Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

Ενας παπάς κι ένας δάσκαλος ξεκινάνε την επανάσταση από το Αγρίνιο



ανακοίνωση-πρόσκληση

Αγαπητοί συμπατριώτες,

Όλοι μας αγωνιούμε για την πρωτοφανή παγίδευση, στην οποία μας οδήγησαν οι ντόπιοι εφιάλτες και οι διεθνείς τοκογλύφοι (ΔΝΤ- ΕΚΤ- ΕΕ).
Μας μιλούν για χρεοκοπία! Με την τακτική του «φωνάζει ο κλέφτης…». Αφού η επαχθής χρεοκοπία είναι μια καλοστημένη απάτη. Με σκοπό να μας αναγκάσουν να αποδεχτούμε το ξεπούλημα των περιουσιακών στοιχείων και πλουτοπαραγωγικών πηγών της χώρας μας.
Το μνημόνιο, σύμφωνα με τη γνώμη έγκριτων νομικών και πνευματικών ανθρώπων είναι παράνομο και αντισυνταγματικό. Και, σε τελική ανάλυση, αποτελεί προδοσία, σε βάρος της πατρίδας μας και του λαού της.
Η πραγματικότητα αυτή τείνει να παγιωθεί στην καθημερινότητα και στην ψυχή μας, έτσι ώστε να μας συνθλίψει και να μας τρομοκρατήσει.
Δυστυχώς αρχιτέκτονας της καταβαράθρωσης αυτής είναι ο δικομματισμός και όσοι άμεσα οι έμμεσα παίζουν το ολέθριο παιχνίδι του.
Κατόπιν όλων αυτών, θεωρήσαμε υποχρέωσή μας να αντιδράσουμε πιο ενεργά και αποφασιστικά για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων της πολύμορφης και πολύπλευρης αυτής κρίσης (οικονομικής-πολιτικής-κοινωνικής).
Γι’ αυτό συγκροτήσαμε Κίνηση-Επιτροπή, με σκοπό την έξοδο από το αδιέξοδο, στο οποίο μας έχουν εγκλωβίσει.
Τονίζουμε ότι η κίνησή μας αυτή είναι ανοιχτή σε κάθε υπεύθυνο πολίτη και καλόπιστο πατριώτη και δεν αποσκοπεί σε προσωπικά οικονομικά οφέλη και φιλοδοξίες.
Η μοναδική μας φιλοδοξία είναι να έχει συνέχεια, να ευαισθητοποιήσει και να ενημερώσει, σωστά, όσο γίνεται περισσότερους. Γιατί ο τόπος και το μέλλον των παιδιών μας δεν χρειάζονται απλά πολλούς. Αλλά μας χρειάζονται όλους!
Γι’ αυτό η προσωρινή γραμματεία της Κίνησης διοργανώνει συγκέντρωση-εκδήλωση, την Πέμπτη 2 Ιουνίου, ώρα:8.00 το απόγευμα, στην πλατεία Στράτου-Ειρήνης, στο Αγρίνιο.
Υ.Γ. Η Κίνηση εδρεύει, προσωρινά, στην οδό Διαλέτη, αριθ. 3 (1η πάροδος Παπαστράτου). Τηλ-φαξ: 26410-58015.

Ώρες επικοινωνίας: 11-1.00 το μεσημέρι. Και 7.00-9 το απόγευμα.
ΠΑΠΑ-ΗΛΙΑΣ ΥΦΑΝΤΗΣ-
ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΖΑΡΑΒΙΝΑΣ, δάσκαλος

Αγρίνιο Μάης 2011
http://papailiasyfantis.wordpress.com/

Ζείδωρον:Μπράβο και στους δυό σας και μακάρι οι συμπατριώτες μας να στηρίξουν την προσπάθειά σας με όλες τους τις δυνάμεις!

