Δευτέρα 13 Ιουνίου 2011

Εκτακτη είδηση:Αρρώστησε και μεταφέρεται στην Αθήνα με ελικόπτερο ο πρόεδρος της Βουλής

Αυτή την ώρα μεταφέρεται εσπευσμένα από την Καστοριά σε νοσοκομείο της Αθήνας ο πρόεδρος της Βουλής κύριος Φίλιππος Πετσάλνικος.Ο Πρόεδρος βρέθηκε για το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος στη γενέτειρά  του,όπου ασθένησε από πνευμονία.Στο νοσοκομείο της Καστοριάς οι γιατροί έκριναν σκόπιμο πως πρέπει να μεταφερθεί επειγόντως σε πανεπιστημιακό νοσοκομείο της πρωτεύουσας,πράγμα που γίνεται αυτή την ώρα με ελικόπτερο.
Ευχόμαστε περαστικά από καρδιάς στον άνθρωπο Φίλιππο Πετσάλνικο αλλά....
αφού είναι τόσο βαριά που χρήζει άμεσης μεταφοράς με ελικόπτερο πως ήταν σε θέση χτες να κάνει δηλώσεις για το θέμα της πισίνας του;

"Στα άδυτα της μυστικής λέσχης Bilderberg..." Μια έρευνα που δεν πρέπει να λείπει από κανένα αρχείο!



Από τις 6 Ιουνίου σας έχουμε προαναγγείλει ότι θα δώσουμε στην ευρύτερη δημοσιότητα, δηλαδή θα ανεβάσουμε στο διαδίκτυο, και μόνον για λίγες ημέρες, την πρώτη μεγάλη αποκαλυπτική δημοσιογραφική έρευνα που είδε το φως της δημοσιότητας.. στην Ελλάδα τον Μαϊο του 1996. Η έρευνα δημοσιεύθηκε στο  γνωστό και έγκυρο διεθνούς κύρους, από τότε, ελληνικό περιοδικό STATUS και την υπογράφει ο δημοσιογράφος Αλέξανδρος Στεφανόπουλος. Μια έρευνα που αποτέλεσε σταθμό στην Ελληνική δημοσιογραφία και την βάση για όλα τα  δημοσιογραφικά και συγγραφικά κείμενα που στην συνέχεια είδαν το φως της δημοσιότητας στην Ελλάδα από το 1996. Μέχρι τότε όλα τα ελάχιστα κείμενα που είχαν δει το φως της δημοσιότητας στην Ελλάδα περιείχαν ελάχιστες πληροφορίες και βασίζονταν κυρίως στις θεωρίες συνομωσίας που καταγράφοταν διεθνώς.  Η Έρευνα όπως θα δείτε φωτίζει άγνωστες πτυχές της μυστικής λέσχης των ισχυρών της οικονομίας και της πολιτικής στον πλανήτη και αποκαλύπτει με επίσημες,  δηλώσεις και μάλιστα  Ελλήνων, εκ τότε δεν έχουν ξανά υπάρξει επίσημες δηλώσεις, από κανέναν σε όλο τον κόσμο εκ των συμμετεχόντων στις εργασίες της λέσχης. Η δημοσιογρααφική έρευνα που είναι καρπός εργασίας τουλάχιστον τριών ετών και επαφών, όπως προκύπτει από το ρεπορτάζ, με αξιόπιστες ανώτερες κυβερνητικές πηγές σε όλο τον κόσμο και ειδικά τις ΗΠΑ δίνει πάρα πολλά στοιχεία για τις πραγματικές διαστάσεις  αυτής της πολιτικό οικονομικής "μυστικής" οργάνωσης.    Διαβάστε και κρατείστε στο αρχείο σας αυτή την πολύκροτη δημοσιογραφική  έρευνα η οποία δίνει μια σειρά στοιχεία που ρίχνουν φως στα άδυτα της μυστικής λέσχης των ισχυρών της γης.
ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΣΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΣΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΟΠΩΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ STATUS ΤΟΝ ΜΑΪΟ ΤΟΥ 1996. 

πηγή

Τι «έγραψαν» με λέιζερ στον τοίχο της Βουλής;

ΔΕΙΤΕ: Το μήνυμα που έστειλαν οι «Αγανακτισμένοι»

Η ιστορία του ναού της Αγίας Τριάδας Αγρινίου

Με την ευκαιρία της σημερινής γιορτής του Αγίου Πνεύματος ας δούμε την ιστορία του ιερού ναού της Αγίας Τριάδας Αγρινίου,στην ενορία της οποίας γεννηθήκαμε και μεγαλώσαμε.

Χίος:Σκάβουν τούνελ και λαγούμια για να την κοπανήσουν

Κυριακή 12 Ιουνίου 2011

Χιλιάδες κόσμου κατέκλυσαν το Σύνταγμα


Παρά τους αρχικούς φόβους λόγω των καιρικών συνθηκών ο κόσμος κατέβηκε στο Σύνταγμα στο 3ο Πανευρωπαϊκό ραντεβού.Χιλιάδες αγανακτισμένων πολιτών κατέκλυσαν την πλατεία και τους γύρω δρόμους διαμαρτυρόμενοι,φωνάζοντας εμπνευσμένα συνθήματα και συμμετέχοντας στη λαϊκή συνέλευση καταθέτοντας απόψεις και προτάσεις.
Το βράδυ αρκετός κόσμος προχώρησε προς την είσοδο της Βουλής στη Β.Σοφίας χωρίς να συμβεί κάποιο παρατράγουδο.Το μεγάλο ραντεβού δόθηκε για την Τετάρτη 15 Ιουνίου στις 7 το πρωί,χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν ισχύουν τα καθημερινά απογευματινά ραντεβού.

19η μέρα στο Σύνταγμα,3ο Πανευρωπαϊκό ραντεβού-απ' ευθείας σύνδεση

19η μέρα στην πλατεία Συντάγματος.
Το μεσημέρι ο καιρός φάνηκε να χαλάει το σημερινό 3ο Πανευρωπαϊκό ραντεβού των Αγανακτισμένων πολιτών.Από το απόγευμα όμως καθάρισε και στο κέντρο της πρωτεύουσας έχει λιακάδα,ότι πρέπει για να επαναληφθεί μια μεγάλη συγκέντρωση  διαμαρτυρίας.Βέβαια τα φαινόμενα δείχνουν πως δεν θα είναι ανάλογη αυτής της περασμένης Κυριακής!

Από τις 6 έχει κλείσει η λεωφόρος Αμαλίας και σιγά αυξάνει το πλήθος του κόσμου.Ολοι οι δρόμοι απόψε οδηγούν στο Σύνταγμα και τα συνθήματα δίνουν και παίρνουν.
Eν τω μεταξύ σχεδιάζονται οι κινήσεις της Τετάρτης 15 Ιουνίου,που είναι η γενική απεργία και γίνεται λόγος για αποκλεισμό της Βουλής.

Πάνω από 500 εκ. ευρώ ΦΠΑ χρωστάνε οι Γερμανοί του αεροδρομίου μας


Αρνούνται να καταβάλουν ΦΠΑ δέκα ετών

Οι Γερμανοί αξιώνουν μειώσεις των χαμηλών συντάξεων και σφίξιμο του ελληνικού ζωναριού, την ίδια στιγμή όμως φαίνεται πως χρωστούν 500.000.000 ΦΠΑ στο ελληνικό κράτος και αρνούνται να τα καταβάλουν!

Όπως αποκαλύπτει σήμερα το «Παρόν», από το 2001, η εταιρία «Διεθνείς Αερολιμένας Αθηνών», της οποία κύριος μέτοχος είναι η γερμανική Hochtief δεν καταβάλλει στο Δημόσιο τον ΦΠΑ τον οποίο εισπράττει, έχοντας κατοχυρωθεί πίσω από το επιχείρημα ότι έχει δικαίωμα συμψηφισμού, χωρίς όμως να υπάρχει ίχνος τέτοιου δικαιώματος.
Μόνο για τα χρόνια 2001, 2002 και 2003 ο οφειλόμενος ΦΠΑ ανέρχεται σε 150.000.000 ευρώ και συνολικά ξεπερνά τα 500.000.000.
newsbeast

Ανοιχτή επιστολή στον κ. Πρωθυπουργό... από τον ΚΥΡ

Ο ΚΥΡ ΣΑΤΙΡΙΖΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΣΤΟ ΒΗΜΑ 12 Ιουνίου 2011

