Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

Ο στολίσκος προς τη Γάζα προβληματίζει την Κυβέρνηση

Η ισραηλινή πλευρά ζητά από την ελληνική να αποθαρρύνει τέτοιου είδους ενέργειες

Προβληματισμένη εμφανίζεται η Αθήνα ενόψει της αναχώρησης - πιθανότατα από ελληνικά λιμάνια - πλοίων για τη μεταφορά με στολίσκο πλοίων ανθρωπιστικής βοήθειας προς τη Λωρίδα της Γάζας. Σύμφωνα με ορισμένες πληροφορίες, ο στολίσκος αναμένεται να ξεκινήσει για τη Γάζα την Παρασκευή 24 Ιουνίου. Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι υπήρξε και επικοινωνία Ιερουσαλήμ - Αθηνών σε υψηλότατο επίπεδο, με την ισραηλινή πλευρά να ζητά από την ελληνική να αποθαρρύνει τέτοιου είδους ενέργειες.

Η ελληνική κυβέρνηση και ιδιαίτερα το υπουργείο Εξωτερικών θεωρούν ότι η κίνηση με τον στολίσκο θα μπορούσε να δημιουργήσει αδικαιολόγητη τριβή στις σχέσεις με το Ισραήλ, σε μία περίοδο που η στρατιωτική συνεργασία προχωρά αρμονικά, ενώ συνεχίζονται και οι προετοιμασίες για τη σύγκληση Ανωτάτου Συμβουλίου Συνεργασίας - όπως φαίνεται μετά το καλοκαίρι.

Δικαίωσαν πάλι τις μούντζες και τα γιούχα

Γράφει η Σοφία Βούλτεψη

Υποθέτω ότι μετά την κυριακάτικη συζήτηση στη Βουλή δεν θα ξαναενοχληθεί κανείς (μεγάλος, μικρός και μικρομέγαλος) για τις μούντζες που εκτοξεύονται εναντίον του (περιεχομένου) του κτιρίου.

Ούτε για το γνωστό σύνθημα «να καεί, να καεί κλπ κλπ».

Ούτε για τις διαμαρτυρίες και τα γιούχα.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι κάνουν το παν για να δικαιολογούνται τέτοιες εκδηλώσεις, εμφανιζόμενοι όχι απλώς κατώτεροι των σημερινών περιστάσεων, αλλά ως ένα περίεργο μίγμα νταή της γειτονιάς και χαιρέκακου κουτσομπόλη – γένους αρσενικού, βεβαίως, άλλωστε δεν υπάρχουν και πολλές γυναίκες για να λάβουν μέρος στη σαπουνόπερα.

Οι ατακαδόροι της εποχής των (λέμε τώρα) παχιών αγελάδων, έχουν εξελιχθεί σε ένα είδος θλιβερής καρικατούρας, που δείχνει πως η Ελλάδα είναι μια χώρα χωρίς ελπίδα – όσο τουλάχιστον παραμένει στα χέρια τους.

Ο πρωθυπουργός επιμένει πως έκανε το καλύτερο. Μας αποκάλυψε μάλιστα προχθές πως όταν έφθασε ο κόμπος στο χτένι (και αφού είχε επί πέντε μήνες απολαύσει την πρωθυπουργία του ως... Πρόεδρος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς), δεν είχε παρά τρεις επιλογές: Χρεοκοπία, έξοδο από το ευρώ ή προσφυγή στον μηχανισμό που «ο ίδιος έφτιαξε».

Έξοδος από το ευρώ ούτε προβλέπεται, ούτε θα το επέτρεπαν οι Ευρωπαίοι – όπως δεν το επιτρέπουν ούτε σήμερα.

