Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

Φλέγεται η Αριζόνα-950 χιλιάδες στρέμματα έχουν γίνει στάχτη

Πάνω από 950 χιλιάδες στρέμματα έχουν γίνει στάχτη από τις φωτιές που μαίνονται στην πολιτεία της Αριζόνας από χθες, βοηθούμενες από ισχυρούς ανέμους.

Πάνω από 950.000 στρέμματα έχουν καταστραφεί ήδη από τη μεγάλη πυρκαγιά σε δασική έκταση της Αριζόνας στις νοτιοδυτικές ΗΠΑ, παρά τις προσπάθειες 2.500 πυροσβεστών και 22 ελικοπτέρων.

Μέχρι τώρα δεν έχουν αναφερθεί θύματα, αφού πολλές μικρές κοινότητες έχουν εκκενωθεί από χθες το πρωί.

Σύμφωνα με την αμερικανική Υπηρεσία Δασών, ένα τεράστιο σύννεφο καπνού καλύπτει την ορεινή περιοχή Γουάλοου, στα σύνορα της Αριζόνας με το Νέο Μεξικό.

Τις προσπάθειες των πυροσβεστών εμποδίζουν οι ισχυροί άνεμοι που πνέουν στην περιοχή με ταχύτητα 50 χιλιομέτρων την ώρα και η ξηρασία που ευνοεί την εξάπλωση της φωτιάς.

Από τις φλόγες έχουν καταστρέψει ολοσχερώς πέντε κτίρια κυρίως χώρους αναψυχής μέσα στα δάση και οι αρχές εκτιμούν ότι η φωτιά ξεκίνησε την περασμένη εβδομάδα από εστία που άναψαν κατασκηνωτές στην περιοχή, η οποία στη συνέχεια είτε ξέφυγε από τον έλεγχό τους ή ξεχάστηκε χωρίς να σβήσει εντελώς και αναζωπυρώθηκε από τους ισχυρούς ανέμους.

tanea.gr

14η μέρα στην πλατεία Συντάγματος

14η συνεχόμενη μέρα και οι Αγανακτισμένοι είναι εκεί!Οπως θα είναι κι αύριο και μεθαύριο....

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΔΡΑΣΤΕΣ ΤΩΝ ΕΠΙΘΕΣΕΩΝ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ!!!

ΠΕΡΙ ΠΡΟΠΗΛΑΚΙΣΜΩΝ, ΚΥΝΗΓΗΤΟΥ ΚΑΙ ΠΕΤΡΑΣ Ο ΛΟΓΟΣ...

Το τελευταίο διάστημα έχουν πυκνώσει οι παντοειδείς επιθέσεις οργισμένων πολιτών εναντίον κομματικών στελεχών, υπουργών, βουλευτών, όχι μόνο της Τροϊκανής κυβέρνησης, αλλά και της μείζονος αντιπολίτευσης. Αποδοκιμασίες (κοινώς γιουχαϊσματα), κυνηγητά, συνθήματα σε εκδηλώσεις, μούντζες, βρισιές, γιαούρτια, ακόμα και πέτρες, πρόσφατα, έχουν καταθορυβήσει τους «εξέχοντες» αυτούς άνδρες που, βγαίνοντας στα φιλικά τους κεντρικά και τοπικά κανάλια (σ’ όλα δηλαδή), πρώτον, υποστηρίζουν, με αλαζονεία, πως οι επιθέσεις εναντίον τους είναι επιθέσεις εναντίον της Δημοκρατίας και δεύτερον, κατηγορούν ένα συγκεκριμένο κόμμα της Βουλής, τον ΣΥΡΙΖΑ (με φανερό στόχο), ως φυσικό και ηθικό αυτουργό των πράξεων αυτών.
Στις πλατείες των αγανακτισμένων τα διάφορα παπαγαλάκια τους όμως λένε άλλα αρκεί να διασπείρουν τη σύγχυση και την διχόνοια. Μεθόδους γνωστούς, άλλων μαύρων εποχών που το πλήρωσε ο λαός και η χώρα μας.
Εμείς εδώ, αφού τονίσουμε πως είναι τουλάχιστον γελοίο να ταυτίζει ο Πεταλωτής και ο κάθε Πεταλωτής ή Πάγκαλος το πρόσωπό του με την δημοκρατία, ακόμα και με την αστική δημοκρατία, έχουμε σκοπό να ΑΠΟΚΑΛΥΨΟΥΜΕ, ονομαστικά, τους δράστες αυτών των επιθέσεων στους επιφανείς πολιτικούς μας!

