Νύχτα Σαββάτου "επιστράτευσαν" για άλλη μια φορά το Εθνικό Τυπογραφείο για να τυπώσουν τα ΦΕΚ της ΝΤΡΟΠΗΣ
Αλήθεια σε τι διέφερε η χούντα των Συνταγματαρχών που δια του
Ζαγοριανάκου έλεγε:"Αποφασίζομεν και διατάσσομεν";
Πόσο ειρωνικό μοιάζει το "Ελληνική Δημοκρατία" μαζί με το δαφνοστεφανομένο έμβλημα του κράτους στην κορυφή των ΦΕΚ!
Οποιος (εργαζόμενοι στο Μετρό,Ναυτεργάτες κλπ) τολμάει να
Αλήθεια σε τι διέφερε η χούντα των Συνταγματαρχών που δια του
Ζαγοριανάκου έλεγε:"Αποφασίζομεν και διατάσσομεν";
Πόσο ειρωνικό μοιάζει το "Ελληνική Δημοκρατία" μαζί με το δαφνοστεφανομένο έμβλημα του κράτους στην κορυφή των ΦΕΚ!
Οποιος (εργαζόμενοι στο Μετρό,Ναυτεργάτες κλπ) τολμάει να








