Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011
Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011
29η μέρα στο Σύνταγμα με Σπαρτιάτικο χρώμα
29η μέρα με Σπαρτιάτικο χρώμα στην πλατεία Συντάγματος!
Περίπου στις 7 το απόγευμα και μετά από τριήμερο ποδαρόδρομο 240 χιλιομέτρων έφτασαν στο Σύνταγμα κι ενώθηκαν με τους εκεί αγανακτισμένους πολίτες.Οταν θέλησαν να πάνε στο Μνημείο του Αγνωστου Στρατιώτη η αστυνομία δεν το επέτρεψε.Το μήνυμά τους "η Ελλάδα δεν ξεπουλιέται"!
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
10:34 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Αγανακτισμένοι
Συλλήψεις παραγόντων για στημένα παιχνίδια!Μπουρλότο στο Ελληνικό πρωτάθλημα
Μ' αυτή τη λιγόλογη ανακοίνωση η ΕΛ.ΑΣ. ενημερώνει για τη μεγάλη επιχείρηση συλλήψεων γνωστών παραγόντων του Ελληνικού ποδοσφαίρου για τους στημένους αγώνες!Η ανακοίνωση της αστυνομίας μιλάει για 9 μέχρι στιγμής συλλήψεις και τονίζει ότι οι έρευνες συνεχίζονται.
Μπουρλότο στην έτσι κι αλλιώς τρωθείσα αξιοπιστία του πρωταθλήματος αποτελούν οι ιδιότητες των συλληφθέντων.
Πλούσιο ρεπορτάζ με αναφορά ονομάτων μπορείτε να διαβάστε στο zougla.gr
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
10:06 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Ποδόσφαιρο
Μετά από τριήμερο ποδαρόδρομο έφτασαν οι Σπαρτιάτες στο Σύνταγμα
Eφτασαν στην Αθήνα οι Σπαρτιάτες!
Ένα τρελό... πανηγύρι έστησαν στην πλατεία Ομονοίας οι Αγανακτισμένοι της Σπάρτης, που ύστερα σχεδόν τρεις μέρες ποδαρόδρομο έφτασαν στην Αθήνα για να ενωθούν με τους Αγανακτισμένους της πλατείας Συντάγματος.
Ένα τρελό... πανηγύρι έστησαν στην πλατεία Ομονοίας οι Αγανακτισμένοι της Σπάρτης, που ύστερα σχεδόν τρεις μέρες ποδαρόδρομο έφτασαν στην Αθήνα για να ενωθούν με τους Αγανακτισμένους της πλατείας Συντάγματος.
ΩΡΑ 20:10 Η πορεία των Αγανακτισμένων Σπαρτιατών προς το Σύνταγμα μέσω της Σταδίου, ξεκινά
Με σημαίες στα χέρια, με πανό και με καλή διάθεση, οι κάλεσαν οποιονδήποτε βρισκόταν εκείνη την ώρα στην πλατεία Ομονοίας, όπου έφτασαν περίπου στις 19:30, να τους ακολουθήσει ως το Σύνταγμα. Η πορεία τους ξεκίνησε περίπου στις 20:00, μέσω της οδού Σταδίου.
ΩΡΑ 19:00 Έφτασαν οι... πρώτοι στην πλατεία Συντάγματος
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
8:59 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Αγανακτισμένοι,
Σπαρτιάτες
Ω Ελλάς, ηρώων χώρα, τι γαϊδάρους βγάζεις τώρα;
Το τραγούδι της πλατείας - Β. Παπακωνσταντίνου NEW 2011
Στίχοι: Γεώργιος Σουρής (100 χρόνια πριν)
Μουσική: Βασίλης Παπακωνσταντίνου
"Αυτούς τους στίχους μου τους έδωσε σε ένα απόκομμα ένας φίλος μπογιατζής.
Τον ευχαριστώ!
Οι φωνές της πλατείας μου έδωσαν την έμπνευση να βάλω την μελωδία.
Το αφιερώνω λοιπόν στην περηφάνια των εξεγερμένων παιδιών της πλατείας."
