Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011
Εν ψυχρώ δολοφονία πρώην αστυνομικού στην Κοκκινιά
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
6:11 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Εγκληματικότητα
Ακόμα και για το δημοψήφισμα ψέματα λένε!δεν μπορεί να γίνει πριν το 2013 (βίντεο)
O καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου κ.Χρυσόγονος βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή του ΣΚΑΙ "ΤΩΡΑ" όπου ανέφερε με χαρακτηριστικό τρόπο ότι δημοψήφισμα για την αναθεώρηση του συντάγματος δεν μπορεί να γίνει πριν τον Μάιο του 2013!! Ο μοναδικός τρόπος για να γίνει δημοψήφισμα τώρα είναι να διαλυθεί η Βουλή , να γίνουν εκλογές και μετά αν κάποιο κόμμα έχει αυξημένη πλειοψηφία να φέρει στην ολομέλεια την αναθεώρηση του υπάρχοντος συντάγματος.
Ο κ. Χρυσόγονος ανέφερε επίσης ότι το σύνταγμα μας είναι εφάμιλλο με τα άλλα συντάγματα των χωρών της Ευρωπαϊκής ένωσης και δεν είναι αυτό κάθε αυτό το πρόβλημα.Οπως χαρακτηριστικά τόνισε το πρόβλημα είναι καθαρά πολιτικό και όχι θεσμικό.Επίσης τόνισε ότι σίγουρα χρειάζονται επεμβάσεις στο υπάρχον σύνταγμα ενώ κατηγόρησε τα δύο μεγάλα κόμματα για έλλειψη εσωκομματικής δημοκρατίας η οποία έχει φέρει την χώρα σε δύσκολη θέση.
Δείτε το video και θα καταλάβετε.
|
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
6:00 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Δημοψήφισμα,
Χρυσόγονος
Ψευδεπίγραφα και παραπλανητικά δημοψηφίσματα δεν θα αποπροσανατολίσουν το κίνημα
Ο φόβος των εκλογών ( με υπόδειξη των ευρωπαίων και αμερικανών νταβατζήδων της κυβέρνησης ΓΑΠ - ΜΠΕΝΝΥ ) οδηγεί στη ντρίμπλα του δημοψηφίσματος για το Σεπτέμβρη, που εξήγγειλε στη Βουλή σήμερα ο Γιωργάκης.Πρέπει να είναι εξαιρετικά αφελείς (και φυσικά τρομοκρατημένοι ) για να πιστεύουν ότι μπορεί ο οργισμένος λαός να υποστείλει τις σημαίες του αγώνα, πειθόμενος από υποχέσεις για παραπλανητικά δημοψηφίσματα.
Λακέδες και απολογητές της πολιτικής διαπλοκής, της διαχρονικής αρπαχτής και του συνεχούς πλιατσικολογήματος της ζωής μας καταλάβετε ότι δεν σας μένει χρόνος και τρόπος για να ξεφύγετε.
Έχετε ημερομηνία λήξης που μάλιστα έχει παρέλθει.
Είστε ληγμένα και αλλοιωμένα προϊόντα.
Ότι ρετούς κι αν επιχειρήσετε να κάνετε δεν θα περάσει.
Μπορεί να ευελπιστείτε πως ο στρατηγός - καλοκαίρι θα απορυθμίσει την ένταση της εξέγερσης και έτσι θα βρείτε την ευκαιρία να μας φορτώσετε με το μνημόνιο 2 που θα μας εξουθενώσει και θα μας μετατρέψει σε δουλοπάροικους στην ίδια μας την πατρίδα.
Γελιέστε!
Ψάξτε χώρα να καταφύγετε. Τόπο να κρυφτείτε. Και τρόπο να μεταμφιεστείτε ώστε να μην αναγνωρίζεστε. ΘΑ ΛΟΓΟΔΟΤΗΣΕΤΕ για την καταστροφή της χώρας.
Τα μπάνια ο λαός θα τα κάνει στα συντριβάνια στις πλατείες.
Και οι δοσίλογοι βουλευτές που θα τολμήσουν να ψηφίσουν το μεσοπρόθεσμο καλό θα είναι να προμηθευτούν και να κυκλοφορούν με .... μπούργκα.
Ακτιβιστής
Έχετε ημερομηνία λήξης που μάλιστα έχει παρέλθει.
Είστε ληγμένα και αλλοιωμένα προϊόντα.
Ότι ρετούς κι αν επιχειρήσετε να κάνετε δεν θα περάσει.
Μπορεί να ευελπιστείτε πως ο στρατηγός - καλοκαίρι θα απορυθμίσει την ένταση της εξέγερσης και έτσι θα βρείτε την ευκαιρία να μας φορτώσετε με το μνημόνιο 2 που θα μας εξουθενώσει και θα μας μετατρέψει σε δουλοπάροικους στην ίδια μας την πατρίδα.
Γελιέστε!
Ψάξτε χώρα να καταφύγετε. Τόπο να κρυφτείτε. Και τρόπο να μεταμφιεστείτε ώστε να μην αναγνωρίζεστε. ΘΑ ΛΟΓΟΔΟΤΗΣΕΤΕ για την καταστροφή της χώρας.
Τα μπάνια ο λαός θα τα κάνει στα συντριβάνια στις πλατείες.
Και οι δοσίλογοι βουλευτές που θα τολμήσουν να ψηφίσουν το μεσοπρόθεσμο καλό θα είναι να προμηθευτούν και να κυκλοφορούν με .... μπούργκα.
Ακτιβιστής
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
5:00 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Αγανακτισμένοι,
πολιτικοί
The Benny YΠ.ΟΙΚ. SHOW...
Γράφει ο Γρηγόρης Ζωγραφάκης
Αν η αρχή είναι το ήμισυ του παντός τότε και ο κύριος Βενιζέλος θα έχει μια ανάλογη πορεία με αυτή του προκατόχου του, καθώς παρά τη πομπώδη έκφραση περί της διαπραγμάτευσης του..... Μεσοπρόθεσμου στην Ελλάδα, όταν πήγε στην Ευρώπη συμφώνησε σε όλα…..
Βέβαια θα μπορούσε να ειπωθεί ότι λόγω του ασυμβίβαστου ο Υπουργός Οικονομικών παύει να είναι Συνταγματολόγος….Κάτι τέτοιο πρέπει να συμβαίνει, και υποσυνείδητα έστω, δε νιώθει καμιά ενόχληση στη συνείδηση του…
Ακόμη και δημοσκοπικά, εξαιρώντας τις πλατείες, το μεγαλύτερο ποσοστό απαντά ότι δεν θέλει το Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα Δημοσιονομικής Στρατηγικής…
Η Κυβέρνηση αγνοεί παντελώς και μάλιστα επιδεικτικά τη Λαϊκή Βούληση αλλά και τη Λαϊκή Κυριαρχία…Αν αυτό δε συνιστά Συνταγματική εκτροπή τότε τι τη συνιστά….;
Από του βήματος της Βουλής ο ίδιος ο Πρωθυπουργός προσπάθησε να μας πείσει ότι είναι για το καλό μας…Μίλησε και για Δημοψήφισμα το Φθινόπωρο…Η μπίζνα του Μεσοπρόθεσμου, η Δημόσια περιουσία και οι Φυσικοί Πόροι της χώρας δεν αποτελούν θέμα για το λαό… Οπότε μας ρίχνει στάχτη στα μάτια ότι θα μας ρωτήσει για τις δομικές αλλαγές που θα αφορούν το πολιτικό κόσμο….Φυσικά και δε μας ρωτάει για το Μεσοπρόθεσμο γιατί οι φίλοι-επενδυτές περιμένουν….
Δεν μπορεί να τους χαλάσει τη «δουλειά» ο Λαός….
Είναι πρωτόγνωρα αυτά που συμβαίνουν…Αλλά ακόμη πιο πρωτόγνωρη είναι η σιωπή των θεσμικώς αρμοδίων αρχών…
Φυσικά και δε περιμέναμε κάτι καλύτερο από το πολιτικό κόσμο….
Τα κάδρα τους θα κοσμούν την «Εθνική Πινοκιοθήκη»(λόγω των ψεμάτων και της αναξιοπιστίας που επέδειξαν τις πιο κρίσιμες ώρες για τη χώρα) όταν αποκατασταθεί η λειτουργία της Δημοκρατίας και επανέλθουμε σε ομαλές συνθήκες….Θα είναι το παράδειγμα προς αποφυγή για τις μελλοντικές γενιές….Και σίγουρα θα ανήκουν στις μαύρες σελίδες της ελληνικής Ιστορίας…..
http://pikri-sokolata. blogspot.com
Αν η αρχή είναι το ήμισυ του παντός τότε και ο κύριος Βενιζέλος θα έχει μια ανάλογη πορεία με αυτή του προκατόχου του, καθώς παρά τη πομπώδη έκφραση περί της διαπραγμάτευσης του..... Μεσοπρόθεσμου στην Ελλάδα, όταν πήγε στην Ευρώπη συμφώνησε σε όλα…..
Βέβαια θα μπορούσε να ειπωθεί ότι λόγω του ασυμβίβαστου ο Υπουργός Οικονομικών παύει να είναι Συνταγματολόγος….Κάτι τέτοιο πρέπει να συμβαίνει, και υποσυνείδητα έστω, δε νιώθει καμιά ενόχληση στη συνείδηση του…
Ακόμη και δημοσκοπικά, εξαιρώντας τις πλατείες, το μεγαλύτερο ποσοστό απαντά ότι δεν θέλει το Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα Δημοσιονομικής Στρατηγικής…
Η Κυβέρνηση αγνοεί παντελώς και μάλιστα επιδεικτικά τη Λαϊκή Βούληση αλλά και τη Λαϊκή Κυριαρχία…Αν αυτό δε συνιστά Συνταγματική εκτροπή τότε τι τη συνιστά….;
Δεν μπορεί να τους χαλάσει τη «δουλειά» ο Λαός….
Είναι πρωτόγνωρα αυτά που συμβαίνουν…Αλλά ακόμη πιο πρωτόγνωρη είναι η σιωπή των θεσμικώς αρμοδίων αρχών…
Φυσικά και δε περιμέναμε κάτι καλύτερο από το πολιτικό κόσμο….
Τα κάδρα τους θα κοσμούν την «Εθνική Πινοκιοθήκη»(λόγω των ψεμάτων και της αναξιοπιστίας που επέδειξαν τις πιο κρίσιμες ώρες για τη χώρα) όταν αποκατασταθεί η λειτουργία της Δημοκρατίας και επανέλθουμε σε ομαλές συνθήκες….Θα είναι το παράδειγμα προς αποφυγή για τις μελλοντικές γενιές….Και σίγουρα θα ανήκουν στις μαύρες σελίδες της ελληνικής Ιστορίας…..
http://pikri-sokolata.
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
4:00 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Αρθρα,
Βενιζέλος
Ανύπαρκτο το ασύρματο ευρυζωνικό δίκτυο στην Λαμία !!!
Αυτές τις τελευταίες ημέρες πραγματικά αναρωτιέμαι για μια ακόμη φορά, αν τελικά αξίζει να πληρώνουμε δημοτικά τέλη σε έναν δήμο που (σχεδόν) πάντα και σε όλους τους τομείς του υπολειτουργεί ,οπως επίσης αναρωτιέμαι που δαπανιούνται κι αν τελικά αξιοποιούνται σωστά, τόσα χρήματα που λαμβάνει ο δήμος Λαμιέων από το κράτος και τα διάφορα (ευρωπαϊκά) προγράμματα !!!
Ο λόγος αυτήν την φορά που με βγάζει έξω από τα ρούχα μου είναι η (ανύπαρκτη) ασύρματη πρόσβαση (WiFi) στο διαδίκτυο !!!
