Τετάρτη 25 Μαΐου 2011
Και η Μαρία Δαμανάκη σε ρόλο "τρομοκράτη"
Γιατί δεν μας λέει σε ποιους απευθύνεται;
- Δήλωση - βόμβα από την ελληνίδα επίτροπο
- "'Η συμφωνούμε με τους δανειστές μας ή επιστρέφουμε στη δραχμή!"
- Δημιουργεί εύλογη απορία ο χρόνος που επέλεξε να κάνει την δήλωση
Από την καρδιά της Ευρώπης, τις Βρυξέλλες, η ελληνίδα επιτροπος Θαλασσίων Υποθέσεων και Αλιείας είπε οτι τα μέτρα είναι μονόδρομος αλλιώς θα βγούμε εκτός ευρώ!
Το πλήρες κείμενο της δήλωσης της Μ. Δαμανάκη είναι το εξής:
«Η μεγαλύτερη κατάκτηση της μεταπολεμικής Ελλάδας, το ευρώ και η ευρωπαϊκή πορεία της χώρας είναι σε κίνδυνο. Το σενάριο της απομάκρυνσης της Ελλάδας από το ευρώ βρίσκεται πλέον στο τραπέζι καθώς και η μεθόδευσή του. Είμαι υποχρεωμένη να μιλήσω ανοικτά. Έχουμε ιστορική ευθύνη να δούμε το δίλημμα καθαρά: Ή συμφωνούμε με τους δανειστές μας σε ένα πρόγραμμα σκληρών θυσιών με αποτελέσματα, αναλαμβάνοντας τις ευθύνες για το παρελθόν μας ή επιστρέφουμε πίσω στη δραχμή. Όλα τα υπόλοιπα είναι δευτερεύοντα στις σημερινές συνθήκες.»
Και αυτές οι δηλώσεις γίονονται την στιγμή που οι διεργασίες στην Ελλάδα τόσο σε πολιτικό όσο και σε οικονομικό επίπεδο είναι στο απόγειό τους με την κυβέρνηση να αναζητά εναγωνίως την συναίνεση, τα υπόλοιπα κόμματα να την παζαρεύουν και τους δανειστές μας να ελέγχουν κάθε βήμα μας και να απαιτούν ακόμα πιο σκληρά μέτρα από όσα έχουν ήδη ανακοινωθεί.
http://www.newsit.gr/
- Δήλωση - βόμβα από την ελληνίδα επίτροπο
- "'Η συμφωνούμε με τους δανειστές μας ή επιστρέφουμε στη δραχμή!"
- Δημιουργεί εύλογη απορία ο χρόνος που επέλεξε να κάνει την δήλωση
Από την καρδιά της Ευρώπης, τις Βρυξέλλες, η ελληνίδα επιτροπος Θαλασσίων Υποθέσεων και Αλιείας είπε οτι τα μέτρα είναι μονόδρομος αλλιώς θα βγούμε εκτός ευρώ!
Το πλήρες κείμενο της δήλωσης της Μ. Δαμανάκη είναι το εξής:
«Η μεγαλύτερη κατάκτηση της μεταπολεμικής Ελλάδας, το ευρώ και η ευρωπαϊκή πορεία της χώρας είναι σε κίνδυνο. Το σενάριο της απομάκρυνσης της Ελλάδας από το ευρώ βρίσκεται πλέον στο τραπέζι καθώς και η μεθόδευσή του. Είμαι υποχρεωμένη να μιλήσω ανοικτά. Έχουμε ιστορική ευθύνη να δούμε το δίλημμα καθαρά: Ή συμφωνούμε με τους δανειστές μας σε ένα πρόγραμμα σκληρών θυσιών με αποτελέσματα, αναλαμβάνοντας τις ευθύνες για το παρελθόν μας ή επιστρέφουμε πίσω στη δραχμή. Όλα τα υπόλοιπα είναι δευτερεύοντα στις σημερινές συνθήκες.»
