Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2024

Συνετρίβη μικρό αεροσκάφος σε αυτοκινητόδρομο της Νέας Υόρκης (φωτο & βίντεο)


Ένας άνθρωπος έχασε τη ζωή του και ένας ακόμη νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση έπειτα από τη συντριβή ενός μικρού αεροσκάφους σε αυτοκινητόδρομο στα βόρεια προάστια της Νέας Υόρκης, το βράδυ της Πέμπτης.

Το δυστύχημα συνέβη λίγα λεπτά αφότου ο πιλότος ανέφερε προβλήματα στον κινητήρα, σύμφωνα με τις Aρχές.

Ο πιλότος είχε αναφέρει βλάβη στον κινητήρα του μονοκινητήριου αεροσκάφους, τύπου TECNAM P2008, περίπου δύο μίλια πριν φτάσει στο αεροδρόμιο της κομητείας Γουέστσεστερ στο Γουάιτ Πλέινς, όπως δήλωσαν η Πολιτειακή Αστυνομία της Νέας Υόρκης και η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (FAA).

Σύμφωνα με την αστυνομία, δύο άτομα επέβαιναν στο αεροσκάφος. Ο ένας έχασε τη ζωή του, ενώ ο δεύτερος βρίσκεται σε σοβαρή κατάσταση, όπως επιβεβαίωσε η κυβερνήτρια της Νέας Υόρκης, Κάθι Χόχουλ.

Το μικρό αεροσκάφος, σύμφωνα με την New York Post, είχε απογειωθεί από το αεροδρόμιο Linden του Νιου Τζέρσεϊ στις 6:09 μ.μ., με προορισμό το αεροδρόμιο της κομητείας Γουέστσεστερ. Σύμφωνα με την υπηρεσία flightradar24, το αεροσκάφος έφτασε σε μέγιστο υψόμετρο 3.150 ποδών πριν καταπέσει στο σημείο, στην έξοδο του αυτοκινητόδρομου η οποία οδηγεί στο αεροδρόμιο της Νέας Υόρκης.

Η Χόχουλ ανέφερε ότι το δυστύχημα προκάλεσε και διαρροή καυσίμων. Η Υπηρεσία Προστασίας Περιβάλλοντος εργάζεται εντατικά για τον περιορισμό και την αποκατάσταση της ζημιάς.

«Η καρδιά μου βρίσκεται κοντά στις οικογένειες των επιβαινόντων αυτής της τραγικής πτήσης. Προσεύχομαι για την ασφαλή ανάρρωση του τραυματία», δήλωσε η κυβερνήτρια.

Φωτογραφία: Frank Becerra Jr. / The Journal News

Η FAA και το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών (NTSB) διεξάγουν έρευνες για τα αίτια της συντριβής, σε συνεργασία με την αστυνομία, σύμφωνα με εκπρόσωπο της FAA.

Ο αυτοκινητόδρομος 684 παρέμεινε κλειστός και στις δύο κατευθύνσεις μετά το δυστύχημα, προκαλώντας σοβαρές καθυστερήσεις στην κυκλοφορία.

https://www.enikos.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom