Σάββατο 11 Ιουνίου 2011

Μήπως οι ομαδάρχες της κάτω πλατείας Συντάγματος να την δουν αλλιώς ;;;

Τι συνέβη χθες στο Σύνταγμα
Όπως είναι σε όλους μας γνωστό, κάτω στην πλατεία βρίσκονται οι "σοφοί" πολίτες που όλα τα ξέρουν, και γι' αυτό πήραν την άδεια από τη σημαία να μας μορφώσουν και να αποφασίζουν για όλους τους υπόλοιπους, και πάνω βρίσκεται ο "όχλος" που δεν ξέρει τι του γίνεται και του χρειάζεται η καθοδήγηση.
Οι κάτω λοιπόν, δεν τους φτάνει που μιλάνε σε μικρόφωνο, δεν τους φτάνει που τα μεγάφωνα τα έχουν στραμμένα προς τα πάνω (αλήθεια, αφού μεταξύ σας διαβουλεύεστε, εσείς δεν θα έπρεπε να θέλετε να σας ακούτε;) χθες έκαναν και το εξής δημοκρατικό. Έφεραν και κότσαραν μεγάφωνα σε όλο το μήκος του δρόμο, στο πάνω μέρος της πλατείας!!! Πρόσεξε, οι "δημοκρατικοί" το έκαναν αυτό, οι "δημοκρατικοί" και "σοφοί" πολίτες που βρίσκονται κάτω. Τι σκέφτηκαν λοιπόν, αυτοί οι δημοκράτες και σοφοί πολίτες: Είμαστε εδώ και συνδιαλεγόμαστε τόσον καιρό τώρα, κι εσείς οι πάνω, αυτοί που δεν ξέρετε τα στραβά σας, δεν κατεβαίνετε να μας ακούσετε; Θα σας βάλουμε τις ομιλίες μας απευθείας στ' αυτιά.


Ακου να δεις!!! πρόεδρος και παράγοντας "έστηναν" αγώνες


Ο ένας είναι παράγοντας ΠΑΕ της Βόρειας Ελλάδας, ο οποίος φέρεται να κατέβαινε στα αποδυτήρια της οµάδας του πριν από αγώνες της και να έδινε οδηγίες στους παίκτες για το αποτέλεσµα που ήθελε...

Ο άλλος είναι πρόεδρος ΠΑΕ που ποντάρει στο στοίχηµα δυσανάλογα ποσά σε σχέση µε την οικονοµική του κατάσταση, έτσι όπως αυτή εµφανίζεται µέσα από τη φορολογική του δήλωση.

Αυτές είναι δύο νέες υποθέσεις που έρχονται στο φως από την έρευνα της ∆ικαιοσύνηςκαι της Υπηρεσίας Ειδικών Ελέγχων (πρώην Σ∆ΟΕ) µε τη συνδροµή του ΟΠΑΠ γύρω από τα ύποπτα παιχνίδια.

11 Ιουνίου του 1821 απελευθερώθηκε το Αγρίνιο


Διαβάστε αναλυτικά το χρονικό της Επανάστασης στο Βραχώρι εδώ

Καταγγελία στη Βουλή για αγορά 9 εκατομμυρίων καρτών του πολίτη


9 εκ. κάρτες RFID φυλάσσονται στα ΜΑΤ της Καισαριανής !!!!!!!!
Ομιλία στην Βουλή, του κ. Χρυσανθακόπουλου, με θέμα την Κάρτα του Πολίτη. Έξυπνα επιχειρήματα κατά όσων βλέπουν θρησκευτικές μειονότητες στην Ελλάδα, καταγγελία για 9 εκ. κάρτες RFID που φυλάσσονται στα ΜΑΤ της Καισαριανής, και αναφορά του κόστους στον προϋπολογισμό παρότι δεν έχει ψηφιστεί αντίστοιχος νόμος!.. Γίνονται και αναφορές σε γνωστά γεγονότα, όπως τον hacker στην γερμανία που υπέκλεψε on-air δεδομένα από αντίστοιχη κάρτα... Δείτε το βίντεο από την Βουλή των Ελλήνων.
http://katohika.blogspot.com/2011/06/9-rfid.html

Πολίτες του Ηρακλείου έστειλαν εξώδικο στους βουλευτές του νομού!


