Κυριακή 5 Ιουνίου 2011

Ο Πρωθυπουργός αμφισβητεί ανοιχτά την ικανότητα του να κυβερνήσει..


Γράφει ο Γρηγόρης Ζωγραφάκης
Από τηλεοράσεως και με δημόσια δήλωση ο κύριος Παπανδρέου αμφισβήτησε την ικανότητα του καθώς και των Υπουργών-που ο ίδιος διόρισε- να υλοποιήσουν το.... Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα…..O αυτοαμφισβητούμενος αυτός κύριος λοιπόν καίγεται να υπογράψει ένα πρόγραμμα το οποίο παραδέχεται ότι δε μπορεί να υλοποιήσει….
Το Ελληνικό Σύνταγμα στη περίπτωση που ο Πρωθυπουργός αδυνατεί να εκπληρώσει το έργο του, ή έχει «βαλτώσει» λόγω του ότι δε μπορεί να υλοποιήσει αυτά που υποσχέθηκε δίνει αποκλειστικά δύο επιλογές και καμία άλλη….
Η μία είναι η Προκήρυξη Εκλογών και η άλλη η διενέργεια δημοψηφίσματος….Σε καμία των περιπτώσεων δε προβλέπει ξένους επιτετραμμένους που θα ελέγχουν έστω και γνωμοδοτώντας την άσκηση οιασδήποτε εκ των τριών Εξουσιών….
Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας οφείλει να καλέσει τον Πρωθυπουργό και να ζητήσει εξηγήσεις για αυτή του τη δήλωση…….
Ακούστηκε προ ημερών ότι αποκλείεται η διενέργεια δημοψηφίσματος γιατί είναι για τα δημοσιονομικά….Καλώς προβλέπει το Σύνταγμα ότι απαγορεύεται η διενέργεια δημοψηφίσματος για τα δημοσιονομικά γιατί κανείς δε θα ψήφιζε τη περικοπή του μισθού του ή την αύξηση του Φ.Π.Α. Το Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα όμως περιέχει ένα μείζων εθνικό θέμα που είναι η δημόσια περιουσία-δηλαδή η περιουσία των πολιτών και όχι κάποιου φυσικού προσώπου….Οι φυσικοί πόροι του κράτους καθώς επίσης και η εδαφική ακεραιότητα της χώρας ανήκουν ως προς τη διαχείρισή τους στο λαό και όχι σε κάποια Κυβέρνηση….
Ο κύριος Παπανδρέου απειλεί ανοιχτά τη Δημοκρατική Λειτουργία του Πολιτεύματος…..Η Δικαιοσύνη οφείλει να επέμβει άμεσα γιατί πολύ φοβούμαι ότι αν δε γίνει κάτι από όλα αυτά η άμεση ενεργοποίηση του Άρθρου 120 παρ.4 του Συντάγματος από τον ίδιο το λαό θα κάνει την Αργεντινή του 2001 να μην φαντάζει τόσο μακρινή όσο φαίνεται στο χάρτη…….
από pikri-sokolata.blogspot.com

ΕΠΕΙΓΟΝ - ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΑΙΜΑ ΑΠΟ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΣ ΤΩΝ ΑΚΟΜΜΑΤΙΣΤΩΝ ΙΣΤΟΛΟΓΩΝ


Αγαπητοί φίλοι,

Παρακαλούμε θερμά για την βοήθεια σας.
Μέλος της ομάδος μας, ο Γρηγόρης (ΟΥ ΤΙ ΔΑΝΟΣ http://utidanos.blogspot.com/ ) χρειάζεται επειγόντως αίμα για την σύζυγό του που είχε αυτοκινητιστικό ατύχημα και νοσηλεύεται σε σοβαρή κατάσταση στην εντατική.

Μπορείτε να δώσετε αίμα στα ακόλουθα στοιχεία

ΑΛΛΑΓΙΑΝΝΗ ΣΟΦΙΑ
ΠΑΝΑΡΚΑΔΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΤΡΙΠΟΛΗΣ

ΤΗΛ. 6980733508 (Γρηγόρης)
ΤΗΛ. ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
2710 - 371700
2710 - 371771 (εντατική)

Παρακαλούμε πολύ όλοι οι πατριώτες ιστολόγοι να σταθούμε στο πλάι του σε αυτές τις δύσκολες στιγμές, να συνδράμουμε και να μεταδώσουμε όπου μπορούμε την έκκληση για βοήθεια.

ΑΚΟΜΜΑΤΙΣΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΙΣΤΟΛΟΓΟΙ

Σημείωση:Αίμα μπορούμε να δώσουμε σε οποιοδήποτε δημόσιο νοσοκομείο δίνοντας τα στοιχεία της γυναίκας που το έχει ανάγκη.

Απ' όλη την Ελλάδα καταφθάνουν οι Αγανακτισμένοι στο Σύνταγμα

Μόνο τα αεροπλάνα δεν φτάνουν στην πλατεία!
Ολα τ' άλλα μεταφορικά μέσα,λεωφορεία, πλοία και τρένα "επιστρατεύτηκαν" για να μεταφέρουν τους  Αγανακτισμένους από κάθε γωνιά της Ελλάδας στο σημερινό  ραντεβού  στις 6 το απόγευμα στην Πλατεία Συντάγματος με σκοπό να ξεπεράσουν κατά πολύ τις 100.000 άτομα που είχαν συγκεντρωθεί την προηγούμενη Κυριακή.

Στο Facebook επικρατεί αναβρασμός από τους Αγανακτισμένους όλη της χώρας. Οι Αγανακτισμένοι στην Κρήτη έχουν ήδη ναυλώσει πλοία και κατευθύνονται στο λιμάνι του Πειραιά για να συμμετάσχουν στη συγκέντρωση της Κυριακής. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν προτιμούν να έρθουν όλοι μαζί στην Αθήνα παρά να μαζευτούν, όπως αναφέρουν 500 στο Ηράκλειο, 300 στην Ιεράπετρα, 500 στο Ρέθυμνο κτ..

Το ίδιο συμβαίνει και με τους Αγανακτισμένους της Δυτικής Ελλάδας που ήδη έχουν ναυλώσει λεωφορεία των ΚΤΕΛ, έτσι ώστε να δώσουν το αγωνιστικό τους παρών. Μάλιστα, πολλοί είναι εκείνοι που μέσω Facebook καλούν τους οδηγούς των ΚΤΕΛ να απεργήσουν την Κυριακή έτσι ώστε να μεταφέρουν δωρεάν όλους τους Αγανακτισμένους.

Οι διοργανωτές αυτή τη φορά θέλουν να σπάσουν κάθε ρεκόρ και έχουν υψηλές απαιτήσεις με σκοπό να συγκεντρωθούν περισσότεροι από 200.000 ή και 300.000 κόσμου. Βέβαια υπάρχουν και φωνές που καλούν τον κόσμο με σκοπό να ξεπεράσουν οι Αγανακτισμένοι του Συντάγματος το 1 εκατομμύριο διαδηλωτές.

Μάλιστα, η συγκέντρωση της Κυριακής θα μεταδίδεται ζωντανά μέσω ίντερνετ σε γιγαντοοθόνη στην κεντρική πλατεία της Ισπανίας όπου την ίδια ώρα θα διαδηλώνουν και εκεί οι ισπανοί Αγανακτισμένοι.

Την ίδια ώρα, στο πλαίσιο της γενικής συνέλευσης της πλατείας Συντάγματος, έχει αποφασιστεί να γίνονται "από τα ξημερώματα της 15ης Ιουνίου, συγκεντρώσεις σε όλες τις πλατείες, με αφίσες που θα εξηγούν τους όρους του μεσοπρόθεσμου μνημονίου", καθώς και "πορείες που θα παρακινούν τους συμπολίτες μας να συμμετάσχουν, με κατάληξη την πλατεία Συντάγματος, με σκοπό την κατάληψη της πλατείας και τον αποκλεισμό του κοινοβουλίου".

ΤΑ ΝΕΑ Πάρου-Αντιπάρου


Ζήτω!!! Έφτασαν οι εκπτώσεις στην ακτοπλοΐα
Μειώσεις ούτε καν έως εκεί που ήταν πριν τις αυξήσεις των πλοιοκτητών
«Η «επιτυχία» του κ. Διαμαντίδη στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι τριπλή: 1) και έσοδα του κράτους έχασε για πάντα, 2) και τις τιμές στα εισιτήρια δεν συγκράτησε, 3) και επικοινωνιακά, «κατέστρεψε» μία θετική επιλογή της κυβέρνησης. Μπράβο!».

Οι «Αγανακτισμένοι» στην Πάρο ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΟΙ
Νέα συγκέντρωση Σάββατο 4 Ιουνίου
«Η μεγαλύτερη έκπληξη για όσα γίνονται στην Πάρο έχει προέλθει στην τοπική πολιτική σκηνή. Έχει μείνει στην άκρη... Άλλοι δεν έχουν καταλάβει ακόμα τι γίνεται, άλλοι δεν θέλουν να καταλάβουν και άλλοι προσπαθούν να καταλάβουν τι γίνεται, δίχως επιτυχία όμως...».

