Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

Ρε Παπούλια κάνε κάτι!γίναμε ρεζίλι παγκοσμίως με τις παραιτήσεις των παλικαράδων

ΚΑΝΤΕ ΤΩΡΑ ΕΚΛΟΓΕΣ
Κάποιος να πιάσει τα γκέμια του αλόγου!
Θα γκρεμοτσακιστούμε όλοι με το θέατρο των παράλογων και κατόπιν εορτής παραιτήσεων των Κυβερνητικών Βουλευτών.
Ο Γιώργος αντί να τρέξει τώρα και να κλείσει τη Βουλή οδηγώντας  τη χώρα σε εκλογές κάθεται και συσκέπτεται με το παλαιολιθικό ΠΑΣΟΚ για τον Ανασχηματισμό.
Κύριε Παπούλια ξύπνα από το λήθαργο και κάνε επιτέλους μια ηρωική πράξη στη ζωή σου.Αφού δεν μπορείτε όλοι μαζί να μας σώσετε από τη χρεοκοπία,σώστε μας από το ρεζιλίκι!
Δεν ξεφτελίζεσαι μόνο εσύ,η κυβέρνηση του Γιώργου και το ΠΑΣΟΚ αλλά ολόκληρη η Ελλάδα διεθνώς.Ε όχι δεν σας φταίμε σε τίποτα.
Σταμάτα τώρα όσο προλαβαίνεις αυτή την ξεφτίλα να παραιτούνται ένα-ένα τα παλικάρια της φακής που ψήφισαν και με τα δύο χέρια το μνημόνιο.Είναι αστείο τώρα που το καράβι κοντεύει να φτάσει στον πάτο του ωκεανού τα ποντίκια να την κοπανάνε για να εγγράψουν επαναστατικές παρακαταθήκες για το πολιτικό τους μέλλον.Κλείστε τη Βουλή και κάντε τώρα εκλογές με νέα πρόσωπα,που να μη κουβαλάνε στις πλάτες τους αμαρτίες διαφθοράς.

Παιδιά είπαμε ένας-ένας!Παραιτήθηκε και ο Νασιώκας


Πληροφορίες φέρουν και τον Εκτορα Νασιώκα,βουλευτή Λάρισας,να παραιτείται από στιγμή σε στιγμή!Κι όντως αυτή τη στιγμή (12:30 περίπου) αποχαιρέτησε τους συναδέλφους  από το βήμα της Βουλής.
Ενας - ένας παιδιά για να προλαβαίνουμε να γράφουμε και καμία σοβαρή είδηση.
Τώρα που το καράβι έχει πλέον βουλιάξει είναι πολύ αργά για δάκρυα Στέλλα.
Οταν το καράβι έπλεε κανονικά κύριε Νασιώκα και λοιποί επαναστάτες του γλυκού νερού εσείς ψηφίζατε κανονικά το μνημόνιο χωρίς να έχετε ιδέα τι γράφει!
Τώρα σαν τα ποντίκια φεύγετε ένας-ένας για να εγγράψετε επαναστατικές παρακαταθήκες.
Θα προτιμούσαμε να είστε εκεί που σας έστειλε ο λαός και να βροντφωνάζετε ΟΧΙ σε κάθε αντιλαϊκό μέτρο από την πρώτη ώρα που άρχισε το μνημόνιο και το ΔΝΤ να μπαίνουν στη ζωή μας.
Λίγα λόγια για το ποιος είναι ο Εκτορας Νασιώκας εδώ

Ολόκληρη η επιστολή παραίτησης του Γιώργου Φλωρίδη


Από το περασμένο φθινόπωρο, αντιλαμβανόμενος ότι η κυβερνητική προσπάθεια για το έργο ανόρθωσης και βαθιάς αλλαγής της χώρας παρουσίαζε εμφανή σημάδια κάμψης, διατύπωσα δημόσια την άποψη ότι χρειαζόταν επειγόντως η συγκρότηση Εθνικού Μετώπου Ευθύνης με Συναίνεση, προκειμένου να συνεχιστεί με την απαιτούμενη δύναμη το αναγκαίο μεταρρυθμιστικό έργο. Είχα επανειλημμένα εκφράσει με έμφαση την άποψη ότι «η λύση ή θα είναι εθνική ή δεν θα υπάρξει».