Εισβολή αγνώστων και πυροβολισμοί στο στρατιωτικό αεροδρόμιο της Τανάγρας


Καταδίωξη και πυροβολισμοί σημειώθηκαν σήμερα τα ξημερώματα στο αεροδρόμιο της Τανάγρας εντός τις 114 Πτέρυγας Μάχης, όταν δύο άγνωστοι εντοπίστηκαν εντός του στρατιωτικού αεροδρομίου.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, οι δύο άγνωστοι αρχικά επέβαιναν σε όχημα που βρισκόταν κοντά σε αποθήκη του ΟΣΕ, πλησίον του αεροδρομίου με προφανή στόχο να κλέψουν χαλκό από εκεί.
Ωστόσο περίπου στη 1:30 τα ξημερώματα περιπολικό που περνούσε από το σημείο εντόπισε το ύποπτο όχημα και το προσέγγισε προκειμένου να ελέγξει την ταυτότητα των επιβατών του.
Όμως στην προσπάθειά τους, αυτή οι επιβαίνοντες πυροβόλησαν επανειλημμένα και τράπηκαν σε φυγή με αποτέλεσμα να ακολουθήσει καταδίωξη.
Οι δράστες στην προσπάθειά τους να ξεφύγουν μπήκαν σε δρόμο που οδηγούσε στο αεροδρόμιο και εγκαταλείποντας το όχημά τους πήδησαν τον προστατευτικό φράχτη και εισήλθαν εντός του αεροδρομίου.
Άμεσα έγιναν αντιληπτοί από την ασφάλεια του αεροδρομίου η οποία επέτρεψε την είσοδο και στην αστυνομία και από κοινού επιχείρησαν τον εντοπισμό και τη σύλληψη των δύο δραστών.
Και πάλι οι δράστες όταν βρέθηκαν σε κοντινή απόσταση με τις υπηρεσίες ασφαλείας, πυροβόλησαν για εκφοβισμό πέντε με έξι φορές στον αέρα.
Τα ίχνη των δραστών εξαφανίσθηκαν και σήμερα το πρωί απογειώθηκε ελικόπτερο ενώ οι ειδικές υπηρεσίες του αεροδρομίου "χτένιζαν" το χώρο για τον εντοπισμό τους.
Όπως έγινε γνωστό οι αρχές βρήκαν ίχνη που οδηγούν έξω από το αεροδρόμιο, όμως έως και αυτή την ώρα η περιοχή ελέγχεται για δεύτερη φορά προκειμένου να διασφαλιστεί ότι δεν έχει κρυφτεί κανένας που να αποτελεί απειλή για την ασφάλεια του αεροδρομίου.

Αγανάκτισαν οι Αστυνομικοί και βγήκαν στη... Λεωφόρο


Στους δρόμους βγήκαν και οι Αστυνομικοί για να διαμαρτυρηθούν!
Από το πρωί η Ενωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Αττικής πραγματοποιεί συγκέντρωση έξω από τη ΓΑΔΑ στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας διαμαρτυρόμενη για τις νέες περικοπές μισθών που προβλέπει το μνημόνιο 2,την έλλειψη προσωπικού αλλά και υλικοτεχνικών μέσων.

Οι αστυνομικοί που είδαν ήδη το χαμηλό τους εισόδημα να πέφτει κι άλλο ελέω μνημονίου, βλέπουν τώρα ότι από Σεπτέμβρη θα χάσουν και τα πενθημερα αλλά και τις υπερωρίες τους κι έτσι αποφάσισαν να κατέβουν στο δρόμο, καθώς μιλάμε για ποσό από 200 ως και 300 ευρώ το μήνα!

Βάση του Ποινικού Κώδικα πρέπει να συλληφθεί το Εurogroup

(ή οι εκπρόσωποι τους που αποτελούν τη Τρόικα).....ή εκείνοι που εκτελούν τις εντολές του...
Άρθρο 157(ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ)
Βία κατά πολιτικού σώματος ή της Κυβέρνησης
1. Όποιος με βία ή με απειλή βίας επιβάλλει στη Βουλή ή την Κυβέρνηση ή σε.... μέλος τους την εκτέλεση, παράλειψη ή ανοχή πράξη που ανάγεται στα καθήκοντά τους τιμωρείται με κάθειρξη τουλάχιστον δέκα ετών. Η ίδια ποινή επιβάλλεται αν η πράξη στρέφεται κατά αρχηγού αναγνωρισμένου κατά τον κανονισμό της Βουλής πολιτικού κόμματος.
Σαφώς η βία είναι ο εκβιασμός τύπου "Μεσοπρόθεσμο ή Χρεοκοπία"...
Σαφώς η βία είναι ο εκβιασμός της συναίνεσης....
Σαφώς η βία στρέφεται εναντίον του Ελληνικού Λαού...

http://pikri-sokolata.blogspot.com


Δεν είναι κακή ιδέα αλλά ποιος θα εφαρμόσει τους νόμους στην Ελλάδα;

ΕΙΔΗΣΗ ''ΒΟΜΒΑ'' ΓΙΑ TO ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΟ!πάνε να το περάσουν με 128 ψήφους;


Αν ισχύουν όσα λέει ο Τέρενς Κουϊκ τότε θέλουν όλοι κρέμασμα!

Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

Στην πλατεία και ο Δημήτρης Κολλάτος

Ο κόσμος λιγοστός αλλά δυναμικός κι απόψε στην πλατεία!Συνθήματα,τραγούδια,φωνές και συνελεύσεις.Στην πλατεία κι ο Δημήτρης Κολλάτος που μοιράζει την ανακοίνωση για τη Συγκέντρωση του κινήματος ''Πόρτα-Πόρτα'' την Πέμπτη μπροστά στη Μητρόπολη Αθηνών.Οι συγκεντρωμένοι θα μεταβούν στο σπίτι του Αρχιεπίσκοπου στην Πλάκα για να τον ''ξυπνήσουν''!Η εκκλησία οφείλει και μπορεί να κάνει το καθήκον της,καταλήγει η ανακοίνωση-πρόσκληση.

Βόμβα από Guardian: «Μην εκπλαγείτε αν καεί η Αθήνα»

Ξέρουν κάτι που δεν ξέρουμε;
«Μην εκπλαγείτε αν καεί η Αθήνα... », αυτό τον τίτλο διάλεξε η βρετανική εφημερίδα The Guardian για το εκτενές αφιέρωμά της στις πολιτικές και κοινωνικές εξελίξεις στην Ελλάδα, τις τελευταίες εβδομάδες. 

Ο ανταποκριτής της εφημερίδας στην Αθήνα...

Αντίτια Τσακραμπόρτι αναφέρει χαρακτηριστικά: «Η πλατεία Συντάγματος έχει γίνει η πρώτη γραμμή της μάχης εναντίον της ευρωπαϊκής λιτότητας. Και καθώς ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου πασχίζει πρώτα να κρατήσει τη δουλειά του, και μετά να κερδίσει τη στήριξη των βουλευτών για το πιο ακραίο πακέτο περικοπής δαπανών, αύξησης φόρων και ιδιωτικοποιήσεων που έχει αντιμετωπίσει ποτέ ανεπτυγμένη χώρα, ό,τι συμβαίνει ανάμεσα σε αυτή την πλατεία και το κοινοβούλιο έχει σημασία για την υπόλοιπη ευρωζώνη».

Αναφερόμενος στους "αγανακτισμένους", ο ανταποκριτής της Guardian παρατηρεί την έντονη οργή και δυσαρέσκεια των πολιτών: «Εδώ βλέπουμε κάτι περισσότερο από τα προσωπικά παράπονα του καθενός. Αποκαλύπτεται μια μεγάλη αλήθεια που οι πολιτικοί σε όλη την Ευρώπη την έχουν αγνοήσει μέχρι τώρα. Στην προσπάθειά τους να συμφωνήσουν σε ένα δεύτερο δάνειο για την Ελλάδα, τα μέλη της ευρωζώνης έχουν επικεντρωθεί στις τεχνικές λεπτομέρειες. Θεωρούν δεδομένο ότι οι Ελληνες (και οι Ιρλανδοί και οι Πορτογάλοι) μπορούν να αντέξουν και άλλη λιτότητα. Αλλά στους δρόμους της Αθήνας ο κόσμος λέει ότι έχει φτάσει στα όριά του». 

πηγή

27η μέρα στο Σύνταγμα με φόντο το... αύριο


"Η Χούντα δεν τελείωσε το '73,Εμείς θα την κηδέψουμε σε τούτη την πλατεία"!27η μέρα και τα βλέμματα όλων είναι στραμμένα στο.... αύριο,κυριολεκτικά και μεταφορικά!Ως γνωστόν αύριο ψηφίζεται το μεσοπρόθεσμο,που αν περάσει το αύριο όλων μας μόνο ρόδινο δεν θα 'ναι.



"ΔΡΩΜΕΝΑ ΤΕΧΝΗΣ 2011" στο Μουσείο Γ. Γουναρόπουλου στου Ζωγράφου


Στο πλαίσιο της Athens Fine Arts Festival 2011 Το Φεστιβάλ Εικαστικών Τεχνών της Αθήνας παρουσιάζει το δεύτερο μέρος της μεγάλης σπονδυλωτής έκθεσης "ΔΡΩΜΕΝΑ ΤΕΧΝΗΣ 2011" που εγκαινιάζεται την Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011, στις 8.30μμ, στο Μουσείου Γ. Γουναρόπουλου (Γουναροπούλου 6, Άνω Ιλίσια) σε καλλιτεχνική επιμέλεια του εικαστικού και επιμελητή εκθέσεων Μιχαήλ Ρωμανού.
Read more: Go to TOP and Bottom