Αιματηρή συμπλοκή οπαδών στου Γουδή

Πριν απο λίγη ώρα αιματηρή συμπλοκή οπαδών
Στην πλατεία Αγ.Θωμά στου Γουδή,έγιναν επεισόδια μεταξύ οπαδών πιθανότατα του ΠΑΟ και της ΑΕΚ,που κατέληξαν σε άγρια συμπλοκή με μαχαιρώματα.Επι τόπου έφθασε ασθενοφόρο και διακομίστηκαν οι τραυματίες στο νοσοκομείο.
Συγκεκριμένα το συμβάν έλαβε χώρα γύρω στις 20:15 σε καφετέρια η οποία ήταν γεμάτη με οπαδούς, κυρίως της ΑΕΚ, που έβλεπαν τον αγώνα ΠΑΟΚ - ΑΕΚ για τα play off της Superleague, όταν ομάδα ατόμων που φορούσαν κράνη εμφανίστηκε ξαφνικά με δίκυκλα έσπασαν τις τζαμαρίες της καφετέριας και εισέβαλαν στο εσωτερικό χτυπώντας τους θαμώνες,ενώ τρεις από αυτούς τους μαχαίρωσαν.
Οι τραυματίες διακομίστηκαν στο Λαϊκό Νοσοκομείο ενώ οι δράστες διέφυγαν και αναζητούνται από την Αστυνομία.

Δίκτυο Εθελοντών Ζωγράφου


Οπως διαβάζουμε στο blog του Δικτύου Εθελοντών Ζωγράφου σημαντική ανταπόκριση βρήκε το κάλεσμα του Δήμου Ζωγράφου για την εθελοντική αιμοδοσία που διοργάνωσε την Παρασκευή 13/05.Το Δίκτυο Εθελοντών Ζωγράφου στήριξε και αυτή την προσπάθεια με τη συμμετοχή μελών του καθώς πιστεύoυμε πως πρέπει να ενισχύουμε όπως και όσο μπορούμε τέτοιες πρωτοβουλίες.

Λίγα λόγια για το Δίκτυο Εθελοντών Ζωγράφου
Το Δίκτυο Εθελοντών Ζωγράφου έχει σαν στόχο του μέσα από τον εθελοντισμό, να ενισχύσει τις σχέσεις αλληλεγγύης και την κοινωνική συνείδηση. Έχει σαν στόχο του να προωθήσει την ενεργή συμμετοχή των πολιτών, σε θέματα που αφορούν στην πόλη μας, αλλά και την συνεργασία με εθελοντικές οργανώσεις σε όλη τη χώρα.

Είναι ένας χώρος ανοικτός σε όλους τους πολίτες, που μοιράζονται μαζί μας την πεποίθηση πως ακόμα και η πιο μικρή συμμετοχή έχει αξία. " Ο εθελοντισμός δεν έχει όρια είναι ένα κοινωνικό φαινόμενο που μπορεί να πάρει διάφορες μορφές και διαστάσεις". Μπορεί να έχει μορφή κοινωνικής προσφοράς, περιβαλλοντικών παρεμβάσεων, πολιτιστικών δρώμενων και πολλά άλλα. Οι ίδιοι οι εθελοντές διαμορφώνουν το χαρακτήρα προτείνοντας και υλοποιώντας, ανάλογα με τις κατά τόπους και περιόδους συνθήκες, αλλά και τις δεξιότητες που αποκτούν μέσα από τη συμμετοχή τους στην εθελοντική ομάδα.

"Η εθελοντική δράση αποτελεί μαθησιακή - μορφωτική λειτουργία. Ενισχύει την απόκτηση κοινωνικών, επικοινωνιακών και επαγγελματικών δεξιοτήτων και αναπτύσσει νέες ικανότητες."

Το Δίκτυο Εθελοντών Ζωγράφου σας καλεί προσφέροντας, πρωτίστως, την θετική σας διάθεση να συμμετάσχετε και μαζί να προωθήσουμε τον εθελοντισμό στην πόλη μας!

Επικοινωνία:

Χάρης Παπαγεωργόπουλος 6932072918, Νάνσυ Παναγιωτοπούλου 6972993544, Βασιλική Χουζούρη 6976738407, Γιάννης Τριανταφύλλης 6946633483.

email:ethelontes.zografou@gmail.com

http://www.facebook.com/profile.php?id=100002339037154

Συναντήσεις: Κάθε Τετάρτη 18.00-20.00 , Ανακρέοντος 60, ισόγειο.

