Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

Το ΕΣΡ, η ΑΕΠΙ και ο Μπομπ


Το ΕΣΡ ανήκει στην κατηγορία εκείνη των Ανεξάρτητων Αρχών, που άφησε τον εαυτό του να μετατραπεί από «ιερή γελάδα» της υπεράσπισης της δεοντολογίας σε Ιερά Εξέταση για το δημοσιογραφικό λειτούργημα. Δεν αναφέρομαι βέβαια, σε όλα τα μέλη του, αλλά αναφέρομαι σαφώς στην λειτουργία που εξασφαλίζει η πλειοψηφία του.
Υπεράσπιση της δεοντολογίας δεν είναι να μετράς πόσες τρύπες είχε ο γκέι Μπομπ ο Σφουγγαράκης, ούτε να επιτρέπεις τα τηλεσκουπίδια στην τηλεόραση. Το λέω ξεκάθαρα: Το ΕΣΡ έχει γίνει ένας μηχανισμός, τον οποίο πολλοί χρησιμοποιούν για να εμποδίσουν την αποκάλυψη ή για να δημιουργήσουν δεδικασμένο για αγωγές και μηνύσεις σε δικαστήρια. Δεν ξερώ αν το ΕΣΡ το κάνει συνειδητά ή αν γοητευμένο από την απόλυτη εξουσία του, πνιγμένο στη γραφειοκρατία μιας ακόμη Δημόσιας Αρχής το αφήνει να συμβαίνει.
Τους τελευταίους δυο μήνες κάνουμε ως «Κουτί της Πανδώρας» μια έρευνα για την ΑΕΠΙ. Γι αυτή την Ανώνυμη Εταιρεία που στο όνομα των δημιουργών εισπράττει πνευματικά δικαιώματα. Είχαμε πληθώρα καταγγελιών για είσπραξη δικαιωμάτων από καταστήματα, όπου δεν υπήρχε καμία δημόσια εκτέλεση τραγουδιών. Μιλάμε για περίπτερα ή καταστήματα εσωρούχων όπου ο καταστηματάρχης άκουγε ραδιοφωνάκι. Ψάχνοντας, διαπιστώσαμε πως υπήρχε θέμα με τον νόμο, σύμφωνα με τον οποίο λειτουργούσε η ΑΕΠΙ. Έγκριτοι νομικοί διαπίστωναν πως το κράτος λειτουργεί ως νταβατζης της ΑΕΠΙ μετατρέποντας μάλιστα μια αστική διαφορά σε ποινικό αδίκημα. Απευθυνθήκαμε στην ΑΕΠΙ για να απαντήσει σε αυτά. Η εκπρόσωπός της, όχι μόνο δεν απάντησε, αλλά προσβλητικά μας είπε πως «ξέρει ποιος μας έχει βάλει» και πως « θα δούμε τι μας περιμένει». Γνωστός καλλιτέχνης, μέλος του ΔΣ της ΑΕΠΙ, με έβρισε δημόσια γιατί σκόπευα να βγάλω τέτοιο θέμα.
Απευθυνθήκαμε γραπτά στην ΑΕΠΙ, αλλά και πάλι δεν απάντησε. Έστειλε όμως ένα εξώδικο με το οποίο με χαρακτήριζε προκατειλημμένο εναντίον της και το οποίο κοινοποίησε στο ΕΣΡ.
Το «ακριβό στα πίτουρα και φτηνό στο αλεύρι» ΕΣΡ, ζήτησε από την ΕΡΤ να απαντήσει σε όσα λέει στο εξώδικο η ΑΕΠΙ αντί να δηλώσει αναρμόδιο.
Εν ολίγοις:
