Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

Θερμό επεισόδιο πριν από λίγη ώρα στην περιοχή του Έβρου


- Πυροβόλησαν εναντίον 4 Ελλήνων και 2 γερμανών φρουρών της Frontex
- Παρολίγο διπλωματικό επεισόδιο 
- Εμπλοκή και τούρκων στρατιωτών
- Υπόνοιες οτι οι σφαίρες που έπεσαν από την τουρκική πλευρά δεν ήταν μόνο από δουλέμπορο!

Θερμό επεισόδιο πριν από λίγη ώρα στην περιοχή του Έβρου, όταν Τούρκοι δουλέμποροι άνοιξαν πυρ σε βάρος 4 αστυνομικών της συνοριακής Φύλαξης των παράνομων περασμάτων και 2 Γερμανών κομάντο του Frontex και παρολίγο να προκληθεί οξύ διπλωματικό επεισόδιο.

Το επεισόδιο συνέβη σύμφωνα με πληροφορίες, σημειώθηκε στη νησίδα «Αντάς» που βρίσκεται από ελληνικής πλευράς στην περιφέρεια του Τυχερού. Η συγκεκριμένη νησίδα από την τουρκική πλευρά προσεγγίζεται μόνο με βάρκες, ενώ η απόσταση που τη χωρίζει από την ελληνική όχθη, λόγω της χαμηλής στάθμης είναι εύκολα προσπελάσιμη με τα πόδια.

Το τελευταίο διάστημα είχε διαπιστωθεί, πως υπήρξε συστηματική μετατόπιση των εισροών από τα χερσαία σύνορα χαμηλότερα προς το Τυχερό, με τους δουλέμπορους να αποβιβάζουν κατά ομάδες τους πρόσφυγες στη νησίδα, αφήνοντας τους στη συνέχεια να διανύσουν μόνοι τους και με ασφάλεια το δρόμο προς την Ελλάδα.

Για το συγκεκριμένο λόγο, σύμφωνα με πληροφορίες, αποφασίστηκε να τοποθετηθούν μικτές αστυνομικές δυνάμεις πάνω στη νησίδα, ώστε ν’ αποτρέπονται οι αποβιβάσεις.

Χθες τη νύχτα έγιναν κατ’ επανάληψη απόπειρες προσέγγισης από τουρκικά πλοιάρια, πλην όμως η θέα των αστυνομικών απέτρεψε το «δέσιμο» στη νησίδα. Το πρωί στην περιοχή θεάθηκε μία μαύρη βάρκα με ένοπλους, οι οποίοι αρχικά πυροβόλησαν με καραμπίνες στον αέρα και στη συνέχεια με στοχευμένες βολές κατά Ελλήνων και Γερμανών αστυνομικών, χωρίς να γίνει γνωστό εάν ανταποδόθηκαν τα πυρά.

Ούτως ή άλλως πάντως θα ήταν δώρο άδωρον, με το δεδομένο ότι η μεταξύ τους απόσταση μπορεί να ήταν εντός βεληνεκούς για τις καραμπίνες των δουλέμπορων, αλλά εκτός για τα πιστόλια των συνοριακών φυλάκων.

Ενημερώθηκε για το περιστατικό ο Τουρκικός Στρατός κι εκεί ακριβώς άρχισε να πλέκεται ένα άλλο θρίλερ. Μόλις έκαναν την εμφάνιση τους Τούρκοι στρατιώτες και ένας Γερμανός του Frontex ανασηκώθηκε για να τους χαιρετήσει, δέχτηκε πυροβολισμό πιθανότητα από δουλέμπορο που ήταν κρυμμένος, χωρίς ωστόσο ακόμη να έχει αποκλειστεί το ενδεχόμενο ο πυροβολισμός να προήλθε από Τούρκο στρατιώτη, μετά από άνωθεν εντολή, καθώς θα θεωρήθηκε ότι υπήρξε από την ελληνική πλευρά κατοχή ενδιάμεσου και άρα ουδέτερου εδάφους.

