Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

Το άγνωστο παρασκήνιο που «γέννησε» τη νέα κυβέρνηση

Τα γεγονότα της Τετάρτης με τους χιλιάδες Έλληνες στους δρόμους, η κίνηση Λιάνη και η αποτυχία της δήθεν συναινετικής πολιτικής, έκαναν τον Γιώργο Παπανδρέου να καταλάβει ότι είχε φθάσει το τέλος της εποχής των «κηπουρών» και της παρεούλας από το γυμναστήριο.

Ο λαός ζητούσε «εδώ και τώρα» αποχώρηση της κυβέρνησης, ο διεθνής Τύπος και οι οίκοι αξιολόγησης έβαζαν την Ελλάδα στα «σκουπίδια» της διεθνούς κοινότητας, οι οργισμένες φωνές μέσα στο ΠΑΣΟΚ, στη Βουλή ακόμα και στην κυβέρνηση πλήθαιναν.

Έπρεπε να αλλάξει κυβέρνηση ο Γιώργος Παπανδρέου για να επιβιώσει πολιτικά.

Η πρώτη προσπάθεια ξεκίνησε με κάποιες εξωκοινοβουλευτικές προσωπικότητες, προκειμένου να μπουν στην κυβέρνηση. Λουκάς Παπαδήμος, Προβόπουλος, Νανόπουλος, Δασκαλόπουλος ήταν μερικά ονόματα που δέχθηκαν τα πρώτα τηλεφωνήματα της Ρεγγίνας Βάρτζελη. Σε όσους απευθύνθηκε, εισέπραξε μια κάθετη άρνηση, οπότε ο Παπανδρέου ήταν αναγκασμένος να στραφεί στο κόμμα του και να δώσει έδαφος σε πολιτικά στελέχη του ΠΑΣΟΚ, που έχουν περάσει από κυβερνητικές θέσεις.

Αγκάθι Νο 1 ο Θόδωρος Πάγκαλος. Ο Παπανδρέου φοβόταν την αντίδραση του ευέξαπτου αντιπροέδρου του εάν τον έβγαζε από το κυβερνητικό σχήμα και έτσι τον διατήρησε ως πρώτο αντιπρόεδρο, σε μια θέση όμως ουσιαστικά νεκρή, αφού το συντονιστικό έργο στην κυβέρνηση αναλαμβάνει ήδη μια κυβερνητική επιτροπή.

Ο δεύτερος στόχος Παπανδρέου ήταν να αποδυναμώσει το κίνημα διαμαρτυρίας μέσα στην κοινοβουλευτική του ομάδα, που έπαιρνε πλέον σεισμικές διαστάσεις, βάζοντας σε κίνδυνο ακόμα και τη θέση του ως πρωθυπουργός. Χθες το μεσημέρι ξεκίνησε μια σειρά επαφών με κορυφαία στελέχη του ΠΑΣΟΚ, παραμέρισε εντελώς τους «μαθητευόμενος μάγους» που είχε κουβαλήσει από το υπουργείο Εξωτερικών και προχώρησε σε ρεαλιστικές συναλλαγές με τα στελέχη επιπέδου Σκανδαλίδη, Διαμαντοπούλου, Παπουτσή, Χρυσοχοϊδη και άλλους.

Μαζί τους συμφώνησε ποια υπουργεία επιθυμούσε ο καθένας και το αντάλλαγμα ήταν να καθησυχάσουν και να σβήσουν τις φωνές των διαμαρτυρόμενων μελών της κοινοβουλευτικής ομάδας.

Μετά από απίστευτες καραμπόλες και δεκάδες τηλεφωνήματα μεταξύ των ενδιαφερομένων, φθάσαμε στο αποτέλεσμα δύο βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, που ήταν έτοιμοι χθες να ακολουθήσουν το παράδειγμα του Φλωρίδη (Πάρις Κουκουλόπουλος και Κώστας Σπηλιόπουλος) να μπουν στο κυβερνητικό σχήμα.
newsbomb.gr

Παριανό blog καταγγέλλει το Τζίμη Πανούση


Ο ανεκδιήγητος Τζιμάκος Πανούσης είναι ολοφάνερο ότι εξυπηρετεί ξένα συμφέροντα ως προς την Πάρο. 

