Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

Ο Μπουτάρης στραγγαλίζει τη φωνή του Μίκη!

Τη φωνή του Μίκη Θεοδωράκη προσπαθεί να στραγγαλίσει ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης μετά την άρνησή του να παραχωρήσει την πλατεία Αριστοτέλους για την πραγματοποίηση της ομιλίας του ιδρυτή της Κίνησης Ανεξάρτητων Πολιτών ενάντια στο ξεπούλημα της Ελλάδας. Ο «πατριώτης» και «δημοκρατικός» δήμαρχος, ο οποίος την ημέρα της επετείου της γενοκτονίας του ποντιακού ελληνισμού δήλωσε πώς «αισθάνεται ιδιαίτερη τιμή που η Θεσσαλονίκη είναι γενέτειρα του Κεμάλ Ατατούρκ», ακολουθώντας... τη γραμμή του κόμματός του και φοβούμενος τη σίγουρη επιτυχία της εκδήλωσης, προσπαθεί να εμποδίσει με κάθε τρόπο την πραγματοποίηση της συγκέντρωσης.

Όμως η οργή ξεχείλισε. Φωνές όπως αυτή του Μίκη Θεοδωράκη δε φιμώνονται έτσι εύκολα. Ο Μίκης θα παραμείνει εδώ, δυνατός και αγωνιστής, δίπλα στον ελληνικό λαό για να δώσει με όλους μας τη μάχη ενάντια στο πολιτικό σύστημα. Όσες προσπάθειες και να κάνουν οι ταγοί της πολιτικής εξουσίας, ενάντια στον ιδρυτή της Κίνησης Ανεξάρτητων Πολιτών, να ξέρουν ότι θα πέσουν στο κενό. Το ποτάμι δε γυρίζει πίσω. Ήρθε η ώρα της Εθνικής Ανεξαρτησίας, της Λαικής Κυριαρχίας και της Πατριωτικής Αναγέννησης.

πηγή: ΚΟΝΤΥΛΟΦΟΡΟΣ

Γιατί «ήσουν» Πέτρο;

-Η αυτοκριτική καμιά φορά είναι σαν τον αυνανισμό. Είναι μια κάποια ικανοποίηση, αλλά δεν είναι απαραίτητο πως το νοιώθουν οι άλλοι
-Ίσως γι αυτό ο Πέτρος θα έπρεπε να αποφύγει εκείνο το «ήμουν κι εγώ μαλάκας»
-Και αυτοκριτική και αυνανισμός; Ποιός να σε καταλάβει;
-Τελικώς Πέτρο, έχεις δίκιο, μόνο εσύ σε καταλαβαίνεις
-Άσε που με το να βγαίνεις με μπλουζάκι «ήμουν και εγώ μαλάκας», εξώφυλλο στο περιοδικό σου, βρίζοντας τους άλλους, τι άλλο θα μπορούσες να είσαι;
-Μεγάλος σίγουρα. Αλλά το διακινδυνεύεις το υπονοούμενο;
-Οι άνθρωποι έχουν το τεκμήριο της αθωότητας
-Αλλά στον Άκη αναγνωρίζεις άλλα ελαφρυντικά
-Είναι σίγουρο πως όταν μιλάει για τα υποβρύχια, δεν εννοεί το υποβρύχιο μαστίχα που λέει και ένας φίλος;

Κάλεσμα σε συζήτηση για το μέλλον του Αθλητικού Ομιλου Πάρου


Την Τετάρτη 8 Ιουνίου στην αίθουσα του Ξενοδοχείου «Γαληνός - Λουΐζα» στην Παροικιά στις 7:30 το απόγευμα καλούνται οι παλαίμαχοι ποδοσφαιριστές του ΑΟ Πάρου καθώς και οι φίλοι της ομάδας για να συζητήσουμε ενόψει της Γενικής Συνέλευσης της 12/6/2011.

Στη συγκέντρωση μπορούν να έλθουν όσοι το επιθυμούν για να εκφράσουν ελεύθερα την άποψή τους για το μέλλον της ομάδας μας.