Οι ηγεσίες των δύο κομμάτων εξουσίας δεν θέλησαν ν' ασχοληθούν σοβαρά με αυτή την πτυχή του εθνικού ζητήματος. Η κυβέρνηση , ιδιαίτερα μετά το Φθινόπωρο, με λανθασμένες επιλογές στην οικονομία και στο κράτος, με αδυναμία συνολικού σχεδιασμού, με εμφανώς άνιση και άδικη κατανομή των βαρών και πρωτοφανή αναποτελεσματικότητα, οδηγήθηκε ταχύτατα σε μεταρρυθμιστική εξάντληση. Η αποτυχία της έδωσε επιχειρήματα στους αντιπάλους των ριζοσπαστικών μεταρρυθμίσεων να διατυπώσουν λόγο εναντίον, του τόσο απαραίτητου για τη χώρα πλαισίου τομών στο κράτος, στην οικονομία και στο πολιτικό σύστημα. Να συκοφαντήσουν με το λαϊκίστικο λόγο τους κάθε απόπειρα αλλαγής του παρασιτικού μοντέλου σε παραγωγικό υπόδειγμα. Η Ν.Δ, με πρωτοφανείς για τη φυσιογνωμία συντηρητικού κόμματος εξουσίας επιλογές και ακολουθώντας τα χειρότερα πρότυπα αντιπολίτευσης, επένδυσε στη φθορά της Κυβέρνησης, με έπαθλο τον κίνδυνο καταστροφής της χώρας.

Η κορύφωση της εθνικής κρίσης σε πολιτικό επίπεδο, η αδυναμία στοιχειώδους συνεννόησης των πολιτικών κομμάτων και η ογκούμενη έκφραση αγανάκτησης των πολιτών για την οικονομική και πολιτική χρεοκοπία σε συνδυασμό με τη σύγχυση που δημιουργεί ένας ανεύθυνος δημαγωγικός λόγος, φέρνουν τη χώρα πολύ κοντά σε μια ανυπολόγιστη καταστροφή.

Οι μονοκομματικού χαρακτήρα προσπάθειες, έστω και με πρόσωπα ευρύτερης αποδοχής, αδυνατούν να ολοκληρώσουν τη δύσκολη σημερινή αποστολή. Ταυτόχρονα, οι εκλογές, παρότι αποτελούν πάγια και αναντικατάστατη δημοκρατική διέξοδο, στην ιδιαίτερη περίοδο που διανύουμε εγκυμονούν σοβαρό κίνδυνο για την οικονομική βιωσιμότητα της χώρας.

Τις τελευταίες μέρες, ορισμένες πρωτοβουλίες για εθνική συνεννόηση ώστε να υπάρξει πολιτική σταθερότητα, δημιούργησαν την εντύπωση ότι αυτή θα μπορούσε να επιτευχθεί. Στην κατεύθυνση αυτή θα μπορούσε να συμβάλει αποφασιστικά ΜΟΝΟ ένα μεταβατικό σχήμα Εθνικής Σωτηρίας, με την απαραίτητη συμμετοχή των δύο βασικών πολιτικών δυνάμεων της χώρας. Τα απολύτως συγκεκριμένα καθήκοντα αυτού του σχήματος θα μπορούσαν να είναι:

 1. Η διασφάλιση της άμεσης χρηματοδότησης της χώρας
 2. Η προσπάθεια επανατοποθέτησης του «Ελληνικού Ζητήματος», σε συνεννόηση με τους Ευρωπαίους εταίρους
 3. Η αποκατάσταση της δημοκρατικής τάξης και ομοψυχίας της κοινωνίας
 4. Η προετοιμασία των όρων για τη Συνταγματική Αναθεώρηση, αλλά και η άμεση νομοθέτηση στην κατεύθυνση ενδυνάμωσης και εμβάθυνσης της Δημοκρατίας.
 5. Η προκήρυξη εκλογών σε χρόνο που θα θεωρούνταν κατάλληλος από τις βασικές πολιτικές δυνάμεις.

Δυστυχώς, οι ηγεσίες των δύο βασικών πολιτικών κομμάτων στάθηκαν για μία ακόμη φορά κατώτερες των εθνικών περιστάσεων, με πολιτικά ασυγχώρητο τρόπο. Αντί του Εθνικού Συναγερμού επικράτησε η λογική της κομματικής προσποίησης, των πολιτικών προφάσεων, των υστερόβουλων υπολογισμών και των στενοκομματικών πιέσεων. Δεν υπήρχε χειρότερος τρόπος να πιστοποιηθεί το τέλος ενός φθαρμένου και απερχόμενου πολιτικού συστήματος.

Τιμώ το Κίνημά μας και τους αγώνες του, αλλά στη συγκεκριμένη οριακή για τη χώρα στιγμή, το Εθνικό Χρέος ηττήθηκε από το αρχηγικό και κομματικό συμφέρον. Έτσι, με απόλυτη συνείδηση της κρισιμότητας των στιγμών, υποβάλλω την παραίτησή μου από Βουλευτής.

Νέα βόμβα στο ΠΑΣΟΚ-παραιτήθηκε ο βουλευτής Γιώργος Φλωρίδης


Μετά την προχθεσινή παραίτηση του Γιώργου Λιάνη,ακολουθεί σε λίγο η νέα παραίτηση του Βουλευτή Κιλκίς Γιώργου Φλωρίδη που μέχρι πριν από λίγο φέρονταν ως ο πλέον επικρατέστερος για νέος υπουργός οικονομικών.Ο κύριος Φλωρίδης διαφωνούσε συνεχώς με τον κύριο Παπακωνσταντίνου και την πολιτική του αλλά τίποτα δεν έδειχνε πως θα έφτανε στην παραίτηση.
Είναι άγνωστο ακόμα αν θα παραμείνει ανεξάρτητος ή θα παραδώσει την έδρα του!
Ο κύριος Φλωρίδης ήταν υπέρ της κυβέρνησης Εθνικής ενότητας κι απ' ότι λέει στην επιστολή του φαίνεται να παραδίδει την έδρα του και κατηγορεί ευθέως Παπανδρέου και Σαμαρά πως είναι πολύ κατώτεροι των περιστάσεων.
"Η κορύφωση της εθνικής κρίσης σε πολιτικό επίπεδο, η αδυναμία στοιχειώδους συνεννόησης των πολιτικών κομμάτων και η ογκούμενη έκφραση αγανάκτησης των πολιτών για την οικονομική και πολιτική χρεοκοπία, σε συνδυασμό με τη σύγχυση που δημιουργεί ένας ανεύθυνος δημαγωγικός λόγος, φέρνουν τη χώρα πολύ κοντά σε μία ανυπολόγιστη καταστροφή", αναφέρει επίσης  στην επιστολή παραίτησής του προς τον πρόεδρο της Βουλής.
Το βιογραφικό του Γιώργου Φλωρίδη εδώ

Το συναπάντημα της γελοιότητας και της ανευθυνότητας

http://freskoprama.blogspot.com/

Θα μπορούσε ο καλλιτέχνης να 'χει βάλει και μια τραμπάλα με τον Αντωνάκη!

Το βίντεο της επίθεσης στον Τάσο Τέλογλου


 
Μετατραυματική αμνησία διαγνώστηκε στον δημοσιογράφο, Τάσο Τέλογλου, ο οποίος δέχθηκε επίθεση από ομάδα αγνώστων στην συμβολή των οδών Περικλέους και Λέκκα στο κέντρο της Αθήνας, όπως έγινε γνωστό από το υπουργείο Υγείας.

...σήκω Αντρέα να τους δεις



Προφητικό το Ποντίκι που κυκλοφορεί από χτες το πρωί

Μέχρι και τα σκυλιά αγανάκτισαν με τα τερτίπια τους

κάντε μεγέθυνση στην εικόνα

Ο κύριος που βλέπετε κατέβαινε με τη σκυλίτσα του στη σημερινή διαδήλωση.
Στη Βασιλίσσης Σοφίας στο ύψος της Ριγίλης το σκυλί βλέποντας τόσες δυνάμεις αστυνομικών αγανάκτισε και πήρε το πλακάτ να διαμαρτυρηθεί κι αυτό:"ΜΑΥΡΗ ΖΩΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΜΑΥΡΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ"!
Ευτυχώς δεν συνελήφθη...
Αυτή την ανάρτηση τη βάλαμε χτες αλλά μας άρεσε και νομίζουμε πως είναι ότι πρέπει για... Καλημέρα! 

Κάποιες φωτογραφίες με τα συνθήματα από το Σύνταγμα

Καληνύχτα Ελλάδα , καλημέρα Πακιστάν !