Διαβάστε πολύ περισσότερα για το έργο και τις προγραμματισμένες εκδηλώσεις του Δικτύου στη σελίδα τους:http://diktyo-ethelonton-zografou.blogspot.com/

Καταιγισμός πυροβολισμών στην Πεύκη-Τραυματίες 2 αστυνομικοί κι 1 πολίτης


- Ένας εκ των δραστών έκλεψε το περιπολικό και το εγκατέλειψε στη Κηφισιά
- Ο αστυνομικός με τη σφαίρα στο στήθος φορούσε αλεξίσφαιρο
- Στο ΚΑΤ μεταφέρθηκαν οι τραυματίες

Συμπλοκή μεταξύ αστυνομικών και κακοποιών έγινε πριν από λίγο στην περιοχή της Πεύκης, με αποτέλεσμα να τραυματιστούν δύο αστυνομικοί, ένας εκ των οποίων σοβαρά στο στήθος, αλλά και ένας ιδιώτης που ακόμα δεν έχει διευκρινιστεί εάν είναι πολίτης ή ένας εκ των κακοποιών.

Όλα ξεκίνησαν όταν η Άμεση Δράση έλαβε μία κλήση για ένα ενοχλητικό άτομο στο πολιτιστικό κέντρο της Πεύκης και αμέσως έσπευσε ένα περιπολικό με το πλήρωμά του, από δύο άτομα.

Όταν έφθασε το περιπολικό πριν ακόμα προλάβουν να κατέβουν, οι αστυνομικοί δέχθηκαν πυρά από πιθανότατα δύο δράστες και ακολούθησε ανταλλαγή πυροβολισμών. Από τα πυρά, ένας αστυνομικός τραυματίστηκε στον δεξί ώμο και ο δεύτερος αν και φορούσε αλεξίσφαιρο τραυματίστηκε στο στήθος και σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες η κατάστασή του κρίνεται σοβαρή.

Από τα πυρά τραυματίστηκε και ένας ιδιώτης, για τον οποίο όμως ακόμα δεν έχει διευκρινιστεί εάν ήταν ένας εκ των δραστών ή ένας απλός πολίτης που περνούσε από το σημείο. Πάντως και οι τρεις τραυματίες μεταφέρθηκαν στο ΚΑΤ, που ωστόσο δεν εφημερεύει.

Μετά το αιματηρό περιστατικό, σύμφωνα με πληροφορίες, ένας άνδρας άρπαξε το περιπολικό με το οποίο έφθασαν στο σημείο οι αστυνομικοί και εξαφανίστηκε. Πιθανότατα θεωρείται πως είναι ο δεύτερος κακοποιός. Ωστόσο, μετά από λίγα λεπτά το περιπολικό βρέθηκε σε δρόμο στην Κηφισιά.
http://www.newsit.gr

Η πολιτική "γελοιογραφία" της ημέρας.....

Live ο αγώνας ΠΑΟΚ - AEK για τα Play Off

Eπιλέξτε κανάλι και δείτε τον αγώνα ΠΑΟΚ-ΑΕΚ των play off ,που ουσιαστικά αναμένεται να αναδείξει  τη δεύτερη Ελληνική ομάδα που θα παίξει στο Champions League,από τη σελίδα myp2p.eu

4 επαναλαμβανόμενες 24ωρες απεργίες στα ΕΛΠΕ


Σε τέσσερις επαναλαμβανόμενες 24ωρες απεργίες προχωρούν από αύριο οι εργαζόμενοι στα Ελληνικά Πετρέλαια.Κάντε μεγέθυνση την ανακοίνωση του Σωματείου των Εργαζομένων.

Ενταση και "εμφύλιος" ετοιμάζεται στον Alter,ενώ ο Γιώργος Αυτιάς "ξενιτεύτηκε"


Σκηνικό έντασης και εμφυλίου στήνεται στο Alter μετά την πρόταση του μετόχου Γιώργου Κουρή να επαναλειτουργήσει το κανάλι άμεσα εξοφλώντας περίπου το 50% των χρωστούμενων μισθών στους εργαζόμενους.