Και αυτές οι δηλώσεις γίονονται την στιγμή που οι διεργασίες στην Ελλάδα τόσο σε πολιτικό όσο και σε οικονομικό επίπεδο είναι στο απόγειό τους με την κυβέρνηση να αναζητά εναγωνίως την συναίνεση, τα υπόλοιπα κόμματα να την παζαρεύουν και τους δανειστές μας να ελέγχουν κάθε βήμα μας και να απαιτούν ακόμα πιο σκληρά μέτρα από όσα έχουν ήδη ανακοινωθεί.
http://www.newsit.gr/
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
5:58 μ.μ.
2
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Δαμανάκη
Απόφαση-σταθμός για τα εργασιακά δικαιώματα των ΑμεΑ
Σε μια απόφαση που αναμένεται να αποτελέσει νομικό έρεισμα για όλους τους συμβασιούχους εργαζόμενους με αναπηρία στον στενό και ευρύ δημόσιο τομέα, κατέληξε το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών, δικαιώνοντας 13 ΑμΕΑ - εργαζόμενους σε δημοτική επιχείρηση του δήμου Γλυφάδας, που είχαν προσφύγει δικαστικά με στόχο την ανανέωση των συμβάσεών τους.
Οι προσφυγόντες είχαν προσληφθεί στον συγκεκριμένο Οργανισμό Τοπικής Αυτοδιοίκησης, με πρόγραμμα του ΟΑΕΔ για τρία συν ένα χρόνια και ενώ έληγε η σύμβασή τους, το δικαστήριο αποφάσισε τη δυνατότητα μετατροπής των συμβάσεών τους από ορισμένου σε αορίστου χρόνου, σύμφωνα το άρθρο 21 του Συντάγματος.
Το Πρωτοδικείο αναγνώρισε ότι το άρθρο 21 παράγραφος 6 του Συντάγματος, που αναφέρει ότι τα άτομα ΅ε αναπηρίες έχουν δικαίωμα να απολαμβάνουν μέτρων που εξασφαλίζουν την αυτονομία, την επαγγελματική ένταξη και τη συμμετοχή τους στην κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή της χώρας, είναι πιο ειδική διάταξη και υπερισχύει της διάταξης του άρθρου 103 παρ. 7,8, που προβλέπει την απαγόρευση της μετατροπής συμβάσεων από ορισμένου σε αορίστου χρόνου, στο δημόσιο τομέα.
Για απόφαση-σταθμό έκανε λόγο ο πρόεδρος της Εθνικής Συνομοσπονδίας ΑμεΑ (ΕΣΑΜΕΑ) Γιάννης Βαρδακαστάνης, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε, τονίζοντας ότι πρόκειται να μελετηθεί αναλυτικά και να αξιοποιηθεί σε όσο το δυνατόν περισσότερους τομείς που αφορούν στα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία.
Η υπόθεση αναμένεται να τελεσιδικήσει σε 4 με 5 χρόνια. Έως τότε, οι 13 εργαζόμενοι θα συνεχίσουν να εργάζονται κανονικά στη δημοτική επιχείρηση, καθώς δεν υπάρχει η δυνατότητα προσβολής των ασφαλιστικών μέτρων εκ μέρους του Δήμου.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Οι προσφυγόντες είχαν προσληφθεί στον συγκεκριμένο Οργανισμό Τοπικής Αυτοδιοίκησης, με πρόγραμμα του ΟΑΕΔ για τρία συν ένα χρόνια και ενώ έληγε η σύμβασή τους, το δικαστήριο αποφάσισε τη δυνατότητα μετατροπής των συμβάσεών τους από ορισμένου σε αορίστου χρόνου, σύμφωνα το άρθρο 21 του Συντάγματος.