Γιάννης Αποστόλου
Παλαίμαχος ποδοσφαιριστής

Και το βίντεο με την κινηματογραφική "απόδραση" της κυρίας Νταλάρα από του Ζωγράφου στις 6/6


Δείτε σε προηγούμενες αναρτήσεις μας ρεπορτάζ,φωτογραφίες και βίντεο απ' όσα διαδραματίστηκαν χτες το βράδυ στο Πνευματικό Κέντρο του δήμου Ζωγράφου κατά την παρουσία της υφυπουργού κυρίας Νταλάρα στο χώρο.

Και πατερναλιστικό ύφος; Τι ανοησίες είναι αυτές;


Γράφει η Σοφία Βούλτεψη

Αν καταλάβαμε καλά, έχουμε περάσει στο στάδιο του πατερναλισμού. Και όλοι εκείνοι που ο λαός όχι απλώς δεν τους ακούει (πλέον, διότι παλαιότερα τους άκουγε μια χαρά και τους επέτρεπε να συνεχίζουν το καταστροφικό τους έργο), αλλά τους πετάει ό,τι βρει μπροστά του (νερά, καφέδες, ντομάτες, τζατζίκια), αποφάσισαν να… νουθετήσουν τους «Αγανακτισμένους»!

Απίστευτο και όμως αληθινό. Φταίνε, βέβαια, και οι δημοσιογράφοι, αυτοί οι καινούργιοι «εχθροί του λαού», που επιμένουν να ζητούν από όσους εκτίθενται δίνοντας συνεντεύξεις, τη γνώμη τους για το Κίνημα των «Αγανακτισμένων».

Οπότε, κάτι πρέπει να πουν οι άνθρωποι. Και αρχίζουν τις νουθεσίες:

«Να προσέξουν μήπως καπελωθούν» – αν και πολύ θα ήθελαν να τους καπελώσουν οι νουθετούντες.

«Μπορούν να λειτουργήσουν ως συναγερμός, αλλά υπό προϋποθέσεις» – θεωρούν ότι μπορούν ακόμη να ορίζουν αυτοί τις προϋποθέσεις.

«Είναι ένα πολιτικό γεγονός» – δηλαδή κάτι το στιγμιαίο, που δεν διαθέτει προοπτική.

«Η χύμα αγανάκτηση και οι προπηλακισμοί, δεν επιλύουν προβλήματα, αλλά προσθέτουν» – ενώ οι χύμα ψηφοφορίες και όλες οι ανοησίες που ακούγονται εντελώς χύμα, επιλύουν προβλήματα και αφαιρούν σκοτούρες.

Βίντεο από τη "θερμή" υποδοχή της κυρίας Νταλάρα στο Πνευματικό Κέντρο Ζωγράφου


Ἐγκύκλιος Μητροπολίτου Κονίτσης περὶ τῆς ἐκδήλωσης γιὰ τήν Κάρτα τοῦ Πολίτη στήν Κόνιτσα.


ΘΕΜΑ: Ἐκδήλωση γιὰ τὴν «κάρτα τοῦ πολίτη».

Ἀγαπητοί μου Χριστιανοί,
Ἐδῶ καὶ πολὺ καιρό, ἕνα σοβαρὸ θέμα ἀπασχολεῖ ἰδιαίτερα τοὺς πολῖτες τῆς Πατρίδος μας. Κι’ αὐτὸ εἶναι ἡ λεγόμενη «κάρτα τοῦ πολίτη». Ἀπὸ ὅσα λένε, ὅσοι γνωρίζουν τὰ πράγματα, ἡ περιβόητη αὐτὴ κάρτα παραβιάζει τὰ προσωπικὰ δεδομένα τοῦ ἀνθρώπου καί, χωρὶς ὑπερβολή, συντελεῖ στὸν ἔντεχνα ἐπιβεβλημένο ἀφελληνισμὸ καὶ ἀποχριστιανισμὸ τοῦ Ἑλληνικοῦ Ἔθνους. Γι’ αὐτό, μέχρι τώρα, ἔχουν γίνει ἀρκετὲς συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας καὶ σὲ ἐπαρχιακὲς πόλεις, κυρίως ὅμως στὴν Ἀθήνα, στὴν πρωτεύουσα τῆς Ἑλλάδος.