Γράφει ο Θόδωρος Γαλανόπουλος

Είναι γνωστό σε όλους μας, ότι όταν ευημερούν οι αριθμοί οι πολίτες δυστυχούν! Δεν βρέθηκε ποτέ κανένας,(εδώ) αν και υπήρχαν οι προϋποθέσεις να συνδυάσει αυτά τα δυο! Και το κράτος να μην χρωστάει τόσα και οι πολίτες να μην κατεβάσουν το βιοτικό τους επίπεδο στην Αφρική! Εντωμεταξύ δεν μπορούμε να καταλάβουμε τελικά τι θέλουν από εμάς, κι αν είναι, να το πάρουμε απόφαση ότι αυτό είναι και αυτό θα μας βοηθήσει!... Χάος … "Σήμερα εδώ και αύριο αλλού παρέα με την κουρελού", που λέει και ένα παλιό τραγουδάκι! Πέστε μας τελικά! Θέλετε το μισό μισθό μας; Να κλειστούμε στο σπίτι μας και να μην καταναλώνουμε τίποτε; Να βλέπουμε ειδήσεις και να μας φτάσει η κατάθλιψη εκατό κιλά, και να βγαίνουμε μόνο να πάμε στον ψυχίατρο, που και αυτόν δεν θα έχουμε να τον πληρώσουμε; Να απολυθούμε από την εργασία μας, και να μην έχουμε να πληρώσουμε ούτε το ενοίκιο μας και να κοιμόμαστε στα παγκάκια; Να σταματήσουμε και να γεννάμε παιδιά, γιατί ούτε και λίμπιντο θα υπάρχει, ούτε και χρήματα να τα μεγαλώσεις, αλλά και τι παιδιά να φέρεις σε αυτήν τη χώρα; για να ξεχρεώσουν μετά από 70 χρόνια (ίσως) τις μίζες σας; Άραγε με τι σκοπεύετε να αντικαταστήσετε τα Ελληνόπουλα; με Ασιατικής προέλευσης νεολαία, με μαστερ και ντοκτορα στον καθαρισμό τζαμιών αυτοκινήτων; Πόσο πιο φτηνά μεροκάματα θέλετε να πληρώνουν τα ντόπια και ξένα αφεντικά, για να είναι ικανοποιημένα και να επενδύσουν, και να παρουσιαστεί μια ανάπτυξη που για αυτήν όλοι μιλάτε και θα είστε περήφανοι αν το πετύχετε; Με πέντε ευρώ μεροκάματο είναι καλά; Απλά δεν ξέρουμε τότε αν θα μας στέλνουν κανένα καράβι από τον ΟΗΕ και τη UNISEF, να παίρνουμε κανένα τσουβάλι αλεύρι για να αντέχουμε να σας δουλεύουμε! Τι έχετε αποφασίσει να πουλήσετε από το δημόσιο πλούτο για να συνεχίσουν να κρατάνε στη ζωή αυτή τη χώρα οι δανειστές; ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΛΙΜΑΝΙΑ, ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ, ΤΡΕΠΕΖΕΣ, ΤΡΑΙΝΑ, και ότι άλλο έχει κάποια αξία από την υποτιμημένη ψωροκώσταινά μας; Με αυτό που θα έχει απομείνει θα είστε περήφανοι,και πώς θα το αποκαλείτε; Η Ελλάδα ήταν μια χώρα που γεννήθηκε από τις στάχτες του πολέμου, εσείς έχετε κάνει στάχτες ότι απομείνει από αυτήν και την αξιοπρέπεια μας και την περηφάνια μας που λεγόμασταν Έλληνες! Βρείτε και ένα άλλο όνομα για αυτήν τη χώρα, γιατί δεν θα μπορούμε να βλέπουμε αυτό που θα έχει μείνει και θα έχει γίνει, και δεν θα έχει καμιά σχέση με Ελλάδα! Ναι, είναι σχεδόν σίγουρο, δεν μπορείτε να κάνετε τίποτε άλλο εδώ που έφτασε η απερισκεψία σας, η απληστία σας και η ανεμελιά και αλαζονεία της εξουσίας σας! Μόνο που σε κάποιες χώρες αυτός που είναι υπόλογος για κάτι πολύ βαρύ, νοιώθει ότι δεν του αξίζει να ζει και αυτοκτονεί! Εσείς δεν σκοτώσατε τον εαυτό σας, απλά σκοτώσατε αυτή τη χώρα … Καληνύχτα Ελλάδα, καλημέρα Πακιστάν …
Από KAPISTRI
Read more: Go to TOP and Bottom