Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

Αντισταθείτε!!!



Η ανεξάρτητη δισκογραφική εταιρία My Records ανακοινώνει την κυκλοφορία του CD Single του ''ΑΟΡΑΤΟΥ'' με τίτλο ''ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ''.
Σε μουσική του ίδιου και στιχογραφία του ποιητή Λευτέρη Φίλιππα Καμπούνη πρόκειται για ένα cd που πολλούς θα σύμφερε να μην ακουστεί! Ένα cd που προτρέπει σε όλους μας Αντίσταση ως τη μοναδική λύση σε όλα όσα μας ''κλέβουν'' κάθε μέρα, στην ζωή μας!!!!! Περιέχει ουσιαστικά δύο τραγούδια.
Το ομότιτλο είναι μία διαρκής κραυγή προτροπής για αντίσταση. Ένας διαχρονικός ύμνος στην έννοια της αντίστασης, που φθάνει ως τις μέρες μας και την καθιστά επιτακτικά αναγκαία. Το δεύτερο τραγούδι ''Τα Παιδάκια της Γης'' μας θυμίζει τα δεινά που έχουν υποστεί τα παιδιά σε όλο τον κόσμο.
Παρ' όλα αυτά, ''… αφού γεννιούνται ακόμη παιδιά, γεννιέται η ελπίδα''. Στο τελευταίο track του CD ο ηθοποιός Δημήτρης Βερύκιος απαγγέλει το ποίημα
“Αντισταθείτε” στην πλήρη του μορφή.

Ο ΑΟΡΑΤΟΣ έχει κυκλοφορήσει ήδη και μία ολοκληρωμένη δισκογραφική δουλειά με τίτλο ''Το Παραμύθι''. Σε σύνθεση του ίδιου πρόκειται για μία πιο ώριμη προσέγγιση του Ελληνικού Hip - Hop τόσο σε μουσικό όσο και σε στιχουργικό επίπεδο.
Ο Αόρατος μέσα από τα τραγούδια του θέλει μόνο να αγγίξει τις καρδιές των ανθρώπων αδιαφορώντας για το χρήμα ή τη δόξα που μπορεί να επιφυλάσσει αυτό το επάγγελμα. Το cd περιέχει 10 τραγούδια από τα οποία φαίνεται καθαρά η αγανάκτησή του για όλα όσα συμβαίνουν γύρω μας στον πολιτικοκοινωνικό χώρο. Ο καλλιτέχνης προβληματίζεται, ονειρεύεται και διηγείται προσωπικές του ιστορίες προσπαθώντας έτσι να μας περάσει κάποια μηνύματα. Σημαντική επίσης ήταν η βοήθεια της ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑΣ, του APOLLO και του MELOBY που συνέβαλαν φωνητικά σε κάποια τραγούδια για το αποτέλεσμα αυτής της πρώτης δουλειάς.
Το cd single ''Αντισταθείτε'' και το cd ''To Παραμύθι'' κυκλοφορεί σε όλα τα δισκοπωλεία από την Soundforge Music Group.

Το ΠΑΣΟΚ είναι 'δω ενωμένο δυνατό

Πριν από λίγο σαν μια γροθιά ενωμένοι και οι 155 Βουλευτές του ΠΑΣΟΚ έδωσαν ψήφο εμπιστοσύνης στην "ανακυκλωμένη" Κυβέρνηση!
Για πόσες μέρες δεν το διευκρίνισαν.

Ή το Σύνταγμα είναι στραβό ή στραβά αρμενίζει η Δικαιοσύνη….

Γράφει ο Γρηγόρης Ζωγραφάκης
Να στείλουμε ένα μεγάλο χαιρετισμό στην απόφαση της Ελληνικής Δικαιοσύνης που κρίνει συνταγματικό το Μνημόνιο και τα μέτρα που απορρέουν από αυτό….Το σκεπτικό..... στο οποίο κινήθηκε η απόφαση ήταν ότι ήταν αναγκαία η θυσία του ιδιώτη για το Δημόσιο Συμφέρον…
Κάτι που σαφώς θα είχε βάση αν πέρα πάσης αμφιβολίας είχαν αποκλειστεί όλες οι εναλλακτικές….Κάτι τέτοιο δεν αποδεικνύεται από πουθενά….
Δεύτερον είναι Συνταγματική κατά το Συμβούλιο της Επικρατείας η εκχώρηση της Εθνικής Κυριαρχίας που προκύπτει από την παραίτηση, που υπογράφει ο πρώην Υπουργός Οικονομικών ., από κάθε ασυλία που παρέχει η Εθνική Κυριαρχία…;
Kι αν ναι προκαλούμε το Δικαστικό Σώμα να μας αναφέρει το άρθρο του Συντάγματος που αναφέρει απώλεια εδαφικής ακεραιότητας λόγω χρεών ή άλλης έκτακτης ανάγκης….
Δεν θα μιλήσουμε και για τις εκτροπές που προηγήθηκαν αλλά και ακολούθησαν και που κατέλυσαν τη Λαϊκή Βούληση και Κυριαρχία…..Δεν θα αναφέρουμε κάτι για το σφετερισμό της Εκτελεστικής Εξουσίας που από Λειτουργός της Λαϊκής Κυριαρχίας καταστάθηκε όργανο των Εταίρων και των απαιτήσεων τους….Ούτε για τους εκβιασμούς στη Νομοθετική Εξουσία…..Αυτό θα πρέπει να εξεταστεί σε άλλη αίθουσα….
Η βάση του βουλεύματος ήταν καθαρά τοποθετημένη με πολιτικούς όρους και όχι νομικούς….Θα θυμήσω μόνο το εξής περιστατικό…:
Ο Βασιλιάς της Πρωσίας Φρειδερίκος ο Μέγας είχε παλάτι το Σαν Σουσί στο Πότσδαμ. Δίπλα στο παλάτι του υπήρχε ένας ανεμόμυλος που.... έκανε θόρυβο και δεν άφηνε το Βασιλιά να κοιμηθεί ήσυχα. Ο Βασιλιάς ζήτησε να αγοράσει τον ανεμόμυλο, όμως ο μυλωνάς αρνήθηκε, επειδή τον θεωρούσε ιερή κληρονομιά. Ο Φρειδερίκος ο Μέγας τον απείλησε ότι θα πάρει τον μύλο με τη βία. Ο μυλωνάς δεν πτοήθηκε καθόλου και απάντησε με τη φράση που έμεινε παροιμιώδης «Ναι, αλλά υπάρχουν δικαστές στο Βερολίνο». Ο Βασιλιάς δεν θύμωσε καθόλου. Αντίθετα, ικανοποιήθηκε για την εμπιστοσύνη που έτρεφε ο λαός του στη Δικαιοσύνη της χώρας του.
Εμείς άραγε μπορούμε να το πούμε αυτό σήμερα….;


http://pikri-sokolata.blogspot.com/

Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

Στην ψηφοφορία για το μεσοπρόθεσμο να κατεβάσουν και τα τανκς στη Βουλή


Σε καιρό πλέριας Δημοκρατίας στην Ελλάδα του 2011 αυτές οι εικόνες έξω και πέριξ του κοινοβουλίου τείνουν να γίνουν καθεστώς κάθε φορά που υπάρχει κάποια κρίσιμη συνεδρίαση.
Ενα άθλιο θέαμα με το σιδερένιο τείχος,τα κάγκελα,τις κλούβες,τις μηχανές των αστυνομικών και χιλιάδες άνδρες των ΜΑΤ με πλήρη εξάρτηση,που προσβάλει πρωτίστως τους ίδιους τους λειτουργούς των θεσμών,τη χώρα μας κι εμάς  τους πολίτες.

Λες και πολιορκείται από κάποιον αόρατο εχθρό η Βουλή των Ελλήνων και σηκώνουν οχυρωματικά τείχη να προστατευτούν οι "ευγενείς".Στη χώρα που γεννήθηκε η Δημοκρατία οι εκλεγμένοι αντιπρόσωποι του Εθνους δεν ντρέπονται να προσέρχονται στο ναό της και να συνεδριάζουν φρουρούμενοι σαν κοινοί εγκληματίες από μυριάδες Αστυνομικούς και σιδερένια τείχη.Να μπαίνουν δε και να βγαίνουν στη Βουλή σαν κλέφτες από την πίσω πόρτα.Επίσης την ίδια ώρα εξ' αυτού του γεγονότος κλείνουν οι δρόμοι και παραλύει η πρωτεύουσα σε ακτίνα χιλιομέτρων από το κυκλοφοριακό χάος!

Και μπορεί βέβαια εμείς να συνηθίσαμε το γελοίο του πράγματος και την ταλαιπωρία,όμως για τους ξένους αυτό το γραφικό θέαμα αποτελεί έκπληξη τεραστίου μεγέθους που δεν παραλείπουν να αποθανατίζουν με το φακό τους κι αυτές οι εικόνες ντροπής να φτάνουν σε κάθε γωνιά της γης.

Δεν ξέρουμε ποιοι είχαν την ιδέα της σιδερόφραχτης Βουλής,έχουμε όμως να τους προτείνουμε κάτι:στην επόμενη κρίσιμη συνεδρίαση και ειδικά στην ψηφοφορία για το μεσοπρόθεσμο να ενισχύσουν τα οχυρωματικά έργα κατεβάζοντας και τα τανκς ώστε να επιβεβαιώσουν πλήρως το σύνθημα των αγανακτισμένων στην πλατεία,"Η χούντα δεν τελείωσε το '73"!

28η μέρα οι πολίτες στην πλατεία και οι βουλευτές στο σιδερένιο κλουβί τους


28η μέρα ο λαός στην πλατεία Συντάγματος συνεχίζει ακάθεκτος να διαμαρτύρεται δυνατά μεν,ειρηνικά δε παρά τις προκλήσεις του καθεστώτος!Ο φράκτης ξαναμπήκε μπροστά στη Βουλή των Ελλήνων κι όλοι οι δρόμοι που οδηγούν προς το ναό της Δημοκρατίας έχουν κλείσει με κλούβες και ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις.Μια τεράστια έκταση γύρω από το κοινοβούλιο Αστυνομοκρατείται κι ένα απέραντο κυκλοφοριακό χάος βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη γιατί οι ιθύνοντες φρόντισαν να κλείσουν τη Βασιλέως Κωνσταντίνου για τούς κοινούς θνητούς.



Εκατοντάδες Αστυνομικοί στη Βασιλέως Κωνσταντίνου

Εκατοντάδες δικυκλιστές Αστυνομικοί αυτή την ώρα στη Β.Κωνσταντίνου.Από το Χίλτον μέχρι κάτω στο Καλλιμάρμαρο έχουν σταματήσει την κυκλοφορία των οχημάτων προφανώς για να υπάρχει δρόμος προσέλευσης και αποχώρησης των Εθνοπατέρων μας!Περιττό να επισημάνουμε ότι στους γύρω δρόμους και ειδικα στη Μιχαλακοπούλου επικρατεί κυκλοφοριακό κουμφούζιο!

Η ΒΟΥΛΗ των ΕΛΛΗΝΩΝ σιδερόφρακτη

Και πάλι απόψε σιδερόφρακτη η ΒΟΥΛΗ των ΕΛΛΗΝΩΝ.Ποιους φυλάνε από ποιους;

Διαπλοκή εις βάρος του ελληνικού λαού με φόντο την πράσινη ανάπτυξη και την κλιματική αλλαγή



Αν αναρωτιέστε πως ο Jeffrey είναι τόσο υπέρμαχος της κλιματικής αλλαγής και της πράσινης (=ΠΑ-ΣΟΚ) ανάπτυξης, σας παρουσιάζουμε την απάντηση για έναν άκρως ανθέλληνα και πραξικοπηματία που παίζει την κυβέρνηση μαζί με την παρέα των συμβούλων του και βασιζόμενος στην πραγματικά "άψογη" προετοιμασία του εδάφους - για πολλές δεκαετίες - από το υπόλοιπο κομματο-αληταριό της χώρας, κυρίως από το 1964 και μετά.
Χρησιμοποιούνε το εξαίσιο κάλυμμα της κλιματικής αλλαγής και των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, δύο θέματα στα οποία ήξεραν ότι δικαιολογημένα η συντριπτική πλειοψηφία της «κοινής» γνώμης, των πανεπιστημιακών και των ΜΜΕ θα ......

συμφωνήσει, αλλά δυστυχώς αυτοί οι κύριοι εννοούν «αλλαγή κλίματος για παγκόσμια κυβέρνηση» και «εξαθλίωση εθνών και ανθρώπων που αποτελούν ανανεώσιμες πηγές της ενέργειάς τους».

