«Ο Βαρουφάκης, ετοιμάζεται για οικονομική πολιορκία, ενώ εταιρείες εκδίδουν ιδιωτικά συναλλάγματα» τιτλοφορείται δημοσίευμα της βρετανικής Telegraph, με συνέντευξη του υπουργού Οικονομικών, Γιάνη Βαρουφάκη.
Όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα, ο Έλληνας ΥΠΟΙΚ δήλωσε ότι η χώρα μας έχει αποθέματα πετρελαίου έξι μηνών και φαρμακευτικών ειδών τεσσάρων μηνών.Σάββατο 4 Ιουλίου 2015
Μπανάνα ή μπανανόφλουδα
Όχι , δεν είναι τρελός ο αρχηγός!! Ούτε από καμία ματαιοδοξία κινείται ο πρωθυπουργός. Οι φήμες που λένε ότι έχει διατάξει να τον αποκαλούν…Βοναπάρτη στο Μαξίμου ελέγχονται ως ανακριβείς!
Ως ακριβείς όμως ελέγχονται οι φήμες που θέλουν το δημοψήφισμα να ήταν όντως στον αλγόριθμο δράσεων, που είχαν σχεδιάσει (τουλάχιστον….επί χάρτου) τα στελέχη της κυβερνώσας αριστεράς!
Ως ακριβείς όμως ελέγχονται οι φήμες που θέλουν το δημοψήφισμα να ήταν όντως στον αλγόριθμο δράσεων, που είχαν σχεδιάσει (τουλάχιστον….επί χάρτου) τα στελέχη της κυβερνώσας αριστεράς!
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
6:30 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Δημοψήφισμα,
Τσίπρας
Όργια σεναρίων για την επόμενη μέρα μετά το δημοψήφισμα
Συμβούλιο πολιτικών αρχηγών και εθνική ομάδα διαπραγμάτευσης!
FT: Με ''ναι'' στο δημοψήφισμα παραιτείται ο Τσίπρας και αναλαμβάνει ο Δραγασάκης – Με ''όχι'' Grexit
FT: Με ''ναι'' στο δημοψήφισμα παραιτείται ο Τσίπρας και αναλαμβάνει ο Δραγασάκης – Με ''όχι'' Grexit
- Το μόνο σίγουρο είναι πως η κάλπη της Κυριακής θα δρομολογήσει εξελίξεις ανεξαρτήτως αποτελέσματος!
- Ο ανασχηματισμός, η κυβέρνηση "ειδικού σκοπού" και οι... φθινοπωρινές εκλογές
- Τι θα αλλάξει στην διαπραγματευτική ομάδα που θα πάει από Δευτέρα στις Βρυξέλλες!
- Οι αντιδράσεις της "σκληρής" πτέρυγας του ΣΥΡΙΖΑ και οι λεπτές ισορροπίες
- Ο ανασχηματισμός, η κυβέρνηση "ειδικού σκοπού" και οι... φθινοπωρινές εκλογές
- Τι θα αλλάξει στην διαπραγματευτική ομάδα που θα πάει από Δευτέρα στις Βρυξέλλες!
- Οι αντιδράσεις της "σκληρής" πτέρυγας του ΣΥΡΙΖΑ και οι λεπτές ισορροπίες
Σενάρια επί σεναρίων για την επόμενη ημέρα.
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
5:31 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Δημοψήφισμα
«Κι αυτούς που φτιάξανε τον Παντελή»…
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
5:00 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Ανθρωποι,
Κόμματα,
Πολιτική,
Φτώχεια
Στην τετράδα του κόσμου η εθνική εφήβων!
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
4:00 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Εθνική Ελλάδος,
Μπάσκετ
Οδηγίες προς ψηφοφόρους
Στις 7.00 το πρωί της Κυριακής ανοίγουν οι κάλπες και κλείνουν στις 7:00 το βράδυμενώ ως τις 21.00 θα είναι γνωστό το αποτέλεσμα!
Στις 7.00 το πρωί της Κυριακής θα ανοίξουν οι κάλπες για το δημοψήφισμα στο οποίο οι πολίτες καλούνται να πάρουν θέση σχετικά με τις προτάσεις των δανειστών προς την κυβέρνηση. Η διαδικασία θα ολοκληρωθεί στις 7 το απόγευμα. Σημειώνεται ότι για να είναι νόμιμο το δημοψήφισμα θα πρέπει να προσέλθει στις κάλπες τουλάχιστον το 40% του εκλογικού σώματος.
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
2:00 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Δημοψήφισμα,
Εκλογές
Διέρρευσε το σημείωμα στρατηγικής της ΝΔ για να πετύχουν το ΝΑΙ
Πως τα αποτελέσματα δημοσκοπήσεων εν όψει του δημοψηφίσματος της Κυριακής είναι στημένα από τη Νέα Δημοκρατία, προκύπτει με σαφήνεια από το έγγραφο που διακινείται στα "γαλάζια" στελέχη. Από το σημείωμα προκύπτει πως οι νεοδημοκράτες δε δίνουν δεκάρα για το τί πραγματικά ισχύει, αποφεύγουν σαν τον διάολο το λιβάνι τη συζήτηση επί της ουσίας κι ενδιαφέρονται μόνο για το πώς θα κερδίσουν το δημοψήφισμα με προπαγανδιστικές τακτικές.
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
1:00 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Δημοψήφισμα,
Ν.Δ.,
Σαμαράς
(Κι όμως μου φωνάζω) NO PASARAN
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
12:00 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Στάθης
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)









