«Θα πρέπει να κάνουμε την αποτίμηση, αλλά δεν θα πρέπει να υποτιμάμε και τους εαυτούς μας και να μην μηδενίζουμε. Βγήκαν στην επιφάνεια όλα τα συναισθήματα αυτό το εξάμηνο, αλλά στο τέλος της ημέρας μόνο περήφανοι μπορούμε να είμαστε γιατί δώσαμε αυτή τη μάχη, γιατί οι μόνοι χαμένοι αγώνες είναι αυτοί που δεν δίνονται», σημείωσε ο πρωθυπουργός στην αρχή της συνέντευξής του στο Κόκκινο, στον Κώστα Αρβανίτη
Ο πρωθυπουργός έφτασε στον ρ/σ Στο Κόκκινο, λίγα λεπτά μετά τις 12.00, ευδιάθετος, και η συνέντευξη ξεκίνησε με την πρώτη ερώτηση να αφορά την εξάμηνη διαπραγμάτευση με τους θεσμούς.
Ο πρωθυπουργός έφτασε στον ρ/σ Στο Κόκκινο, λίγα λεπτά μετά τις 12.00, ευδιάθετος, και η συνέντευξη ξεκίνησε με την πρώτη ερώτηση να αφορά την εξάμηνη διαπραγμάτευση με τους θεσμούς.