Ο Μπένυ πήρε το παιχνίδι επάνω του

Ενας Ανασχηματισμός με επίκεντρο τον Βενιζέλο
από τον Καφετζή

Κύριε Βενιζέλο μετά την αναβάθμισή σας ισχύουν οι δηλώσεις σας για επικύρωση του Μνημονίου 2 με 180 ψήφους;


"Πρέπει να επιδιώξουμε το μνημόνιο 2 να επικυρωθεί πολιτικά από 180 βουλευτές. Αυτή η ολοκληρωμένη συμφωνία, που θα συνιστά και μια μακροπρόθεσμη διεθνή δέσμευση της χώρας, πρότεινα να ζητήσουμε να εγκριθεί από τη Βουλή με αυξημένη πλειοψηφία 180 βουλευτών, όπως πίστευα ότι έπρεπε να είχαμε κάνει και τον Μάιο του 2010 με το μνημόνιο 1, για να μην αφήσουμε την αντιπολίτευση να διολισθήσει σε απλουστεύσεις και δημαγωγίες. Αυτή μου η πρόταση συνδέεται και με την άποψή μου για από κοινού διαπραγμάτευση με την τρόικα στην τελευταία φάση των διαβουλεύσεων για το Πρόγραμμα 2"!!!!

Αυτές είναι οι δηλώσεις του κυρίου Ευάγγελου Βενιζέλου στο Πρώτο Θέμα της Κυριακής 12 Ιουνίου 2011.
Αραγε 6 μέρες μετά και μάλιστα  σε αναβαθμισμένο ρόλο ως Αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπουργός Οικονομικών εξακολουθεί να τις υποστηρίζει;

ΣΕ ΠΟΙΑ ΠΑΤΡΙΔΑ… ΣΕ ΠΟΙΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ… ΣΕ ΠΟΙΟ ΛΑΟ ΘΑ ΟΡΚΙΣΤΕΙΤΕ ΑΘΛΙΟΙ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΥΠΟΣΤΑΣΗΣ???

οι μισοί απ' αυτό το θίασο μέχρι χτες το μεσημέρι πέταγαν πέτρες



Αν όλοι τούτοι που χθες προσπάθησαν να κερδίσουν το δικό τους θλιβερό ρόλο στην επικοινωνιακή παράσταση, μοχθούσαν αληθινά για το καλό αυτού του λαού, θα ανέκοπταν το εφιαλτικό έργο  του προσκυνημένου πρωθυπουργού τους. Δε θα διευκόλυναν την ολοκλήρωση των καταστροφικών και αντεθνικών του επιλογών με τις βολικές παραιτήσεις τους.

γράφει ο Reporto

Το βέβαιο είναι πως και αυτή η (νέα???) κυβέρνηση υπήρξε προϊόν μιας επικίνδυνης αρχηγοκεντρικής πολιτικής αγυρτείας.

Ένας πολιτικά αφερέγγυος πρωθυπουργός…
Ένα επικίνδυνο επικοινωνιακό δημιούργημα με μηδενική πλέον πολιτική αξιοπιστία…
Ένας πολιτικός έκπτωτος μέσα στο ίδιο του το κόμμα, πλήρως απαξιωμένος και χρεοκοπημένος στη συνείδηση της Ελληνικής κοινωνίας, δεν είχε το θάρρος να κάνει το αυτονόητο.

Και το αυτονόητο ήταν να στρέψει το πιστόλι με το οποίο επί μήνες απειλούσε την κοινωνία ολόκληρη, στον κρόταφό του, και να απαλλάξει οριστικά τον τόπο μας από τη θλιβερή και ντροπιαστική πολιτική του παρουσία.

Σ ένα κρεσέντο υποκρισίας τόσο ο ίδιος όσο και οι κομπάρσοι του πολιτικού ραγιαδισμού που στήριξαν τις αποφάσεις του και τις επιλογές του, ανακάτεψαν τα πλέον μπαγιάτικα πολιτικά υλικά για να δημιουργήσουν ένα φρεσκοσερβιρισμένο κυβερνητικό σχήμα, προσβλέποντας στην «αναβαθμισμένη» πολιτική εξαπάτηση.

Οι «αποστάτες» και οι «ήρωες» σφιχταγκαλιάστηκαν...

Οι «αποφασισμένοι» και οι «φοβισμένοι» συμπορεύτηκαν…
Οι του «πατριωτικού» συνοδοιπόρησαν με κείνους της «ρευστής εθνικής συνείδησης» με ένα και μόνο στόχο:

Το πλιάτσικο της κυβερνητικής εξουσίας…

Την παράταση ζωής στον επί της ουσίας έκπτωτο κυβερνητικό θίασο…
Και την απρόσκοπτη και χωρίς ανακοπές συνέχιση της εντεταλμένης υπηρεσίας που σύσσωμοι ανέλαβαν να εκτελέσουν, με στόχο τη διασφάλιση των νταβατζήδων, την καταβαράθρωση της Ελληνικής κοινωνίας, και την υλοποίηση του εφιαλτικού κοινωνικού project της παγκόσμιας διακυβέρνησης και την πλανητική εφαρμογή του με όχημα την πολύπαθη Ελληνική κοινωνία.

Πίσω από τις μεγαλοστομίες των «ανταρτών» και τα φανφαρόνικα επικοινωνιακά πυροτεχνήματα των παραιτημένων, αυτή η αλήθεια δεν είναι καθόλου εύκολο να αποσιωπηθεί.

Οι φωνές «διαμαρτυρίας» έκριναν τη …μαεστρία της πολιτικής εξαπάτησης και όχι την ουσία της εφαρμοζόμενης πολιτικής.

Οι «συνειδήσεις» του καθωσπρεπισμού, απέδωσαν τις βουλευτικές έδρες στο κόμμα που τις εξέλεξε και όχι στην κοινωνία που τις ανέδειξε και που επένδυσε σε ελπίδα και υποσχέσεις χωρίς αντίκρισμα.

Αν όλοι τούτοι που χθες προσπάθησαν να κερδίσουν το δικό τους θλιβερό ρόλο στην επικοινωνιακή παράσταση, μοχθούσαν αληθινά για το καλό αυτού του λαού, θα ανέκοπταν το εφιαλτικό έργο  του προσκυνημένου πρωθυπουργού τους. Δε θα διευκόλυναν την ολοκλήρωση των καταστροφικών και αντεθνικών του επιλογών με τις βολικές παραιτήσεις τους.

Αν όλοι αυτοί οι «ιστορικοί» και οι «πατροπαράδοτοι» «ηγέτες» είχαν ένα δράμι έγνοιας για το αύριο αυτής της κοινωνίας που καταδυναστεύεται, δε θα κατέφευγαν στην επίκληση της «ευθύνης» προκειμένου να ολοκληρωθεί το έγκλημα, αλλά θα ανέτρεπαν με τρόπο παραδειγματικό τον πρωτεργάτη αυτής της γενικευμένης καταστροφής, και θα τον οδηγούσαν στο Γουδί εκεί που είναι και ο τελευταίος πολιτικός προορισμός του.

Όμως δεν το έκαναν…
Τίποτε απ όλα αυτά δεν έκαναν. Γιατί για τίποτε απ όσα υποκρίνονται δε νοιάστηκαν πραγματικά.
Γι αυτό και είναι όλοι τους το ίδιο συνένοχοι, το ίδιο συνυπεύθυνοι, απόλυτα ταυτισμένοι στο έγκλημα σε βάρος της Ελληνικής κοινωνίας.

Σήμερα ο νέος θίασος δόθηκε στη δημοσιότητα. Σε λίγο θα ορκιστεί.

