Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2015
Καλημέρα από τον ΚΥΡ
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
10:30 π.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Τα ΚΥΡιακάτικα
ΔΝΤ: Sorry, λάθος η λιτότητα – Το "κούρεμα" έπρεπε να γίνει το 2010
Ρε αι στο διάολο ντόπιοι και ξένοι "σωτήρες"
Από το 2010 γράφαμε ότι όλα είναι στημένα και μας περιπαίζατε κουφάλες
Τα πάντα έγιναν με πρόγραμμα και στόχο την εξαθλίωση του απλού Ελληνα (γιατί υπάρχουν και τα λαμόγια και οι διαπλεκόμενοι και οι υπηρέτες των αφεντάδων),την αρπαγή της περιουσίας του και την υποδούλωση της χώρας στα κοράκια της νέας τάξης πραγμάτων!
Ζείδωρον
Λάθος η βίαιη λιτότητα, πολύ λίγη και πολύ αργά η αναδιάρθρωση του χρέους, που θα έπρεπε να έχει γίνει το 2010. Για δεύτερη φορά, το ΔΝΤ παραδέχεται πως έκανε λάθη στο ελληνικό πρόγραμμα και μαζί με την Ευρώπη βύθισαν την Ελλάδα στη δίνη της λιτότητας. Too little too late το... mea culpa...
Από το 2010 γράφαμε ότι όλα είναι στημένα και μας περιπαίζατε κουφάλες
Τα πάντα έγιναν με πρόγραμμα και στόχο την εξαθλίωση του απλού Ελληνα (γιατί υπάρχουν και τα λαμόγια και οι διαπλεκόμενοι και οι υπηρέτες των αφεντάδων),την αρπαγή της περιουσίας του και την υποδούλωση της χώρας στα κοράκια της νέας τάξης πραγμάτων!
Ζείδωρον
Λάθος η βίαιη λιτότητα, πολύ λίγη και πολύ αργά η αναδιάρθρωση του χρέους, που θα έπρεπε να έχει γίνει το 2010. Για δεύτερη φορά, το ΔΝΤ παραδέχεται πως έκανε λάθη στο ελληνικό πρόγραμμα και μαζί με την Ευρώπη βύθισαν την Ελλάδα στη δίνη της λιτότητας. Too little too late το... mea culpa...
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
9:42 π.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
ΔΝΤ,
Ελλάδα,
πολιτικοί,
Χρέος
Ο οδοντίατρος που βάραγε παλαμάκια στην Ολγα Γεροβασίλη διορίστηκε… αντιπρόεδρος σε νοσοκομείο!
Μία μέρα πριν την κοινή τους εμφάνιση στα μπουζούκια δημοσιεύτηκε το ΦΕΚ
Κάτι παραπάνω από… απλό κέφι είχε ένας από τους άνδρες που χτυπούσαν παλαμάκια στο ζεϊμπέκικο της Όλγας Γεροβασίλη, στην πίστα που τραγουδούσε ο Γιώργος Μαργαρίτης, το οποίο ξεσήκωσε θύελλα σχολίων στα social media!
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
8:30 π.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Γεροβασίλη Ολγα,
Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ,
Μπαλάσκας Βασίλης
Για λίγες ακόμα παραστάσεις...
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
8:00 π.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Μακρής Θοδωρής,
Χιούμορ
Η χώρα παραδομένη στο έλεος των νεοταξιτών εθνομηδενιστών
Γράφει ο Διαμαντής Καρασούλας
Την ώρα που η οικονομία συρρικνώνεται, το κράτος παρουσιάζει φαινόμενα παραλυσίας και οι πολίτες βιώνουν με τον χειρότερο τρόπο τα αποτελέσματα των επτάμηνων πειραματισμών του ΣΥΡΙΖΑ με νέες αιματηρές θυσίες και περαιτέρω μείωση των εισοδημάτων τους, η "Αριστερά" υλοποιεί αθόρυβα και απερίσπαστα την ιδεολογική της ατζέντα στην παιδεία, στο μεταναστευτικό, στο επίπεδο της κοινωνικής προπαγάνδας.