Η αρχική πρότασή του, να εξοφληθούν πλήρως οι τεχνικοί που στο σύνολό τους είχαν καταθέσει ασφαλιστικά μέτρα και βρίσκονταν σε επίσχεση εργασίας και να δοθεί έναντι στους δημοσιογράφους, απορρίφθηκε από τους τελευταίους.

Σε χθεσινή συνάντηση του Γ. Κουρή με τον πρόεδρο της ΕΣΗΕΑ και εκπροσώπους των συντακτών η πρόταση επαναλήφθηκε με τη διατύπωση τελεσίγραφου. «1,7 εκατ. ευρώ έχω για τους μισθούς, πάρτε το και μοιράστε το όπως θέλετε» φέρεται να είπε ο Γ. Κουρής.

Σημειώνουμε ότι στο σχέδιο εξυγίανσης που κατατέθηκε στην αίτηση υπαγωγής του Alter στο άρθρο 99, δηλώνεται πως το ποσό χρεών σε μισθούς είναι 3,3 εκατ. ευρώ, ενώ τα συνολικά χρέη δηλώνονται σε 483,2 εκατ. ευρώ.

Και ενώ έως αργά χθες το βράδυ συνεχιζόταν το θρίλερ της επαναλειτουργίας ή μη του καναλιού, με τους εργαζόμενους να έχουν διασπαστεί σε δύο μέτωπα, στην τηλεοπτική αγορά πραγματοποιούνται κορυφαίες συσκέψεις για τις επιπτώσεις του ντόμινο που επιφέρει το Alter.

Η παρέμβαση εισαγγελέα ύστερα από πολλά δημοσιεύματα, κυρίως στο Διαδίκτυο, για το καθεστώς των επιστροφών στη διαφήμιση (τα year bonus των εταιρειών επικοινωνιών από τη διανομή των διαφημιστικών πακέτων στα τηλεοπτικά κανάλια), προκάλεσε επιπλέον αναταραχή.

Κατά πληροφορίες σε συνάντηση κορυφαίων διαφημιστικών εταιρειών αποφασίστηκε ο συντονισμός ενεργειών για την αντιμετώπιση της κρίσης με κοινό αίτημα την παράταση του χρόνου στη λήξη εξόφλησης των επιταγών τους.

Espressonews.gr

Διαβάστε κι αυτό:Στην Κύπρο "ξενιτεύτηκε" ο Γιώργος Αυτιάς

Live ο αγώνας ΠΑΟ-Ολυμπιακός Βόλου για τα Play Off


Δεύτερος γύρος των play off της Super League και ο Παναθηναϊκός αντιμετωπίζει τον κακό του δαίμονα φέτος Ολυμπιακό Βόλου.
Επιλέξτε κανάλι από τη σελίδα www.myp2p.eu/ κι απολαύστε τον αγώνα!

Οι κυβισθήσεις (κοινώς κωλοτούμπες) του πολιτικού προσωπικού και των ΜΜΕ


Η απόσυρση της εμπιστοσύνης των Ευρωπαίων (τύποις) συνεταίρων μας που συνετελέστηκε τις τελευταίες μέρες έγινε αντιληπτοί από την κυβέρνηση, Τα στελέχη της οποίας βρίσκονται σε έκδηλη αμηχανία, προσδοκώντας το σταμάτημα της κατρακύλας στην αγκαλιά της συναίνεσης του Σαμαρά ( ο οποίος προς τον παρόν δεν ανοίγει τα χέρια).

Έχει ενδιαφέρον όμως να δείτε τον Παύλο Τσίμα (εκ των Ντόμπερμαν της ενημέρωσης του ΜΕΓΚΑ, κατά τον Στάθη) πως προσπαθεί να δικαιολογήσει την κωλοτούμπα του καναλιού του. Που μέχρι προχθές στήριζε με οποιοδήποτε "κόστος" (ή κέρδος) την κυβέρνηση του ΓΑΠ και με το λογύδριο του με αριστερές καταβολές δημοσιοκάφρου την κάνει κοινώς γυριστή προσβλέποντας στη νέα διακυβέρνηση.

ΑΚΤΙΒΙΣΤΗΣ
Read more: Go to TOP and Bottom