Ξεκινάμε λοιπόν.

Στην Γενεύη της Ελβετίας εδρεύει η εταιρεία με τον υπέροχο τίτλο Informed Judgment Partners (από ποιόν δηλαδή γίνονται informed-Πληροφορούνται;)
http://ijpartners.org/en/about-us-advisory-board

Στο εκλεκτό προεδρείο της εταιρείας εμφανίζονται οι παρακάτω:

http://olympiada.files.wordpress.com/2011/05/ijpartners1.jpg

1. Θεόδωρος Μαργέλλος, πρόεδρος, ο οποίος στο εξαιρετικά λιτό βιογραφικό του στην ιστοσελίδα του fund αναφέρει «ότι είχε μια άκρως επιτυχημένη καριέρα ως έμπορος προϊόντων και επιχειρηματίας στον τομέα των γεωργικών επιχειρήσεων». Δεν λέει όμως οτι ο Θεόδωρος Μαργέλλος είχε εμπλακεί στη δεκαετία του '90 με την υπόθεση του γιουγκοσλαβικού καλαμποκιού, το οποίο επιτήδειοι «βάφτιζαν» ελληνικό και καρπώνονταν επιδοτήσεις εκατομμυρίων δραχμών. Ο επιχειρηματίας βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία με τον πρωθυπουργό, ενώ οι πληροφορίες που τον θέλουν να "εξαφανίζεται" μαζί του με το ιδιωτικό του αεροσκάφος στα ταξίδια - μυστήριο του πρωθυπουργού στο Παρίσι, διαρρέονται από το ίδιο το ΠΑΣΟΚ. Επίσης ο Μαργέλλος είναι και μέγας δωρητής του Πανεπιστημίου Yale στις ΗΠΑ.

2. Michael Demirel (!!). Πρώην στέλεχος της Goldman Sachs, την εποχή που η κυβέρνηση Σημίτη υπέγραφε τα περιβόητα Swaps με τον κύριο Παπακωνσταντίνου σύμβουλο, για τα οποία η νυν κυβέρνηση δεν έχει δώσει ακόμα τα στοιχεία στην Ευρωπαϊκή Ένωση, παρά τις μηνύσεις.

3. Στο Advisory board φιγουράρει η πασίγνωστη κυρία Μιράντα Ξαφά, πρώην υπάλληλος του ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ και πήγε στην εταιρεία το 2009 αφού υπέβαλε την παραίτηση της στο ΔΝΤ!

4. Jose -Maria Figuerres, πρώην πρόεδρος της Κόστα Ρίκα (http://en.wikipedia.org/wiki/Jos%C3%A9_Mar%C3%ADa_Figueres) o οποίος πριν καταλήξει στην Ελβετία κατάφερε τα εξής απίστευτα:

η συνέχεια του άρθρου εδώ

Την Πέμπτη οι "Πόρτα-Πόρτα" θα πάνε να "ξυπνήσουν" τον Αρχιεπίσκοπο


Ο Δημήτρης Κολλάτος πάντα μαχητικός και με ριζοσπαστικές ιδέες δεν το βάζει κάτω.Εξακολουθεί να διοργανώνει συγκεντρώσεις πολιτών του Κινήματος "Πόρτα-Πόρτα" έξω από τα σπίτια πολιτικών και λοιπών προσωπικοτήτων που επηρεάζουν την πολιτική σκηνή της χώρας.
Ετσι για την Πέμπτη στις 7:00 μμ έχει προγραμματιστεί συγκέντρωση στη Μητρόπολη της Αθήνας κι από εκεί πορεία στο σπίτι του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου  για να τον "ξυπνήσουμε"!

Οπως διαβάζουμε στην ανακοίνωση,που ο ίδιος ο σκηνοθέτης μοίραζε στην πλατεία Συντάγματος,θα ζητήσουν από τον Αρχιεπίσκοπο να αγοράσει η Εκκλησία της Ελλάδας τη ΔΕΗ ώστε να παραμείνει σε Ελληνικά χέρια.Επίσης ως μέτοχος της Εθνικής Τράπεζας να παρέμβει για να σταματήσουν οι πλειστηριασμοί σπιτιών.Να πάρει θέση η Εκκλησία για την κάρτα του πολίτη και να παρέμβει στον υπουργό εσωτερικών ώστε να σταματήσουν τα ΜΑΤ να χτυπάνε τους εξεγερμένους πολίτες.

