Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

Έφυγε σε ηλικία 107 ετών η Κυρά των Μαρασίων



Η γυναίκα σύμβολο των Εβριτών η Βασιλική Λαμπίδου – Φωτάκη, γνωστότερη στο πανελλήνιο ως η ηρωική «Κυρά των Μαρασίων» απεβίωσε σήμερα σε ηλικία 107 ετών. Για περίπου πενήντα χρόνια ήταν αυτή που ύψωνε καθημερινά την Ελληνική σημαία στην αυλή του σπιτιού της στο χωριό Μαράσια, μερικές εκατοντάδες μέτρα από τα ελληνοτουρκικά σύνορα.

Για την προσφορά της στην πατρίδα είχε τιμηθεί από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, τον Ελληνικό Στρατό, την Ακαδημία Αθηνών και όλη την τοπική κοινωνία.

H κηδεία της θα γίνει τη Δευτέρα στις 12 το μεσημέρι στο χωριό της τα Μαράσια...»

O τηλεοπτικός σταθμός Alpha είχε πρόσφατα πραγματοποιήσει ένα αφιέρωμα στην Κυρά των Μαρασίων, Βασιλική Λαμπίδου.

Η εκπομπή προβλήθηκε στις 14 Απριλίου 2011. Τα λόγια δεν αρκούν να περιγράψουν το μέγεθος των συναισθημάτων…
Μακάρι κάποιοι να είχαν την ψυχή της Ελληνίδας γιαγιάς μας…
Δείτε παρακάτω το αφιέρωμα…

Το σπίτι της Βασιλικής Λαμπίδου στα Μαράσια Έβρου, με την Ελληνική σημαία



Επαναλαμβανόμενες 48ωρες απεργίες της ΓΕΝΟΠ - ΔΕΗ

Λάμπες πετρελαίου,φακούς,λαμπάδες,σπαρματσέτα,λυχνάρια κι ότι τέλος πάντων θα μπορέσει να μας φωτίσει όσο θα διαρκεί η διακοπή ρεύματος τη νύχτα ανασύρτε τα  από το χρονοντούλαπο! Τώρα για τα ψυγεία,τα αιρκοντίσιον και τους ανεμιστήρες μόνο η ηλιακή ενέργεια μας σώνει και οι γεννήτριες αλλά πόσοι έχουν προνοήσει για κάτι τέτοιο;

- Αδιέξοδο στις συνομιλίες ανάμεσα στην κυβέρνηση και τη ΓΕΝΟΠ
- Αναμένονται προβλήματα στην ηλεκτροδότηση
- Σχέδιο για περιοδικές διακοπές ρεύματος 

Σε 48ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες προχωρά από τα μεσάνυχτα η ΔΕΗ μετά και το "ναυάγιο" στη συνάντηση την Κυριακής με τον υπουργό περιβάλλοντος Γ. Παπακωνσταντίνου. Παράλληλα οι εργαζόμενοι θα προσχωρήσουν και σε κατάληψη μέρους των ορυχείων και μονάδων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας. Η απεργία αναμένεται να έχει επιπτώσεις στην ηλεκτροδότηση της χώρας ενώ η διοίκηση της εταιρίας έχει έτοιμο έκτακτο σχέδιο με περιοδικές διακοπές ρεύματος προκειμένου να αποφευχθεί μπλάκ άουτ. Ο πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ Ν. Φωτόπουλος επανέλαβε ότι στόχος των κινητοποιήσεων δεν είναι να γίνει μπλακ-άουτ (συσκότιση), θα υπάρξουν ωστόσο, όπως είπε, επιπτώσεις στην ηλεκτροδότηση. Το Σάββατο, η ΠΑΣΚΕ της ΓΕΝΟΠ συναντήθηκε με τον υπουργό Οικονομικών Ευ. Βενιζέλο στον οποίο επανέφερε με αίτημα να αποσυρθεί η διάταξη του μεσοπρόθεσμου που προβλέπει την περαιτέρω αποκρατικοποίηση της ΔΕΗ. Η συνάντηση, σύμφωνα με πηγές της ΠΑΣΚΕ έγινε σε καλό κλίμα ωστόσο δεν προέκυψε κάτι ουσιαστικό στην κατεύθυνση της ικανοποίησης του αιτήματος των συνδικαλιστών.
http://www.newsit.gr

Κυριακή 19 Ιουνίου 2011

Οι Ηπειρώτες έδωσαν βροντερό παρών στην Κόνιτσα για την Κάρτα του Πολίτη.

