Ενα καινούργιο μέτωπο στον πολιτικοδημοσιογραφικό ορίζοντα!
Χρυσή Αυγή και Ελλη Στάη "συζητούν" περί δημοσιογραφικής δεοντολογίας και δημοκρατίας!!!
Η δημοσιογράφος της κρατικής τηλεόρασης προχωράει και σε μηνύσεις... "για τα υπόλοιπα",χωρίς να προσδιορίζει ποια είναι τα σημεία του άρθρου στα οποία θα απαντήσει η Δικαιοσύνη.
Επειδή όλα τα σοβαρά site αναφέρουν ότι "η Ελλη Στάη προσφεύγει στη Δικαιοσύνη κατά της Χρυσής Αυγής",κανένα όμως δεν αναφέρει το "επιλήψιμο" κείμενο,εμείς δημοσιεύουμε και τα δύο κείμενα με το σχόλιο:






.jpg)