Έτυχε τις τελευταίες ημέρες να θέλω κάνω χρήση της υπηρεσίας του ασύρματου δικτύου στην πλατεία Πάρκου (παρακαλώ!) και όχι σε καμιά ακριτική περιοχή της πόλης (που ήμουν σίγουρος πως δεν θα ήταν εφικτό, κάτι τέτοιο) ! Άρχισα λοιπόν να το ψάχνω το θέμα και μετά λύπης μου μεγάλης μαθαίνω, πως το ασύρματο ευρυζωνικό δίκτυο, ΥΠΟΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ (...για να μην πώ πως δεν λειτουργεί καν...). Και για να γίνω πιο συγκεκριμένος, έμαθα πως το εν λόγο δίκτυο "λειτουργεί" μόνο στην πλατεία Ελευθερίας και εντός μερικών Δημοτικών κτηρίων !!!
Κι ερωτώ, τον πάσαν υπεύθυνο, ο κύριος στόχος του προγράμματος του ασύρματου ευρυζωνικού δικτύου στην Λαμία είναι να έχει ασύρματη πρόσβαση στο διαδίκτυο το σύνολο της πόλης ή μια μερίδα ευνοουμένων πολιτών ;
Από την στιγμή που εφαρμόστηκε το εν λόγο πρόγραμμα, ο Δήμος Λαμιέων σαν αρχή, τί έπραξε ουσιαστικά ώστε να διευρυνθεί η γεωγραφική του κάλυψη;
Μου είναι αδιανόητο εν έτη 2011, να μιλάμε για τεχνολογίες και συνάμα είναι απαράδεκτο να μιλάμε για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες που μας "παρέχει" ο Δήμος και να υπάρχουν ζητήματα σοβαρά (κατ' εμέ) όπως το εν λόγο θέμα.
Μήπως κύριοι της Δημοτικής Αρχής, είναι στιγμή να παρέχετε ουσιαστικές δωρεάν ηλεκτρονικές υπηρεσίες στους δημότες της πόλης;
Ο λόγος αυτήν την φορά που με βγάζει έξω από τα ρούχα μου είναι η (ανύπαρκτη) ασύρματη πρόσβαση (WiFi) στο διαδίκτυο !!!
Έτυχε τις τελευταίες ημέρες να θέλω κάνω χρήση της υπηρεσίας του ασύρματου δικτύου στην πλατεία Πάρκου (παρακαλώ!) και όχι σε καμιά ακριτική περιοχή της πόλης (που ήμουν σίγουρος πως δεν θα ήταν εφικτό, κάτι τέτοιο) ! Άρχισα λοιπόν να το ψάχνω το θέμα και μετά λύπης μου μεγάλης μαθαίνω, πως το ασύρματο ευρυζωνικό δίκτυο, ΥΠΟΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ (...για να μην πώ πως δεν λειτουργεί καν...). Και για να γίνω πιο συγκεκριμένος, έμαθα πως το εν λόγο δίκτυο "λειτουργεί" μόνο στην πλατεία Ελευθερίας και εντός μερικών Δημοτικών κτηρίων !!!
Κι ερωτώ, τον πάσαν υπεύθυνο, ο κύριος στόχος του προγράμματος του ασύρματου ευρυζωνικού δικτύου στην Λαμία είναι να έχει ασύρματη πρόσβαση στο διαδίκτυο το σύνολο της πόλης ή μια μερίδα ευνοουμένων πολιτών ;
Από την στιγμή που εφαρμόστηκε το εν λόγο πρόγραμμα, ο Δήμος Λαμιέων σαν αρχή, τί έπραξε ουσιαστικά ώστε να διευρυνθεί η γεωγραφική του κάλυψη;
Μου είναι αδιανόητο εν έτη 2011, να μιλάμε για τεχνολογίες και συνάμα είναι απαράδεκτο να μιλάμε για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες που μας "παρέχει" ο Δήμος και να υπάρχουν ζητήματα σοβαρά (κατ' εμέ) όπως το εν λόγο θέμα.
Μήπως κύριοι της Δημοτικής Αρχής, είναι στιγμή να παρέχετε ουσιαστικές δωρεάν ηλεκτρονικές υπηρεσίες στους δημότες της πόλης;
Σπύρος Φούντας
"ο διαχειριστής του blog"
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
3:00 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Λαμία
«Βουλιάζει η Μαδρίτη. Βουλιάζει και η Αθήνα. Γιωργάκη,δεν τη βγάζεις ούτε για αυτόν τον μήνα».
ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΗΜΕΡΑ (19/6) ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΑΓΚΑΛΟ ΕΞΑΣΘΕΝΙΣΑΝ ΟΙ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ..
Οι Αγανακτισμένοι δεν το βάζουν κάτω. Δηλώνουν οτι ο ανασχηματισμός δεν τους "καλύπτει" και κατέβηκαν για άλλο ένα απόγευμα στο Σύνταγμα, στο 4ο πανευρωπαικό τους ραντεβού.
νέο μεγάλο ραντεβού στις 7 το απόγευμα της Τρίτης μπροστά απο τη Βουλή.
“Δίνουμε και εμείς στην δική μας κάλπη του Συντάγματος ψήφο “ΜΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ”. Αυτοί που δημιούργησαν το πρόβλημα δεν μπορούν να το λύσουν, όσους ανασχηματισμούς και αν κάνουν. Όσες καρέκλες και αν αλλάξουν, δεν μας αφορά. Το μεσοπρόθεσμο δεν θα περάσει”.
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
2:30 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Αγανακτισμένοι
Ανέβηκαν στο διαδίκτυο οι βαθμολογίες των πανελλαδικών
Υπουργείο Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
Δελτίο Τύπου
20/6/11 Σχετικά με την ανακοίνωση αποτελεσμάτων Πανελληνίων εξετάσεων
Από το Υπουργείο Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων γνωστοποιείται ότι οι γραπτοί βαθμοί των μαθημάτων της τελευταίας τάξης των Γενικών Λυκείων και των ΕΠΑΛ-ΟΜΑΔΑ Β΄ (στα κοινά μαθήματα με τους υποψηφίους των Γενικών Λυκείων), τα οποία εξετάστηκαν σε πανελλαδικό επίπεδο, αναρτώνται σήμερα σε όλα τα Λύκεια της χώρας.
Οι υποψήφιοι των Γενικών Λυκείων θα μπορούν, μετά τις 13:00, να βρίσκουν την βαθμολογία τους και στην ιστοσελίδα http://results.minedu.gov.gr πληκτρολογώντας τον 8-ψήφιο κωδικό τους και τους 4 αρχικούς χαρακτήρες από το επώνυμο, το όνομα, το πατρώνυμο και το μητρώνυμο του υποψηφίου σε κεφαλαίους ελληνικούς χαρακτήρες, σήμερα μετά το μεσημέρι.
Ολοκληρώνονται σύντομα, από την μηχανογραφική υπηρεσία του ΥΠΔΒΜΘ, οι διαδικασίες επεξεργασίας των προφορικών και των γραπτών βαθμών για τον υπολογισμό του γενικού βαθμού πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση όλων όσων έλαβαν μέρος στις φετινές εξετάσεις και οι σχετικές καταστάσεις θα αποσταλούν στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, για να προωθηθούν στα Γενικά Λύκεια αρμοδιότητάς τους, προκειμένου να εκδοθούν οι σχετικές ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ. Επίσης αναμένεται να εκδοθούν τα αποτελέσματα απόλυσης σε όλα τα Γενικά Λύκεια.
Οι αντίστοιχες καταστάσεις στα ΕΠΑΛ-ΟΜΑΔΑ Β΄, αναμένεται να αποσταλούν τις αμέσως προσεχείς ημέρες, προκειμένου να εκδοθούν οι σχετικές ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ.
Σήμερα επίσης θα δοθούν στη δημοσιότητα στατιστικά στοιχεία με την κλιμάκωση των γραπτών επιδόσεων κατά μάθημα για τους 85.587 υποψηφίους, που πήραν μέρος στις εξετάσεις
Τέλος, σήμερα ολοκληρώθηκαν οι εξετάσεις των ειδικών μαθημάτων και η βαθμολόγηση των γραπτών έχει προγραμματιστεί να τελειώσει το ταχύτερο δυνατό.