Καλού κακού πάντως, οι αστυνομικοί πήραν την εντολή ν’ απομακρυνθούν από τη νησίδα, τόσο για την ασφάλεια τους όσο και για την αποφυγή ενός διπλωματικού επεισοδίου.
newsit

ΓΙΟΡΤΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟ

Η ΠΟΛΗ ...ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΟΙΜΑΤΑΙ

1η ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ-ΓΙΟΡΤΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Σάββατο και Κυριακή 21-22 Μαίου 2011
Πεζόδρομος Περιστερίου, Εθνικής Αντιστάσεως

Με αυτόν το σύνθημα ,15 εθελοντικές οργανώσεις το Δήμου Περιστερίου σας προσκαλούν στο 1ο Φεστιβάλ ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των κοινωνικών φορέων του Δήμου Περιστερίου .Το Σαββάτο 21 Μαΐου από τις 11.00 π.μ έως τις 4 μ.μ και την Κυριακή 22 Μάιου από τις 9.00 π.μ έως την 1.00 μ.μ σας περιμένουν στο Πεζόδρομο Περιστερίου στην Εθνικής Αντιστάσεως .

Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τους ίδιους τους εθελοντικούς οργανισμούς και το έργο τους στην ανοιχτή έκθεση ενημερωτικού υλικού στον πεζόδρομο του Περιστερίου .Ακόμα, θα παρουσιαστούν δραστηριότητες όπως χορός , δράσεις για παιδιά ,μουσική ,εικαστική έκθεση κοινωνικού design ενώ την Κυριακή θα πραγματοποιηθεί εθελοντική αιμοδοσία .

Τη διοργάνωση της γιορτής έχουν αναλάβει οι οργανισμοί :
ΕΔΡΑ , Επιτροπή Ανέργων ,Ε.Ο.Π.Π, ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ, Κιβωτός , ΚΙ.ΠΟ.ΔΑ , Κοινωνική Σταυροφορία Σύλλογος Αιμαδοτών Περιστερίου , Λέσχη 4Χ4 Περιστερίου, Μουσική Αργώ, Περιβαλλογικός Σύλλογος, Ποδηλατικός Σύλλογος Περιστερίου, Σύλλογος για το Μπουρναζί, Συν+άνθρωποι, Το Περιστέρι της Ειρήνης, Τοπικό τμήμα δυτικών προαστίων του συνδέσμου για τα δικαιώματα της γυναίκας, υπό την αιγίδα του Δήμου Περιστερίου

ΓΙΟΡΤΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟ

http://ellines-energoi-polites.blogspot.com/2011/05/blog-post.html

Κατασταλτικά τα μέτρα για το κέντρο


Ο πρωθυπουργός δήλωσε ότι η παρακμή και τα συσσωρευμένα προβλήματα στο κέντρο έχουν τη ρίζα τους στις δεκαετίες του 60 και του 70. Συχνά αντιμετωπίζουμε απλουστευτικά τα προβλήματα και περιοριζόμαστε σε ένα θέμα, στη συγκέντρωση μεταναστών». Τα προβλήματα είναι κοινωνικά και η λύση πρέπει να είναι πολιτική σημείωσε ο πρωθυπουργός, επισημαίνοντας ότιτα κοινωνικά προβλήματα δεν τα λύνει η αστυνομία και εξήγγειλε σκούπα κάθε εβδομάδα!!
Δηλαδή την ενίσχυση της ΕΛ.ΑΣ. με  καθημερινές περιπολίες πεζών και εποχούμενων τμημάτων των ομάδων ΔΙΑΣ και ΔΕΛΤΑ, σε  Στοχευμένες επιχειρησιακές δράσεις της ομάδας πρόληψης και καταστολής εγκλήματος (ΟΠΚΕ).

