Τετάρτη 11 Μαΐου 2011

Τρόμος και πανικός στη Ρώμη από πρόβλεψη για μεγάλο σεισμό


Αρκετοί κάτοικοι της Ρώμης έχουν φύγει από χθες για την επαρχία της Ιταλίας και θα παραμείνουν εκεί μέχρι και το Σάββατο για να γλιτώσουν από τον μεγάλο σεισμό!

Ερήμωσε σήμερα η ιταλική πρωτεύουσα  καθώς στην Ιταλία έχει επικρατήσει τρόμος και πανικός από πρόβλεψη "συγχωρεμένου" εδώ και χρόνια "επιστήμονα" για σεισμό στις 11 Μαΐου.

Εδώ και μήνες σύμφωνα με το Reuters σελίδες στο Ίντερνετ, blogs και κοινωνικά δίκτυα κυκλοφορούν την πρόβλεψη του Ραφαέλε Μπεντάντι για πολύ μεγάλο σεισμό στη Ρώμη την παραπάνω ημερομηνία.

Η δημόσια τηλεόραση Rai μέσω ρεπορτάζ έχει προσπαθήσει να ηρεμήσει τα πνεύματα και η Πολιτική Προστασία εκδίδει ανακοινώσεις που συμβουλεύουν τους πολίτες να μην ενδίδουν στον πανικό. Ωστόσο πολλοί προτιμούν να "φυλάνε τα ρούχα τους".

Ο μπάρμαν Φάμπιο Μενγκαρέλι αναφέρει: "Εγώ θα πω στο αφεντικό μου ότι έχω ραντεβού στο γιατρό. Αν είναι να πεθάνω, θέλω να πεθάνω με τη γυναίκα μου και τα παιδιά μου. Νομίζω το ίδιο θα κάνουν και άλλοι".

Η σεφ Τάνια Κοτορομπάι δηλώνει επίσης ότι θα πάρει ρεπό και θα φύγει για την εξοχή. "Δεν ξέρω αν το πιστεύω πραγματικά αλλά μπαίνω στο Ίντερνετ και διαβάζω διάφορα και τελικά αγχώνομαι" λέει.

Τα αισθήματα αυτά είναι κατανοητά καθώς είναι νωπές ακόμη οι μνήμες από το μεγάλο σεισμό στη Λ' Άκουιλα, στον οποιο σκοτώθηκαν πάνω από 300 άνθρωποι και που έγινε αισθητός και στη Ρώμη.

Ποιός είναι τώρα αυτός ο "επιστήμονας" που έσπειρε τον πανικό; Ο Ραφαέλε Μπεντάντι, που έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 86 ετών το 1979, θεωρούσε ότι οι σεισμοί μπορούσαν να προβλεφθούν με ακρίβεια με παρατήρηση των πλανητών, του ήλιου και της σελήνης.

Το 1923 προέβλεψε σεισμό στην Αδριατική για τις 2 Ιανουαρίου του επόμενου έτους. Έπεσε έξω μόλις δύο ημέρες και η Corriere Della Sera τον είχε πρωτοσέλιδο με τίτλο  "Ο άνθρωπος που προβλέπει τους σεισμούς".



Ντοκιμαντέρ του Rai 2 για τον σεισμολόγο - αστρονόμο

http://www.newsit.gr

Ποια ΜΜΜ κινούνται κατά σημερινή 24 απεργία


Εικοσιτετράωρη πανελλαδική απεργία έχουν κηρύξει για σήμερα Τετάρτη 11/5 η ΓΣΕΕ και η ΑΔΕΔΥ.
Η κεντρική απεργιακή συγκέντρωση της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ θα πραγματοποιηθεί στο Πεδίον του Άρεως στις 11:00, από όπου θα ξεκινήσει πορεία προς τη Βουλή. Νωρίτερα, στις 10:00 στην Ομόνοια, θα πραγματοποιηθεί η συγκέντρωση του ΠΑΜΕ.

Ακινητοποιημένα θα παραμείνουν σήμερα τα τρένα του ΟΣΕ και οι συρμοί του Προαστιακού Σιδηροδρόμου, καθώς οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ συμμετέχουν στην 24ωρη απεργία.
Παράλληλα, μετ΄εμποδίων θα γίνουν οι μετακινήσεις στα μέσα μαζικής μεταφοράς, με εξαίρεση τις ώρες που θα γίνουν τα συλλαλητήρια, κατά τις οποίες τα περισσότερα μέσα θα λειτουργήσουν, προκειμένου να μπορέσουν οι πολίτες να μετάσχουν σε αυτά.