Στην ίδια ανακοίνωση τονίζεται η λογοκρισία που υφίσταται το κίνημα "Πόρτα-Πόρτα" από τους τηλεοπτικούς σταθμούς και προτρέπει τους πολίτες να στηρίζονται στις δικές τους δυνάμεις!

Την Πέμπτη λοιπόν 23/6/2011 στις 7:00 μμ στη Μητρόπολη κι από κει πορεία στην Πλάκα στο σπίτι του Αρχιεπίσκοπου.

"Το νέο Κοινωνικό Συμβόλαιο"

Γράφει ο Νικόλαος
Σκοπός του κειμένου αυτού αλλά και αυτής της κίνησης δεν είναι η δημιουργία ενός ακόμη πολιτικου σχηματισμού που θα ζητήσει την ψήφο των πολιτών. Ο συντάκτης του κειμένου δεν έχει καμιά κομματική ταυτότητα διότι δεν υπήρξε κανένα κόμμα που να τον αντιπροσώπευε τις ανησυχίες και τους προβληματισμούς του.
 Η επικεφαλίδα του κειμένου αντικατοπτρίζει την ανάγκη αυτού του τόπου και των πολιτών του για την σύναψη ενός σιωπηρού συμβολαίου για μια κοινωνική συμφωνία. Παραδοχές όπως για το ποια ήταν τα λάθη του παρελθόντος, ποιοι έχουν τις ευθυνες για την σημερινή κατάσταση και σε αυτήν την κρισιμότατη καμπή της ιστορίας τι πρέπει να γίνει από εμάς ώστε να αφαιρέσουμε αυτόν το κακοήθη όγκο στο σώμα της πατρίδας που ονομάζεται φτώχεια και ότι συνεπάγεται με αυτόν. Πριν ξεκινήσουμε να μπούμε στην απαρίθμιση των αιτιών θα πρέπει να  γίνει μια κοινή παραδοχή από όλους μας:
 Όταν ένα Έθνος-Κράτος ακμάζει και με την προϋπόθεση ότι η διακυβέρνηση αυτού είναι δίκαια, ισόνομη, ακμάζουν και οι πολίτες του ως απόρροια της....
 κοινωνικής δικαιοσύνης.

 Πρώτη αιτία για την σημερινή μας κατάσταση είναι ο εμποτισμός της συνήδεισης του πολίτη με το δηλητήριο της ατομικότητας και της αναξιοκρατίας. Πρώτοι διδάξαντες οι εκάστοτε πολιτικοί που κυβέρνησαν τον τόπο αυτό, δίνοντας αυτοί πρώτοι τα μαθήματα της διαφθοράς, της ρεμούλας, της λωποδυτιάς, της κλοπής, της αναξιοκρατικής ανέλιξης οικονομικά, επαγγελματικά και κοινωνικά. Εμείς ακολουθήσαμε τον δρόμο που μας χάραξαν αυτοί κάνοντας πλιάτσικο στον κρατικό πλούτο. Το πλιάτσικο αυτό πήρε πολλές μορφές. Ο διορισμός τεράστιου πλυθησμου στον δημόσιο τομέα με γελοία κριτήρια, με αναξιοκρατία και δίχως ο ίδιος ο δημόσιος τομέας να έχει ανάγκη σε τόσο μεγάλο αριθμό ανθρώπινου δυναμικού. Τα κριτήρια διορισμού ήταν καθαρά κομματικά και πελατειακά. Όνειρο του Έλληνα πολίτη έγινε ο διορισμός του στον δημόσιο τομέα και απο την άλλη πλευρά οι εκάστοτε διοικούντες αυτού του τόπου εκμεταλεύτηκαν αυτό το όνειρο στο έπακρο δημιουργώντας στρατιές ψηφοφόρων. Έτσι οι κρατικοί προύπολογισμοί είχαν επιβαρυνθεί με τους μισθούς περριτού αλλά και αμφιβόλου αξίας εργατικού δυμαμικού.

Read more: Go to TOP and Bottom