Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011
Βίντεο με το Μίκη στην πλατεία Αριστοτέλους
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
10:13 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Μίκης Θεοδωράκης
Αποδοκιμασίες κατά του Απόστολου Κακλαμάνη στο Μεσολόγγι
Καθημερινό φαινόμενο έχουν γίνει πλέον οι αποδοκιμασίες πολιτικών.Σήμερα ήταν η σειρά του Απόστολου Κακλαμάνη να γίνει στόχος.
Ο πρώην πρόεδρος της Βουλής, ήταν κεντρικός ομιλητής, σε εκδήλωση στο Μεσολόγγι με θέμα «Τ.Ε.Ι Μεσολογγίου, 30 χρόνια συμβολής στην Τεχνολογική Εκπαίδευση και στην ανάπτυξη της Περιφέρειας». Ωστόσο μερίδα φοιτητών διέκοψε την ομιλία του, φωνάζοντας συνθήματα κατά του Μνημονίου και σηκώνοντας το πανό που βλέπετε στη φωτογραφία.
Φανερά φορτισμένος ο πρώην πρόεδρος της Βουλής απάντησε με έντονο ύφος, για να ζητήσει πάντως συγνώμη για την έκρηξή του στο τέλος της ομιλίας του.
Το περιστατικό αποδοκιμασίας σημειώθηκε μόλις μία μέρα μετά τις νέες διαμαρτυρίες κατά πολιτικών , με αποκλεισμό από διαδηλωτές, του παλαιού κτιρίου της Νομαρχίας στη Χίο, όπου βρισκόταν ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, Κώστας Σκανδαλίδης, ενώ πρόσφατα στο στόχαστρο των πολιτών είχαν μπει η Άννα Νταλάρα και ο Γιώργος Πεταλωτής.
Ο πρώην πρόεδρος της Βουλής, ήταν κεντρικός ομιλητής, σε εκδήλωση στο Μεσολόγγι με θέμα «Τ.Ε.Ι Μεσολογγίου, 30 χρόνια συμβολής στην Τεχνολογική Εκπαίδευση και στην ανάπτυξη της Περιφέρειας». Ωστόσο μερίδα φοιτητών διέκοψε την ομιλία του, φωνάζοντας συνθήματα κατά του Μνημονίου και σηκώνοντας το πανό που βλέπετε στη φωτογραφία.
Φανερά φορτισμένος ο πρώην πρόεδρος της Βουλής απάντησε με έντονο ύφος, για να ζητήσει πάντως συγνώμη για την έκρηξή του στο τέλος της ομιλίας του.
Το περιστατικό αποδοκιμασίας σημειώθηκε μόλις μία μέρα μετά τις νέες διαμαρτυρίες κατά πολιτικών , με αποκλεισμό από διαδηλωτές, του παλαιού κτιρίου της Νομαρχίας στη Χίο, όπου βρισκόταν ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, Κώστας Σκανδαλίδης, ενώ πρόσφατα στο στόχαστρο των πολιτών είχαν μπει η Άννα Νταλάρα και ο Γιώργος Πεταλωτής.
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
10:02 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Κακλαμάνης,
Μεσολόγγι
Το 'πε και το 'κανε ο Μίκης!Με πολυθρόνα στο κέντρο της πλατείας
Ο Μίκης αυτή την ώρα, κάθεται σε μια πολυθρόνα, στη μέση της πλατείας, ενώ πίσω του έχει ανηρτημένο ένα πανό που γράφει “ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ”.
Μαζί του βρίσκονται και μέλη της Σπίθας…
http://thousandnews.wordpress.com/
Μαζί του βρίσκονται και μέλη της Σπίθας…
http://thousandnews.wordpress.com/
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
9:37 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Μίκης Θεοδωράκης
Εξαγριωμένοι κάτοικοι του Μεταξουργείου απέκλεισαν το Α.Τ. της Ομόνοιας
Οι ίδιοι κάτοικοι πάντως από την πλευρά τους, δηλώνουν ότι η κατάσταση με την εγκληματικότητα δεν πάει άλλο και θα πάρουν το νόμο στα χέρια τους με ομάδες περιφρούρησης.