Σε ποια πατρίδα άραγε??? Σ αυτήν που ξεπουλάνε καθημερινά στο χρηματιστήριο των νταβατζήδων???
Σε ποιο Σύνταγμα άραγε??? Σε κείνο που τσαλαπάτησαν και μετέτρεψαν σε πατσαβούρα για να προωθήσουν τις εθνοκτόνες τους πολιτικές???
Στο όνομα ποιού λαού άραγε??? Σ αυτόν που καταδικάζουν καθημερινά στη δυστυχία, την αβεβαιότητα και σε ανομολόγητες εθνικές συμφορές που ακόμη δεν τολμάμε ούτε να τις φανταστούμε???

Ολα τα ονόματα της "ανακυκλωμένης" Κυβέρνησης

Το ελικόπτερο είναι πάντα εκεί με τη μηχανή αναμένη


Για την ιστορία και μόνο δημοσιεύουμε τα ονόματα της "νέας" Κυβέρνησης


Πρωθυπουργός: Γιώργος Παπανδρέου

Αντιπρόεδρος της κυβέρνησης: Θεόδωρος Πάγκαλος
Αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπουργός Οικονομικών
 : Ευάγγελος Βενιζέλος

Υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας Ενέργειας 
Υπουργός: Μιχάλης Χρυσοχοΐδης
Υφυπουργός: Χάρης Παμπούκης
Υφυπουργός : Σωκράτης Ξυνίδης
Υφυπουργός: Θάνος Μωραϊτης

Υπουργείο Οικονομικών
Υπουργός: Ευάγγελος Βενιζέλος
Αναπληρωτης υπουργός: Φίλιππος Σαχινίδης
Αναπληρωτής υπουργός: Παντελής Οικονόμου

Υπουργείο Εξωτερικών
Υπουργός: Στ. Λαμπρινίδης
αναπληρωτής υπουργός: Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου με αρμοδιότητα τα ευρωπαϊκά θέματα
Υφυπουργός: Δημήτρης Δόλλης

Υπουργείο Εθνικής 'Αμυνας 
Υπουργός: Πάνος Μπεγλίτης
Υφυπουργός : Κ.Σπηλιόπουλος

Υπουργείο Εργασίας:
υπουργός: Γιώργος Κουτρουμάνης
Υφυπουργός Γιάννης Κουτσούκος

Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη:
Υπουργός: Χρ.Παπουτσής
Υφυπουργός : Μανώλης Οθωνας

Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
Υπουργός: Δημήτρης Ρέππας
Υφυπουργός: Ντίνος Ρόβλιας
Υφυπουργός :Τζωρτζάκος

Yπουργείο Εσωτερικών για θέματα Τοπικής Αυτοδιοίκησης
Υπουργός: Χάρης Καστανίδης
Υφυποιυργος Παρης Κουκουλόπουλος

Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
Υπουργός: Αννα Διαμαντοπούλου
Αναπληρώτρια : Φωφη Γεννηματά
υφυπουργός: Εύη Χριστοφιλοπούλου

Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
Υπουργός: Γιάννης Ραγκούσης
υφυπουργός: Γιάννης Μαγκριώτης

Υπουργείο Υγείας Διατροφής και Άθλησης και Κοινωνικής Ασφάλισης
Υπουργός: Ανδρέας Λοβέρδος
υφυπουργός Χρ. Αηδόνης
Υφυπουργός Δ. Μπόλαρης
Υφυπουργός Μιχάλης Τιμοσίδης

Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων
Υπουργός: Κώστας Σκανδαλίδης
υφυπουργός: Γιάννης Δριβελέγκας

Υπουργείο Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικών Αλλαγών
Υπουργός: Γιώργος Παπακωνσταντίνου
Αναπληρωτής υπουργός: Νίκος Σηφουνάκης
Υφυπουργός Γιαννης Μανιάτης