Το Πρωτοδικείο αναγνώρισε ότι το άρθρο 21 παράγραφος 6 του Συντάγματος, που αναφέρει ότι τα άτομα ΅ε αναπηρίες έχουν δικαίωμα να απολαμβάνουν μέτρων που εξασφαλίζουν την αυτονομία, την επαγγελματική ένταξη και τη συμμετοχή τους στην κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή της χώρας, είναι πιο ειδική διάταξη και υπερισχύει της διάταξης του άρθρου 103 παρ. 7,8, που προβλέπει την απαγόρευση της μετατροπής συμβάσεων από ορισμένου σε αορίστου χρόνου, στο δημόσιο τομέα.
Για απόφαση-σταθμό έκανε λόγο ο πρόεδρος της Εθνικής Συνομοσπονδίας ΑμεΑ (ΕΣΑΜΕΑ) Γιάννης Βαρδακαστάνης, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε, τονίζοντας ότι πρόκειται να μελετηθεί αναλυτικά και να αξιοποιηθεί σε όσο το δυνατόν περισσότερους τομείς που αφορούν στα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία.
Η υπόθεση αναμένεται να τελεσιδικήσει σε 4 με 5 χρόνια. Έως τότε, οι 13 εργαζόμενοι θα συνεχίσουν να εργάζονται κανονικά στη δημοτική επιχείρηση, καθώς δεν υπάρχει η δυνατότητα προσβολής των ασφαλιστικών μέτρων εκ μέρους του Δήμου.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
5:28 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
ΑμεΑ,
Δικαιοσύνη
ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΥN ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΗΜΕΡΑ
Διαμαρτυρόμαστε ειρηνικά και αυθόρμητα.. πέρα και πάνω από κόμματα
Διευκρινιστική δήλωση:
Με αφορμή την απήχηση που είχε η εκδήλωση διαμαρτυρίας, πρέπει να μοιραστούμε κάποιες σκέψεις μας. Δεν είμαστε ομάδα, κόμμα, σύλλογος ή κάτι άλλο. Φτιάξαμε, πολύ απλά, μία εκδήλωση για να βρεθούμε ειρηνικά. Το "ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ ΑΓΡΙΝΙΟΥ" το υιοθετήσαμε από την ελεύθερη μετάφραση των συμβατικών μέσων για την ισπανική λέξη του κινήματος Indignados.
Η λέξη Αγνακτισμένοι δεν θέλει με τίποτα να υποκινήσει ή να υποδείξει τον τρόπο. Απεναντίας, δηλώσαμε από την αρχή ότι θέλουμε να βρεθούμε ειρηνικά και αυθόρμητα. Χωρίς σχέδιο και πλάνο. Μόνο να δηλώσουμε την ειρηνική διαμαρτυρία μας.
Ο καθένας στην σελίδα της διαμαρτυρίας εκφράζει τον εαυτό του και μόνον αυτόν. Χωρίς επιτροπές και ψήφους. Αρα, καλούμε τον καθένα να είναι υπεύθυνος των λόγων και των πράξεων του. Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα κάτι αρνητικό. Όμως, να μην δημιουργείται άλλη εντύπωση, από ό,τι ισχύει.
Δηλαδή μια ειρηνική και αυθόρμητη σύναξη.
Δικός μας αρχικός στόχος είναι να κατεβούμε με τα παιδιά μας, να γνωριστούμε με κάποιους, να συναντήσουμε φίλους και γνωστούς. Με αφορμή αυτό που όλοι ζούμε.
Χωρίς σημαίες και πλακάτ, χωρίς κόμματα και οργανώσεις. Αυθόρμητα.
Οι διαχειριστές της σελίδας δεν είναι οργανωτές της εκδήλωσης. . Όπως όλοι σας, είμαστε και εμείς αποκλειστικοί υπεύθυνοι των λόγων και πράξεών μας και εκφράζουμε μόνον τους εαυτούς μας.
http://www.facebook.com/event.php?eid=131336626944584
και
https://www.facebook.com/event.php?eid=203693339673918
πηγήΔιευκρινιστική δήλωση:
Με αφορμή την απήχηση που είχε η εκδήλωση διαμαρτυρίας, πρέπει να μοιραστούμε κάποιες σκέψεις μας. Δεν είμαστε ομάδα, κόμμα, σύλλογος ή κάτι άλλο. Φτιάξαμε, πολύ απλά, μία εκδήλωση για να βρεθούμε ειρηνικά. Το "ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ ΑΓΡΙΝΙΟΥ" το υιοθετήσαμε από την ελεύθερη μετάφραση των συμβατικών μέσων για την ισπανική λέξη του κινήματος Indignados.
