Κυριακή 19 Ιουνίου 2011

ΤΑ ΝΕΑ Πάρου-Αντιπάρου


Ντροπής πράγματα
«Εντάξει, κανείς δεν θεωρεί ότι η παρούσα δημοτική αρχή και ο δήμαρχος κ. Χρ. Βλαχογιάννης έχουν τη δυνατότητα να προγραμματίσουν, να οργανώσουν και να υλοποιήσουν ακόμα και το πιο απλό έργο. Όλοι γνωρίζουν ότι το μόνο που έχουν είναι έναν «μπάρμπα στην Κορώνη» (βλέπε: υπουργός Γιάννης Ραγκούσης) που τους βοήθησε - έστω και οριακά - να γαντζωθούν στην εξουσία».

«Όχι στο Μνημόνιο» και από την Πάρο
Νέα συγκέντρωση σήμερα ΣΑΒΒΑΤΟ 18/6 στις 8 το βράδυ
«Συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 15/6 στην Πάρο (ημέρα της πανεργατικής απεργίας) από την ΕΛΜΕ Πάρου - Αντιπάρου».

Μία περίεργη υπόθεση
«Η Επιθεώρηση Περιβάλλοντος ήταν ενήμερη για την καταγγελία και μας είπαν ότι «έχουμε ζητήσει όλα τα στοιχεία για να καταλάβουμε πως εκδόθηκε η άδεια, από ποιους κλπ. Έχουμε ζητήσει ακόμα να σταματήσουν άμεσα οι εργασίες. Θα ερευνήσουμε την υπόθεση μέχρι τέλους».

Γιατί φεύγει ο Γλέζος
«Το πρόβλημα το εστιάζει στην πρακτική του προέδρου του δημοτικού συμβουλίου κ. Λ. Κοντού. Ο κ. Μ. Γλέζος πιστεύει (και το έχει πει σε συνεδριάσεις) ότι ο κ. Κοντός δεν διαθέτει δυνατότητες για τη θέση του προέδρου, ενώ δεν διαθέτει και το αντίστοιχο πολιτικό κριτήριο για να επιδεικνύει την αντίστοιχη συμπεριφορά κατά τις συνεδριάσεις. Επιπλέον, θεωρεί ότι το ειρωνικό ύφος του κ. Κοντού δεν έχει να προσφέρει τίποτε στην υπόθεση να είναι παραγωγικές για το καλό του νησιού οι συνεδριάσεις του δημοτικού συμβουλίου».

Σιγά μην ξυπνήσετε το νησί μας... Του Δ.Μ.Μ.
«Θα χαλάσουμε τον ύπνο μας τώρα γι' αυτές τις βλακείες που είπε το ΚΚΕ; Άσε που αυτοί κατηγορούσαν την λαοπρόβλητη κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ από τον χειμώνα του 2009. Αυτό που το πας άραγε;».

Ψίθυροι... με ΠΑΣΟΚ κυβέρνηση;
«Βρε τους άτιμους! Σερ Βασίλη Μαρκεζίνη πρότειναν, τον ποδηλάτη της Πάρου Κωστή Στεφανόπουλο πρότειναν, τον Π. Μολυβιάτη (επονομαζόμενο και «μάλιστα κ. πρόεδρε») πρότειναν, μόνο το όνομα του Χρ. Βλαχογιάννη δεν πρότεινε κανείς. Άει να χαθούνε πια».

Ωράριο μουσικών οργάνων στην Αντίπαρο
«Σε συνεδρίασή του το Δημοτικό Συμβούλιο Αντιπάρου ασχολήθηκε εκτενώς με το ωράριο μουσικών οργάνων για τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος».

Καμία εξέλιξη στο θέμα υγείας
«Σημειώνουμε ότι τα προβλήματα μεγαλώνουν μέρα με την μέρα, δίχως όμως να υπάρχει καμία αντίδραση. Με πρόσχημα από την πλευρά της δημοτικής πλειοψηφίας «να μην δημιουργηθούν άσχημες εντυπώσεις για τον τουρισμό του νησιού» υπάρχει ένας ανεξήγητος εφησυχασμός».