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
1:48 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Παιδεία
Αιματηρή ληστεία στην Πανεπιστημιούπολη του Ζωγράφου
Δίπλα στη Φιλοσοφική σχολή βγήκαν τα όπλα.
Οι δράστες “χτύπησαν” υπαλλήλους χρηματαποστολής που είχαν πάει για να βάλουν χρήματα στο ΑΤΜ που βρίσκεται έξω απ' τη σχολή.
Όπως δήλωσε στο Νewsit o πρύτανης του Πανεπιστημίου Αθηνών Θεοδόσης Πελεγρίνης ο οποίος βρισκόταν στο χώρο του πανεπιστημίου την ώρα της ληστείας " ήταν τέσσερις δράστες χωρίς κράνη ή κουκούλες. Ακινητοποίησαν τον υπάλληλο της χρηματαποστολής χτυπώντας τον με το κοντάκι του όπλου στο κεφάλι και τραυματίζοντάς τον ευτυχώς ελαφρά. Άρπαξαν τα χρήματα που οι πρώτες πληροφορίες λένε πως ήταν 100.000 και έγιναν καπνός μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα".

Τα αίματα του υπαλλήλου από το άγριο χτύπημα των ληστών
"Είναι βέβαιο ότι πρόκειται για ενέδρα" συμπλήρωσε ο πρύτανης καθώς όπως είπε "οι δράστες επέλεξαν περίοδο που γίνονται εξετάσεις ώστε να μην υπάρχει έξω πολύς κόσμος και προφανώς γνώριζαν ότι εκείνη την ώρα γίνεται το καθημερινό δρομολόγιο της χρηματαποστολής".
Οι δράστες “χτύπησαν” υπαλλήλους χρηματαποστολής που είχαν πάει για να βάλουν χρήματα στο ΑΤΜ που βρίσκεται έξω απ' τη σχολή.
Όπως δήλωσε στο Νewsit o πρύτανης του Πανεπιστημίου Αθηνών Θεοδόσης Πελεγρίνης ο οποίος βρισκόταν στο χώρο του πανεπιστημίου την ώρα της ληστείας " ήταν τέσσερις δράστες χωρίς κράνη ή κουκούλες. Ακινητοποίησαν τον υπάλληλο της χρηματαποστολής χτυπώντας τον με το κοντάκι του όπλου στο κεφάλι και τραυματίζοντάς τον ευτυχώς ελαφρά. Άρπαξαν τα χρήματα που οι πρώτες πληροφορίες λένε πως ήταν 100.000 και έγιναν καπνός μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα".
Τα αίματα του υπαλλήλου από το άγριο χτύπημα των ληστών
"Είναι βέβαιο ότι πρόκειται για ενέδρα" συμπλήρωσε ο πρύτανης καθώς όπως είπε "οι δράστες επέλεξαν περίοδο που γίνονται εξετάσεις ώστε να μην υπάρχει έξω πολύς κόσμος και προφανώς γνώριζαν ότι εκείνη την ώρα γίνεται το καθημερινό δρομολόγιο της χρηματαποστολής".
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
1:00 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Εγκληματικότητα
Αγανανακτισμένοι Ζωγράφου. Αυτοί οι Γκοτζαμάνηδες...
Αφιέρωμα του Zografou.Net στην δράση των αγανακτισμένων του Δήμου Ζωγράφου. Αφορμή ένας διαδηλωτής που ΜΟΝΟΣ του διαδήλωνε στην Πλατεία Γαρδένια του Ζωγράφου εναντίον του MNHMONIOY καθήμενος στο αναπηρικό του καροτσάκι.
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
10:04 π.μ.
2
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Αγανακτισμένοι,
Ζωγράφου
Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις!!!πόσα φύλλα;
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
8:00 π.μ.
1 σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Πάγκαλος
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)