Αναλυτικά οι ώρες που θα κινηθούν τα ΜΜΜ:

Λεωφορεία: 09:00 - 21:00
Τρόλεϊ:           08:00 - 22:00
Τραμ:             10:00 - 17:00
Μετρό:           08:00 μέχρι λήξης βάρδιας
ΗΣΑΠ:           10:00 - 17:00

Αλλοδαποί οι δράστες σύμφωνα με το βίντεο που έχει στα χέρια της η ΕΛ.ΑΣ


«Ολα κράτησαν περίπου 15 δευτερόλεπτα. Στο βίντεο εικονίζονται τρία άτομα που φαίνεται να προέρχονται από χώρα της βορείου Αφρικής-ίσως από την Αλγερία ή το Μαρόκο- να πλησιάζουν από πίσω τον άτυχο άνθρωπο με στόχο να του αρπάξουν την τσάντα. 

Φωτογραφίες από τον τόπο που τα κτήνη έσφαξαν τον άτυχο πατέρα 4 παιδιών


Φίλοι,γείτονες και περαστικοί έστησαν ένα πρόχειρο μνημείο με λίγα λουλούδια,μια Ελληνική σημαία κι αναμμένα κεριά στο τόπο που τρία ανθρωπόμορφα τέρατα έσφαξαν το ξημέρωμα της 10ης Μαϊου τον πατέρα τεσσάρων παιδιών για να του πάρουν μια κάμερα! Στο κέντρο της Αθήνας, στην Ελλάδα του 2011.

Αγγελική Νικολούλη:Είμαι πολύ θυμωμένη με τoυς ανθρώπους του Alter


Μετά από 400 εκπομπές και 10 χρόνια στο Alter, η Αγγελική Νικολούλη είναι πολύ θυμωμένη. Τις 2000 πολύπλοκες υποθέσεις εξαφανίσεων αλλά και τα πολλά επιτυχημένα χρόνια τηλεοπτικής πορείας, τα διαδέχτηκε η απογοήτευση.
«Νιωθω πραγματικά απέραντη λύπη» λέει η παρουσιάστρια του «Φως στο Τούνελ».Το τι μέλλει γεννέσθαι, «δεν το ξέρω, δεν έχω ιδέα. Και αν κάτι με θυμώνει πολύ είναι ότι οι άνθρωποι του καναλιού όφειλαν να έχουν δει τις ξέρες πριν πετάξουν πάνω τους με τόση ευκολία το καράβι. Όφειλαν να μας είχαν προστατέψει όλους. Ζούμε τόσους μήνες τον Γολγοθά. Σηκώνουμε τον Σταυρό. Πόσο θα περιμένουμε για την Ανάσταση;» αναρωτιέται σε συνέντευξη της στο ένθετο «Radar».
Aπο το γραφείο της στο κανάλι, όλα έχουν μείνει όπως τ΄ αφησε στην τελευταία της εκπομπή. «Δεν έχω πάρει ούτε το στυλό μου». Παρόλο που η ρήτρα του συμβολαίου της της επιτρέπει ν΄αποχωρήσει από το κανάλι, παραδέχεται ότι θα μπορούσε να το είχε κάνει, «αλλά τιμώ το συμβόλαιο μου».
Από το μυαλό της , δεν θέλει ούτε σαν ιδέα να περνά ότι το κεφάλαιο Alter έχει κλείσει: «είμαστε σε διαρκή αναμονή. Δεν ξέρω πια τι να πω στους συνεργάτες μου. Δεν ξέρουμε όλοι μας τι να περιμένουμε. Το χειρότερο είναι ότι δεν εμφανίζεται κανείς να μιλήσει στους εργαζόμενους»....
Η ίδια και οι συνεργάτες της, παραμένουν απλήρωτοι απο το Ιανουάριο. Για τον εαυτό της δεν την νοιάζει τόσο, όσο για τους συνεργάτες της: «άνθρωποι που έχουν δουλέψει πολύ και για πολλά χρόνια» λέει.