Με ένα εξώδικο στρέφονται κατά των βουλευτών του νομού Ηρακλείου 1380 (μέχρι στιγμής) πολίτες του Ηρακλείου. Μέσα από το εξώδικο, το οποίο επέδωσε δικαστικός κλητήρας στους οκτώ βουλευτές του νομού Ηρακλείου, οι πολίτες επιφυλάσσονται να ζητήσουν την ποινική δίωξη των αιρετών για οποιαδήποτε ζημία διαπιστωθεί σε βάρος των Ελλήνων πολιτών, τα δικαιώματα των οποίων (καθώς και του ελληνικού κράτους) οι βουλευτές έχουν ορκιστεί να προστατεύουν.

ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΞΩΔΙΚΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ-ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ

Των χιλίων τριακοσίων ογδόντα πολιτών του Ηρακλείου που την υπογράφουν (η συλλογή υπογραφών συνεχίζεται)

ΠΡΟΣ

Τους Βουλευτές του Νομού Ηρακλείου

1) Βασίλειο Κεγκέρογλου

2) Γιάννη Μιχελογιαννάκη

3) Φραγκίσκο Παρασύρη

4) Μαρία Σκραφνάκη

5) Μανόλη Στρατάκη

6) Μανόλη Κεφαλογιάννη

7) Λευτέρη Αυγενάκη

8) Μιχάλη Κριτσωτάκη

ΚΟΙΝΟΠΟΙΟΥΜΕΝΗ: Στον Πρόεδρο της Βουλής

Κύριε Βουλευτά

Οι αγανακτισμένοι πολίτες άλλων εποχών (και η κατάληξη τους)



Χαίρομαι να βλέπω κόσμο στις πλατείες, να σηκώνεται από τον καναπέ του και να δηλώνει ξεκάθαρα την οργή του. Χαίρομαι, ακόμα πιο πολύ, όταν κατεβαίνουν στις πλατείες “πρωτόβγαλτοι” νέοι και οι αγανακτισμένοι “φιλήσυχοι νοικοκυραίοι”. Ποιον ενδιαφέρει, άλλωστε, μια συγκέντρωση που συμμετέχουν οι γνωστοί “συνδρομητές” των διαδηλώσεων; Η περίπτωση των “αγανακτισμένων του 2011” με απασχόλησε έντονα και συνεχίζει να με απασχολεί. “Έξω οι κλέφτες”, “να φύγουν”, “κάτω το παλαιοκομματικό σύστημα”, “κάτω το αστικό κράτος”, “δεν πληρώνω” κ.ά. είναι μερικά από τα συνθήματα τους. Δηλώνουν αγανάκτηση, οργή, απογοήτευση αλλά, δυστυχώς,  δε δηλώνουν πολιτική. Είτε τους αρέσει είτε όχι η λύση θα δοθεί μέσα από το κτήριο που, τώρα, φασκελώνουν. Αλίμονο μας, αν δοθεί από κάπου αλλού. Και για να δοθεί η λύση πρέπει να υπάρχουν στοιχειώδεις προτάσεις,  στοιχειώδης οργάνωση, στοιχειώδης ιδεολογία, στοιχειώδης λογική και όχι μόνο συναίσθημα. Αν μιλάμε για πολιτική, πρέπει να μας ενδιαφέρει η διαχείριση αυτής της πολιτείας, το πως θα παραχθούν τα αγαθά, το πως και με πιο κριτήριο θα διανεμηθούν, τι θα γίνει με τις ανειλημμένες υποχρεώσεις, με ποιους θα συμμαχήσουμε και ποιους θα πολεμήσουμε, εντός και εκτός ελληνικής κοινωνίας. Διαφορετικά η κατάληψη των πλατειών θα θυμίζει μια μαθητική κατάληψη σχολείου με τους μαθητές στα παράθυρα να φωνάζουν “για την παιδεία, για τον έρωτα και την παγκόσμια ειρήνη” και την κοινωνία να είναι πεπεισμένη ότι μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα βαρεθούν και θα ξαναγυρίσουν στα σχολεία τους. Όπως και να ‘χει η συμμετοχή στις λαϊκές κινητοποιήσεις είναι μια λύση, αρκεί να μη μείνουμε μόνο στην αγανάκτηση και τα φάσκελα (σε τι, άλλωστε, θα διαφέρει από το γήπεδο;)
Επιλέξαμε τρία ιστορικά γεγονότα αγανακτισμένων πολιτών, που κινήθηκαν είτε από το συναίσθημα (Λουδίτες, Σκιαδίτες) και δεν έφεραν κανένα αποτέλεσμα, είτε καπηλεύτηκαν τη οργή του κόσμου (περίπτωση Βαλέσα) και απομακρύνθηκαν από την πολιτική καταπίεση για να οδηγηθούν στην εκκλησιαστική. Εξαιρέθηκε ο Μάης του ΄68, γιατί εκεί δεν είχαμε αγανακτισμένους με  ειρηνικά Happenings, αλλά πραγματικούς επαναστάτες (αναρχικούς, τροτσκιστές, κομμουνιστές, σοσιαλιστές κα), οι οποίοι προσπάθησαν με κίνδυνο τη ζωή τους να αλλάξουν τον κόσμο. Το τι κατάφεραν είναι μια άλλη, μεγάλη, υπόθεση…