Παραμένει αποκλεισμένος ο Σκανδαλίδης στη Χίο-"Υπουργέ αυγό,άρπα"!

Από τις 14:00 βρίσκεται αποκλεισμένος στο κτήριο της Νομαρχίας στη Χίο ο κύριος Σκανδαλίδης.
Αλυσιδα εχουν κανει γυρω γυρω απο την Νομαρχια οι διαδηλωτες, δεν θα φυγει τοσο ευκολα ο Σκανδαλιδης.Η αστυνομια προσπαθει να βρει τροπο διαφυγης του υπουργου.

18:00 ΕΝΤΑΣΗ ΤΩΡΑ: Αυγα και γιαουρτια απο τους διαδηλωτες (μαλλον)
στο κτηριο της Νομαρχιας

18.45 O Σκανδαλιδης ειναι εγκλωβισμενος στην πρωην Νομαρχια Χιου, οι διαδηλωτες εχουν στησει περιμετρικα του κτηριου με κασες, καναπεδες και καδους απορριματων. Η αστυνομια αδυνατει να προχωρησει σε σχεδιο διαφυγης του υπουργου, ολα δειχνουν οτι και η Χιος αποψε εδωσε απαντηση σε οσους ελεγαν οτι κοιμαται! Η αστυνομια απλα περιμενει να φυγουν οι διαδηλωτες η νυχτα ειναι μεγαλη!

19.00 Ο Σκανδαλιδης καθεται στο παραθυρο κοιταει τον κοσμο και αυτoί του πετανε αυγα μαλιστα φωναζουν: Υπουργε αυγο;; αρπα!
http://newschios2.blogspot.com/

Ατάκα που θα γράψει ιστορία:"στεναχωρήθηκα που διαμαρτύρονταν με τραγούδια του Γιώργου"






«Για δύο πράγματα στενοχωρήθηκα. Πρώτον ότι αυτοί που διαμαρτύρονταν έξω, διαμαρτύρονταν με τραγούδια του Γιώργου και δεύτερον αυτοί που ήταν μέσα και άκουγαν την ομιλία μου είχαν πιο ισχυρά αιτήματα, απ΄ αυτούς που ήταν έξω και φώναζαν και ύβριζαν».

Αυτά είπε στο «Βήμα» η υφυπουργός Εργασίας κυρία Αννα Νταλάρα περιγράφοντας μία νέα περιπέτεια αποδοκιμασίας που είχε, αυτή τη φορά στου Ζωγράφου,με μία διευκρίνιση: «Με μοτοσυκλέτα πήγα στη συγκέντρωση, με μοτοσυκλέτα έφυγα. Κανείς δεν με φυγάδευσε με μοτοσυκλέτα. Στην Αθήνα με μοτοσυκλέτα κινούμαι και φοράω πάντα κράνος».
Συγνώμην κυρία Αννα επειδή και μεις γράψαμε ότι "αποδράσατε" κινηματογραφικά!
Δεν γνωρίζαμε ότι κυκλοφορείτε πάντα με μοτοσυκλέτα,κράνος και τρεις διμοιρίες ΜΑΤ (το τελευταίο βέβαια δεν το λέτε αλλά το δείχνουν τα βίντεο και οι φωτογραφίες!).
Διαβάστε περισσότερα για το θέμα σε προηγούμενες αναρτήσεις μας και ακόμα περισσότερα στο http://zografoubloging.wordpress.com/

ΑΦΙΕΡΩΣΤΕ 4 ΛΕΠΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ....

Δήλωση του Μίκη Θεοδωράκη:Θα "καταλάβω" μόνος μου την πλατεία Αριστοτέλους!


ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ
Επιφανους 1
11742, Αθήνα
τηλ. 210-9214863
fax 210-9236325
e-mail: mikisthe@otenet.gr

Δ Η Λ Ω Σ Η

Με κάλεσαν να μιλήσω σε συγκέντρωση στην Πλατεία Αριστοτέλους της Θεσσαλονίκης, την Πέμπτη 9 Ιουνίου στις 7 το απόγευμα. Η απάντησή μου υπήρξε θετική. Επικοινώνησα με τον Πρύτανι του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου και του πρότεινα να πάρει μέρος και αυτός στη συγκέντρωση, πράγμα που δέχθηκε και μάλιστα με συγκίνηση και ιδιαίτερο ενθουσιασμό.