Σε περίπτωση που βρεθεί βιώσμη λύση, δηλώνει διατεθειμένη «να συνεχίσω την εκπομπή που αγαπώ έστω και με λίγα».

Άλλωστε στιγμή δεν μετανιώνει που τόσα χρόνια απέρριπτε τις προτάσεις των άλλων καναλιών: «Παγιδεύτηκα όπως τόσοι εργαζόμενοι. Όμως το κανάλι αυτό με στήριξε και το στήριξα. Μου έδωσε και του έδωσα. Κάναμε καλή δουλειά».

Την περίοδο αυτή, προτεραιότητα της αποτελεί το Alter: «Τα άλλα θα τα δούμε τον Ιούνιο που λήγει το συμβόλαιο μου».
http://tvnea.blogspot.com

Τρίτη 10 Μαΐου 2011

Πολεμική σύρραξη στο κέντρο της Αθήνας! - Αγρια επεισόδια ανάμεσα σε ακροδεξιούς και αναρχικούς




Άγρια επεισόδια ανάμεσα σε ακροδεξιούς και αναρχικούς βρίσκονται σε εξέλιξη στο κέντρο της Αθήνας, στην περιοχή όπου τα ξημερώματα σημειώθηκε η άγρια δολοφονία του 44χρονου.

Ήρθε η ώρα! 11 Μαΐου όλοι στους δρόμους: Μεταπολίτευση – Άμεση Δημοκρατία


«Ακόμα και όταν η πατρίδα κινδυνεύει να σκλαβωθεί ή να πέσει στα χέρια ανάξιων κυβερνητών, είναι προτιμότερη η επανάσταση… Είναι προτιμότερο να υποφέρουμε αυτή την «ταλαιπωρία» παρά να δεχτούμε αλλαγή του πολιτεύματος μας με κάποιο άλλο που θα κάνει τους ανθρώπους χειρότερους» (Πλάτων, Νόμοι ΣΤ΄, 770e).
Στις 11 Μαΐου οι ξεπουλημένες και προσκυνημένες συνδικαλιστικές ηγεσίες κήρυξαν γενική απεργία. Γενική απεργία και συλλαλητήρια που θα προσπαθήσουν για μια ακόμη φορά να χρησιμοποιήσουν για να«εκτονώσουν» την οργή μας και όχι για να πετύχουμε την ανατροπή που όλοι επιθυμούμε. Στο σχέδιο εκτόνωσης θα έχουν συνεργάτες τα γνωστά κωλόπαιδα του «αντιεξουσιαστικού» χώρου, που θα προσπαθήσουν να δημιουργήσουν επεισόδια στην πλατεία Συντάγματος για να διαλυθεί η προβλεπόμενη μεγαλειώδης διαδήλωση και κάποιες οργανώσεις της υποτιθέμενης «Αριστεράς» που θα προσπαθήσουν να υποβαθμίσουν την απόφασή μας για αγώνα και ανατροπή σε μια απλή παρέλαση στους κεντρικούς δρόμους της πρωτεύουσας. Εμείς πρέπει να γυρίσουμε την πλάτη σε όλους αυτούς τους καθεστωτικούς προβοκάτορες ή δεκανίκια και να κατέβουμε στους δρόμους με μια απόφαση: κυκλώνουμε τη Βουλή και δεν φεύγουμε από την πλατεία ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ! Περιφρουρούμε τη διαδήλωση, απομονώνουμε τους προβοκάτορες «αντιεξουσιαστές», αν χρειαστεί και με τη βία, δεν παρασυρόμαστε από τους «επαναστάτες» της κλανιάς που θα φύγουν από την πλατεία. Εμείς μένουμε μπροστά στη Βουλή και δεν πάμε πουθενά!