Ανακατεύεται σε κάτι για το οποίο δεν έχει καμία αρμοδιότητα, αφού δεν υπάρχει ακόμη εκπομπή, αλλά έρευνα σε εξέλιξη
Προσπαθεί να ασκήσει προληπτική λογοκρισία
Παίρνει μέρος σε κάτι που αποτελεί πρόκριμα νομικής αντιπαράθεσης
Επειδή δεν είμαι ο Μπομπ ο Σφουγγαράκης, αλλά ένας δημοσιογράφος με γνωστή ιστορία και τρόπο λειτουργίας, αλλά επειδή κυρίως δεν ανέχομαι το ΕΣΡ να μπει στο ρόλο του λογοκριτή της δημοσιογραφικής έρευνας το 2011 (σαράντα χρόνια από την τελευταία λογοκρισία στην Ελλάδα) ζητώ από τα θεσμικά όργανα του Κράτους να με προστατεύσουν από τους προστάτες.
Οποιοσδήποτε μπορεί να καταφύγει στη Δικαιοσύνη ή και στο ΕΣΡ αν προκύψει πως όσα δημοσιοποιούνται δεν είναι αληθή. Οι λογοκριτές είναι μια ξένη λειτουργία στη Δημοκρατία, είτε δρα στο όνομα της δεοντολογίας είτε όχι.
Ζητώ από τα συλλογικά δημοσιογραφικά όργανα να πάρουν απόφαση καταγγελίας του τρόπου λειτουργίας του ΕΣΡ. Σας θυμίζω πως αρκετοί δημοσιογράφοι οι οποίοι εισέπραξαν ποινές από το ΕΣΡ, αθωώθηκαν όταν οι μηνυτές τους κατέφυγαν στα δικαστήρια. Δεκάδες αποφάσεις του ΕΣΡ με γνωμοδότηση ενός δικηγόρου ( εν είδει δικαστηρίου χωρίς μάρτυρες ή αποδεικτικά στοιχεία) χρησιμοποιούνται στα δικαστήρια ως δεδομένο καταδίκης του δημοσιογράφου από τα όργανα δεοντολογίας. Η πολιτεία πρέπει να αποφασίσει πόσες μορφές Δικαιοσύνης έχουμε. Εκτός αν επιθυμεί για τους δικούς της λόγους παραδικαιοσύνη.
ΥΓ1 Προς «δεοντολόγους»: Οποιαδήποτε μορφή λογοκρισίας στην Ελλάδα απαγορεύεται από το Σύνταγμα.
ΥΓ2 Προς ΕΣΡ: Ραδιοφωνικός σταθμός στον Πύργο, έχει σε εξέλιξη, έρευνα που αποδεικνύει πως πολιτικό πρόσωπο ως Νομάρχης έδινε δουλειές με απευθείας ανάθεση σε εταιρείες του γιου του. Και πως ακόμη ροκάνισε με ημέτερους κονδύλια προβολής έργων. Είναι αλήθεια πως στείλατε συνεργεία για να ελέγξουν και να αμφισβητήσουν τη νομιμότητά του;
ΥΓ3 Προς ΕΣΡ: Η χωρίς τιμωρία λειτουργία σας που σπιλώνει δημοσιογράφους, δημιουργεί κλίμα αμφισβήτησή τους στα Μέσα όπου εργάζονται. Καταλαβαίνετε πως δεν μπορεί να συνεχιστεί στο άπειρο. Υπάρχει και Δικαιοσύνη.
ΥΓ 4 Προς συναδέλφους: Νομίζω πως αν κάτι δείχνει η κατάσταση που ζούμε, είναι πως κάναμε το μεγάλο λάθος να μην μιλάμε όταν έπρεπε και με τον τρόπο που έπρεπε.
http://www.koutipandoras.gr/?p=7271