Η λέξη Αγνακτισμένοι δεν θέλει με τίποτα να υποκινήσει ή να υποδείξει τον τρόπο. Απεναντίας, δηλώσαμε από την αρχή ότι θέλουμε να βρεθούμε ειρηνικά και αυθόρμητα. Χωρίς σχέδιο και πλάνο. Μόνο να δηλώσουμε την ειρηνική διαμαρτυρία μας.
Ο καθένας στην σελίδα της διαμαρτυρίας εκφράζει τον εαυτό του και μόνον αυτόν. Χωρίς επιτροπές και ψήφους. Αρα, καλούμε τον καθένα να είναι υπεύθυνος των λόγων και των πράξεων του. Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα κάτι αρνητικό. Όμως, να μην δημιουργείται άλλη εντύπωση, από ό,τι ισχύει.
Δηλαδή μια ειρηνική και αυθόρμητη σύναξη.
Δικός μας αρχικός στόχος είναι να κατεβούμε με τα παιδιά μας, να γνωριστούμε με κάποιους, να συναντήσουμε φίλους και γνωστούς. Με αφορμή αυτό που όλοι ζούμε.
Χωρίς σημαίες και πλακάτ, χωρίς κόμματα και οργανώσεις. Αυθόρμητα.
Οι διαχειριστές της σελίδας δεν είναι οργανωτές της εκδήλωσης. . Όπως όλοι σας, είμαστε και εμείς αποκλειστικοί υπεύθυνοι των λόγων και πράξεών μας και εκφράζουμε μόνον τους εαυτούς μας.
http://www.facebook.com/event.php?eid=131336626944584
και
https://www.facebook.com/event.php?eid=203693339673918
Δείτε τον πίνακα των διαδηλώσεων σήμερα το απόγευμα σε όλη την Ελλάδα
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
3:29 μ.μ.
2
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Διαδηλώσεις
Η Ελλάδα δεν πωλείται
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
1:00 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Ελλάδα
Η ζούγκλα του διαδικτύου και το «αριστερό» αφεντικό Μάκης Τ.
Της Ελένης Ηλιοπούλου
(Δημοσιογράφου, πρόσφατα απολυθείσας από τη zougla.gr ,
Υποψήφιας με τους «Μαχόμενους Δημοσιογράφους» για την Π.Ο.Ε.ΣΥ.
Η zougla.gr σήμερα κλείνει τα τρία της χρόνια. Με αφορμή τα παχιά λόγια του κ. Μάκη και της παρέας του (που ποτέ δεν του λέει όχι, για να μη χάσει τα προνόμια και εκτεθεί στον θυμό του) καταθέτω ως πρόσφατα απολυθείσα και ως υποψήφια για την Π.Ο.Ε.ΣΥ. με το συνδυασμό «Μαχόμενοι Δημοσιογράφοι» το τι έζησα, και τι πραγματικά συμβαίνει στο ηλεκτρονικό κάτεργο αυτής της διαδικτυακής και εργοδοτικής ζούγκλας.
Είναι γνωστό στις συνδικαλιστικές δημοσιογραφικές ενώσεις (Ε.Σ.Η.Ε.Α. και Ε.Σ.Π.Η.Τ.) ότι οι εργασιακές συνθήκες στα περισσότεραπόρταλ, (ενημερωτικά, αθλητικά, ψυχαγωγικά κ.ά.) και blog είναι ιδιαιτέρως άσχημες για τους συντάκτες.