Οδοφράγματα θα κάνουμε τα κορμιά μας, γροθιές τις ψυχές μας, ανάσα μας και κραυγή μας τον πόθο για Ελευθερία, Εθνική Ανεξαρτησία, Άμεση Δημοκρατία, Κοινωνική Δικαιοσύνη. Ούτε ένα βήμα πίσω από τις ζωές μας δεν θα κάνουμε!
Μένουμε και απαιτούμε ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ και ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ! Δεν θέλουμε εκλογές στα πλαίσια της σιχαμερής κοινοβουλευτικής ολιγαρχίας, δεν θέλουμε κυβερνήσεις «συνεργασίας» ή «εθνικής σωτηρίας» που θα προκύψουν μέσα από το ίδιο σάπιο πολιτικό σύστημα! Θέλουμε άλλο πολιτικό σύστημα, θέλουμε η διακυβέρνηση να παραδοθεί στο λαό. Θέλουμε απόλυση όλων των βουλευτών που ψήφισαν υπέρ του Μνημονίου και παραίτηση των υπολοίπων για να διαλυθεί η κατοχική Βουλή. Θέλουμε μια Έκτακτη Επαναστατική Κυβέρνηση από προσωπικότητες του Αντιμνημονιακού Μετώπου και μια Προσωρινή Συντακτική Συνέλευσηεκπροσωπούμενη από τις πρωτοβάθμιες συνδικαλιστικές οργανώσεις, τους κοινωνικούς Εταίρους, δημοκρατικούς Δικαστές και από Νομικούς. Αυτοί θα αναλάβουν να συντάξουν το νέο πολίτευμα της Ελλάδας, το οποίο πρέπει να είναι αμεσοδημοκρατικό κατά τα πρότυπα του ελβετικού πολιτεύματος και της εθνικής μας παράδοσης. Η Επιτροπή Λογιστικού Ελέγχου και άλλοι πατριώτες δημοκρατικοί Οικονομολόγοι να αναλάβουν άμεσα τα Οικονομικά Υπουργεία (για να πράξουν όσα μας λένε), στα υπόλοιπα Υπουργεία να τεθούν επικεφαλής Ανώτατοι Δικαστές και όλοι να υπογράψουν ενώπιον του λαού τη δέσμευση μέσα σε 6 μήνες να έχει η χώρα έτοιμο το νέο της Πολίτευμα για να προκηρυχθούν στη συνέχεια εκλογές αρχόντων σύμφωνα με τα όσα ισχύουν σε μια γνήσια Άμεσα Δημοκρατική Πολιτεία. Στο νέο μας πολίτευμα θα πρέπει να αφαιρεθούν τα πολιτικά δικαιώματα απ’ όσους παλαιοκομματικούς πολιτικούς ψήφισαν υπέρ του Μνημονίου και να προσαχθούν άπαντες σε λαϊκά δικαστήρια να κριθούν. Να βρεθούν όσοι λεηλάτησαν ή σπατάλησαν το δημόσιο πλούτο, να δικαστούν και εάν καταδικαστούν να δημευθεί η περιουσία τουςΝα δημευθεί η περιουσία της Εκκλησίας -κινητή και ακίνητη- στο όνομα του λαού. Να κρατικοποιηθούν 3 τράπεζες και να επιστρέψει ο ολοκληρωτικός έλεγχος της Τράπεζας της Ελλάδος στον ελληνικό λαό.
Να προχωρήσουμε άμεσα σε ΣΕΙΣΑΧΘΕΙΑ και διαγραφή χρεών προς τις τράπεζες. Δεν μας νοιάζει εάν καταρρεύσουν οι τράπεζες. Θα υπάρχουν οι τρεις κρατικές να κινήσουν την Οικονομία.