Όλα πήγαιναν ομαλά, έως σήμερα το πρωί που δημοσιοποιήθηκαν τα σχετικά με την συγκέντρωση. Ευθύς αμέσως, πρώτος ο Δήμαρχος δήλωσε ότι δεν παραχωρεί την Πλατεία. Χωρίς αιτιολογία. Δεύτερος ο Πρύτανις με … δελτίο τύπου και όχι με απ’ ευθείας επικοινωνία μαζί μου ή με τους διοργανωτές όπως θα ήταν φυσικό αν πράγματι υπήρχε κάποιο αντικειμενικό πρόβλημα, δηλώνει ότι τον … ξεγέλασαν «ως προς τη μορφή και το περιεχόμενο της εκδήλωσης» και κατόπιν τούτου αρνείται να συμμετάσχει. Τρίτος υποψήφιος ομιλητής μου δήλωσε ότι αδυνατεί να πάρει μέρος, γιατί επιστρέφοντας στο σπίτι του βρήκε δεκάδες υβριστικά και απειλητικά ηλεκτρονικά μηνύματα.

Δεν έχω καμμιά αμφιβολία ότι σε λίγο θα υπάρξουν διαδοχικά νέα εμπόδια με στόχο τη ματαίωση της παρουσίας μου στην Θεσσαλονίκη. Παλαιότερα, επί εποχής βασιλευομένης Δημοκρατίας, που είχα το ίδιο πρόβλημα κάθε φορά που σκόπευα να πάω στην Θεσσαλονίκη, γνώριζα το Κέντρο από το οποίο εκπορεύονταν οι απειλητικές προειδοποιήσεις. Σήμερα όμως, σε συνθήκες Δημοκρατίας, αδυνατώ να καταλάβω με ποιο τρόπο συντονίστηκαν ο Δήμαρχος με τον Πρύτανι και γιατί στρέφονται εναντίον μου, μιας και μόλις χτες ήμουν βέβαιος για τα φιλικά τους αισθήματα απέναντί μου.

Εν πάση περιπτώσει δεν πρόκειται να ξαναγυρίσω σε κείνες τις εποχές, που η Εξουσία με αντιμετώπιζε σαν πολίτη β΄ κατηγορίας.

Η πλατεία Αριστοτέλους υπήρξε πάντοτε έως τώρα χώρος πολιτικών και άλλων εκδηλώσεων και δεν πρόκειται να επιτρέψω σε κανένα να μου στερήσει το δικαίωμα που απολαμβάνουν όλοι οι άλλοι.

Έτσι στην περίπτωση που επιμείνουν στις απαγορεύσεις και στους αποκλεισμούς, δηλώνω ότι από το απόγευμα της Τετάρτης θα «καταλάβω» μόνος μου τον δημόσιο αυτόν χώρο, που μου ανήκει όπως ανήκει σε όλους και αν τολμούν, ας έλθουν να με διώξουν δια της βίας.

Αθήνα, 7.6.2011
Μίκης Θεοδωράκης

Με το που άρχισε διεκόπη η δίκη που αφορά την προσωπική αντιδικία της δικαστή Μαριάνθης Παγουτέλη με τη δικηγόρο Ζωή Κωνσταντοπούλου

Χθες ξεκίνησε η δίκη που αφορά την προσωπική αντιδικία της δικαστή Μαριάνθης Παγουτέλη με τη δικηγόρο Ζωή Κωνσταντοπούλου, αλλά διακόπηκε στις 12 το μεσημέρι λόγω στάσης εργασίας των γραμματέων.

Το Δικαστήριο θα συνεδριάσει ξανά στις 20 Ιουνίου, αλλά πάλι θα διακοπεί η δίκη, λόγω υπηρεσιακών υποχρεώσεων ενός μέλους του δικαστηρίου και θα γίνει τελικά στο τέλος του μήνα. Ακριβώς δεν έχει καθοριστεί ακόμη αλλά θα γνωρίζουμε στις 20 του μήνα.