Βασίλης Παπακωνσταντίνου
----------------------------------------------------------------------------------
Ποιος είδε κράτος λιγοστό
σ' όλη τη γη μοναδικό,
εκατό να εξοδεύει
και πενήντα να μαζεύει;
Να τρέφει όλους τους αργούς,
να 'χει επτά Πρωθυπουργούς,
ταμείο δίχως χρήματα
και δόξης τόσα μνήματα;
Να 'χει κλητήρες για φρουρά
και να σε κλέβουν φανερά,
κι ενώ αυτοί σε κλέβουνε
τον κλέφτη να γυρεύουνε;
Όλα σ' αυτή τη γη μασκαρευτήκαν
ονείρατα, ελπίδες και σκοποί,
οι μούρες μας μουτσούνες εγινήκαν
δεν ξέρομε τι λέγεται ντροπή.
Σπαθί αντίληψη, μυαλό ξεφτέρι,
κάτι μισόμαθε κι όλα τα ξέρει.
Κι από προσπάππου κι από παππού
συγχρόνως μπούφος και αλεπού.
Θέλει ακόμα -κι αυτό είναι ωραίο-
να παριστάνει τον ευρωπαίο.
Στα δυο φορώντας τα πόδια που 'χει
στο 'να λουστρίνι, στ' άλλο τσαρούχι.
Σουλούπι, μπόι, μικρομεσαίο,
ύφος του γόη, ψευτομοιραίο.
Λίγο κατσούφης, λίγο γκρινιάρης,
λίγο μαγκούφης, λίγο μουρντάρης.
Και ψωμοτύρι και για καφέ
το «δε βαριέσαι» κι «ωχ αδερφέ».
Ωσάν πολίτης, σκυφτός ραγιάς
σαν πιάσει πόστο: δερβέναγας.
Δυστυχία σου, Ελλάς,
με τα τέκνα που γεννάς!
Ω Ελλάς, ηρώων χώρα,
τι γαϊδάρους βγάζεις τώρα;
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
8:00 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Αγανακτισμένοι,
Γεώργιος Σουρής,
Παπακωνσταντίνου Βασίλης
Τί ξέχασε να μας πεί ο κύριος Πάγκαλος....
Θυμήθηκε πότε ήρθε η Δημοκρατία χωρίς στρατό ή επέμβαση ξένης Δύναμης...
Αν θέλει τώρα ας μας πεί πότε σταμάτησε η Δημοκρατία στην χώρα μας....Ή απλά δεν τον συμφέρει...;
http://pikri-sokolata.
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
7:30 μ.μ.
3
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Πάγκαλος
Ταλέντο κρυφό εδώ και 37 χρόνια
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
7:00 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Αρθρα,
Πολιτική,
πολιτικοί
To ηχητικό του καυγά Πάγκαλου-Χατζηνικολάου στο Realfm
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
6:30 μ.μ.
2
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Πάγκαλος,
Χατζηνικολάου
ΨΕΥΤΙΚΗ ΚΟΝΤΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΟΥΣ ΤΟΥ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑΤΟΣ

Τελικά αποδεικνύεται ότι ο άνθρωπος των ειδικών αποστολών της κυβέρνησης, και του διαβρωμένου μέχρι τα μπούνια πολιτικοεπιχειρηματικού συστήματος στην χώρα, δεν είναι άλλος από τον "τα φάγαμε μαζί".
Ο Πάγκαλος είναι αυτός που καθ' υπόδειξη και κατ' εντολή "φροντίζει" να δίνει το ρυθμό και να διαμορφώνει τη γραμμή που θα περνάνε τα καθυποταγμένα και χρηματοδοτούμενα ΜΜΕ (Μέσα μαζικής εξαπάτησης) στον λαό, σύμφωνα πάντα με τις έξωθεν υποδείξεις.
Έτσι η χθεσινή υπαγορευόμενη βρώμικη αποστολή του ήταν να αποπροσανατολίσει τους πολίτες και αντί το κύριο ζήτημα να είναι η ψήφος εμπιστοσύνης σε μια άθλια κυβέρνηση....
και κυρίως η αντίδραση και διαμαρτυρία των χιλιάδων Ελλήνων που διαδήλωναν έξω από το κατ' ευφημισμό "κοινοβούλιο" κατάφερε με μια εσκεμμένη προκλητική ομιλία να εκτρέψει το κύριο σε μια ηλίθια και ψευδή αντιπαράθεση των δύο δεξιών συνεταιρικών κομμάτων της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ.
Φτάσανε να συζητάνε αν η δημοκρατία ήρθε στην Ελλάδα το 74 με τον Καραμανλή ή το 81 με τον Παπανδρέου.
f@@@ o@@ όπως θα σας έλεγαν οι πάτρωνές σας.
Σας πληροφορώ ότι ποτέ δεν ήρθε.