Πρωταθλητές οι Trivian
«Έτσι, μετά τον ωχαδερφισμό που δείχνουν οι τοπικοί μας άρχοντες για τη μη ύπαρξη κλειστού γυμναστηρίου ή για το ότι ο Μαρπησσαϊκός κάθε Σαββατοκύριακο τον χειμώνα πηγαίνει για να παίξει «γηπεδούχος» στις έδρες των αντιπάλων του, τώρα φαίνεται πως ήρθε και η εγκατάλειψη του εργασιακού πρωταθλήματος».

Από τη Σπάρτη στο Σύνταγμα με τα πόδια

«Οι Σπαρτιάτες ξεκινάμε πορεία από το άγαλμα του βασιλιά Λεωνίδα με κατεύθυνση την πλατεία Συντάγματος. Λακεδαιμόνιοι, Πελοποννήσιοι, Έλληνες, Ευρωπαίοι, κάτοικοι αυτού του πλανήτη συνταχθείτε μαζί μας»

ΖΩΝΤΑΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΝΙΤΣΑ η εκδήλωση για την ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ.


 

Παντελής "Καρεκλάκιας" Οικονόμου


Για την καρέκλα ρε γαμώτο.

    Ηταν που λέτε κάποτε ένα παλικάρι που τον έλεγαν,  Παντελής  ο Καρεκλάκιας  , είχε βγει βουλευτής σε ένα κόμμα και έλεγε μάλιστα  ότι ήταν αριστερός. Μάλιστα όταν η Κυβέρνησή του, έφερε την Τρόικα  και έβαλε τη χώρα στο Μνημόνιο δεν  άφησε τηλεόραση για τηλεόραση, ραδιόφωνο για ραδιόφωνο που να μην περιφέρει την Αριστεροσύνη του και να καταγγέλλει την Τρόικα, να ζητάει να βγει η χώρα του από το μνημόνιο  και άφηνε υπονοούμενα  μάλιστα ότι θα το καταψηφίσει και στη Βουλή. 
 Είχε μάλιστα φτιάξει  Ιστοσελίδα και τοίχο  στο facebook για να κατακεραυνώνει το μνημόνιο.
Εγραψε το παλικάρι πολλά και βαριά και για την Τρόικα και για το μνημόνιο.

    Ωσπου μια νύχτα 4:52 τα ξημερώματα λένε όσοι γνωρίζουν, ο αρχηγός του  τον πήρε τηλέφωνο, μάλιστα δεν το σήκωσε με την πρώτη διότι κοιμόταν βαθειά σκεπτόμενος πως θα...........
κατατροπώσει την Τρόικα, και του χάρισε μια καρέκλα (φωτογραφία 1)  που έγραφε επάνω υφυπουργός Οικονομικών . Τότε το παλικάρι μας χάρηκε που ο αρχηγός τον σκέφτηκε και για να κάνει το καλό παιδί πήγε στη σελίδα του στο Ιντερνετ (εδώ)και κατέβασε όλα τα κακά λόγια που έλεγε για το μνημόνιο και την Τρόικα. (Φωτογραφία 2) . Αρχισαν τότε τα μπινελίκια  απο κάτι καλόπαιδα στην άλλη σελίδα που είχε στο fb (Διάβασε εδώ τα μπινελίκια ) . Τα έχασε τότε το παλικάρι μας και πήγε και τα ξαναανέβασε  τα άρθρα στη σελίδα του (Φωτογραφία 3).. 

   Χαμογελούσε όμως μέσα του και έλεγε. Βρίζετε εσείς διότι ποτέ δεν σας έδωσαν καρέκλα και δεν ξέρετε τι σημαίνει. Πρέπει να βρω κόλλα να βάλω για να μην ξεκολήσει ποτέ. Και πήγε για ύπνο διότι από αύριο το παλικάρι μας πρέπει να αρχίσει να εφαρμόζει το μνημόνιο, αυτό ντε που έβριζε μέχρι χθες. 

   Τι είπατε ;;; Δεν έχει φιλότιμο;;;. Ε και τι έγινε.  Αν είχε φιλότιμο δεν θα είχε καρέκλα.Και το παλικάρι μας προτίμησε την καρέκλα.
Κάθε ομοιότητα με την πραγματικότητα είναι αληθινή. 
Και μετά απορούν τα άλλα παλικάρια του σιναφιού του Παντελή, γιατί τους  μουτζώνουν, τους γιαουρτώνουν και τους βρίζουν οι πολίτες. Την απάντηση την  έδωσε το παλικάρι μας σήμερα.
http://kafeneio-gr.blogspot.com/

ΚΡΙΣΗ πάνω στην ΚΡΙΣΗ... με το πενάκι του ΚΥΡ

Ο ΚΥΡ ΣΑΤΙΡΙΖΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΣΤΟ ΒΗΜΑ 19 Ιουνίου 2011
Κάντε κλικ κι απολαύστε τον ΚΥΡ

Το γέλιο είναι υγεία....


Καλημέρα σας!

Πανελλαδικό Προσκλητήριο από την Μητρόπολη Δρυϊνουπόλεως , Πωγωνιανής και Κονίτσης και το ΗΠΕΙΡΟΣ - ΕΛΛΑΣ για την Κάρτα του Πολίτη


Σημερινοί υπουργοί γιαουρτωμένοι από παλιά (1997-βίντεο)


Τα υλικά που χρησιμοποίησε ο Γιώργος Παπανδρέου για τον ανασχηματισμό είναι αναπαλαιωμένα και γνωστά από παλαιότερα... γιαουρτώματα. Δείτε το βίντεο με την αλησμόνητη Μαλβίνα Κάραλη και θα διαπιστώσετε ότι υπουργοί της "φρέσκιας" κυβέρνησης είναι μπαγιατούρες που έχουν δοκιμαστεί και στο παρελθόν με... στραγγιστό γιαούρτι... Μεγάααααληηηηη Μαλβίνα! Πώς να σε ξεχάσουμε...

http://thessbomb.blogspot.com/2011/06/video_2114.html

Σάββατο 18 Ιουνίου 2011

Το βίντεο της συνέντευξης Πάγκαλου στη ΝΕΤ:"χτύπαγα άσχημα τους Εκοφίτες"!


Η εμμονή του κυρίου Πάγκαλου,κατά το ήμισυ Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης,περί τραμπούκων του ΣΥΡΙΖΑ τον ανάγκασε να ομολογήσει σήμερα στη ΝΕΤ τα φασιστικά του ένστικτα κι ίσως μια κρυφή επιθυμία του να δείρει τους συγκεντρωμένους στην πλατεία Συντάγματος.Για πρώτη φορά ο Πάγκαλος ομολογεί πως υπήρξε τραμπούκος στα φοιτητικά του χρόνια και χτύπαγε άσχημα τους Εκοφίτες!!!!Για τους νεότερους να θυμίσουμε ότι η  Εθνική Κοινωνική Οργάνωση Φοιτητών (ΕΚΟΦ) ήταν  το φοιτητικό συνδικαλιστικό κίνημα της ΕΡΕ,την εποχή του αείμνηστου "εθνάρχη" Καραμανλή, προχουντικά.

25η μέρα στην πλατεία κόντρα στην "ανακύκλωση" της Κυβέρνησης

25η μέρα στην πλατεία οι Αγανακτισμένοι πολίτες δεν το βάζουν κάτω και προετοιμάζουν πυρετωδώς την αυριάνη 4η Κυριακάτικη συγκέντρωση!Η "ανακύκλωση" των προσώπων στην ίδια αντιλαϊκή Κυβέρνηση δεν έπεισε κανέναν άλλο εκτός απ' αυτούς που πήραν υπουργικούς θώκους.




Read more: Go to TOP and Bottom