Πλούσιο φωτορεπορτάζ από την εκδήλωση στο Epirus-Ellas

Απίστευτη γυφτιά του ΟΓΑ!μείωσαν αναδρομικά τα επιδόματα πολυτέκνων και ζητάνε πίσω πενταροδεκάρες

Τα παιδιά είναι ευλογία.... Οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ το γνωρίζουν;
Κάντε μεγέθυνση να διαβάσετε το άθλιο έγγραφο!
από http://online-pressblog.blogspot.com/

Σχόλιο:Χωρίς καμιά ντροπή βρε καρμοίρηδες ζητάτε να συμψηφίσετε με τους πολύτεκνους ποσά που χρεώνουν οι υπουργοί μας καθημερινά για καφέδες και για σάντουιτς!!!!Αν είναι να χρεοκοπήσει απ' αυτά τα ποσά η Ελλάδα ρε μάγκες καλά κάνετε και τα ζητάτε,μπράβο σας!Ετσι άτεγκτοι να είστε σε όλους,κουλουράδες,σαλεπιτζήδες,καστανάδες και λοιπούς καταχραστές του δημοσίου χρήματος.

Μηχανοκίνητη πορεία έξω απο το σπίτι του προέδρου του ΣτΕ και μικροεπεισόδιο κοντά στο σπίτι του Παπουτσή


Περίπου 30 μοτοσικλετιστές κρατώντας ελληνικές σημαίες πραγματοποίησαν το απόγευμα, επί δέκα λεπτά, μηχανοκίνητη διαμαρτυρία έξω από το σπίτι του προέδρου του Συμβουλίου της Επικρατείας Παναγιώτη Πικραμένου, στην Πολιτεία.

Ωστόσο, σύμφωνα με την αστυνομία, κατα τη διάρκεια της διαμαρτυρίας προσήχθησαν 15 άτομα.

Οι διαμαρτυρόμενοι φώναζαν συνθήματα όπως "αλήτες, προδότες δικαστές φέρτε πίσω τα κλεμμένα". Μετά τη διαμαρτυρία απεχώρησαν χωρίς να δημιουργηθεί οποιοδήποτε επεισόδιο.



Ένταση κοντά στο σπίτι του Χρ. Παπουτσή 

Επεισόδιο ανάμεσα σε ομάδα ακροδεξιών και έναν πολίτη σημειώθηκε πριν από λίγο, όταν οι πρώτοι επιχείρησαν να μεταβούν στο σπίτι του υπ. Προστασίας του Πολίτη, Χρήστου Παπουτσή, στο Χολαργό, προκειμένου να διαμαρτυρηθούν.


Η ομάδα επιτέθηκε στον εν λόγω πολίτη επί της οδού Περικλέους, ο οποίος, σύμφωνα με μαρτυρίες, έσκισε ελληνική σημαία, προκαλώντας έτσι την αντίδρασή τους.


Στο σημείο κατέφθασαν άνδρες της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. και το επεισόδιο έληξε, ενώ ο άνδρας διακομίσθηκε με ασθενοφόρο σε κοντινό νοσοκομείο. Κλειστή αυτή την ώρα παραμένει η οδός Περικλέους.

"Στη δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα", όταν υπάρχουν ελικόπτερα…

O πρωθυπουργός οφείλει να υπακούσει στο μοναδικό αίτημα των αγανακτισμένων πολιτών: «Πάρτε το Μνημόνιο και φύγετε από δω - Ουστ!». Εκτός αν η γνώμη των μυριάδων δεν μετράει το ίδιο με τη γνώμη των ελάχιστων (αφισο)κολλητών του κόμματος...