Ενώ η κοινωνία έχει στραμμένη την αγωνία της στην προσπάθεια της
Την ώρα που η οικονομία συρρικνώνεται, το κράτος παρουσιάζει φαινόμενα παραλυσίας και οι πολίτες βιώνουν με τον χειρότερο τρόπο τα αποτελέσματα των επτάμηνων πειραματισμών του ΣΥΡΙΖΑ με νέες αιματηρές θυσίες και περαιτέρω μείωση των εισοδημάτων τους, η "Αριστερά" υλοποιεί αθόρυβα και απερίσπαστα την ιδεολογική της ατζέντα στην παιδεία, στο μεταναστευτικό, στο επίπεδο της κοινωνικής προπαγάνδας.
Ενώ η κοινωνία έχει στραμμένη την αγωνία της στην προσπάθεια της
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
12:30 π.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Ελλάδα,
Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ,
Νέα τάξη πραγμάτων,
Παγκοσμιοποίηση
Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2015
ΑΓΡΙΝΙΟ: Ασυνείδητοι κόβουν τα δέντρα του Πάρκου για το τζάκι τους (φωτο)
Η πρώην Δημοτική αρχή φρόντισε να το κάνει οργωμένο χωράφι και η νυν το παράτησε βορά ασυνείδητων πολιτών
Ειδοποίηση για λαθροϋλοτομία στο πάρκο της πόλης έλαβε η Αστυνομία το απόγευμα της Τετάρτης, 16 Δεκεμβρίου 2015, στο Αγρίνιο.Σύμφωνα με πληροφορίες, κάτοικος της ευρύτερης περιοχής του πάρκου άκουσε αγνώστους από το εσωτερικό του πάρκου να κόβουν δέντρα με πριόνι και ειδοποίησε την Αστυνομία, για να ελέγξει το περιστατικό.
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
11:30 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Αγρίνιο,
Ανθρωποι,
Αυτοδιοίκηση,
Πάρκο
ΙΣΠΑΝΙΑ: 17χρονος πήγε για selfie κι έριξε μπουνιά στον Ραχόι! (βίντεο)
Ο,τι σπέρνετε θερίζετε κύριοι!
Βία σπείρατε,βία θα λάβετε... υπομονή και ψυχραιμία...
Ένα απίστευτο περιστατικό ωμής βίας και μάλιστα εναντίον του Ισπανού πρωθυπουργού, Μαριάνο Ραχόι, έγινε στην Ισπανία. Το βίντεο είναι πραγματικά σοκαριστικό.
Βία σπείρατε,βία θα λάβετε... υπομονή και ψυχραιμία...
Ένα απίστευτο περιστατικό ωμής βίας και μάλιστα εναντίον του Ισπανού πρωθυπουργού, Μαριάνο Ραχόι, έγινε στην Ισπανία. Το βίντεο είναι πραγματικά σοκαριστικό.
Κατά πως φαίνεται, οι επιθέσεις εναντίον πολιτικών προσώπων δεν είναι μόνο... ελληνικό φαινόμενο.
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
10:21 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Ισπανία
Χαμένοι στη μετάφραση... τα «μαζεύει» τώρα ο Γκρουέφσκι
ΚΟΝΤΡΑ ΓΚΡΟΥΕΦΣΚΙ - GUARDIAN ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΟΝΟΜΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ
Έντονη ήταν η αντίδραση του πρωθυπουργού της ΠΓΔΜ για την εκτίμηση της εφημερίδας "Guardian" ότι εμφανίζεται έτοιμος για την αλλαγή του ονόματος της χώρας του.
«Δεν έχω δηλώσει κάτι τέτοιο και θα αντιδράσουμε και προς τον Guardian.
Έντονη ήταν η αντίδραση του πρωθυπουργού της ΠΓΔΜ για την εκτίμηση της εφημερίδας "Guardian" ότι εμφανίζεται έτοιμος για την αλλαγή του ονόματος της χώρας του.
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
9:00 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Ελλάδα,
Σκόπια,
Guardian
Καταψήφισαν οι ΑΝ.ΕΛ. το νομοσχέδιο για το σύμφωνο συμβίωσης
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
8:30 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
ΑΝΕΛ,
Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ,
Σύμφωνο Συμβίωσης ομοφύλων
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)