Δημοκρατία με διαβρωμένους θεσμούς, με διαπλοκή, με μίζες, με τα κοπρόσκυλα που ξεζούμισαν όλες τις αρετές των Ελλήνων και τους εκπόρνευσαν και τους οδήγησαν στην σημερινή κατάντια σαν πολίτες και σαν χώρα δεν μπορεί να θεωρείται πως υπάρχει.
ΑΛΛΑ ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ.
Μη μασάτε! Για το θεαθήναι είναι η σικέ κόντρα. Και να περιμένετε πως από μπροστά θα βρίζονται και από πίσω θα συνυπογράφουν την καταδίκη μας.
Μαζί θα ψηφίσουνε την καταδίκη μας. Γιατί είναι άνθρωποι που δώσανε από πολύ νωρίς γη και ύδωρ στον εχθρό.
ΥΠΟΤΑΓΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ!!!
Δεν περιμένουμε τίποτα από αυτά τα ανδρείκελα.
Απλώς κάνουμε έκκληση προς το κίνημα πολιτών και τους μπλόγκερς να μην παρασυρθούν και μπουν στο παιχνίδι μια ανόητης, προφανούς και αποπροσανατολιστικής δήθεν αντιπαράθεσης του δικομματισμού και των παραφυάδων του.
Το σύστημα είναι το πρόβλημα. Όπως αυτό εκφράστηκε και εκφράζεται διαχρονικά και από τα δυο κόμματα που έχουν την αποκλειστική και πλήρη ευθύνη για το ξεπούλημα της Ελλάδας.
ΧΤΥΠΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΥΣ!!!
Ακτιβιστής
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
6:00 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Αρθρα
Άναψαν τα αίματα στη Ρώμη! Αυγά, φρούτα και λαχανικά έξω από τη Βουλή
«Σίλβιο παραιτήσου» απαίτησαν χιλιάδες Ιταλοί μια ημέρα μετά την ψήφο εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση του «καβαλιέρε». Επεισόδια έξω από τη Βουλή.
Την ώρα που ο Ιταλός πρωθυπουργός βρισκόταν στο βήμα της Βουλής και ανέλυε τις κύριες προτεραιότητες κυβερνητικής δράσης μέχρι το 2013, έξω από το Κοινοβούλιο γινόταν το... ένα να δεις!Διαδηλωτές που ανήκουν στο αυτόνομο συνδικάτο Cobas και στο έκτακτο προσωπικό των ιταλικών σχολείων (εργαζόμενοι που βάσει των νέων ρυθμίσεων δεν πρόκειται να συνεχίσουν να απασχολούνται) αποδοκίμασαν τις νέες προγραμματικές δηλώσεις και προθέσεις του πρωθυπουργού. Και δεν έμειναν μόνο εκεί.
Έριξαν αυγά, φρούτα, λαχανικά, αλλά και έναν αυτοσχέδιο εκρηκτικό μηχανισμό, περιτυλιγμένο σε χαρτόνι, ο οποίος δεν εξερράγη. Το ευτυχές είναι ότι δε σημειώθηκαν τραυματισμοί ούτε απευθείας συμπλοκές με την αστυνομία.
Όταν οι αστυνομικές δυνάμεις, από την είσοδο της βουλής προχώρησαν προς το κεντρικό σημείο της πλατείας "Μοντετσιτόριο", οι διαδηλωτές υποχώρησαν προς την περιοχή του "Λάργκο Αρτζεντίνα", φωνάζοντας " Silvio, dimissioni" ("Σίλβιο, παραιτήσου").
Στην ομιλία του, ο Σίλβιο Μπερλουσκόνι αναφέρθηκε παράλληλα και πάλι στην πρόθεσή του να παρουσιάσει εντός των επόμενων εβδομάδων την φορολογική μεταρρύθμιση και κατέστησε σαφές ότι θα αποτελείται από τρεις, μόνο, φορολογικές κλίμακες.
"Το ότι συνεχίζω να είμαι πρωθυπουργός, είναι μια μεγάλη, προσωπική θυσία", πρόσθεσε ο Μπερλουσκόνι, ενώ, παράλληλα υπογράμμισε ότι "η φορολογική του μεταρρύθμιση θα δημιουργήσει ένα πιο δίκαιο σύστημα, για να προστατευθούν οι πιο αδύναμοι, και κυρίως, οι οικογένειες που αριθμούν πολλά μέλη".
http://www.newsit.gr/
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
4:55 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Ιταλία
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