Να ζητήσουμε από την Ομογένεια να φέρει τα κεφάλαια, που είχε φέρει και τον Νοέμβριο του 2009 για να ξεχρεώσουμε αλλά η κυβέρνηση Παπανδρέου τα αρνήθηκε, για να ενισχυθεί η πατρίδα και ο λαός.
Στις 11 Μαΐου έχουμε μια υποχρέωση απέναντι στους εαυτούς μας: Να αγωνιστούμε για Εθνική ΑνεξαρτησίαΛαϊκή Κυριαρχία και Κοινωνική Δικαιοσύνη. Να πάρουμε την πατρίδα μας πίσω, να υλοποιήσουμε επιτέλους το ποθούμενο γενιών και γενιών: Η ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!
Δεν θα είναι εύκολο. Πράκτορες, προβοκάτορες, δήθεν«διεθνιστές», δήθεν «φιλελεύθεροι», δήθεν«κουλτουριάρηδες», δήθεν «πατριώτες», ύποπτες ΜΚΟ, οργανωμένο ακροδεξιό και αντιεξουσιαστικόπαρακράτος, όλα αυτά τα καθάρματα από κοινού και φαινομενικά απέναντι, θα προσπαθήσουν να διαλύσουν τον αγώνα μας, να ακυρώσουν τη καινούργια δημοκρατία μας, να λασπώσουν και να σπιλώσουν, να τρομοκρατήσουν… Πρέπει να είμαστε αμείλικτοι απέναντί τους! Να μη δείξουμε κανένα έλεος σε όλους αυτούς, τους εχθρούς του λαού και της Δημοκρατίας. Σε κάθε στιγμή πρέπει να θυμόμαστε: ΛΑΟΣ ενωμένος ΠΟΤΕ νικημένος!
Ως πατριώτες και δημοκράτες αγωνιζόμαστε για τις ζωές μας. Εάν δεν νικήσουμε τώρα, εάν δεν αντισταθούμε τώρα, θα ηττηθούμε για πάντα! Η μεγαλύτερη όμως ήττα δεν θα είναι η δική μας, θα είναι που θα καταδικάσουμε τα παιδιά μας στη σκλαβιά, που θα υποτάξουμε το έθνος μας στη βαρβαρότητα, που θα ανεχθούμε το ξεπούλημα της Ιερής Ελλάδας!
Επιτέλους! Ήρθε η ώρα Έλληνες να αποδείξετε σε όλους αυτούς τους ξενόδουλους νέους «κοτσαμπάσηδες» και «φαναριώτες» ποιοι είστε, από ποιους προγόνους κρατάτε. Οι πατεράδες και παππούδες σας πολέμησαν στην Εθνική Αντίσταση, μιμηθείτε τους! Οι πρόγονοί σας το1821, άοπλοι και φτωχοί, τα έβαλαν με την Οθωμανική Αυτοκρατορία, μιμηθείτε τους! Εκείνοι, που ήταν αθλιότεροι από εμάς, κατάφεραν και σήκωσαν κεφάλι σε αυτοκρατορίες και υπερδυνάμεις και νίκησαν! Εσείς τι φοβάστε τώρα; Μια συμμορία ηλίθιων κολεγιόπαιδων; Ποιους ανέχεστε Έλληνες να σας κυβερνάνε; Αυτούς τους απάτριδες ντιντήδες αστούς;
Σηκώστε κεφάλι Έλληνες, διώχτε τους προδότες, αποκαταστήστε την Εθνική Ανεξαρτησία και ιδρύστε επιτέλους μια αληθινή δημοκρατία! Και ζήστε ελεύθεροι στη χώρα σας για πάντα, δίχως νταβατζήδες και πλουτολατρικά καθάρματα να ορίζουν τις σύντομες αλλά ανεκτίμητες ζωές σας!
από http://filologos10.wordpress.com