Κάντε κλικ κι απολαύστε τον ΚΥΡ

Σοκ. Ο Βενιζέλος βάζει σε «καραντίνα» τον Παπανδρέου


Έχετε άραγε αντιληφθεί όλοι το μέγεθος της σημασίας που έχει η σημερινή συνέντευξη στην εφημερίδα «ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ» του υπουργού Εθνικής Άμυνας και συνυποψηφίου για την αρχηγία στο ΠΑΣΟΚ κ. Ευάγγελου Βενιζέλου;; Η σημασία όσων λέει ο κ. Βενιζέλος, που έτσι κι αλλιώς είναι εκρηκτικά, αποκτούν μεγαλύτερη βαρύτητα γιατί δεν τα λέει ένας οποιοσδήποτε πολιτικός, αλλά ταυτόχρονα ο έγκριτος καθηγητής του Συνταγματικού Δικαίου κ. Βενιζέλος.
Ας δούμε όμως τι ακριβώς λέει:....

1) Βγάζει αντισυνταγματικό το μνημόνιο

Από τη στιγμή που ισχυρίζεται ότι απαιτούνται 180 βουλευτές για το μνημόνιο 2 (μεσοπρόθεσμο), σαφώς υπονοεί ότι και το μνημόνιο 1 που ψηφίστηκε από λιγότερους βουλευτές είναι αντισυνταγματικό και φυσικά άκυρο, μη παράγων έννομα αποτελέσματα.

2) Δεν αποκλείει ευθύνες Παπανδρέου και Παπακωνσταντίνου για το μνημόνιο

Λέει χαρακτηριστικά: "Η δημοκρατία είναι συνυφασμένη με την ευθύνη και το κόστος. Δεν υπάρχει δημοκρατική ασυλία. Είναι άλλη η ευθύνη του πρωθυπουργού και του υπουργού Οικονομικών που έχουν άμεση επαφή με χειρισμούς και άλλη η ευθύνη ενός υπουργού σε μη σχετικό υπουργείο".

3) Επισημαίνει ενδεχόμενες ποινικές ευθύνες για τις ιδιωτικοποιήσεις

Τονίζει ότι "οι αποφάσεις αυτές είναι τόσο κρίσιμες και τόσο πολύπλοκες, που καθεμία πρέπει να έχει τη μορφή νόμου, γιατί αλλιώς δημιουργούνται τεράστιες διοικητικές και νομικές δυσχέρειες, ενώ υπάρχει - ας μην το κρύβουμε - και ζήτημα ευθύνης για τα πρόσωπα που θα πάρουν τις σχετικές αποφάσεις. Άρα μόνο με τη Βουλή και τη μορφή νόμου λύνονται τα θέματα αυτά".
Έπειτα από αυτή την προειδοποίηση Βενιζέλου, να δούμε ποιος θα επιχειρήσει να ξεπουλήσει δημόσια περιουσία;;

4) Αμφισβητεί στην ουσία την νομιμοποίηση της κυβέρνησης

Εμμέσως και βρίσκοντας ευκαιρία από τα λεγόμενα του κ. Παπανδρέου περί δημοψηφίσματος, θέτει θέμα λαϊκής νομιμοποίησης της κυβέρνησης λέγοντας ότι: δε νοείται δημοψήφισμα με "απλουστευτικό, παραπειστικό ή αυτονόητο ερώτημα που λειτουργεί μόνο ως υποκατάστατο των εκλογών και ως μηχανισμός έμμεσης άντλησης νομιμοποίησης".

Όλοι πλέον αντιλαμβανόμαστε ότι από σήμερα το ΠΑΣΟΚ σε καμία περίπτωση δεν θα είναι το ίδιο με χθες. Ο κ. Παπανδρέου είναι υποχρεωμένος να σηκώσει το γάντι και να απαντήσει με όποιον τρόπο ή ενέργεια κρίνει εκείνος.
Πάντως τυχόν μη απάντηση «ποιών την νύσσα», θα εντείνει την αποδόμησή του και την προδιαγεγραμμένη μη εφαρμογή οποιασδήποτε οικονομικής κ.λ.π. πολιτικής.
http://hassapis-peter.blogspot.com/

Σημείωση Ζείδωρον:Ο Ευάγγελος Βενιζέλος δύο μήνες πριν κατέθετε μήνυση  στο Θέμο Αναστασιάδη για συκοφαντική δυσφήμιση!Τι άλλαξε ρε παιδιά και γίνατε φιλαράκια;
Read more: Go to TOP and Bottom