Υπουργείο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων

Υπουργός: Mιλτιάδης Παπαϊωάννου
Υφυπουργός : Γ. Πεταλωτής

Υπουργείο Πολιτισμού
Παύλος Γερουλάνος
Υφυπουργός Γιωργος Νικητιάδης

Υπουργείο Επικρατείας και Κυβερνητικός Εκπρόσωπος
Ηλίας Μόσιαλος



Ολιγομελές!!!!!!!!!!σχήμα 42 "ανακυκλωμένων" κι ως επί το πλείστον αποτυχημένων υπουργών και υφυπουργών άλλαξαν γραφεία,καρέκλες κι αντικείμενο αλλά δεν θ' αλλάξουν ποτέ νοοτροπία και πολιτική.
Αντε και καλά σαράντα!Ζωή σ' ελόγου μας.
Για να πάρετε μια γεύση του πόσο σκληρά θα δουλέψουν αυτή τη στιγμή (10:29) ο κύριος Κουκουλόπουλος δίνει συνέντευξη στο MEGA πριν καν ορκιστεί!!!!!!!!!!!!!!!!!

Με το 1,με το 2,με το 3...."ανακύκλωση" προσώπων

ΣΤΟΥΣ ΛΑΟΠΛΑΝΟΥΣ


ΣΤΟΥΣ  ΛΑΟΠΛΑΝΟΥΣ
                                           
Φτάσατε την Ελλάδα στο απροχώρητο 
μ' ανίατη απόγνωση μας έχετε κεντήσει 
μας κάτσατε στο σβέρκο με τρόπο αφόρητο 
κι έχετε την ψυχή μας φρικτά λεηλατήσει. 


Πάτε να επιβάλετε αισχροί πολιτευτές 
σ' ένα λαό ολόκληρο στερνό σιωπητήριο. 
Τρυγάτε τη ζωή μας, μοβόροι  πειρατές 
και για τη μετανάστευση εκδίδεται εισιτήριο. 


Αιώνιες συνυπάρξεις θηρίων και φιδιών 
ακόμα κι όταν έρπετε βγάζετε δυσωδία,    
δεν σας εγγίζει άθλιοι η θλίψη των παιδιών 
στις πλάτες μας επάνω παίζεται τραγωδία.  


Σε λαομίσητη βουλή πουλάτε νταηλίκι 
κι απ' το λαό ζητάτε να επιδείξει φρόνηση, 
μα δεν περνάει άλλο φτηνό νταβατζιλίκι 
όλοι σας βλέπουν τώρα με περιφρόνηση.
Ανάλγητοι, τυχάρπαστοι, πολιτικοί ρουφιάνοι   
σας καταγγέλλω διαρκώς  αδίστακτα πορνεία. 
Έφτασε πια το τέλος σας τραμπούκοι λαοπλάνοι 
σας καρτεράει  ο λαός στημένος στην πλατεία.

"Έτσι θα σκότωναν τον Κώστα Καραμανλή"! Ολόκληρη η έκθεση της FSB προς την ΕΥΠ


Σχέδιο δολοφονίας του πρώην πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή με την κωδική ονομασία «Πυθία 1», το οποίο φέρεται να εκπονήθηκε από «συμμαχικές μυστικές υπηρεσίες» και να ανατέθηκε σε τουλάχιστον είκοσι Έλληνες συνεργάτες τους, που «δεν ανήκουν στον αντιεξουσιαστικό χώρο», αποκαλύπτουν τα «Επίκαιρα». Άκρως απόρρητο έγγραφο της Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών (ΕΥΠ), με την κωδική ονομασία «Ειδικό Δελτίο Ενημέρωσης» (Νο 219/5 Φεβρουαρίου 2009), ενημέρωνε την τότε κυβέρνηση Καραμανλή ότι η υπηρεσία έλαβε γνώση από την FSB, δηλαδή τη Ρωσική Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Ασφαλείας, πως μία «ομάδα Εργασίας» της, που αποτελούνταν από δεκαεννέα άτομα, εντόπισε και αποκάλυψε σχέδιο επίθεσης σε βάρος του πρώην πρωθυπουργού, «με σκοπό την αναβολή ή τη ματαίωση της ενεργειακής πολιτικής της χώρας».