Τα παιδιά των λουλουδιών ξανά στα Μάταλα


Πρώην χίπις, άνθρωποι από κάθε χώρα που προσπάθησαν να αλλάξουν τον κόσμο, θα ξανασυναντηθούν έπειτα από 45 χρόνια το διήμερο 11-13 Ιουνίου στο θρυλικό χωριό της Κρήτης τα Μάταλα.Μια συνάντηση που θα δώσει πνοή τους ερειπωμένους χριστιανικούς τάφους που κατοικήθηκαν πριν από σαράντα χρόνια από τα παιδιά των λουλουδιών.

Διαβάστε ένα κείμενο του Νίκου Ζερβονικολάκη
Μάταλα:40 χρόνια μετά τα παιδιά των λουλουδιών

Νάρκη μεγατόνων κάτω από την Επανωμή


Σοβαρό κίνδυνο διατρέχει η περιοχή της Επανωμής στη Θεσσαλονίκη, εξαιτίας δύο γεωτρήσεων που είχαν πραγματοποιηθεί το 1985 για την εξόρυξη φυσική αερίου, όπως αποκάλυψε στο Zougla Radio ο ερευνητής, ειδικευμένος σε θέματα εντοπισμού και εξόρυξης πετρελαίου, Παντελής Παπάζης.

Μιλώντας στην εκπομπή «Άγνωστος Μ» και τον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο, ο κ. Παπάζης περιέγραψε το πώς έζησε από πρώτο χέρι το «αλαλούμ» των ανεύθυνων-υπευθύνων την περίοδο που βρισκόταν στην Ελλάδα ως ερευνητής αλλά και ως ειδικός σύμβουλος της τότε κυβέρνησης του Ανδρέα Παπανδρέου, αρμόδιος για θέματα εξόρυξης και εκμετάλλευσης πλουτοπαραγωγικών πηγών και φυσικών πόρων.

Συμφώνα με τον κ. Παπάζη, όταν το 1985 ο ίδιος συμμετείχε στις έρευνες για τον εντοπισμό κοιτασμάτων με υδρογονάνθρακες στην περιοχή, σε δύο γεωτρήσεις ανοικτά της Επανωμής βρέθηκαν υψηλές συγκεντρώσεις φυσικού αερίου. Συγκεκριμένα, η πρώτη γεώτρηση κατέδειξε 19 εκατ. cm3 και η δεύτερη 9 cm3.

Συγκέντρωση αυτή την ώρα στα Προπύλαια των Καθηγητών ξένων γλωσσών

Πάνω από 300 καθηγητές ξένων γλωσσών κάνουν συγκέντρωση αυτή την ώρα στα Προπύλαια διαμαρτυρόμενοι για την κατάργηση της δεύτερης ξένης γλώσσας στα σχολεία.
Με τα νέα μέτρα οι μισοί τουλάχιστον καθηγητές θα χάσουν τη δουλειά τους αφού σε κάθε σχολείο θα διδάσκεται μία ξένη γλώσσα ενώ οι μαθητές θα ψάχνουν να βρουν σχολείο για τη γλώσσα που έχουν επιλέξει να διδαχτούν.
Οι καθηγητές σκοπεύουν να πάνε στο προεδρικό μέγαρο για να επιδώσουν ψήφισμα στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας.Το ερώτημα είναι αν θα το καταφέρουν να φτάσουν ως εκεί.

Ολη μέρα αναμμένοι οι προβολείς στο πάρκινγκ του Δήμου Ζωγράφου


Μπορεί να διανύουμε μέρες κρίσης,μπορεί κράτος και δήμοι να είναι καταχρεωμένοι αλλά οι σπατάλες και η αδιαφορία καλά κρατούν!
Ενα χαρακτηριστικό παράδειγμα το Δημοτικό πάρκινγκ του Δήμου Ζωγράφου,όπου πέντε προβολείς δεν σβήνουν ποτέ.Μιλάμε για το χώρο με τις ενοικιαζόμενες θέσεις στάθμευσης της ΔΕΑΔΗΖ στη συμβολή των οδών Αυξεντίου και Μακρυγιάννη ακριβώς απέναντι από τα σχολεία.
Οι αναμμένοι προβολείς (3 επί της Αυξεντίου και 2 στο βάθος του πάρκινγκ) έπεσαν στην αντίληψή μας τη Δευτέρα που μας πέρασε και καθημερινά επιβεβαιώναμε το φαινόμενο σε διαφορετικές ώρες της ημέρας.Δεν ξέρουμε από πότε είναι έτσι.
Προσπαθήσαμε να ενημερώσουμε το Δήμο Ζωγράφου αλλά....
Στο τηλέφωνο του Δήμου 2107490102 μία κυρία μας συνέστησε να πάρουμε στην Αμεση επέμβαση(!!!) του Δήμου στο 2107485140,αυτό το τηλέφωνο δεν το σήκωσε κανένας όσο κι αν χτύπαγε σε εργάσιμες ώρες.Βρήκαμε το τηλέφωνο της ΔΕΑΔΗΖ 2107705568 αλλά κι από κει μία κυρία μας είπε ότι για τα γκαράζ είναι άλλοι υπεύθυνοι και να πάρουμε το 2107472060.Ε!λοιπόν ούτε αυτό το νούμερο απάντησε στις κλήσεις μας και πάλι σε εργάσιμες ώρες και οι προβολείς εξακολουθούν αναμμένοι και σήμερα το μεσημέρι Παρασκευή 10/6!
Τυχαία βρήκαμε στο δρόμο τον αντιδήμαρχο καθαριότητας τον οποίο ενημερώσαμε και μας είπε θα το φροντίσει αλλά φευ!
Απορία δικιά μας πέρα από τη γενική αδιαφορία:ο δημοτικός χώρος στάθμευσης δεν ελέγχεται ποτέ κι από κανέναν υπάλληλο του Δήμου Ζωγράφου;Γιατί αν ελέγχονταν κάποιος θα έβλεπε τόσες μέρες τους προβολείς να καίνε όλη μέρα!Πως γνωρίζουν στην επιχείρηση ποιος παρκάρει κι αν έχει πληρώσει αφού η πόρτα είναι συνεχώς ανοικτή;

