Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2015
Νέος εκβιασμός για το χρέος
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
1:00 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
ΔΝΤ,
Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ,
Χρέος
Τέλος ο ΕΝΦΙΑ από το 2016 – Έρχεται ο φόρος κατοχής!
- Από τον Σεπτέμβριο του 2016 αλλάζει ο τρόπος υπολογισμού του ΕΝΦΙΑ – Δείτε παραδείγματα
- Ετοιμάζουν τον νέο φόρο κατοχής στα ακίνητα ώστε να πληρώσουμε στην Εφορία τα ίδια και περισσότερα από όσα πληρώνουμε και εφέτος με τον ΕΝΦΙΑ
- Ο νέος φόρος θα καλύψει την τρύπα που ανοίγει μετά την μείωση των αντικειμενικών αξιών
- Ετοιμάζουν τον νέο φόρο κατοχής στα ακίνητα ώστε να πληρώσουμε στην Εφορία τα ίδια και περισσότερα από όσα πληρώνουμε και εφέτος με τον ΕΝΦΙΑ
- Ο νέος φόρος θα καλύψει την τρύπα που ανοίγει μετά την μείωση των αντικειμενικών αξιών
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
12:30 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
ΕΝΦΙΑ
Χριστουγεννιάτικος μποναμάς 3 εκ. για πολιτικό από την Εφορία,αλλιώς... βραχιολάκια για ξέπλυμα μαύρου χρήματος
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
12:00 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Ξέπλυμα,
πολιτικοί
Καλημέρα από τον ΚΥΡ
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
11:30 π.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Τα ΚΥΡιακάτικα
Άγριο έγκλημα στην Άνδρο - Στραγγάλισαν συνταξιούχο και στη συνέχεια προσπάθησαν να τον κάψουν
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
11:00 π.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Ανδρος,
Εγκληματικότητα
Τραγωδία σε νοσοκομείο της Σαουδικής Αραβίας - 25 νεκροί και 107 τραυματίες από πυρκαγιά
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
10:30 π.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Πυρκαγιά,
Σαουδική Αραβία
Ξεσπάθωσε ο Βαγγέλας: "Με λένε Μεϊμαράκη,δε μπορεί ο Μητσοτάκης να με λέει εκπρόσωπο βαρονίας"!
Είναι αλαζονικό να λέει ότι αυτός έφερε τον κόσμο - Με προσβάλλει όταν μιλά για βαρονίες - Ρατσιστική η θέση για την ηλικιακή ανανέωση - Δεν κάνω συναλλαγές
Ολομέτωπη επίθεση στον Κυριάκο Μητσοτάκη εξαπέλυσε το βράδυ της Τετάρτης ο Ευάγγελος Μεϊμαράκης. Καταρχάς επισήμανε ότι οι κύριοι Μητσοτάκης και Γεωργιάδης ήταν οι κύριοι διαπραγματευτές και εκφραστές του μνημονίου ως μέλη της ηγετικής ομάδας από το 2009 και μετά.
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
9:00 π.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Κυριάκος Μητσοτάκης,
Μεϊμαράκης,
Ν.Δ.
Καλοκαιρινός ο καιρός των Χριστουγέννων - Αλλάζει άρδην το σκηνικό από την Κυριακή - Αναλυτική πρόβλεψη
Γενικά αίθριος θα είναι ο καιρός τις ημέρες των Χριστουγέννων, με τη θερμοκρασία να σημειώνει μικρή πτώση στα βόρεια ανήμερα τα Χριστούγεννα.Αλλάζει άρδην το σκηνικό από την Κυριακή. Έρχονται έντονες βροχές, δριμύ ψύχος αλλά και χιονοπτώσεις.
Αναλυτική πρόβλεψη
Αναλυτική πρόβλεψη
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
8:30 π.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Καιρός
Οι Μάγοι με τα δώρα
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
8:00 π.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Τσιολάκης Πέτρος,
Χιούμορ
Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2015
Αξεπέραστο! - Τώρα ο Λ. Αυγενάκης μηνύει και... αναγνώστες του Candianews για σχόλιά τους!- Δείτε τη μήνυση
Μια ακόμα μήνυση προς το Candianews από τον γαλάζιο βουλευτή Ηρακλείου, Λευτέρη Αυγενάκη, ίσως δεν αποτελεί είδηση. Όπως αυτή η μήνυση που παραλάβαμε τις τελευταίες ημέρες. Το... νέο στοιχείο είναι ότι ο κ. Αυγενάκης στην πραγματικότητα μηνύει εμάς, μηνύοντας πρώτα τους "άγνωστους αναγνώστες" που τον σχολιάζουν αρνητικά!
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
11:00 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Ανδρικάκης Αλέξανδρος,
Αυγενάκης,
Διαδίκτυο,
Δικαιοσύνη
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)