Τουλάχιστον 100 κάτοικοι του κέντρου της Αθήνας από την περιοχή του Μεταξουργείου, έχουν αποκλείσει το αστυνομικό τμήμα Ομονοίας στην οδό Βερανζέρου, διαμαρτυρόμενοι για την εγκληματικότητα στην περιοχή.
Μιλώντας στο NewsIt αποκλειστικά ο εκπρόσωπος των κατοίκων, Χρήστος Λυρατζής, δήλωσε ότι η εγκληματικότητα έχει φτάσει σε τέτοια επίπεδα, που πλέον οι αστυνομικές αρχές έχουν φτάσει στο σημείο να καλούν κυρίως τους ηλικιωμένους κατοίκους να μην κυκλοφορούν στους δρόμους μετά τις 8 το απόγευμα, γιατί είναι επικίνδυνα.
http://www.newsit.grΤουλάχιστον 100 κάτοικοι του κέντρου της Αθήνας από την περιοχή του Μεταξουργείου, έχουν αποκλείσει το αστυνομικό τμήμα Ομονοίας στην οδό Βερανζέρου, διαμαρτυρόμενοι για την εγκληματικότητα στην περιοχή.
Μιλώντας στο NewsIt αποκλειστικά ο εκπρόσωπος των κατοίκων, Χρήστος Λυρατζής, δήλωσε ότι η εγκληματικότητα έχει φτάσει σε τέτοια επίπεδα, που πλέον οι αστυνομικές αρχές έχουν φτάσει στο σημείο να καλούν κυρίως τους ηλικιωμένους κατοίκους να μην κυκλοφορούν στους δρόμους μετά τις 8 το απόγευμα, γιατί είναι επικίνδυνα.
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
9:11 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Εγκληματικότητα
Σε ύψη ρεκόρ η ανεργία με επίσημα στοιχεία!Αυτή την Ελλάδα φτιάξατε κι επιμένετε στην πλήρη εξαθλίωση
Στο υψηλότερο επίπεδο από το 1983 σύμφωνα με τα στοιχεία του ΟΟΣΑ
Έσπασε και το «φράγμα» του 16% το ποσοστό ανεργίας τον Μάρτιο του 2011 φτάνοντας το 16,2% και ανεβάζοντας τον αριθμό των ανέργων στα 811.340 άτομα. Πρόκειται για το υψηλότερο επίπεδο στο οποίο φτάνει η ανεργία τα τελευταία χρόνια, η οποία πλήττει ιδιαιτέρως τους νέους ηλικίας μέχρι και 24 ετών αλλά και τις γυναίκες. «Πρωταθλήτρια» για τον Μάρτιο αναδεικνύεται το Νότιο Αιγαίο, όπου 1 στους 3 είναι άνεργος, ενώ ακολουθούν τα Ιόνια και η Δυτ. Μακεδονία.
Ξέφρενος συνεχίζεται ο καλπασμός της ανεργίας που "σκαρφάλωσε" στο 16,2% τον Μάρτιο
Μεταξύ Μαρτίου 2010 και 2011, επιπλέον 232.617 άτομα προστέθηκαν στις στρατιές των ανέργων. Πρόκειται για αύξηση της τάξης του 40,2% μέσα σε ένα έτος.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛΣΤΑΤ), ο οικονομικά μη ενεργός πληθυσμός της χώρας μαζί με τους άνεργους ξεπερνάνε κατά περίπου 1 εκατ. άτομα τον αριθμό αυτών που εργάζονται.
Στα ύψη βρίσκεται η ανεργία μεταξύ των νέων ηλικίας 15 – 24 ετών. Άγγιξε το 42,5% ενώ αρκετά υψηλό είναι και το ποσοστό των ανέργων ηλικίας 25 – 34 ετών (22,6%).
Σε δυσμενή θέση βρίσκονται και οι γυναίκες με το ποσοστό ανεργίας να διαμορφώνεται στο 19,5% όταν μεταξύ των ανδρών ήταν στο 13,8%.
Σχεδόν διπλάσιο του εθνικού μέσου όρου είναι το ποσοστό ανεργίας στην περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου (30,4%), ακολουθούν τα Ιόνια Νησιά (24,5%) και η Δυτική Μακεδονία (20,6%).