Η Κυβέρνηση προσδοκά ανάσταση νεκρών και ζωή του μέλλοντος... αιώνος



Στη θεωρία 50 δισ. έσοδα στο τέλος του 2015,στην πράξη ξεπούλημα των πάντων!!!
Η φράση ΠΡΟΣΔΟΚΟΜΕΝΑ ΕΣΟΔΑ είναι χαρακτηριστική!και σημαίνει σε απλά Ελληνικά ότι δεν είναι βέβαιο τίποτα!
Καλό το χρονοδιάγραμμα και οι υπολογισμοί αλλά....
Και μεις οι Χριστιανοί προσδοκούμε ανάσταση νεκρών και ζωή του μέλλοντος... αιώνος!!!

Με κοινή απόφαση του υπ. Οικονομικών κ. Γ. Παπακωνσταντίνου και του υφυπ. Εσωτερικών κ. Γ. Ντόλιου ξεκινά άμεσα η στελέχωση της Διεύθυνσης υποστήριξης της Ειδικής Γραμματείας Αναδιαρθρώσεων και Κρατικοποιήσεων με την πρόσληψη σε πρώτη φάση 20 ειδικών επιστημόνων, προκειμένου να επιταχυνθούν οι διαδικασίες των αποκρατικοποιήσεων των ΔΕΚΟ.

ΟΛΗ Η ΛΙΣΤΑ ΤΩΝ ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΩΝ

ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 31/12/2011

3ο τρίμηνο 2011
ΕΥΑΘ 40% τουλάχιστον
ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ 100% παραχώρηση
ΟΠΑΠ 100% παραχωρηση
ΟΛΘ 23,3%
ΚΡΑΤΙΚΑ ΛΑΧΕΙΑ 100%

4ο τρίμηνο
ΟΛΠ 23,1%
ΕΑΒ 99,8%
ΤΑΧ. ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΙΟ 34%
ΔΕΠΑ 55%
ΔΕΣΦΑ 31%
ΤΡΑΙΝΟΣΕ 100%
ΛΑΡΚΟ 55,2%
ALPHABANK 0,6%
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ 1,2%
ΟΔΙΕ (ΙΠΠΟΔΡΟΜΟΣ) 100%
ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ ΚΙΝΗΤΗΣ 100%(ΔΙΑΚΑΙΩΜΑΤΑ)
ΚΑΖΙΝΟ ΠΑΡΝΗΘΑΣ 49%
ΕΛΒΟ 72,6%
ΟΠΑΠ 34%
ΕΛΛΗΝΙΚΟ 1η ΦΑΣΗ
4 ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ Airbus
AKINHTA ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ

ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 31/12/2012

1ο τρίμηνο
ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ 21%
ΕΛΛ. ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ 35,5%
ΠΕΙΡΑΙΩΣ 1,3
ΑΓΡΟΤΙΚΗ 38,6% minimum
ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ 100%
ΕΛΤΑ 40% minimum
ΚΑΠΟΙΟ ΛΙΜΑΝΙ 100%