Μαύρες συνήθως και κατά κύριο λόγο υποτυπώδεις αμοιβές (500, 600 έως και 1.000 ευρώ για τους πλέον τυχερούς) και ελαστικό ωράριο υπερεργασίας, χωρίς ασφάλιση, ένσημα, αργίες, υπερωρίες κ.ο.κ..
Κανείς όμως δεν μιλάει γι’ αυτά και η Ε.Σ.Η.Ε.Α. του κ. Σόμπολουαδιαφορεί… λόγω αγγελιόσημου! Άλλωστε οι νεότεροι ηλικιακά και οι ανίδεοι (περί συνδικαλισμού, ταξικής συνείδησης και τρόπων αντίδρασης) δουλεύουν στο κάτεργο…
Ο κ. Μάκης Τριανταφυλλόπουλος με απέλυσε αυτοπροσώπωςμετά από 20 μήνες απαιτητικής δουλειάς στο zougla.grστις αρχές του περασμένου Μάρτη, γιατί τόλμησα να απαντήσω στην προσταγή του «τσακίσου».
Το να αναφέρω εδώ το σχετικό υβρεολόγιο που ακολούθησε δεν το θεωρώ απαραίτητο…
Το πρώην αφεντικό λοιπόν, ο «δίκαιος» για τις ανάγκες της TV, κ. Μάκης, δεν μπορεί να αμφισβητήσει το ότι είμαι καλή δημοσιογράφος. Οι καλογραμμένες ειδήσεις (με σωστά Ελληνικά), η παραγωγικότητα (το ζητούμενο για κάθε εργοδότη που μετράει τις αναρτήσεις), τα ενυπόγραφα ρεπορτάζ (πρωτοσέλιδα και μη) καθώς και οι ευχαριστήριες επιστολές που λάμβανα για την ποιότητα της δουλειάς μου δεν αμφισβητούνται.
Ο ασύδοτος εργοδότης κ. Μάκης
(Δημοσιογράφου, πρόσφατα απολυθείσας από τη zougla.gr ,
Υποψήφιας με τους «Μαχόμενους Δημοσιογράφους» για την Π.Ο.Ε.ΣΥ.
Η zougla.gr σήμερα κλείνει τα τρία της χρόνια. Με αφορμή τα παχιά λόγια του κ. Μάκη και της παρέας του (που ποτέ δεν του λέει όχι, για να μη χάσει τα προνόμια και εκτεθεί στον θυμό του) καταθέτω ως πρόσφατα απολυθείσα και ως υποψήφια για την Π.Ο.Ε.ΣΥ. με το συνδυασμό «Μαχόμενοι Δημοσιογράφοι» το τι έζησα, και τι πραγματικά συμβαίνει στο ηλεκτρονικό κάτεργο αυτής της διαδικτυακής και εργοδοτικής ζούγκλας.
Είναι γνωστό στις συνδικαλιστικές δημοσιογραφικές ενώσεις (Ε.Σ.Η.Ε.Α. και Ε.Σ.Π.Η.Τ.) ότι οι εργασιακές συνθήκες στα περισσότεραπόρταλ, (ενημερωτικά, αθλητικά, ψυχαγωγικά κ.ά.) και blog είναι ιδιαιτέρως άσχημες για τους συντάκτες.
Μαύρες συνήθως και κατά κύριο λόγο υποτυπώδεις αμοιβές (500, 600 έως και 1.000 ευρώ για τους πλέον τυχερούς) και ελαστικό ωράριο υπερεργασίας, χωρίς ασφάλιση, ένσημα, αργίες, υπερωρίες κ.ο.κ..
Κανείς όμως δεν μιλάει γι’ αυτά και η Ε.Σ.Η.Ε.Α. του κ. Σόμπολουαδιαφορεί… λόγω αγγελιόσημου! Άλλωστε οι νεότεροι ηλικιακά και οι ανίδεοι (περί συνδικαλισμού, ταξικής συνείδησης και τρόπων αντίδρασης) δουλεύουν στο κάτεργο…
Ο κ. Μάκης Τριανταφυλλόπουλος με απέλυσε αυτοπροσώπωςμετά από 20 μήνες απαιτητικής δουλειάς στο zougla.grστις αρχές του περασμένου Μάρτη, γιατί τόλμησα να απαντήσω στην προσταγή του «τσακίσου».
