Μέτρο-σοκ για την καταπολέμηση λέει της φοροδιαφυγής!!!
Καλό το ανέκδοτο,αλλά γιατί ρε μάγκες δεν το κάνετε για όλους;
Μήπως έχετε τίποτα πληροφορίες ότι οι βουλευτές,οι μεγαλοεργολάβοι,οι εφοπλιστές,οι επιχειρηματίες,οι γιατροί κλπ δεν φοροδιαδεύγουν;
Κι αν έχετε τα κάκαλα γιατί δεν καταργείτε τελείως τα μετρητά;
Ζείδωρον