2ο τρίμηνο
ΕΥΔΑΠ 27,3%
ΤΑΜΕΙΟ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΩΝ 100%
ΑΚΙΝΗΤΑ

3ο τρίμηνο
ΔΕΗ 17%
ΕΛΛ. ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ (1) 100
ΤΟΠΙΚΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ 100%

4ο τρίμηνο
ΕΛΛΗΝΙΚΟ 2Η ΦΑΣΗ
ΑΚΙΝΗΤΑ
ΨΗΦΙΑΚΗ (1) 100%
ΕΥΑΘ
ΟΡΥΧΕΙΑ ΧΡΥΣΟΥ (1) 100%

ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 31/12/2013

1ο τρίμηνο 2011
ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΑΕΡΙΟΥ 100%
ΤΟΠΙΚΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ (2) 100%

2ο τρίμηνο
ΚΑΠΟΙΟ ΛΙΜΑΝΙ 100%

3ο τρίμηνο
ΑΚΙΝΗΤΑ
ΟΡΥΧΕΙΑ ΧΡΥΣΟΥ (2) 100%

4ο τρίμηνο
ΨΗΦΙΑΚΗ 100%
ΕΥΔΑΠ
ΕΛΛ. ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ (2)

ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 31/12/2014

ΑΚΙΝΗΤΑ - ΟΙΚΟΠΕΔΑ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ (3) 100%

ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 31/12/2015


ΑΚΙΝΗΤΑ - ΟΙΚΟΠΕΔΑ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ (4) 100%

ΠΡΟΣΔΟΚΟΜΕΝΑ ΕΣΟΔΑ ΕΩΣ 31/12/2011
2ο τρίμηνο 400 εκατ ευρώ
3ο τρίμηνο 1, 7 δισ.
4ο τρίμηνο 5 δισεκατομμύρια ευρώ

ΠΡΟΣΔΟΚΟΜΕΝΑ ΕΣΟΔΑ ΕΩΣ 31/12/2012
1ο τρίμηνο7 δισεκατομμύρια ευρώ
2ο τρίμηνο9 δισεκατομμύρια ευρώ
3οτρίμηνο11 δισεκατομμύρια ευρώ
4οτρίμηνο15 δισεκατομμύρια ευρώ

ΠΡΟΣΔΟΚΟΜΕΝΑ ΕΣΟΔΑ ΕΩΣ 31/12/2013
1ο τρίμηνο17 δισεκατομμύρια ευρώ
2ο τρίμηνο18 δισεκατομμύρια ευρώ
3οτρίμηνο20 δισσεκατομύρια ευρώ
4οτρίμηνο22 δισεκατομμύρια ευρώ

ΠΡΟΣΔΟΚΟΜΕΝΑ ΕΣΟΔΑ ΕΩΣ 31/12/2014
35 δισεκατομμύρια ευρώ

ΠΡΟΣΔΟΚΟΜΕΝΑ ΕΣΟΔΑ ΕΩΣ 31/12/2015
ΣΥΝΟΛΟ 50 δισεκατομμύρια ευρώ


Διαβάστε κι αυτό:
120 σελίδες με εισφορές, φόρους, μειώσεις μισθών και απολύσεις - Μέτρα-γροθιά σε 10.000.000 Έλληνες

Κόλαση στο Υπουργείο Εργασίας!τα ΜΑΤ κατά των λιμενεργατών


Αγριο ξύλο και χρήση χημικών αυτή την ώρα στο Υπουργείο Εργασίας στην Πειραιώς.
Τα ΜΑΤ  επιτέθηκαν στους λιμενεργάτες που από το πρωί έχουν αποκλείσει το υπουργείο διαμαρτυρόμενοι για το ξεπούλημα των λιμανιών.

H ΣΦΑΓΗ ΤΟΥ ΔΙΣΤΟΜΟΥ στις 10 Ιουνίου του 1944


Για τη σφαγή του Διστόμου γράφτηκαν αρκετά βιβλία και θα γραφτούν ακόμα πολλά. Η προσέγγισή μας θα ήταν ελλειπής αν στηριζόταν αποκλειστικά σε κάποιο ή σε κάποια από αυτά. Προτιμήσαμε την αφηγηματική, παραστατική και συνάμα βασισμένη στα κεντρικά γεγονότα, προσέγγιση του παρακάτω υλικού που είναι αποσπάσματα από το κείμενο που συνέγραψε ο Διστομίτης Στάθης Σταθάς, με την ευκαιρία κυκλοφορίας τριπτύχου για τα πενηντάχρονα της σφαγής του Διστόμου, το 1994.