Το να αναφέρω εδώ το σχετικό υβρεολόγιο που ακολούθησε δεν το θεωρώ απαραίτητο…
Το πρώην αφεντικό λοιπόν, ο «δίκαιος» για τις ανάγκες της TV, κ. Μάκης, δεν μπορεί να αμφισβητήσει το ότι είμαι καλή δημοσιογράφος. Οι καλογραμμένες ειδήσεις (με σωστά Ελληνικά), η παραγωγικότητα (το ζητούμενο για κάθε εργοδότη που μετράει τις αναρτήσεις), τα ενυπόγραφα ρεπορτάζ (πρωτοσέλιδα και μη) καθώς και οι ευχαριστήριες επιστολές που λάμβανα για την ποιότητα της δουλειάς μου δεν αμφισβητούνται.
Ο ασύδοτος εργοδότης κ. Μάκης
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
11:00 π.μ.
6
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Δημοσιογράφοι,
Μάκης Τ
Δείτε τον πίνακα των διαδηλώσεων σήμερα το απόγευμα σε όλη την Ελλάδα
Σήμερα έχουν προγραμματιστεί συγκεντρώσεις ειρηνικής διαμαρτυρίας σε όλη την Ελλάδα!Ομως κανένα μεγάλο παραδοσιακό μέσο ενημέρωσης δεν αναμεταδίδει αυτή την στιγμή ότι χιλιάδες άνθρωποι δηλώνουν συμμετοχή στις διαδηλώσεις που οργανώνουν διάφορες σελίδες κοινωνικής δικτύωσης.Αντιθέτως παρακολουθούνται αυτές οι σελίδες και γίνονται επιθέσεις από τους κομματικούς μηχανισμούς που τις επισημαίνουν ως κακόβουλες.
Εμείς παρουσιάζουμε τον πίνακα (που είχε την καλοσύνη να μας στείλει το http://arta-mou.blogspot.com) με όλες τις διαδηλώσεις όπως οργανώνονται αυθόρμητα από ανεξάρτητες ομάδες συντονισμού:
ΑΘΗΝΑ
ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ
http://www.facebook.com/event.
Θεσσαλονικη
ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ ΣΤΟΝ ΛΕΥΚΟ ΠΥΡΓΟ
http://www.facebook.com/#!/
ΠΑΤΡΑ
Patras Greek Revolution
http://www.facebook.com/event.
ΠΑΡΑΛΙΑ ΒΟΛΟΥ
http://www.facebook.com/#!/
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
http://www.facebook.com/event.
ΛΑΡΙΣΑ
http://www.facebook.com/event.
ΚΟΖΑΝΗ
https://www.facebook.com/
KEΡΚΥΡΑ
http://www.facebook.com/event.
ΓΙΑΝΝΕΝΑ
http://www.facebook.com/event.
ΧΙΟΣ
http://www.facebook.com/event.
ΠΡΕΒΕΖΑ
http://www.facebook.com/event.
ΣΗΤΕΙΑ
http://www.facebook.com/#!/
ΣΑΜΟΣ
http://www.facebook.com/#!/
ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ
http://www.facebook.com/#!/
ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΟΙ
http://www.facebook.com/#!/
ΚΑΡΔΙΤΣΑ!!!
https://www.facebook.com/?ref=
ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ
http://www.facebook.com/event.
ΡΟΔΟΣ
http://www.facebook.com/event.
Αγανακτισμένοι στη ΛΑΜΙΑ
http://www.facebook.com/event.
Λευκαδα
www.facebook.com/event.php?
Αγανακτισμένοι στο Αγρίνιο
https://www.facebook.com/event.php?eid=203693339673918
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
9:19 π.μ.
1 σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Διαδηλώσεις
Τρίτη 24 Μαΐου 2011
ΞΕΥΤΙΛΑ... Χάρης Καστανίδης:"Θα τα διαλύσω όλα αν πουληθεί το λιμάνι, θα τα κάνω λίμπα"
Ένα ακόμη κορυφαίο βίντεο ντοκουμέντο από taxalia:
Τότε που οι σοσιαλιστές βουλευτές και συνδικαλιστές, γκρέμιζαν κάγκελα για να εμποδίσουν την ενοικίαση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, έναντι 130 εκ.ευρώ το χρόνο για 25 χρόνια από τη Hutschisson. Θα έπαιρναν 3 δις ευρώ σε 25 χρόνια. Τώρα θα πάρουν καμιά 50αρά εκατομμύρια ευρώ όλα κι όλα.
Χάρη, θα τα ξανασπάσεις τα κάγκελα τώρα; Ή θα ρουφήξεις το αβγουλάκι σου και θα βάλεις την υπογραφή σου, επειδή περνάμε κρίση (πότε δεν περνούσαμε;)
Kύριε Γεωργακόπουλε, μαχητικέ και αγριεμένε συνδικαλιστή τι λέτε σήμερα;
Για ξαναδείτε τη φάτσα σας!
Τότε που οι σοσιαλιστές βουλευτές και συνδικαλιστές, γκρέμιζαν κάγκελα για να εμποδίσουν την ενοικίαση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, έναντι 130 εκ.ευρώ το χρόνο για 25 χρόνια από τη Hutschisson. Θα έπαιρναν 3 δις ευρώ σε 25 χρόνια. Τώρα θα πάρουν καμιά 50αρά εκατομμύρια ευρώ όλα κι όλα.
Χάρη, θα τα ξανασπάσεις τα κάγκελα τώρα; Ή θα ρουφήξεις το αβγουλάκι σου και θα βάλεις την υπογραφή σου, επειδή περνάμε κρίση (πότε δεν περνούσαμε;)
Kύριε Γεωργακόπουλε, μαχητικέ και αγριεμένε συνδικαλιστή τι λέτε σήμερα;
Για ξαναδείτε τη φάτσα σας!
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
11:00 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Καστανίδης,
Ξεπούλημα
Κυρία Ελένη Ράικου, η δικαιοσύνη έχει χρεοκοπήσει ή αποδίδεται ala cart;
Γράφει η Μαριάννα Τσήπα
Η προϊσταμένη της Εισαγγελίας Πρωτοδικών κα Ελένη Ράικου είναι ευαίσθητη μόνο με τους bloggers, τα SMS και τα emails του φαναρτζή από το Μπουρνάζι; Κατεπείγουσα προκαταρκτική εξέταση διέταξε η κυρία Ελένη Ράικου, για διασπορά ψευδών ειδήσεων, με αφορμή δημοσιεύματα στο διαδίκτυο που ανέφεραν ότι η Ελλάδα χρεοκοπεί στις 25 Μαρτίου… Ευαίσθητη η δικαιοσύνη και στις καταγγελίες του κυρίου Μιχάλη Καρχιμάκη για το ανώνυμο e-mail ενός φαναρτζή, που ισοδυναμούσε με εσχάτη προδοσία…
Κυρία Ελένη Ράικου, η επίσημη δήλωση «Στάση πληρωμών στα μέσα Ιουλίου, αν δεν πάρουμε την 5η δόση…», είναι προς το εθνικό συμφέρον;
Ερευνήσατε αν έγινε για να αποσύρουν και οι μικροκαταθέτες τις αποταμιεύσεις τους από τις τράπεζες, ή αν βοηθάει τους ντόπιους και διεθνείς σορτάκηδες;
Τι θα συνέβαινε αν αυτό γραφόταν σε blogs;