Η δικαστής Μαριάνθη Παγουτέλη παραστάθηκε πάλι με τους συνηγόρους της που είχε στην πρώτη δίκη, Παναγιώτα Ζερβομπεάκου, (κόρη του τέως Αρεοπαγίτη Λεωνίδα Ζερβομπεάκου), Δημήτρη Καραμήτσα (αντιπρόεδρο του ν.ΙΝΚΑ και πρόεδρο της Ομοσπονδίας ΙΝΚ Ελλάδος) και Δημήτρη Τσοβόλα, που ανέλαβαν να την υπερασπιστούν αφιλοκερδώς γιατί το θέμα της άπτεται της ανεξαρτησίας της δικαιοσύνης, αλλά και του απόρρητου του διαδικτύου και της κατάφωρης παραβίασης προσωπικών δεδομένων, που αφορά όλους μας!
Η Ζωή Κωνσταντοπούλου είχε μεταξύ άλλων, μάρτυρα και τον πατέρα της Νίκο Κωνσταντόπουλο και παραστάθηκε ως πολιτική αγωγή η ίδια αυτοπροσώπως και με το δικηγόρο της Νίκο Τσόλη.

Αγανακτισμένοι Χιώτες απέκλεισαν το Σκανδαλίδη στη Νομαρχία του νησιού

Αρκετός κόσμος βρίσκεται αυτή την ώρα στην Πλατεία Βουνακίου!! Τα περισσότερα καταστήματα είναι κλείστα και οι καταστηματάρχες βρισκονται στην πλατεία!! Κλειστός ο δρόμος μπροστά απο την πρώην Νομαρχία Χίου!!!Μεγάλη αστυνομική δύναμη καθώς και πίσω από το κτήριο υπάρχουν και άντρες των ΜΑΤ με πλήρη εξάρτηση(15 άτομα) κάτι πρωτόγνωρο για τη Χίο.

Πριν λίγο είχανε προσπάθεια απο μερίδα των διαδηλωτών να μπουν στην Νομαρχια. Οι αστυνομικες δυναμεις δυσκολευτηκαν αλλα τελικα απώθησαν τους διαδηλωτες. Προσπαθουν να φυγαδευσουν τον Σκανδαλιδη, με αγριες διαθεσεις οι διαδηλωτες.

16:00 ο απεσταλμενος μας μιλαει για παρουσια αρκετων ασφαλιτων γυρω απο την Νομαρχια!
16:30 Ολα ήσυχα εξω απο την πρωην Νομαρχία Χίου, μαλιστα οι διαδηλωτες τονιζουν οτι δεν θα αποχωρησουν μεχρι να φυγει ο κ.Σκανδαλιδης.Φημες οτι αυτην την ωρα καταστρωνεται ολοκληρο σχεδιο διαφυγης του υπουργου.
Διαβάστε όλο το ρεπορτάζ:http://newschios2.blogspot.com/2011/06/blog-post_07.html

Σκληρή απάντηση Πάγκαλου στη "Δημοκρατία" και το 2ο όροφο της Συγγρού



Απάντηση στα νέα ψεύδη της εφημερίδας «Δημοκρατία»

Πουλώντας ψέματα και σπέρνοντας το μίσος.

Πρόσφατα εμφανίστηκε στα εκδοτικά πράγματα της χώρας μια εφημερίδα αγνώστου προελεύσεως, αγνώστου ιδιοκτήτη και χωρίς κανείς να γνωρίζει τα κεφάλαια που την χρηματοδότησαν. Ο αριθμός αναγνωστών της δεν δικαιολογεί οικονομικά την ύπαρξή της. Το ερώτημα, λοιπόν, είναι ποιος βάζει τα χρήματα και γιατί δέχεται να χάνει χιλιάδες ευρώ καθημερινά.

Η εφημερίδα που μοίρασε σε CD τους λόγους του δικτάτορα Γ. Παπαδόπουλου και άλλα συναφή, φέρνοντας ξανά στη ζωή το αλήστου μνήμης σύνθημα «Ελλάς Ελλήνων Χριστιανών», δε ζητά ούτε την αλήθεια ούτε απαντήσεις. Το μόνο που επιδιώκουν είναι με κάθε τρόπο και κάθε μέσο την πτώση της Κυβέρνησης, έστω κι αν αυτή η πτώση, ειδικά τώρα, οδηγήσει την χώρα στο χάος. Δεν διστάζουν να σπρώξουν την χώρα στο γκρεμό, καλλιεργώντας τον λαϊκισμό, το μίσος, τον φθόνο και τα πιο ταπεινά ένστικτα του ανθρώπου.

Η ακροδεξιά διεύθυνση της εφημερίδας «Δημοκρατία» κατασκεύασε ένα ακόμα ψέμα.
Read more: Go to TOP and Bottom