"...Στις 10 Ιουνίου 1944 ο τόπος μας γνώρισε μία από τις αγριότερες σφαγές που έγιναν ποτέ στον κοσμο. Διακόσιοι δεκαοκτώ συμπολίτες μας θανατώθηκαν απο τους Ναζί του Χίτλερ χωρίς να μάθουν ποτέ το γιατί.
Ανάμεσα σ'αυτούς ανήμποροι γέροι, έγκυες γυναίκες, αβάπτιστα μωρά πρόσφεραν το αίμα τους για τη λευτεριά της πατρίδας μας, την ειρήνη, τον πολιτισμό. "

ΙΣΤΟΡΙΚΟ - Σάββατο 10 Ιουνίου 1944.

Τα νέα από το μέτωπο ήταν καλά.
Ξημέρωνε μια ακόμα μέρα εργασίας και ελπίδας. Η μέρα της λευτεριάς και της ειρήνης κοντοζύγωνε. Τέσσερις μέρες πρίν, στις 6 Ιουνίου, οι σύμμαχοι είχαν αποβιβαστεί στη Νορμανδία. Οι Γερμανοί κατακτητές βλέπονιας να φτάνει το τέλος της αυτοκρατορίας τους καταλαμβάνονται από αμόκ καταστροφής. Βγάζουν διαταγές γενοκτονίας.

"Ένας Γερμανός σκοτωμένος - πενήντα Ελληνες, δέκα Γερμανοί - ένα χωριό"

Ιωάννης Τέντες:"Το μεταναστευτικό πιο σοβαρό από το δημοσιονομικό"


Την άποψη ότι «το μεταναστευτικό πρόβλημα εξελίσσεται σε μεγαλύτερο του δημοσιονομικού προβλήματος» εξέφρασε ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, κ. Ιωάννης Τέντες, κατά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων έρευνας-μελέτης με τίτλο «Γκετοποίηση του ιστορικού κέντρου της Αθήνας και οι συνέπειες του φαινομένου στην οικονομική ζωή της πόλης».

Η έρευνα, με θέμα τα προβλήματα του ιστορικού κέντρου της Αθήνας, εκπονήθηκε για λογαριασμό της ανεξάρτητης Κίνησης Πολιτών Κέντρου Αθήνας (ΚΙ.ΠΟ.Κ.Α), από το Ινστιτούτο Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος.

Πι, πι το παπί ΟΛΟΙ οι πολιτικοί για τους λογαριασμούς του εξωτερικού!


Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα κ.κ. Παπανδρέου, Σαμαρά, Παπαρήγα, Τσίπρα, Καρατζαφέρη!

Άμεση λύση για εξασφάλιση ρευστότητας στην Ελλάδα, πρότεινε χθες στον πρόεδρο της Κομισιόν ο επικεφαλής των Πρασίνων, Ντάνιελ Κον Μπεντίτ.

Τι είπε; Μα το αυτονόητο!

Δηλαδή, να εφαρμοστεί το πόθεν έσχες στους τραπεζικούς λογαριασμούς όλων των Ελλήνων στο εξωτερικό! Όποιος δεν μπορεί να τα δικαιολογήσει και φοροδιαφεύγει να του κατάσχονται εδώ και τώρα τα εκατομμύρια!

Με δεδομένη την μόνιμη "καραμέλα" του ΔΝΤ και της Ευρωπαϊκής Ένωσης περί αδυναμίας πάταξης της φοροδιαφυγής στη χώρα μας, ο επικεφαλής των Πρασίνων στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο κατηγόρησε εμμέσως τρία ευρωπαϊκά κράτη "για υπόθαλψη Ελλήνων φοροφυγάδων"!