Κυρία προϊσταμένη της Εισαγγελίας Πρωτοδικών, να θέσουμε υπόψη σας ότι τη δήλωση έκανε ο άνθρωπος που έχει στα «χέρια» του τις τύχες της χώρας και δεν έχει καν βουλευτική ασυλία… Συνεπώς, θα δεηθείτε να πράξετε ως να ήταν ένας ανώνυμος blogger ή ο φαναρτζής από το Μπουρνάζι;
Ερευνήσατε αν έγινε για να αποσύρουν και οι μικροκαταθέτες τις αποταμιεύσεις τους από τις τράπεζες, ή αν βοηθάει τους ντόπιους και διεθνείς σορτάκηδες;
Τι θα συνέβαινε αν αυτό γραφόταν σε blogs;
Κυρία προϊσταμένη της Εισαγγελίας Πρωτοδικών, να θέσουμε υπόψη σας ότι τη δήλωση έκανε ο άνθρωπος που έχει στα «χέρια» του τις τύχες της χώρας και δεν έχει καν βουλευτική ασυλία… Συνεπώς, θα δεηθείτε να πράξετε ως να ήταν ένας ανώνυμος blogger ή ο φαναρτζής από το Μπουρνάζι;
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
10:00 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Δικαιοσύνη
Μίκης Θεοδωράκης:«Σήμερα νιώθω χειρότερα απ΄ ότι ένιωθα στη Χούντα!»
Για αδιάντροπο ξεπούλημα μίλησε σήμερα ο Μίκης Θεοδωράκης αναφερόμενος στην πολιτική κατάσταση που επικρατεί σήμερα στη χώρα. Ο μεγάλος μουσικοσυνθέτης, σε συνέντευξή του στην πρωινή ζώνη του ΑΝΤ1 και τον Γιώργο Παπαδάκη, εξαπέλυσε σφοδρότατη επίθεση στην κυβέρνηση λέγοντας χαρακτηριστικά: "Σήμερα νιώθω λίγο χειρότερα απ΄ ότι ένιωθα στη Χούντα. Και αυτό το λέω με πλήρη επίγνωση".
Ο Μίκης Θεοδωράκη παρομοίασε την Τρόικα με ένα απόστημα και ένα σύστημα εθνικά παράνομο, ενώ υπογράμμισε ότι οι πολίτες δεν πρέπει να περιμένουν την ώρα που «ο δήμιος θα έρθει να μας αποτελειώσει. Όλη η περιουσία της Ελλάδας είναι στο σφυρί και μπορεί να πουληθεί οπουδήποτε».
Συνέχισε χαρακτηρίζοντας το Μνημόνιο «σαν ένα τσουβάλι με μία μόνο τρύπα μέσα στο οποίο μας έχουν βάλει και μας την κλείνουν λέγοντας μας ότι δεν μπορείς ν΄αναπνεύσεις. Οι ίδιοι μας εμποδίζουν. Όλο αυτό είναι ένα κόλπο του ΔΝΤ για να μας φέρουν σε αυτό το σημείο».
Από την πλευρά του τόνισε ότι οι Έλληνες πρέπει να ενωθούν, ανεξαρτήτως ιδεολογιών, γιατί κινδυνεύει η πατρίδα: «Όλοι οι Έλληνες πατριώτες πρέπει να γίνουν μια γροθιά για να απαντήσουν στο σύστημα και στους ξένους». Τι θα έλεγε ο ίδιος στον πρωθυπουργό: «Τα βάζεις με όλο τον ελληνικό λαό. Ο δρόμος που έχεις πάρει είναι επικίνδυνος και αδιέξοδος». Οσον αφορά τα κόνητρά του πίσω από τις τοποθετήσεις του είπε ότι είναι ο φανατισμός του με την Ελλάδα: «Είμαι φανατικός με την Ελλάδα και έδωσα όλη τη ζωή μου. Όσοι θέλουν ας με ακούσουν, όσοι θέλουν ας μην με ακούσουν».
πηγή
από Ramnousia
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
9:00 μ.μ.
8
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Μίκης Θεοδωράκης
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)









