Οποιος κατάλαβε να μας εξηγήσει γιατί συναντήθηκαν
Σχεδόν μιάμιση ώρα κράτησε η συνάντηση του πρωθυπουργού με την πρόεδρο της Βουλής.Εξερχόμενη του Μεγάρου Μαξίμου η κυρία Ζωή Κωνσταντοπούλου έκανε μία δήλωση για "ειλικρινή συζήτηση,συντροφικότητα και κοινή στράτευση και των δυο στην υπηρέτηση των συμφερόντων του λαού...." κι ανάθεμα κι αν κατάλαβε κανένας γιατί συναντήθηκε με τον πρωθυπουργό,τι συζήτησαν και που κατέληξαν.
Σχεδόν μιάμιση ώρα κράτησε η συνάντηση του πρωθυπουργού με την πρόεδρο της Βουλής.Εξερχόμενη του Μεγάρου Μαξίμου η κυρία Ζωή Κωνσταντοπούλου έκανε μία δήλωση για "ειλικρινή συζήτηση,συντροφικότητα και κοινή στράτευση και των δυο στην υπηρέτηση των συμφερόντων του λαού...." κι ανάθεμα κι αν κατάλαβε κανένας γιατί συναντήθηκε με τον πρωθυπουργό,τι συζήτησαν και που κατέληξαν.








