανε και κυριάρχησε η «δημοκρατία» των ιμπεριαλιστών «νταβάδων» και της αγοράς πέθανε και η ελευθερία του Τύπου.

Ο δημοσιογραφικός κλάδος, ιδιαίτερα τις τελευταίες δεκαετίες, αποτελούσε τον εξωθεσμικό και «παρακρατικό» μηχανισμό των «νταβάδων» και του νεοταξικού καθεστώτος και των υπηρεσιών του.

Εξωράιζε και δικαιολογούσε όλα τα εγκλήματα και τα ψεύδη του καθεστώτος.

ΟΥΔΕΠΟΤΕ ο κλάδος ΑΝΤΙΤΑΧΘΗΚΕ στο πλήθος και στην ποικιλία των καθεστωτικών εγκλημάτων.

ΟΥΔΕΠΟΤΕ αντιστάθηκε στην ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ άλωσή του.

ΟΥΔΕΠΟΤΕ αντιστάθηκε στους όγκους των κοπράνων που διοχέτευαν οι βιομηχανίες των ΜΜΕ στον ελληνικό λαό.

ΟΥΔΕΠΟΤΕ αντιστάθηκε στον άγριο και ανελεή βομβαρδισμό της καθεστωτικής παραπληροφόρησης.

ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ. Οι πάντες τρέχανε και σέρνονταν, χωρίς ραχοκοκαλιά, σαν σκουλίκια, να μπούνε στο δημοσιογραφικό χώρο: Σε αυτή την παραεξουσία του χρήματος και του καθεστώτος.

ΟΛΟΙ οι τυχοδιώκτες και τα «κόπρανα» έσπευσαν να συνωστιστούν σε αυτόν τον κλάδο της παραεξουσίας για να απολαύσουν τα προνόμια του «μπράβου» των «νταβάδων» και τους καθεστώτος…

Ένας κλάδος εργαζομένων, που ταυτόχρονα έχει το «προνόμιο» να παράγει και να κυκλοφορεί την καθεστωτική ιδεολογία, καθώς και να ασκεί καθήκοντα «μπράβου», ΜΟΝΟ λακέδες θρέφει και παρασιτικά κόπρανα…

Με αυτά τα δεδομένα και το συνδικαλιστικό όργανο του κλάδου κάτω από τη μπότα των «νταβάδων» και του καθεστώτος είναι.

Οι απεργίες που κάνουν οι δημοσιογράφοι εργατοπατέρες είναι για το θεαθήναι, τουφεκιές στον αέρα, τουφεκιές που συχνά διευκολύνουν και τα σχέδια των «νταβάδων».

ΕΝΑ ανεξάρτητο και αγωνιστικό συνδικαλιστικό όργανο θα ενεργούσε και θα λειτουργούσε, όλες αυτές τις δεκαετίες, πολύ διαφορετικά.

Θα στεκόταν ΑΠΕΝΑΝΤΙ στους «νταβάδες», τότε που μπορούσε να το κάνει, ΑΠΕΝΑΝΤΙ στο καθεστώς.

Οι δημοσιογράφοι ήταν πάντα ΑΠΕΝΑΝΤΙ στο λαό…

Τώρα ο κλάδος έχει γίνει πλήρες εξάρτημα των «νταβάδων» και του καθεστώτος, δίχως επιστροφή.

Η μόνη απεργία που θα μπορούσε να κάνει ήταν να κλείσουν τα ΜΜΕ, αυτοί οι εφιαλτικοί μηχανισμοί του ιμπεριαλιστικού ολοκληρωτισμού…

Μόνο ένα ΚΙΝΗΜΑ των δημοσιογράφων, στενά δεμένο με το γενικότερο λαϊκό κίνημα μπορεί να σώσει την Ενημέρωση και τους εργάτες της Ενημέρωσης.

Ένα ΚΙΝΗΜΑ κατά των βιομηχανιών του Τύπου και των καναλιών που θα προχωρούσε σε όργανα Ενημέρωσης, Ιδεών και Ψυχαγωγίας των ίδιων των εργαζομένων και θα έθετε, ως ένα από τα κεντρικά συνθήματα: ΚΑΤΑΛΗΨΗ από τους εργαζόμενους των εφημερίδων και των καναλιών…

Όλα τα άλλα είναι θρηνωδίες για να μη χάσουμε την παρασιτική δουλεία μας και να συνεχίσουμε στο ίδιο έργο: Υποχείρια των «νταβάδων» και του καθεστώτος τους…
http://resaltomag.gr/

Σεισμός 6,9 ρίχτερ σε Παπούα-Νέα Γουινέα


ΜέγεθοςMw 6,9
ΠεριφέρειαΝέα περιοχή ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ, PNG
Ημερομηνία ώρα12/02/2010 03:12:12.0 UTC
Τοποθεσία6,10 S? 149,90 E
Βάθος43 χιλιόμετρα
Αποστάσεις481 χιλιόμετρα ΒΑ του Πορτ Μόρεσμπι (pop 283.733? Τοπική ώρα 13:12:12.8 12/02/2010)
67 χιλιόμετρα ΝΔ Kimbe (pop 18.847? Τοπική ώρα 13:12:12.8 12/02/2010)
41 χιλιόμετρα E Kandrian (pop 1.014? Τοπική ώρα 13:12:12.8 12/02/2010)

Σεισμός 6,9 βαθμών της κλίμακας ρίχτερ σημειώθηκε σήμερα το πρωί(6:12 ώρα Ελλάδας) στην Παπούα-Νέα Γουινέα, ανακοίνωσε το Αμερικανικό Γεωφυσικό Ινστιτούτο (USGS), προσθέτοντας πως δεν έχει εκδοθεί προειδοποίηση για τσουνάμι.

Ο σεισμός σημειώθηκε 40 χιλιόμετρα βορειοανατολικά του Κάντριαν, σε βάθος 34,8 χιλιομέτρων όπως διευκρίνισε το USGS,ενώ το Ευρωπαϊκό ινστιτούτο δίνει βάθος 43 χλμ.

Το Κέντρο παρακολούθησης των τσουνάμι ανακοίνωσε πως δεν υπάρχει απειλή για τσουνάμι.

Σεισμολόγοι που βρίσκονται στην περιοχή ανέφεραν ότι ισχυρές σεισμικές δονήσεις σημειώθηκαν στις πόλεις Κάντριαν και Κίμπε, αλλά δεν υπάρχουν σημαντικές ζημιές.

Χιονιάς και πολικό ψύχος σε όλη την Ευρώπη


- Ο χειρότερος χειμώνας στην Βρετανία από το 1993. 
- Στους -20 βαθμούς σε αρκετές περιοχές
- Κλειστά σχολεία, αεροδρόμια και καθυστερήσεις σε όλη την Ευρώπη

Καμία πτήση δεν γίνεται από το πρωί στα αεροδρόμια του Εδιμβούργου και του Γκάτγουικ, που έκλεισαν μέχρι αύριο Πέμπτη το μεσημέρι ενώ σε όλα τα υπόλοιπα βρετανικά αεροδρόμια οι πτήσεις αναβάλλονται ή καθυστερούν.

Προβλήματα και στον κεντρικό αυτοκινητόδρομο Μ25 όπου 400 φορτηγά και αυτοκίνητα «κόλλησαν» για πολλές ώρες αφού οι δρόμοι έχουν κλείσει από την βαριά χιονόπτωση.

Άλλος... κόσμος η Ελλάδα... Σε πολλές περιοχές της Ελλάδας οι πασχαλιές ξανάνθισαν, οι αγρότες τραβάνε τα μαλλιά τους και σε πολλές παραλιακές περιοχές το θερμόμετρο δεν έπεσε κάτω από τους 25 βαθμούς!

Πάγωσε η Βόρεια Ευρώπη - Τεράστια προβλήματα στις αερομεταφορές

Προβλήματα στις αερομεταφορές παρουσιάζονται για τρίτη ημέρα σήμερα, με τις χιονοπτώσεις και την κακοκαιρία να προκαλούν περαιτέρω καθυστερήσεις και ακυρώσεις όπως αυτές που σημειώθηκαν χθες σε αρκετά αεροδρόμια, συμπεριλαμβανομένων της Φρανκφούρτης, του Λονδίνου, του Aμστερνταμ και του Εδιμβούργου.
Ακινητοποιημένα τα πάντα στο αεροδρόμιο του Γκάτγουικ - ΦΩΤΟ REUTERS
Κλειστό παραμένει το αεροδρόμιο του Γκάτουικ στο νότιο Λονδίνο εξαιτίας των χιονοπτώσεων, όπως και το αεροδρόμιο του Εδιμβούργου. O χάρτης προβλέψεων της Μετεωρολογικής Υπηρεσίας στην Βρετανία είναι αποκαλυπτικός:
Κλειστά επ' αόριστον θα μείνουν τουλάχιστον 1.500 σχολεία, ενώ σύμφωνα με μελέτη οι μισοί και πλέον εργαζόμενοι φτάνουν στις επιχειρήσεις όπου δουλεύουν με σημαντική καθυστέρηση έως και 2-3 ωρών λόγω της διακοπής πολλών συγκοινωνιακών μέσων. Το σιδηροδρομικό δίκτυο αντιμετωπίζει προβλήματα. Χιλιάδες άνθρωποι που μεταβαίνουν καθημερινά με τρένο στο Λονδίνο για να εργασθούν, δεν κατάφεραν να μετακινηθούν.