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΚΔΙΚΑΣΤΗΚΕ…!


Σε αναμονή απόφασης του ΣτΕ για το Μπάντμιντον

Λίγο καθυστερημένη η είδηση, αλλά αρκετά ενδιαφέρουσα νομίζουμε…

Μετά από , ούτε μία, ούτε δύο, αλλά οκτώ(!) αναβολές εκδικάστηκε επιτέλους την περασμένη Παρασκευή, 3 Ιούνη, στο Συμβούλιο της Επικρατείας, η προσφυγή για την ακύρωση της σύμβασης η οποία υπογράφτηκε μεταξύ των Ολυμπιακών Ακινήτων και της ιδιωτικής εταιρίας που εκμεταλλεύεται το Μπάντμιντον στο Γουδή.

Οι προσφεύγοντες (Πολιτιστικός Σύλλογος Αμπελοκήπων, Επιτροπή Αγώνα για το Μητροπολιτικό Πάρκο Γουδή και κάτοικοι της πόλης μας) ζητάνε:

Aποπλάνηση ανηλίκου στην Αλυκή Πάρου


Από την Αστυνομική Διεύθυνση Κυκλάδων δημοσιοποιήθηκε το παρακάτω δελτίο τύπου:

«Σύλληψη ενός (1) αλλοδαπού στη Πάρο για αποπλάνηση ενός 4χρονου ανήλικου.
Στο σπίτι του βρέθηκαν ναρκωτικές ουσίες και υλικό παιδικής πορνογραφίας

Συνελήφθη, προχθές (08-06-2011) το απόγευμα στην Πάρο, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Πάρου, αλλοδαπός, υπήκοος Ολλανδίας, ηλικίας 52 ετών, ο οποίος κατηγορείται για αποπλάνηση ενός 4χρονου ανηλίκου και παράλληλα για κατοχή ναρκωτικών ουσιών. Στο διαμέρισμά του βρέθηκε υλικό παιδικής πορνογραφίας.

Ειδικότερα, πριν από 3 ημέρες (07-06-2011) προσήλθαν στο Αστυνομικό Τμήμα Πάρου μια αλλοδαπή υπήκοος Ηνωμένου Βασιλείου Μ. Βρετανίας και ένας ημεδαπός, γονείς ανήλικου ηλικίας 4 ετών και κατήγγειλαν ότι κατά το χρονικό διάστημα από 05-05-2011 έως 04-06-2011 ο συλληφθείς αλλοδαπός, ο οποίος συγκατοικούσε προσωρινά με την μητέρα του ανηλίκου, στην οικία του στη περιοχή Αλυκή-Πάρου, ασέλγησε στο 4χρονο ανήλικο. Ο αλλοδαπός διαμένει τον τελευταίο ενάμιση χρόνο στην Πάρο.

Σε έρευνα που διενεργήθηκε στην οικία του 52χρονου αλλοδαπού, παρουσία δικαστικού λειτουργού, βρέθηκε και κατασχέθηκε:
Ένας (1) φορητός Ηλεκτρονικός Υπολογιστής (laptop)
Τρεις (3) ψηφιακοί δίσκοι αποθήκευσης Η/Υ
Τέσσερις (4) φορητές συσκευές αποθήκευσης ψηφιακών δεδομένων (Flash USB stick)
Πλήθος φωτογραφιών ανήλικων παιδιών σε εμφανές αρχείο του Η/Υ
Μια (1) πλαστική συσκευασία περιέχουσα 5,3 gr ινδικής κάνναβης
34 σπόρους ινδικής κάνναβης
Τέσσερα (4) δισκία ηρεμιστικών χαπιών
Ένα (1) δισκίο χρώματος μπλε άγνωστης σύνθεσης.

Ο συλληφθείς οδηγήθηκε χθες (09-06-2011) στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Σύρου, ο οποίος τον παρέπεμψε στον κ. Ανακριτή προκειμένου να απολογηθεί».
fileleutheros.pblogs.gr/

Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

Ο Πρωθυπουργός το μόνο που φιλοδοξεί με το Μεσοπρόθεσμο Έκτρωμα είναι να μετασχηματίσει τη χώρα σε επαρχιακή αποικία



Γράφει ο Γρηγόρης Ζωγραφάκης
Tα ψέματα τελείωσαν για όλους….Ήρθε η ώρα των ευθυνών….Η Κυβέρνηση με τον πλέον αναίσχυντο τρόπο παρακάμπτοντας κάθε Δημοκρατική διαδικασία-με το γνωστό στυλ σας ακούμε αλλά δε σας δίνουμε σημασία- δια του Υπουργικού Συμβουλίου έφερε το Μεσοπρόθεσμο έκτρωμα στο Ελληνικό Κοινοβούλιο….
Με αρκετή δόση στάχτης στα μάτια με τα πιο σκληρά και ανάλγητα μέτρα για να μπερδευτούμε, να σοκαριστούμε και να αποπροσανατολιστούμε προχωρά στη «Τελική Λύση»…Το ξεπούλημα της Χώρας…Αυτή την εντολή έλαβε ο Πρωθυπουργός, και σαφώς δεν ήταν λαϊκή….
Όλα τα κόμματα και οι ηγεσίες τους με πράξεις, παραλείψεις και ασάφειες υποστήριξαν ηθελημένα αυτή τη Πολιτική….
Το τελευταίο ανάχωμα ίσως είναι η Κοινοβουλευτική ομάδα αλλά και πάλι οι ελπίδες είναι λίγες….
Η Κυβέρνηση ουσιαστικά δεν έχει καμιά δικαιολογία και το έχουμε αναλύσει κατά καιρούς….Φυσικά ο κύριος Πρωθυπουργός θα αποπειραθεί για μια ακόμη φορά να καμωθεί ότι σώζει την Πατρίδα….Αν το ήθελε πραγματικά αυτό θα είχε λάβει την υπογραφή των εταίρων ακόμη και μέσα σε αυτή την καταιγίδα ότι δε θα αφήσουν την Ελλάδα να χρεοκοπήσει…Προτιμά όμως να παραχωρήσει τα εχέγγυα που του ζητούνται χωρίς να λαμβάνει καμιά εγγύηση ότι δε θα αφήσουν οι εταίροι τη χώρα μας….
Αυτό και μόνο αποδεικνύει και ξεσκεπάζει πολλά…..Με τη πολιτική «Σας παραχωρούμε πολλά, μπορούμε να σας δώσουμε περισσότερα» κάνει το όνειρο του πραγματικότητα για τη παγκοσμιοποιημένη κοινωνία που προσδοκά….
Στις Δημοκρατίες οι Κυβερνήσεις ακολουθούν την Λαϊκή Βούληση….
Στα Καθεστώτα η Λαϊκή Βούληση σέρνεται από τη Κυβέρνηση …..

Τίποτα δεν ξέρεις Γιώργο,γιατί δεν πείνασες ποτέ




Πολύ φασαρία για ν' ακούσουμε για πολλοστή φορά τις τελευταίες εβδομάδες την ίδια καραμέλα.
Συναίνεση και πάλι συναίνεση και ξανά συναίνεση για να σωθεί η χώρα και για το καλό των ασθενέστερων τάξεων.Βρε αδερφέ δεν έχεις ακούσει που λένε "παρακαλετό νιμού ξινό μαμήσι";
Κοντά δύο χρόνια στην εξουσία και τώρα ζητάς έξυπνες προτάσεις για να βγούμε από την κρίση,εφαρμόζοντας όμως τις λύσεις που προέκρινες εσύ και τα φιλαράκια του!
20 ολόκληρους μήνες τι ακριβώς κάνατε;Ποιους στόχους πετύχατε πέρα από το ξεζούμισμα του λαού και το ξεπούλημα της χώρας;

Λες να δείξουμε στους εταίρους μας ότι είμαστε σοβαροί με τα δικά τους χρήματα που μας δανείζουν.Πότε δάνεισαν κάποιον από μας και δεν το μάθαμε;

Είπες ότι ξέρεις πολύ καλά τις δυσκολίες και την αγωνία που περνά καθημερινά η Ελληνική οικογένεια,την ανησυχία και την ανασφάλεια.
Τίποτα δεν ξέρεις Γιώργο,γιατί αν ήξερες κι είχες φιλότιμο δεν θα 'παιρνες καινούργια μέτρα!και δεν ξέρεις τίποτα γιατί ποτέ δεν ξύπνησες το πρωί χωρίς δεκάρα στη τσέπη.Πάντα είχες χρήματα και 'συ κι η οικογένειά σου που βρίσκεται στα πράγματα κοντά έναν αιώνα τώρα.

Κι αν πραγματικά νοιαζόσουν γι' αυτή τη χώρα πρώτος εσύ και οι "σύντροφοί" σου θα καταθέτατε τον οβολό σας για να σωθεί,όπως έκαναν κάτι άλλοι πραγματικοί αρχηγοί σε παλιότερους και δυσκολότερους καιρούς.Ομως όλοι σεις που δήθεν θέλετε να μας σώσετε φροντίσατε να παντελονιάζετε χιλιάδες ευρώ το χρόνο και στύβεται το λαουτζίκο ανελέητα. Από το μέγα πρόεδρο της Δημοκρατίας σας μέχρι τους διοικητές των τραπεζών και τα μεγαλοστελέχη εισπράττετε τρακοσαριές χιλιάδες,χωρίς αιδώ.

Για τα μάτια του κόσμου θα μπορούσατε να μην παίρνετε την αποζημίωσή σας για ένα χρόνο,δεν θα πεινάγατε δα!αλλά ούτε αυτό το απλό δεν σκεφθήκατε να κάνετε για να εξευμενίσετε τον κόσμο.
Ενα κόσμο που πετάτε κάθε μέρα στο δρόμο και δεν σκέφτεστε τίνι τρόπω θα επιβιώσει.

Οταν επισήμως αυτή τη στιγμή οι άνεργοι φτάνουν το ένα εκατομμύριο,προσθέτοντας δε και τους μικροεπιχειρηματίες που κάθε μέρα κατεβάζουν ρολά ,μπορείς να μας πεις πως θα κινηθεί η αγορά;
Από που  θα υπάρξουν έσοδα για το κράτος;Από τις έκτακτες εισφορές ακόμα και στους ανέργους;Φόροι,φόροι και ξανά φόροι.Πάτε καλά μωρέ;
Ο πνιγμένος Γιώργο πιάνεται απ' τα μαλλιά του αλλά εσύ δεν έχεις ούτε απ' αυτά!
Read more: Go to TOP and Bottom