Γι’ αυτό, παρουσιάζουμε μερικές σοβαρές τεχνολογικές λύσεις για τις δύσκολες ώρες του 
πρωθυπουργού και των υπουργών αυτής της «πολύ σοβαρής» κυβερνήσεως. Η διαφυγή είναι μονόδρομος. Όμως, προσοχή στην επιλογή του οδηγού του ελικοπτέρου…


(κάντε κλικ πάνω στην εικόνα για μεγέθυνση)
παπανδρέου Αγανακτισμένοι στο Σύνταγμα ελικόπτερο massmedia-gr


(κάντε κλικ πάνω στην εικόνα για μεγέθυνση)
παπανδρέου Αγανακτισμένοι στο Σύνταγμα ελικόπτερο massmedia-gr


(κάντε κλικ πάνω στην εικόνα για μεγέθυνση)
παπανδρέου Αγανακτισμένοι στο Σύνταγμα ελικόπτερο massmedia-gr
(κάντε κλικ πάνω στην εικόνα για μεγέθυνση)
παπανδρέου Αγανακτισμένοι στο Σύνταγμα ελικόπτερο massmedia-gr


(κάντε κλικ πάνω στην εικόνα για μεγέθυνση)
παπανδρέου Αγανακτισμένοι στο Σύνταγμα ελικόπτερο massmedia-gr

Εξακολουθείτε να πιστεύετε ότι η χώρα έχει πρωθυπουργό;


παπανδρέου Αγανακτισμένοι στο Σύνταγμα ελικόπτερο massmedia-gr


Άντε, καλές εκλογές...

http://massmedia-gr.blogspot.com

26η μέρα,4η Κυριακή-Ζωντανή σύνδεση με το Σύνταγμα

26η μέρα,4η Κυριακή,στο Σύνταγμα  ο κόσμος βροντοφωνάζει πως "Η Χούντα δεν τελείωσε το '73,Εμείς θα την κηδέψουμε σε τούτη την πλατεία"!Οι δρόμοι γύρω από την πλατεία έχουν κλείσει από νωρίς και στην πλατεία υπάρχουν διάφορα δρώμενα.



Yπό στενή παρακολούθηση το ηφαίστειο της Σαντορίνης


Οι σεισμολόγοι και οι ηφαιστειολόγοι παρακολουθούν με πολύ μεγάλη προσοχή τη σεισμική ακολουθία που εκδηλώνεται τις τελευταίες εβδομάδες στην Σαντορίνη.

Αν και καθησυχαστική η επιστημονική κοινότητα και το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών, αποφάσισαν να εγκαταστήσουν από τη Δευτέρα πέντε επιπλέον σεισμογράφους στο κυκλαδίτικο νησί για τη στενή παρακολούθηση του φαινομένου. Ένας θα εγκατασταθεί επί της νήσου Καμμένη, τρεις κατά μήκος της κορυφογραμμής του ορεινού όγκου και ένας στην παραλία.


Η ασυνήθιστη δραστηριότητα που καταγράφεται στο ηφαίστειο της Θήρας οφείλεται στη στάθμη του μάγματος που ανεβαίνει από τον πυθμένα του ηφαιστείου αυξάνοντας την πίεση στον κώνο του κρατήρα.
Οι σεισμικές δονήσεις που σημειώνονται είναι χαμηλής έντασης, αλλά όπως εξηγούν οι επιστήμονες το εστιακό βάθος βρίσκεται όλο και πιο κοντά στην επιφάνεια της Σαντορίνης και το φαινόμενο εξηγείται με την άνοδο της στάθμης του μάγματος από τον πυθμένα του ηφαιστείου το οποίο πιέζει τον κώνο του κρατήρα. 

Αποδοκίμασαν τον πρώην Υφυπουργό Β. Κεγκέρογλου στο μνημόσυνο για τους 62 Μάρτυρες στην Κρήτη

"Έξω οι κλέφτες" φώναξε ηλικιωμένος, προκαλώντας την οργισμένη αντίδραση του βουλευτή Β. Κεγκέρογλου, που κινήθηκε απειλητικά εναντίον του .

Σκηνές απείρου κάλλους εκτυλίχθηκαν νωρίτερα σήμερα στην διάρκεια των εκδηλώσεων τιμής για τους 62 Μάρτυρες, στο εκκλησάκι των Αγίων Πάντων , στο Γάζι Ηρακλείου.

Την στιγμή που κατέθετε στεφάνι στο Μνημειο ο βουλευτής Ηρακλείου του ΠΑΣΟΚ και πρώην Υφυπουργός Εργασίας Βασίλης Κεγκέρογλου, ένας ηλικιωμένος, που βρέθηκε στο σημείο, πήρε το μικρόφωνο και άρχισε να φωνάζει "Έξω οι κλέφτες" .