Το ποσοστό της ανεργίας τον Μάρτιο του 2011 αποτελεί ρεκόρ τουλάχιστον για την περίοδο από το 1983 μέχρι και σήμερα, όπως προκύπτει από τα στοιχεία του ΟΟΣΑ και της ΕΛΣΤΑΤ. Για την περίοδο 1983-2002 τα υψηλότερα ποσοστά ανεργίας είχαν καταγραφεί -βάσει των στατιστικών που διατηρεί ο ΟΟΣΑ- στη διετία 1999-2000, με τους εκτός εργασίας να αντιστοιχούν στο 12% του εργατικού δυναμικού.
Σημειώνεται πως όπως αναφέρει και η ΕΛΣΤΑΤ, ως απασχολούμενοι θεωρούνται "τα άτομα ηλικίας 15 ετών και άνω" που "την εβδομάδα αναφοράς είτε εργάστηκαν έστω και μία ώρα με σκοπό την αμοιβή ή το κέρδος, είτε εργάστηκαν στην οικογενειακή επιχείρηση" είτε, τέλος απουσίαζαν προσωρινά (π.χ. λόγω άδειας ή ασθένειας) από την εργασία.
Έσπασε και το «φράγμα» του 16% το ποσοστό ανεργίας τον Μάρτιο του 2011 φτάνοντας το 16,2% και ανεβάζοντας τον αριθμό των ανέργων στα 811.340 άτομα. Πρόκειται για το υψηλότερο επίπεδο στο οποίο φτάνει η ανεργία τα τελευταία χρόνια, η οποία πλήττει ιδιαιτέρως τους νέους ηλικίας μέχρι και 24 ετών αλλά και τις γυναίκες. «Πρωταθλήτρια» για τον Μάρτιο αναδεικνύεται το Νότιο Αιγαίο, όπου 1 στους 3 είναι άνεργος, ενώ ακολουθούν τα Ιόνια και η Δυτ. Μακεδονία.
Ξέφρενος συνεχίζεται ο καλπασμός της ανεργίας που "σκαρφάλωσε" στο 16,2% τον Μάρτιο
Μεταξύ Μαρτίου 2010 και 2011, επιπλέον 232.617 άτομα προστέθηκαν στις στρατιές των ανέργων. Πρόκειται για αύξηση της τάξης του 40,2% μέσα σε ένα έτος.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛΣΤΑΤ), ο οικονομικά μη ενεργός πληθυσμός της χώρας μαζί με τους άνεργους ξεπερνάνε κατά περίπου 1 εκατ. άτομα τον αριθμό αυτών που εργάζονται.
Στα ύψη βρίσκεται η ανεργία μεταξύ των νέων ηλικίας 15 – 24 ετών. Άγγιξε το 42,5% ενώ αρκετά υψηλό είναι και το ποσοστό των ανέργων ηλικίας 25 – 34 ετών (22,6%).
Σε δυσμενή θέση βρίσκονται και οι γυναίκες με το ποσοστό ανεργίας να διαμορφώνεται στο 19,5% όταν μεταξύ των ανδρών ήταν στο 13,8%.
Σχεδόν διπλάσιο του εθνικού μέσου όρου είναι το ποσοστό ανεργίας στην περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου (30,4%), ακολουθούν τα Ιόνια Νησιά (24,5%) και η Δυτική Μακεδονία (20,6%).
Το ποσοστό της ανεργίας τον Μάρτιο του 2011 αποτελεί ρεκόρ τουλάχιστον για την περίοδο από το 1983 μέχρι και σήμερα, όπως προκύπτει από τα στοιχεία του ΟΟΣΑ και της ΕΛΣΤΑΤ. Για την περίοδο 1983-2002 τα υψηλότερα ποσοστά ανεργίας είχαν καταγραφεί -βάσει των στατιστικών που διατηρεί ο ΟΟΣΑ- στη διετία 1999-2000, με τους εκτός εργασίας να αντιστοιχούν στο 12% του εργατικού δυναμικού.
Σημειώνεται πως όπως αναφέρει και η ΕΛΣΤΑΤ, ως απασχολούμενοι θεωρούνται "τα άτομα ηλικίας 15 ετών και άνω" που "την εβδομάδα αναφοράς είτε εργάστηκαν έστω και μία ώρα με σκοπό την αμοιβή ή το κέρδος, είτε εργάστηκαν στην οικογενειακή επιχείρηση" είτε, τέλος απουσίαζαν προσωρινά (π.χ. λόγω άδειας ή ασθένειας) από την εργασία.