Ανακοίνωση του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου Ελλάδας και απάντηση του Μίκη Θεοδωράκη


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ του ΚΙΣΕ

Η μουσική, η τέχνη, στόχο έχει να ενώνει τους ανθρώπους, να ενώνει τους λαούς αλλά και να θυμίζει.

Το έργο λοιπόν του αείμνηστου Ιάκωβου Καμπανέλλη και του Μίκη Θεοδωράκη «Μαουτχάουζεν» είναι ένας ύμνος στη μνήμη των θυμάτων του Ολοκαυτώματος. Και αυτό το έργο δεν αλλάζει, δεν λογοκρίνεται.


Δυστυχώς, τα τελευταία χρόνια, δηλώσεις του Μίκη Θεοδωράκη όπως «οι Εβραίοι είναι στη ρίζα του κακού» και ότι οι Εβραίοι ευθύνονται για την παγκόσμια οικονομική κρίση, δεν έχουν προκαλέσει μόνον έκπληξη αλλά και βαθιά λύπη, ακριβώς γιατί ο Μίκης Θεοδωράκης ήταν ο συνδημιουργός αυτού του θαυμάσιου έργου.

Α Π Α Ν Τ Η Σ Η Μ Ι Κ Η Θ Ε Ο Δ Ω Ρ Α Κ Η 

Προς το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο Ελλάδας
Υπ' όψιν κ. Δαυίδ Σαλτιέλ

Αθήνα, 9.5.2011

Αγαπητοί φίλοι,

Διάβασα στο διαδίκτυο ανακοίνωσή σας με αφορμή την ματαίωση από την Πρόεδρο του Αυστριακού Κοινοβουλίου εκτέλεσης του έργου μου "Mauthausen" σε ποίηση του Ιάκωβου Καμπανέλλη κατά την τελετή Μνήμης των θυμάτων του Ναζισμού. Και θα ήθελα να σας ρωτήσω: Γιατί επιμένετε σώνει και καλά να με κάνετε εχθρό των Εβραίων; Γιατί δεν σας αρέσει η αλήθεια, που με θέλει Άνθρωπο-Σύμβολο στον αγώνα κάθε είδους αντιρατσισμού και φυσικά αντιεβραϊσμού- αντισημιτισμού;

Εκατομμύρια άνθρωποι στο Ισραήλ γνωρίζουν την αγάπη μου προς την χώρα και τον Λαό τους, όχι μόνο εξ αιτίας του "Mauthausen" που αποτελεί έναν ύμνο διεθνούς ακτινοβολίας στη θυσία των Εβραίων.

Απογραφή ή ανάκριση 3ου βαθμού;


Διαβάστε εδώ όλο το έντυπο της απογραφής που πρέπει να απαντήσουμε και φρίξτε!!!

Πάρτε μια γεύση από τις ερωτήσεις...

Πόσα παιδιά έχεις κάνει; – δεν συμπεριλαμβάνονται τα νεκρά!!!
Πόσους γάμους έκανες;
Συζείς;
Είσαι εν διαστάσει;
Μένεις με άτομο του...
άλλου φύλου ή ίδιου φύλου;
Ποιοι συχνάζουν στο σπίτι σου;
Οι φίλοι που φιλοξενείς διανυκτερεύουν σε σένα;
Ποιες χώρες επισκέφθηκες;
Έμενες για κάποιο διάστημα σε άλλη χώρα ή χώρες; και για πόσο διάστημα;
Που τρως;
Μαγειρεύεις μέσα;
Τι σπουδές έχεις;
Τι πτυχία; (αναλυτικά)
Μήπως έχεις ιδιωτικό κομμωτήριο στο σπίτι;
Μήπως μαγειρεύεις για τη γειτονιά στο σπίτι;
Διευκολύνσεις μαγειρέματος παρεχόμενες σε άλλο χώρο;
Πόσα τετραγωνικά είναι το χωλ;
Μήπως έχεις χώρο μέσα στο σπίτι που τον χρησιμοποιείς για επαγγελματική απασχόληση και πόσα τετραγωνικά;
Πού διανυκτερεύσατε τη Δευτέρα 9/5/2011;

Δεν μας πιστεύετε κλικ εδώ και διαβάστε το έντυπο της απογραφής
Φακέλωμα κανονικό!!!
ΡΕ ΔΕΝ ΠΆΤΕ ΣΤΟ Δ...... ΛΕΩ ΕΓΩ!!!

Οι μόνες ερωτήσεις που είναι απαντήσιμες είναι

Είσαι κάτοικος Ελλάδας; ναι
Έλληνας πολίτης; ναι
Μόνιμη κατοικία εδώ; ναι
πενταμελής οικογένεια; Ναι

ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ!

Τέλος αν δουλεύουμε, που δουλεύουμε, τι αυτοκίνητο έχουμε αν έχουμε, έχουμε WC, έχουμε σκύλο, έχουμε κηπάριο όπου καλλιεργούμε ντοματούλες, έχουμε θέσεις πάρκινγκ στην πολυκατοικία, αυτά είναι καταχωρισμένα στο Ε9, στη φορολογική δήλωση, στο ΙΚΑ, στο Δήμο και στο Ληξιαρχείο και στο Νεκροταφείο!!!

ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ.
http://apneagr.blogspot.cοm

Μετά την σφαγή του 44χρονου όλοι οι πολιτικοί βρήκαν ευκαιρία να "βγάλουν λόγο"! - Ντροπή! Εσείς φταίτε για την σημερινή κατάσταση... γιατί δεν αντέδρασε κανένας σας!

Ένας 44χρονος και σήμερα έπεσε νεκρός από τα μαχαιρώματα "ζώων". Από τα χέρια υπανθρώπων, για μια βιντεοκάμερα που είχε στη πλάτη του για να βιντεοσκοπήσει τη γέννηση του παιδιού του. Από αλλοδαπά τομάρια που έχουν βρωμίσει όχι μόνον την
Read more: Go to TOP and Bottom