«Είμαστ΄ ακόμη ζωντανοί...»

Ο ΚΥΡ ΣΑΤΙΡΙΖΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΣΤΟ ΒΗΜΑ 5 Iουνίου 2011
Κάντε κλικ κι απολαύστε τον ΚΥΡ

H απάντηση στο βίντεο της θρασύτατης Κυβερνητικής προπαγάνδας



Δείτε,όσοι δεν το πληροφορηθήκατε,το βίντεο που ανέβασαν το μεσημέρι στη σελίδα του πρωθυπουργού:Απίστευτο βίντεο με τα επιτεύγματα της 20μηνης διακυβέρνησης του Γιωργάκη

Σάββατο 4 Ιουνίου 2011

Τα πρωτοσέλιδα της Κυριακής

Διαβάστε όλα τα πρωτοσέλιδα στο Ελληνικό Καφενείο

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Βόμβα με ΑΟΖ - Γίνεται νόμος του κράτους με προτροπή ΗΠΑ!


Ένα ολόκληρο γεωστρατηγικό-οικονομικό παίγνιο στο οποίο είναι σαφές ότι οι ΗΠΑ έχουν παίξει καθοριστικό ρόλο – θετικό αυτή την φορά για την Ελλάδα – κρύβεται πίσω από το νέο νομοσχέδιο που προβλέπει την σύσταση του κρατικού φορέα υδρογονανθράκων και την αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου για τις έρευνες πετρελαίου και φυσικού αερίου, με το οποία θεσμοθετείται πλέον επίσημα η έννοια της ελληνικής Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης!

Όπως αναφέρουν ασφαλείς πηγές του defencenet.gr, ενώ η κυβέρνηση, τόσο δια του πρωθυπουργού, Γ.Παπανδρέου, όσο και του υπουργείου Εξωτερικών μεταθέτουν αόριστα στο μέλλον την οριοθέτηση Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης (ΑΟΖ), στο νομοσχέδιο που πρόκειται να αντικαταστήσει (όταν ως νόμος ψηφιστεί από την Βουλή) το νόμο 2289/1995, η Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη είναι μία πραγματικότητα!

Πάμε Euro;Ελλάδα - Μάλτα μόνο για τη νίκη

Μέσα στης κρίσης τον καιρό και με τους αγανακτισμένους στις πλατείες που μυαλό για μπάλα!
Για να μην ξεχνιόμαστε λοιπόν απόψε παίζει η Εθνική Ελλάδας ποδοσφαίρου με τη Μάλτα για τα προκριματικά του Euro 2012,στο γήπεδο Καραΐσκάκη!Το παιχνίδι φαίνεται εύκολο και πρέπει να κερδηθεί για να περάσει η εθνική μας στην πρώτη θέση του ομίλου της,αφού μετά τις νίκες τους Κροατία και  Ισραήλ πέρασαν μπροστά με 13 βαθμούς και ακολουθεί η Ελλάδα με 11.
Στο γήπεδο δεν είναι πολύς κόσμος  και η ενδεκάδα έχει κάποιες αναγκαστικές αλλαγές.
Ο Φερνάντο Σάντος προβλέπεται να παρατάξει τον  Κωνσταντόπουλο τερματοφύλακα, σέντερ μπακ τους  Μόρα και Κυργιάκο Παπαδόπουλο, δεξί μπακ τον Τοροσίδη και αριστερό τον Σπυρόπουλο.
Στο κέντρο θα είναι οι Τζιόλης, Καραγκούνης και  Κατσουράνης.
Σέντερ φορ ο Σαλπιγγίδης,με τον Νίνη δεξιά και τον Φετφατζίδη αριστερά.
Ο αγώνας αρχίζει στις 21:30 και μεταδίδεται από το ΜΕGA.

11η μέρα οι Αγανακτισμένοι στο Σύνταγμα-Ζωντανή σύνδεση

Συνεχίζουν απτόητοι οι Αγανακτισμένοι για 11η μέρα στο Σύνταγμα.
Τα βλέμματα όλων όμως είναι στραμμένα στην αυριανή μέρα που αναμένεται να συγκεντρωθούν στην πλατεία αγανακτισμένοι απ' όλη την Ελλάδα και αισιόδοξοι υπολογισμοί τους ανεβάζουν στις 500.000!

Read more: Go to TOP and Bottom