Η κακοκαιρία που πλήττει τη Βρετανία θα κοστίσει στη χώρα έως 1,2 δισ. λίρες ημερησίως αφού τα πάντα, από καταστήματα μέχρι εργοστάσια, από νοσοκομεία μέχρι σχολεία και από δημόσιες υπηρεσίες μέχρι μεταφορές υπολειτουργούν.

Οι χιονοπτώσεις, που άρχισαν φέτος στη Βρετανία νωρίτερα από κάθε χρονιά από το 1993, οδήγησαν σε «παγωμένους δρόμους» σε πολλές περιοχές της χώρας, σύμφωνα με τη μετεωρολογική υπηρεσία που προβλέπει συνέχιση των χαμηλών θερμοκρασιών και σήμερα. Όπως εκτιμά η ασφαλιστική εταιρεία RSA, η κακοκαιρία ενδέχεται να στοιχίσει 1,2 δισ. στερλίνες ημερησίως στη Βρετανία.
Αεροδρόμιο Εδιμβούργου. ΦΩΤΟ REUTERS
Αεροδρόμιο ΕδιμβούργουΗ Βρετανική Μετεωρολογική Υπηρεσία προβλέπει ότι οι χιονοπτώσεις θα συνεχιστούν και σήμερα και προειδοποιεί τους πολίτες να μην κάνουν άσκοπες μετακινήσεις.
reuters

Αρκετοί επιβάτες τρένου πέρασαν περίπου 6 ώρες μέσα σε αυτό όταν οι συρμοί ακινητοποιήθηκαν λόγο του χιονιού. Το τρένο αναχώρησε από την Γέφυρα του Λονδίνου για το Κεντ όμως έφτασε μετά από έξι ώρες. Αρκετοί επιβάτες κοιμήθηκαν μέσα σε αυτό περιμένοντας να δουν τι θα γίνει. Τελικά μετά από 6 ώρες το τρένο ξεκόλλησε και έφτασε στον προορισμό του.

Εικόνα έξω από στο στάδιο Γουέμπλεϊ στο Λονδίνο - ΦΩΤΟ REUTERS
Εικόνα έξω από στο στάδιο Γουέμπλεϊ στο Λονδίνο EUTERS
Η χαμηλότερη θερμοκρασία το βράδυ έφτασε τους -20 στην περιοχή Altnaharra, του Highlands.

Βρυξέλλες. ΦΩΤΟ REUTERS
ΒρυξέλλεςΣε ανακοίνωσή της η Eurostar επισημαίνει πως οι άσχημες καιρικές συνθήκες ανάγκασαν τα τρένα της να μειώσουν τις ταχύτητές τους στη Βρετανία και στη βόρεια Γαλλία με αποτέλεσμα να σημειώνονται καθυστερήσεις περίπου 30 λεπτών.

Όλα... άσπρα στη Λυόν! - ΦΩΤΟ REUTERS
Όλα... άσπρα στη Λυόν! 
Επίσης ακυρώθηκαν έξι δρομολόγια ανάμεσα στο Λονδίνο και το Παρίσι και το Λονδίνο και τις Βρυξέλλες.

Ο αστυνομικός φωτογραφίζει τον χιονάνθρωπο σε πάρκο του Λονδίνου. ΦΩΤΟ REUTERS
Ο αστυνομικός φωτογραφίζει τον χιονάνθρωπο σε πάρκο του ΛονδίνουREUTERS
Το κύμα κακοκαιρίας του σαββατοκύριακου προκάλεσε σοβαρά προβλήματα στις μετακινήσεις με τρένο, αλλά και αυτοκίνητο. Οι θερμοκρασίες και σήμερα παραμένουν κοντά στους 0 βαθμούς, αλλά στα Χάιλαντς της Σκωτίας θα φτάσουν τους -20 βαθμούς.

