Ρε πάτε καλά εκεί στον Σύριζα?????
Βρε απατεώνες του ποινικού κώδικα εγώ έχω καταγγείλει στην οικονομική αστυνομία ,στο εσωτερικών υποθέσεων της αστυνομίας και στην δικαιοσύνη υπαλλήλους της Γ.Γ.Αθλητισμού με πλαστά απολυτήρια και παραποιήσεις βαθμολογίας που ονομάζονται ΑΠΑΤΕΣ κατά του Ελληνικού Δημοσίου και έχει ασκηθεί και ποινική δίωξη κατά παντός υπευθύνου....
Βρε απατεώνες του ποινικού κώδικα εγώ έχω καταγγείλει στην οικονομική αστυνομία ,στο εσωτερικών υποθέσεων της αστυνομίας και στην δικαιοσύνη υπαλλήλους της Γ.Γ.Αθλητισμού με πλαστά απολυτήρια και παραποιήσεις βαθμολογίας που ονομάζονται ΑΠΑΤΕΣ κατά του Ελληνικού Δημοσίου και έχει ασκηθεί και ποινική δίωξη κατά παντός υπευθύνου....