Τον συντονισμό των συναρμόδιων υπουργείων για την αναβάθμιση του κέντρου της Αθήνας θα αναλάβει ο Πάγκαλος.
Είναι ίσως η πρώτη φορά που σε ένα κυβερνητικό ανακοινωθέν ενσωματώνονται τόσο οι εξαγγελίες όσο και η κριτική σε αυτές και μάλιστα από το ίδιο πρόσωπο!!
Επιπλέον ο κ. Παπανδρέου ανακοίνωσε τη δημιουργία τριών μονάδων υποκατάστασης για χρήστες ναρκωτικών, τη μείωση των αντικειμενικών αξιών για κατοικίες σε Μεταξουργείο και Κεραμικό, τη χορήγηση κινήτρων για νέα ζευγάρια που θέλουν να κατοικήσουν στο κέντρο της Αθήνας και τη μετατροπή παλιών ξενοδοχείων σε ξενώνες.
Εμείς να επαναλάβουμε ότι ένας από τους λόγους γκετοποίησης του κέντρου είναι η συνθήκη Δουβλίνο 2 που εγκλωβίζει τους μετανάστες στη χώρα μας αλλά και οι φτηνές τιμές κατοικίας όπως παρουσιάσαμε στους διαλόγους για το κέντρο της Αθήνας. Φυσικά με μέτρα επικοινωνιακού χαρακτήρα τίποτα δεν πρόκειται να αλλάξει.
Εξάλου, από τα ίδια τα γεγονότα  προκύπτει η κατασταλτική μανία της αστυνομίας απέναντι σ’ αυτούς που διαδηλώνουν και η ανοχή της σε κατά συρροήν εγκληματικές πράξεις από τη Χρυσή Αυγή, οργάνωση με δηλωμένη ναζιστική ταυτότητα,  η οποία έχει γίνει κράτος εν κράτει στις γειτονιές του κέντρου, σε μια πόλη που θρήνησε εκατοντάδες χιλιάδες θύματα στη ναζιστική κατοχή και έδωσε μαθήματα αντίστασης και γενναιοφροσύνης σ’ όλο τον κόσμο, όπως σημείωσε η ανοικτή πόλη.
Το τι είπαν οι υπόλοιπες παρατάξεις του Δ.Σ. της Αθήνας μπορείτε να το διαβάσετε εδώ
Τέλος ο πρωθυπουργός δεν παρέλειψε να καταδικάσει την βία από όπου και αν προέρχεται βεβαίως, βεβαίως.
http://zografoubloging.wordpress.com/

Η "πολιτική" γελοιογραφία της ημέρας.....

Ο Σωκράτης Γκιόλιας στο Newseum της Αμερικής


Τη Δευτέρα στις 16 Μαϊου στο Μουσείο των Δημοσιογράφων στην Ουάσιγκτον έγινε εκδήλωση για τους πεσόντες δημοσιογράφους του 2010.
Στο Newseum της Ουάσιγκτον, στον πίνακα με τους πεσόντες δημοσιογραφους ήρθε να προστεθεί το όνομα του Σωκράτη Γκιόλια που δολοφονήθηκε από «αγνώστους» την 19η Ιουλίου στην είσοδο του σπιτιού του στην Ηλιούπολη. Ο Σωκράτης που ήταν μια μαχόμενη δημοσιογραφική φωνή με δύναμη και σθένος ,προσπαθούσε να αφυπνίσει συνειδήσεις υπερασπίζοντας το δίκιο του απλού πολίτη. Ήθελε μια χώρα απαλλαγμένη από τη διαφθορά και τη σήψη και αυτό επεδίωκε. Επιθυμία του ήταν η Ελλάδα να χαραχτεί στις συνειδήσεις, όχι μόνο ως χώρα με παρελθόν αλλά ως χώρα με παρόν και μέλλον. Άλλωστε δεν έπαψε ποτέ να λέει πως “όσο μπορώ να αντιστέκομαι στο σάπιο σύστημα της διαφθοράς θα το κάνω με οποιοδήποτε τίμημα”.

Το συγκεκριμένο μουσείο τιμά τους πεσόντες δημοσιογράφους που χάθηκαν εν ώρα καθήκοντος βάζοντας τα ονόματα και τις φωτογραφίες τους σε έναν υαλοπίνακα ενώ δίπλα ακριβώς υπάρχει ένα ειδικό ηλεκτρονικό περίπτερο που αναφέρει πληροφορίες και κάθε επισκέπτης μπορεί να ενημερωθεί για το βιογραφικό αλλά και τον τρόπο που ο δημοσιογράφος έχασε τη ζωή του.

O Διευθυντής του Μουσείου Κάρολος Overby, τόνισε ότι οι ιστορίες αυτών των δημοσιογράφων δεν πρέπει να ξεχαστούν αφού έχασαν τη ζωή τους για εμάς και πρέπει να επαναλαμβάνονται για να καταλάβει ο κόσμος ότι με ένα όπλο δεν φιμώνεται ο δημοσιογράφος αλλά ούτε και συνειδήσεις.
http://www.sokratisgiolias.gr/

4 νεκροί και πολλοί τραυματίες από το σεισμό στην Τουρκία

Δυστυχώς ο απολογισμός του χθεσινοβραδυνού σεισμού στη Δυτική Τουρκία είναι 4 νεκροί και πολλοί τραυματίες προς το παρόν!Διαβάστε στην προηγούμενη ανάρτηση τα του σεισμού.

Ισχυρός σεισμός 5,8 ρίχτερ στη δυτική Τουρκία!ακολούθησαν αρκετοί δυνατοί μετασεισμοί


Magnitude Mw 5.8
Region WESTERN TURKEY
Date time 2011-05-19 20:15:22.0 UTC
Location 39.15 N ; 29.10 E
Depth 7 km
Distances 59 km NW Usak (pop 152,862 ; local time 23:15:22.9 2011-05-19)
13 km NE Simav (pop 34,909 ; local time 23:15:22.9 2011-05-19)


Αλλεπάλληλες σεισμικές δονήσεις στη Δυτική Τουρκία από τις 23:15 ώρα Ελλάδος!
Η πιο ισχυρή δόνηση σύμφωνα με το Ευρωμεσογειακό Σεισμολογικό Κέντρο είχε μέγεθος 5,8 βαθμών της κλίμακας ρίχτερ.Ακολούθησαν αρκετοί μετασεισμοί από 3 βαθμούς έως 4,6.
Του κύριου σεισμού είχε προηγηθεί άλλος μεγέθους 3,9 βαθμών στις 19:59.
Το επίκεντρο των δονήσεων βρίσκεται περίπου 80...

Οι Ισπανοί στους δρόμους ζητούν πραγματική Δημοκρατία!δείτε Live τι γίνεται αυτή τη στιγμή


Πραγματική Δημοκρατία ζητούν στην Ισπανία,χιλιάδες κόσμου διαδηλώνουν αυτή την ώρα στους δρόμους και τις πλατείες.
Κυρίαρχο σύνθημα:Θέλουμε Σύνταγμα Δημοκρατίας και όχι Ολιγαρχίας.


Ευχαριστούμε το φίλο Ακτιβιστή για την ενημέρωση

Τζιμάκος για Γκομενίκ

Διάβημα προς τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας από τον Μίκη Θεοδωράκη και το Γιώργο Κασιμάτη: συνάντηση ευθυνών και καθαρών εξηγήσεων

Συνάντηση με συνταγματική και πολιτική βαρύτητα ήταν αυτή που πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι μεταξύ του Προέδρου της Δημοκρατίας Κ. Καρόλου Παπούλια, με τον Μίκη Θεοδωράκη, ιδρυτή της Κίνησης Ανεξάρτητων Πολιτών και τον Γιώργο Κασιμάτη, καθηγητή του Συνταγματικού Δικαίου και μέλος της Προσωρινής Συμβουλευτικής Επιτροπής της Κίνησης.

Οι δύο άντρες κατέθεσαν στον Πρόεδρο υπόμνημα με τις θέσεις της Κίνησης για την δεινή κατάσταση στην οποία περιήλθε η χώρα μετά την υπογραφή του Μνημονίου και των Δανειακών Συμβάσεων και του ζήτησαν να ασκήσει το κύρος που αντλεί από το Σύνταγμα και τον Ελληνικό Λαό για να μπορέσει να πείσει την κυβέρνηση ώστε να απαλειφθούν όλες οι Συμβάσεις Δανεισμού, που είναι αντίθετες προς τις θεμελιώδεις αρχές του Δικαίου και επονείδιστες για τον Ελληνικό Λαό.

Ο Μίκης Θεοδωράκης εξερχόμενος από το Προεδρικό Μέγαρο δήλωσε:

Read more: Go to TOP and Bottom