«Ευτυχώς που θυμήθηκα να σηκώσω τους υαλοκαθαριστήρες...» - ΦΩΤΟ REUTERS
«Ευτυχώς που θυμήθηκα να σηκώσω τους υαλοκαθαριστήρες...» ΦΩΤΟ REUTERS
Το χιόνι σε ορισμένες περιοχές της Βρετανίας έφτασε και τα 15 εκατοστά και σήμερα αναμένονται νέες χιονοπτώσεις. Πολλά σχολεία στην Σκωτία παραμένουν κλειστά για τρίτη ημέρα.

Προβλήματα και στο αεροδρόμιο της Γενεύης στην Ελβετία. ΦΩΤΟ REUTERS
Προβλήματα και στο αεροδρόμιο της Γενεύης στην Ελβετία.EUTERS
Καθυστερήσεις και ακυρώσεις πτήσεων σημειώνονται και στην Φρανκφούρτη λόγω της κακοκαιρίας, ενώ παρόμοια προβλήματα καταγράφονται λόγω χιονόπτωσης στο Μόναχο. Στους διαδρόμους των περισσότερων αεροδρομίων της Γερμανίας έγινε εκχιονισμός με αποτέλεσμα να μπορούν να λειτουργήσουν. Όμως οι ισχυροί άνεμοι ανάγκασαν τους υπεύθυνους να κλείνουν κατά διαστήματα έναν από τους τρεις διαδρόμους του αεροδρομίου της Φρανκφούρτης.

Τουλάχιστον 22 αφίξεις και 17 αναχωρήσεις από το αεροδρόμιο ματαιώθηκαν εξαιτίας των αναστατώσεων που προκάλεσε η κακοκαιρία αλλού. Στο Βερολίνο, η θερμοκρασία στη διάρκεια της νύκτας έπεσε στους 10 βαθμούς υπό το μηδέν.

Προβλήματα όμως και στην Ελβετία.Το διεθνές αεροδρόμιο της Γενεύης έκλεισε εξαιτίας του χιονιού που πέφτει αδιάκοπα από χθες στο απόγευμα στην περιοχή. Περίπου 100 επιβάτες έχουν βρει καταφύγιο στο ίδιο το αεροδρόμιο, ενώ 300 άλλοι πέρασαν τη νύκτα σε καταλύματα της πολιτικής προστασίας, καθώς δεν υπάρχουν ταξί, λεωφορεία και τρένα ούτε διαθέσιμα δωμάτια στα ξενοδοχεία. Περίπου 50 οδηγοί εγκλωβίστηκαν σε χιονισμένους αυτοκινητόδρομους της χώρας.

Σε κλοιό και η Ιταλία 
Τα χιόνια έπληξαν το Μιλάνο και τη Λομβαρδία, προκαλώντας καθυστερήσεις στην κίνηση των αυτοκινήτων στην πόλη, αλλά και στους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας.

Χιονοπτώσεις σημειώθηκαν και στο Πιεμόντε, αλλά και στην περιοχή της Εμίλια-Ρομάνια, και η Υπηρεσία Πολιτικής Προστασίας έχει εκδώσει προειδοποίηση που ισχύει μέχρι σήμερα το βράδυ.

Σύμφωνα με την Ένωση Ιταλικών Αυτοκινητόδρομων, οι χιονοπτώσεις δεν έχουν αποκλείσει προς το παρόν τους δρόμους: σε 1.500 οδικές αρτηρίες η κυκλοφορία διεξάγεται κανονικά.

Στη Βενετία, το κέντρο της πόλης βρίσκεται κάτω από το νερό που έχει φτάσει τα 111 εκατοστά.

Στη Ρώμη, η στάθμη των νερών του Τίβερη αυξήθηκε λόγω των συνεχών βροχοπτώσεων, αλλά μέχρι τώρα δεν υπάρχει κίνδυνος πλημμυρών.

Οι σφοδρές χιονοπτώσεις προκάλεσαν σήμερα το πρωί μεγάλα προβλήματα στην κυκλοφορία σε περιοχές της κεντροανατολικής Γαλλίας, ειδικά στην κοιλάδα του Ροδανού όπου απαγορεύτηκε η κυκλοφορία βαρέων οχημάτων.

Η κυκλοφορία των βαρέων οχημάτων απαγορεύτηκε στις περιοχές Οβέρν και Ρον-Αλπ και διακόπηκαν τα δρομολόγια των σχολικών λεωφορείων, ανακοίνωσαν οι τοπικές αρχές.