«Τα κεφάλαια της ελληνικής φοροδιαφυγής βρίσκονται μεταξύ άλλων στην Ελβετία, στην Αυστρία και στο Λουξεμβούργο. Θα μπορούσαμε να θέσουμε το ερώτημα κατά πόσο σαν πρώτο μέτρο μπορούμε να ζητήσουμε το πάγωμα των ελληνικών κεφαλαίων στις χώρες αυτές και κατά πόσο οι τράπεζές τους μπορούν να ανακοινώσουν στην ελληνική κυβέρνηση τα ποσά των Ελλήνων καταθετών. Έτσι θα μπορέσουμε να εξακριβώσουμε εάν οι φόροι που αναλογούν στα ποσά αυτά έχουν πληρωθεί. Εφόσον μπορούμε να παγώσουμε τους λογαριασμούς του Καντάφι και άλλων, γιατί να μη μπορούμε να παγώσουμε και των Ελλήνων, ώστε με διαφάνεια η ελληνική κυβέρνηση να βρει ένα μέρος από τα ποσά που της οφείλουν. Διαφορετικά θα έχουμε πάντα την ίδια ιστορία: Θα λέμε ότι θα πρέπει να παταχθεί η φοροδιαφυγή, ενώ οι τράπεζες των χωρών που προανέφερα ζουν από τη φοροδιαφυγή».

Πανικόβλητος ένας Ελβετός δημοσιογράφος "ανησύχησε" και τόνισε ότι δεν θα πρέπει να θεωρούνται φοροφυγάδες όλοι οι Έλληνες που έχουν καταθέσεις σε τράπεζες του εξωτερικού.

Ο κ. Ντάνιελ Κον Μπεντίτ, απάντησε: «Θα πρέπει να δώσουμε στην ελληνική κυβέρνηση τη δυνατότητα να νοικοκυρευτεί... Αυτό σημαίνει την άρση του τραπεζικού απόρρητου. Έτσι θα είναι δυνατόν να επαληθευθεί εάν τα ποσά αυτά αντιστοιχούν σε εισοδήματα που έχουν φορολογηθεί. Εάν εγώ έχω ένα λογαριασμό στη χώρα σου 10 δισ. και πληρώνω 50 ευρώ φόρο το χρόνο, είναι σαφές ότι υπάρχει πρόβλημα, από που έβγαλα τα 10 δισ.; Εάν έχουμε πλούσιους Έλληνες που πληρώνουν φόρο κατά μέσο όρο 1.000 με 3.000 ευρώ το χρόνο, ενώ έχουν εκτός Ελλάδας τραπεζικό λογαριασμό με 300 ή 400.000 ευρώ, τότε ο καθένας έχει το δικαίωμα να τους θέσει το ερώτημα του "πόθεν έσχες"».

Ο πρόεδρος της Κομισιόν κ. Μπαρόζο πάντως, άφησε να εννοηθεί ότι και αυτήν τη στιγμή είναι δυνατόν να έχει η Ελλάδα πληροφορίες για τους λογαριασμούς που θέλει, αρκεί να τις ζητήσει από άλλη χώρα - μέλος.

Όταν πριν από λίγες ημέρες, έγραφα ακριβώς αυτό σε ένα editorial μου, δέχτηκα ακόμη και επίθεση από "ανεξάρτητα" blogs ότι τάχα "αποπροσανατολίζω την κοινή γνώμη, γιατί δεν είναι αυτό το ζητούμενο". Φυσικά...

Το ζητούμενο πάντα σε αυτήν τη χώρα ήταν, είναι και θα είναι να υπάρχει ένας μεγαλοφοροφυγάς που θα "τα χώνει" στα κόμματα! Και όχι μόνο σε αυτά...

Κώστας Χαρδαβέλλας

Υ.Γ. Μόλις στις 12.30 το μεσημέρι, με ενημέρωσαν ότι ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Δημήτρης Παπαδημούλης, φέρνει στη Βουλή με ερώτησή του προς τον υπουργό Οικονομικών το θέμα των καταθέσεων του εξωτερικού.

Επιτέλους! Περιμένω με μεγάλο ενδιαφέρον την αντίδραση όλων των υπολοίπων κομμάτων!
Read more: Go to TOP and Bottom