Ολόκληρο το ενημερωτικό σημείωμα που δημοσιεύουν σήμερα τα ΕΠΙΚΑΙΡΑ για τους ισχυρισμούς των ρωσικών υπηρεσιών πληροφοριών περί δολοφονίας του πρώην πrωθυπουργού Κώστα Καραμανλή, είναι το εξής: Σημειώνουμε ότι το ενημερωτικό δελτίο της ΕΥΠ έχει ημερομηνία 5 Φεβρουαρίου 2009 και αποτελεί συνέχεια ενημερωτικού τις 13ης Ιανουαρίου 2009 και πρόκειται για σημαντική επιτυχία του περιοδικού.


“α.”Ομάδα Εργασίας” δεκαεννέα (19) ατόμων της FSB ,που δραστηριοποιείται από το Μάρτιο του 2008 στην Αττική,με αφορμή “απόπειρα τηλεφωνικής υποκλοπής” συνομιλιών που διαμείβονταν μεταξύ των κ.κ.Κ.Καραμανλή,V.Putin και G.Parvanov ,κατά την υπόψη περίοδο,διαπίστωσε και κατέγραψε τα ακόλουθα:

-Κατά τη διαδρομή που χρησιμοποιείτο για τη μετακίνηση του Έλληνα Πρωθυπουργού από την κατοικία του στη Ραφήνα μέχρι το Γραφείο του, εντοπίσθηκε όχημα τύπου VAN, μάρκας TOYOTA HIACE,χρώματος μπεζ,το οποίο κινείτο συνεχώς στη διάρκεια της προαναφερόμενης μετακίνησης κατά το μήκος της διαδρομής αυτής και μέχρι το ύψος της Αττικής Οδού στο Ολυμπιακο Στάδιο. Στο εν λόγω όχημα,το οποίο έφερε ελληνικές πινακίδες κυκλοφορίας (πλαστές όπως εξακριβώθηκε από την παραπάνω ομάδα εργασίας ), επέβαιναν τις περισσότερες φορές τρία με τέσσερα άτομα. Η παρακολούθηση του Στόχου (ΣΣ:Του κ.Πρωθυπουργού) χαρακτηρίστηκε από την προαναφερόμενη ομάδα εργασίας επαγγελματική και εντεινόμενη από τις αρχές Απριλίου του 2008.

Ο ΓΑΠ στο Φάληρο με την πέτρα στο ... λαιμό (αποκλειστικό βίντεο)


Ναι έχουμε αποκλειστικά πλάνα... Τρυπώσαμε στα άδυτα του Μαξίμου και εξασφαλίσαμε το ντοκουμέντο... Ναι εμείς πρώτοι θα ενημερώσουμε τον ελληνικό λαό για το κόλπο που ετοιμάζει ο Γιώργος Παπανδρέου για να ξεφύγει από εχθρούς και φίλους από δανειστές και τοκογλύφους ...

 Ο Γιώργος Παπανδρέου δεν το βάζει κάτω και σχεδίαζε να μας ''ντριπλάρει'' όλους για άλλη μια φορά ...

Ο εμπνευστής του σχεδίου ήταν ο ''τσάρος'' Γ . Παπακωνσταντίνου και στα πρότυπα της Φίνος Φιλμ του ζήτησε να προσποιηθεί ότι αυτοκτόνησε για να γλυτώσει από τους δανειστές και τους αντάρτες βουλευτές...

Σύμφωνα με το σχέδιο θα εμφανιζόταν ξανά στο προσκήνιο όταν τα πράγματα ηρεμήσουν....

Όμως ο Ψαλιδοχέρης τους χάλασε τα απόκρυφα σχέδια αφού τρύπωσε και έδωσε στη δημοσιότητα τα αποκλειστικά πλάνα...
 Απολαύστε τα σαν μια παλιά καλή ελληνική ταινία :


http://www.cosmo.gr/
Read more: Go to TOP and Bottom