Το γεγονός φαίνεται να ενόχλησε ιδιαίτερα τον Ηρακλειώτη βουλευτή, ο οποίος αφού κατέθεσε άρον άρον το στεφάνι, στράφηκε ( με άγριες διαθέσεις) εναντίον του "αγανακτισμένου" ηλικιωμένου, ο οποίος πάντως δεν έχει διευκρινιστεί αν είχε μεταβεί για την εκδήλωση ή ήταν περαστικός . Τα χειρότερα αποφεύχθηκαν χάρη στην παρέμβαση των πιο ψύχραιμων που έσπευσαν να ηρεμήσουν τον κ. Κεγκέρογλου και να απομακρύνουν τον ηλικιωμένο άνδρα.

Είχε προηγηθεί το Αρχιερατικό μνημόσυνο, υπό τον Αρχιεπίσκοπο Κρήτης Ειρηναίο, ενώ οι εκδηλώσεις που οργανώθηκαν  στην μνήμη  των 62 Ηρακλειωτών που εκτελέσθηκαν την περίοδο της Γερμανικής Κατοχής ολοκληρώθηκαν με μεγάλη συμμετοχή για μία ακόμα χρονιά.

Οι 62 μάρτυρες
Την Τετάρτη 3 Ιουνίου 1942 οι γερμανικές αρχές κατοχής, ως αντίποινα σε αντιστασιακές ενέργειες, εκτελούν στη θέση «Ξεροπόταμος» δυτικά της πόλης 12 πολίτες. Ανάμεσά τους βρίσκεται και ο πρώην δήμαρχος Ηρακλείου Μηνάς Γ. Γεωργιάδης και τα αδέλφια του Τίτος και Εμμανουήλ. Λίγες μέρες αργότερα, στις 14 του ίδιου μήνα, στην ίδια θέση εκτελούνται ομαδικά 50 ακόμη άτομα ως αντίποινα για σαμποτάζ που πραγματοποιήθηκε την προηγούμενη νύχτα στο αεροδρόμιο. Έτσι ο αριθμός των εκτελεσθέντων ανέρχεται συνολικά στους 62.
http://www.cretalive.gr/

Τι συμβαίνει με το δημοτικό σινεμά "ΑΛΕΚΑ" στου Ζωγράφου;


Κοντεύει να βγει ο Ιούνης και ακόμα δεν λειτούργησε το θερινό δημοτικό σινεμά ΑΛΕΚΑ στου Ζωγράφου!

Αγανακτισμένη αναγνώστριά μας, μας πληροφορεί ότι ύστερα από έναν τηλεφωνικό «γύρο» που έκανε στο Δήμο, η απάντηση που τελικά έλαβε είναι πως η καθυστέρηση οφείλεται σε κάποιες διοικητικές εκκρεμότητες και πως το σινεμά πρόκειται να λειτουργήσει περί τα μέσα Ιουλίου! Δηλαδή, πάνω που αρχίζει το άδειασμα της πόλης λόγω θερινών διακοπών!

Και ύστερα λέμε «τι έχουν τα έρμα και ψοφούν;»! Τι έχουν, δηλαδή, αυτές οι έρμες οι δημοτικές επιχειρήσεις και πάνε από το κακό στο χειρότερο; ‘Η μήπως ακριβώς αυτός είναι ο σκοπός; Δηλαδή, να οδηγηθούμε, διά της καθυστέρησης και σιωπηρά, σε ένα ντε φάκτο κλείσιμο του σινεμά, το οποίο ήδη κάποιοι το θεωρούν «φύρα».

Πάντως σε κάθε περίπτωση η ουσία είναι ότι ο Δήμος στερεί -ας ελπίσουμε προς το παρόν- ένα στέκι ψυχαγωγίας από τους δημότες, ενώ το ενοίκιο (έστω και μειωμένο) τρέχει. Ένα στέκι, που είναι μέσα στην καρδιά μιας φοιτητούπολης και που θα μπορούσε, με την κατάλληλη πολιτική και ανθρώπους με μεράκι, να ζωντανέψει, να ανεβάσει τον πήχη, να μαζέψει κόσμο, αλλά και έσοδα, αν και δεν είμαστε της άποψης ότι όλα πρέπει να λειτουργούν με βάση το κέρδος.
http://zografoubloging.wordpress.com
Read more: Go to TOP and Bottom