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
8:30 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Ανεργία
Εξόργισε τους Πόντιους η κατάθεση στεφάνου από την υφυπουργό Τζάκρη με την τσάντα στο χέρι !!!
Αυτήν την ντροπιαστική εικόνα αντίκρισε με τα ίδια τα μάτια του,όποιος ήταν στην κεντρική εκδήλωση μνήμης για την Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου,την οποία οργάνωσε βάση του νόμου, η αντιπεριφέρεια Ν. Πέλλας στην πόλη της Έδεσσας φέτος.
Η υφυπουργός κ. Τζάκρη ήταν ανάμεσα στους επισήμους που παρευρέθηκαν για να καταθέσουν ένα στεφάνι στο μνημείο, σαν ελάχιστη τιμή, στην μνήμη των 353.000 και πλέον σφαγμένων Ελλήνων από τον τούρκο Κεμάλ.
Η φωτογραφία "μιλάει" μόνη της, η κ. Τζάκρη μάλλον δεν έχει καταλάβει για ποιον ακριβώς λόγο παρευρέθηκε σ΄αυτό το μνημόσυνο, αλλά και τι ακριβώς κρατάει στο δεξί της χέρι.
Στο αριστερό της βέβαια ξέρει πολύ καλά, αλλά μάλλον δεν μπορούσε να αποχωριστεί για ένα λεπτάκι το υπέροχο "αξεσουάρ" της το οποίο συμπληρώνει αυτό το κομψό συνολάκι.
Υφυπουργέ, κ. Τζάκρη αυτή είναι ωραία εικόνα "βόλτας" για "καφεδάκι" στην Γιαννιτσών και όχι κατάθεσης στεφανιού σε μνημείο χιλιάδων νεκρών Ελλήνων.
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΟΝΤΙΩΝ ΧΡΥΣΑΣ-ΤΣΑΚΩΝΩΝ-Κ.ΡΟΔΩΝΙΑΣ
ΔΗΜΟΥ ΑΛΜΩΠΙΑΣ
Γ. Γραμματέας Πολυξενίδης Γιώργος
πηγή
Η υφυπουργός κ. Τζάκρη ήταν ανάμεσα στους επισήμους που παρευρέθηκαν για να καταθέσουν ένα στεφάνι στο μνημείο, σαν ελάχιστη τιμή, στην μνήμη των 353.000 και πλέον σφαγμένων Ελλήνων από τον τούρκο Κεμάλ.
Η φωτογραφία "μιλάει" μόνη της, η κ. Τζάκρη μάλλον δεν έχει καταλάβει για ποιον ακριβώς λόγο παρευρέθηκε σ΄αυτό το μνημόσυνο, αλλά και τι ακριβώς κρατάει στο δεξί της χέρι.
Στο αριστερό της βέβαια ξέρει πολύ καλά, αλλά μάλλον δεν μπορούσε να αποχωριστεί για ένα λεπτάκι το υπέροχο "αξεσουάρ" της το οποίο συμπληρώνει αυτό το κομψό συνολάκι.
Υφυπουργέ, κ. Τζάκρη αυτή είναι ωραία εικόνα "βόλτας" για "καφεδάκι" στην Γιαννιτσών και όχι κατάθεσης στεφανιού σε μνημείο χιλιάδων νεκρών Ελλήνων.
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΟΝΤΙΩΝ ΧΡΥΣΑΣ-ΤΣΑΚΩΝΩΝ-Κ.ΡΟΔΩΝΙΑΣ
ΔΗΜΟΥ ΑΛΜΩΠΙΑΣ
Γ. Γραμματέας Πολυξενίδης Γιώργος
πηγή
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
7:30 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Τζάκρη
Νταλίκα θερίζει τα πάντα στο διάβα της (βίντεο)
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
7:00 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Νταλίκα
Στενή επαφή τρίτου τύπου....
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
6:00 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Πολιτική,
Χιούμορ
Πανελλαδικό προσκλητήριο. Σας καλούμε να παρευρεθείτε στην συγκέντρωση - ομιλία για την Κάρτα του Πολίτη που θα γίνει στην ακριτική Κόνιτσα στις 19 Ιουνίου
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
5:00 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Κάρτα του Πολίτη
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)