Περισσότερα από 7.000 φορτηγά αυτού του τύπου οδηγήθηκαν στη διάρκεια της νύχτας σε χώρους στάθμευσης στις συγκεκριμένες περιοχές.

Σήμερα το πρωί κανένα λεωφορείο δεν κυκλοφορούσε στους δρόμους της Λυών που έχουν καλυφθεί από 20 εκατοστά χιονιού. Το αεροδρόμιο Σεντ-Εξυπερί που είχε κλείσει στη διάρκεια της νύχτας, λειτούργησε και πάλι το πρωί.

Ντυμένη στα άσπρα και η Πράγα. Σιγά μην τη γλίτωνε! ΦΩΤΟ REUTERS
Ντυμένη στα άσπρα και η Πράγα. Σιγά μην τη γλίτωνε! EUTERS
Στην Οβέρν περίπου σαράντα άνθρωποι παγιδεύτηκαν για ώρες στα αυτοκίνητά τους και απεγκλωβίστηκαν από δυνάμεις της πυροσβεστικής.

Να ακυρώσουν το 25% των προγραμματισμένων για την Πέμπτη πτήσεών τους από το Σαρλ ντε Γκολ και το 10% από το Ορλί ζήτησε από τις αεροπορικές εταιρίες η διεύθυνση πολιτικής αεροπορίας της Γαλλίας

Πλημμύρες στην Αλβανία 

Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης έχει κηρυχτεί η περιοχή Σκόδρα, στην Αλβανία, εξαιτίας των πλημμυρών που έχουν προκληθεί τις τελευταίες μέρες. Αιτία η αυξανόμενη ροή των υδάτων από τις Άλπεις στο Δρίνο, εξαιτίας των οποίων άνοιξαν οι πύλες του φράγματος στο υδροηλεκτρικό εργοστάσιο Βάου ι Ντέγιες. Άμεσα, οι κάτοικοι της περιοχής θα απομακρυνθούν με απόφαση του Σαλί Μπερίσα.
http://www.newsit.gr/

Στην Ελλάδα του ...2030


ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ σήμερα Πέμπτη, 2 Δεκεμβρίου το «ΠΟΝΤΙΚΙ» με πρωτοσέλιδο τίτλο «20 χρόνια μετά» και... προβλέπει την πολιτική ατζέντα εκείνων των ημερών το 2030, οι οποίες , όπως πάμε, δεν θα είναι και πολύ διαφορετικές από τις σημερινές, αφού «θα μαίνεται η κομματική διαμάχη για το 15ο μνημόνιο» μεταξύ των βιολογικών και πολιτικών επιγόνων των σημερινών πρωταγωνιστών και φώς στο τούνελ δεν θα έχουμε δεί, παρά τις θυσίες.


Δεν είναι απίθανο λοιπόν –στην Ελλάδα ζούμε - η Μαργαρίτα Γεωργίου Παπανδρέου, θυγατέρα του σημερινού πρωθυπουργού να κυβερνά και δηλώνει όπως ο πατέρας της ότι το 15ο μνημόνιο είναι «μονόδρομος για τη διάσωση της χώρας», για να απαντά ο Κυριάκος Μητσοτάκης ως αρχηγός της ΝΔ « όχι σε Μνημόνιο μέχρι το 2040, μπορούμε να μηδενίσουμε το έλλειμμα».

Δε χρειάζεται ζωηρή φαντασία για να δει κανείς την θυγατέρα της κυρίας Μπακογιάννη, Αλεξία ως πολιτική κληρονόμο της μητέρας της και ως αρχηγός της.. ΔΗΣΥ (Σ) «να ζητά να πληρώσουν οι κηφήνες του Δημοσίου». Εκείνη την εποχή, ίσως να έρθει και η ώρα «να λύσει τη σιωπή του ο Καραμανλής από τη Ραφήνα», ενώ πάντα θα αναμένονται οι δηλώσεις- παρεμβάσεις από τον επίτιμο πρόεδρο της ΝΔ και του ΔΗΣΥ Κωνσταντίνο Μητσοτάκη που αισίως θα έχει κλείσει τα 112…

(Σελ. 3)

ΣΗΜΕΡΑ πάντως ο πρωθυπουργός και το οικονομικό του επιτελείο αναζητούν τρόπους για να σερβίρουν με θετικό πρόσημο την επιμήκυνση της αποπληρωμής του χρέους αλλά και τον προαναγγελθέντα «ξαφνικό θάνατο» των ΔΕΚΟ (Σελ, 3,5, 50-51)

ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ έχουν κάθε λόγο να ψάχνονται για τις συνέπειες που ενδεχομένως θα έχουν οι πολιτικές που υιοθετούν ως κυβέρνηση στο πολιτικό τους μέλλον. Οπως λοιπόν το συνηθίζουν συζητούν «μετά δείπνου». Το «Π» αποκαλύπτει όλα όσα διαδραματίστηκαν στο πρόσφατο μυστικό δείπνο της Ηλιούπολης (Σελ.10-11)

ΣΤΗ ΝΔ η ηγεσία του κόμματος προσπαθεί ακόμη να εκτονώσει τις συνέπειες που δημιούργησε η Ντόρα με το νέο κόμμα της. Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ για το πως ο Σαμαράς προσπαθεί να προλάβει εντάσεις και ανταρσίες (Σελ 12-13)

Ο ΤΟΜΕΑΣ της ενέργειας, πάντοτε γοήτευε το... ενδιαφέρον των ιδιωτών καθώς είναι βάσιμη η προσδοκία τους «να φάνε με χρυσά κουτάλια». Τώρα που το μνημόνο δικαιολογεί (ξε)πούληματα και η ΕΕ διατάσσει την απελευθέρωση της ενεργειακής αγοράς εργολάβοι-κοράκια κόβουν βόλτες πάνω από τα φιλέτα...(Σελ 46)

ΜΑΖΙ με το «Π» ένθετο κυκλοφορεί και το «ΠΡΑΣΙΝΟ ΠΟΝΤΙΚΙ» Δείτε στο εξώφυλλο και διαβάστε για τη φωτογραφία «no pollution please» που κέρδισε το πρώτο βραβείο στο διεθνή διαγωνισμό Coolclimate και μετέφερε σε ολόκληρο τον κόσμο το μήνυμα των κατοίκων της Χαραυγής Κοζάνης, της περιοχής με τους πιο ρυπογόνους θερμοηλεκτρικούς σταθμούς στην Ευρώπη, ενώ την ίδια ώρα, κομισάριοι, τροικανοί και μεγαλοεπιχειρηματίες πιέζουν για νέες λιγνιτικές μονάδες.

ΜΑΖΙ με το «Π» και το πολιτιστικό ένθετο «Ποντίκι Art», με εξώφυλλο τον Ιεροκλή Μιχαηλίδη, ο οποίος με την ευκαιρία των εμφανίσεων του μαζί με τους "Άγαμους Θύτες" στο Ζυγό αναρωτιέται «οποιοσδήποτε διεκδικεί τα όρια του σπιτιού του, χωρίς να θέλει να τα επεκτείνει, είναι εθνικιστής;»

ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ αλλάζει την καθημερινότητα των Ελλήνων και η επιστημονική ομάδα και οι συντάκτες του «Π», με την ευθύνη της Καλλιόπης Λιώρα, Συμβούλου σε θέματα ασφάλισης, πρόνοιας, σύνταξης, απαντούν στα ερωτήματά σας. Διαβάστε και άρθρο του δικηγόρου - εργατολόγου Δημήτρη Περπατάρη. (Σελ. 44-45)

Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

Ο Πρόεδρος μπουρδολογεί αντί να αρθεί στο ύψος του αξιώματός του

Γράφει ο ΑΚΤΙΒΙΣΤΗΣ
Θυμήθηκε τους έχοντες και κατέχοντες στη σημερινή συνάντησή του με τον έτερο μπουρδολόγο Πρόεδρο, αυτόν της ΓΣΕΕ. Και κατέληξε στο απόφθευγμα - δήλωση (αλήθεια προς ποιόν; προς την μνημονιακή και εξυπηρετούσα τα ντόπια και διεθνή οικονομικά κέντρα της οποίας είναι στηλοβάτης;): "Να πληρώσουν οι έχοντες και κατέχοντες".
Δεν είπε τίποτα για Τσουκάτο, Τσοχατζόπουλο, Βουλγαράκη, Ρουσσόπουλο, δεν μίλησε για όλα τα κοπρόσκυλα που ρούφηξαν τον ιδρώτα του Ελληνικού λαού, δεν έψεξε τον Πάγκαλο για το "μαζί τα φάγαμε", δεν νοιάστηκε για το  μεγάλο φαγοπότι των τραπεζών, δεν προβληματίστηκε για το ξεπούλημα της εθνικής ανεξαρτησίας, έκανε κοινώς "μόκο" για Ζήμενς, Ομόλογα, Βατοπέδι, προμήθειες, και τις με διατεταγμένη υπηρεσία και καθήκον εξεταστικές επιτροπές.Με πολύ χιούμορ, είν' αλήθεια τα έβαλε με του ανώνυμους (όχι αλκοολικούς) ΕΧΟΝΤΕΣ και είπε: «Πολλοί από τους έχοντες έχουν καβούρια μέσα στην τσέπη». Φταίνε δηλ. οι έχοντες και καθόλου κατά την κρίση του οι κυβερνώντες τα τελευταία 35 χρόνια που έχουν εδραιώσει το καθεστώς της φοροδιαφυγής και νόμιμης φοροαπαλλαγής. Και "διέγνωσε" ότι δεν υπάρχει άλλο περιθώριο για περαιτέρω πιέσεις σε μισθωτούς και εργαζόμενους. Μάλλον βουλωμένο γράμμα διαβάζει ο Πρόεδρος.(Καημένε Κάρολε τι την ήθελες και τη δεύτερη θητεία;)Και συμβούλευσε τον έτερο Πρόεδρο: "Εσείς δίνετε τη μάχη, όλοι μας δίνουμε τη μάχη, καταλαβαίνουμε όλοι ότι αυτή η δύσκολη περίοδος μόνο με αγώνες μπορεί να ξεπεραστεί, αγώνες μέσα στα πλαίσια της δημοκρατίας και της κοινωνικής συνοχής. Εύχομαι και ελπίζω οι αγώνες σας να έχουν θετικό αποτέλεσμα".Δεν κατάλαβες κ. Παπούλια ότι το καθεστώς στο οποίο και συ συμμετέχεις και στηρίζεις πνέει τα λοίσθια. Ο καιρός της ανατροπής δεν θα αργήσει. Και θα παρασύρει όλους τους "ιππότες" του διαβρωμένου υπάρχοντος πολιτικού καθεστώτος.Και δεν πρόκειται να σας σώσουν τα ψευτοκόμματα που σαν μανιτάρια ξεφυτρώνουν με αποκλειστική και μοναδική αποστολή να παραπλανήσουν τους πολίτες και να κρατήσουν στην ζωή - έστω και στην εντατική - την φαύλη κομματοκρατία, την πατρωνία και τους υπηρέτες της.

Ριζικές αλλαγές στις γραμμές του ΟΑΣΑ


Ο ΟΑΣΑ έχει εκπονήσει σχέδιο αλλαγών για τα επίγεια μέσα μεταφοράς για τα έτη 2010-2013 με βάση τις συγκοινωνιακές ανάγκες της περιοχής ευθύνης του,όπου οι συγκοινωνιακές παράμετροι έχουν υπολογιστεί με βάση τις προβλέψεις της μελέτης του Γενικού Σχεδίου Μεταφορών της Αττικής (ΓΣΜΑ).

Οι αλλαγές είναι μεγάλης έκτασης και αφορούν κυρίως καταργήσεις λεωφορειακών γραμμών της ΕΘΕΛ, συγχώνευση και ενίσχυση άλλων με στόχο την βελτίωση λειτουργίας του συστήματος για την παροχή καλύτερων υπηρεσιών στους επιβάτες αλλά και τον οικονομικό εξορθολογισμό της λειτουργίας των αστικών συγκοινωνιών.

Το πρώτο κύμα των αλλαγών που ανακοινώθηκε από τον ΟΑΣΑ και αποτελεί μέρος της ευρύτερης αναδιάρθρωσης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας τίθεται σε ισχύ από σήμερα και περιλαμβάνει τις παρακάτω παρεμβάσεις στο δίκτυο των αστικών συγκοινωνιών:


ΓραμμήΟνομασίαΕίδος επέμβασης
208ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ – ΑΚΑΔΗΜΙΑΣΥΓΧΩΝΕΥΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ Α4 ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΤΕΡΨΙΘΕΑ
Α4ΑΚΑΔ.- ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΤΕΡΨΙΘΕΑΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ
103ΚΑΛΑΜΑΚΙ – ΑΚΑΔΗΜΙΑΥΠΟΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ 141 ΚΑΛΑΜΑΚΙ - ΣΤ. ΔΑΦΝΗ
141ΚΑΛΑΜΑΚΙ - ΣΤ. ΔΑΦΝΗΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ
113ΑΛΙΜΟΣ - ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΛΟΓΩ ΧΑΜΗΛΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
Χ42ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ – ΣΤ. ΔΟΥΚ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΛΟΓΩ ΧΑΜΗΛΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
Β13ΟΜΟΝΟΙΑ - ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ – ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΤΟΠΙΚΗ ΣΤΟΝ ΣΤΑΘΜΟ ΜΕΤΡΟ ΑΓ. ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΜΕ ΝΕΑ ΟΝΟΜΑΣΙΑ: [748 ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗ- ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ- ΣΤ. ΑΓ. ΑΝΤΩΝΙΟΣ]
Α12ΜΑΡΝΗ - ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ – ΦΥΛΗΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΤΟΠΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ 723 ΦΥΛΗ-ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ
Β12ΜΑΡΝΗ - ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ
Β4ΑΚΑΔ. - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ – ΣΟΥΡΜΕΝΑΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΤΟΠΙΚΗ ΣΤΟΝ ΣΤΑΘΜΟ ΜΕΤΡΟ ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΕ ΝΕΑ ΟΝΟΜΑΣΙΑ: [248 ΣΟΥΡΜΕΝΑ- ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ- ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ]
Α9ΧΑΛΚΟΚΟΝΔΥΛΗ - ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ – ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΥΠΟΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ Β9ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΑ ΤΟΠΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ [542 ΣΤ. ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΤΕΛΩΝΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ- ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ]
Β9ΧΑΛΚΟΚΟΝΔΥΛΗ - ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ - Ν. ΚΗΦΙΣΙΑΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ
213ΣΤ. ΔΑΦΝΗ - ΥΜΗΤΤΟΣ – ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΛΟΓΩ ΧΑΜΗΛΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
Α17ΟΜΟΝΟΙΑ – ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣΥΠΟΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ 806 ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ - ΣΤ. ΑΙΓΑΛΕΩ
806ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ - ΣΤ. ΑΙΓΑΛΕΩΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ
Β17ΟΜΟΝΟΙΑ - ΑΝΩ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣΥΠΟΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ 807 ΑΝΩ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ - ΣΤ. ΑΙΓΑΛΕΩ
807ΑΝΩ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ - ΣΤ. ΑΙΓΑΛΕΩΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ
851ΠΛ. ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ - ΝΕΑΠΟΛΗΥΠΟΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ 852 ΝΕΑΠΟΛΗ - ΣΤ. ΑΙΓΑΛΕΩ
852ΝΕΑΠΟΛΗ - ΣΤ. ΑΙΓΑΛΕΩΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ
839ΟΜΟΝΟΙΑ - ΑΝΩ ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑΥΠΟΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ 837 ΑΝΩ ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ - ΣΤ. ΑΙΓΑΛΕΩ
837ΑΝΩ ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ - ΣΤ. ΑΙΓΑΛΕΩΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ

Επίσης καταργούνται τρεις λεωφορειακές γραμμές εξπρές:
Ε1 (Πειραιάς-Βούλα), Ε7 (Κάνιγγος-Κηφισιά) και Ε16 (Πλ. Κουμουνδούρου-Ελευσίνα), λόγω μειωμένης επιβατικής κίνησης, όπως ανακοινώθηκε απο τον ΟΑΣΑ.

Οι επιβάτες των γραμμών αυτών θα εξυπηρετούνται από παραπλήσιες γραμμές:


Οι επιβάτες της Ε1 με τις γραμμές A1 Πειραιάς-Βούλα, Β1 Πειραιάς- Άνω Γλυφάδα,

Οι επιβάτες της Ε7 με τις γραμμές Α7 Κάνιγγος-Κηφισιά-Ν. Ερυθραία και Β7 Κάνιγγος-Κηφισιά-Ν. Κηφισιά

Και οι επιβάτες της Ε16 με τις γραμμές Β16 Πλ. Κουμουνδούρου-Ελευσίνα (μ. Λ. Αθηνών) και Ε63 Πλ. Κουμουνδούρου- Μάνδρα.

Συμπερασματικά, οι αλλαγές στο δίκτυο της ΕΘΕΛ, σε συνδυασμό με τη δρομολόγηση των νέων λεωφορείων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας (φυσικού αερίου) αναμένεται να επιφέρουν σημαντικά οφέλη στους επιβάτες, στο περιβάλλον και στη διαχείριση του τροχαίου υλικού και του ανθρώπινου δυναμιικού.

Για περισσότερες πληροφορίες το επιβατικό κοινό μπορεί να επικοινωνεί με το Τηλεφωνικό Κέντρο 185 του ΟΑΣΑ και στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.oasa.gr
Read more: Go to TOP and Bottom