Προσωπικῶς ἐπερίμενα τὴν γνώμη καὶ τὴν ἀπόφαση τῆς Ἱερᾶς Συνόδου γιὰ τὸ... ζήτημα αὐτό. Ἐπειδή, ὅμως, μέχρι σήμερα, δὲν...

Ο θεραπευτής και οι ασθενείς

Τι συζητούµε ενώ πέφτουµε στο κενό χωρίς αλεξίπτωτο
σκίτσο του Χ.Παπανίκου

του Αντώνη Τριφύλλη
Ενας διάσηµος αυστριακός ψυχοθεραπευτής έγραφε: «Εχω έναν ασθενή που κάθε τριάντα δευτερόλεπτα χτυπάει τις παλάµες του.Οταν τον ρωτάω γιατί το κάνει αυτό, απαντάει ήρεµος: “Για να διώξω τους ελέφαντες”. Κι όταν επισηµαίνω ότι ελέφαντες δεν υπάρχουν, απαντάει µε χαµόγελο επιτυχίας: “Βλέπεις; Πιάνει”».

Και συνεχίζοντας συµπεραίνει:

«Βλέπω τέσσερις τρόπους για να αντιµετωπίσω το πρόβληµα του ασθενούς. Να προσπαθήσω να τον πείσω ότι δεν υπάρχουν ελέφαντες. Να ξαπλώσει στο ντιβάνι και να βρούµε µαζί τα βαθύτερα αίτια της συµπεριφοράς του. Να φέρω στο ιατρείο έναν ελέφαντα και να του πω “βλέπεις που δεν φεύγει ακόµη και όταν χτυπάς παλαµάκια”; Και τέλος να συµβεί ένα εξωτερικό γεγονός, ας πούµε ένα αυτοκινητικό ατύχηµα, και να καθηλωθούν τα χέρια του, ώστε να µην µπορεί να τα χτυπάει και παρ’ όλα αυτά να µην εµφανιστούν ελέφαντες».

Δείτε τι πραγματικά έγινε σήμερα στου Ζωγράφου με την κυρία Νταλάρα,τα ΜΑΤ και τους κατοίκους


Από το πρωί τα τοπικά blog γράφουν ότι το απόγευμα στο πνευματικό κέντρο η υφυπουργός των απολύσεων και της ανεργίας Α. Νταλάρα στα πλαίσια του ανοιχτού πολιτικού διαλόγου του ΠΑΣΟΚ σε όλη την Ελλάδα θα επισκεπτόταν την γειτονιά μας.

Από νωρίς ο κόσμος του πνεύματος είχε συγκεντρωθεί έξω από το πνευματικό κέντρο όπως συνηθίζεται σε αυτές τις περιπτώσεις. Αστυνομικοί των ΜΑΤ, ειδικοί φρουροί, δόκιμοι αστυφύλακες και 2-3 που ο αναγνώστης δε θα πρέπει να προβληματιστεί αν ήταν ασφαλίτες ή μέλη της Ν. ΠΑΣΟΚ. Μπορεί να ήταν και τα δύο.

Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011

Κέρδιζαν στο στοίχημα αλλά παραπέμπονται σε δίκη


Η εισαγγελέας πρωτοδικών του οικονομικού τμήματος άσκησε διώξεις για πλημμεληματική απάτη κατά 8 ατόμων που κατηγορούνται ότι είχαν εμπλοκή σε "στημένους" αγώνες.
Οι 8 από τους 15 "τυχερούς" του ΟΠΑΠ διώκονται πλέον για την εμπλοκή τους στην υπόθεση των "στημένων" αγώνων.

Οι κατηγορούμενοι είχαν κερδίσει σημαντικά ποσά ποντάροντας σε ματς που είναι "ύποπτα" και θα κληθούν απευθείας να λογοδοτήσουν στο δικαστήριο για τις προβλέψεις τους.

Η Εισαγγελία συνεχίζει την έρευνα της για τους υπόλοιπους 7 "τυχερούς του ΟΠΑΠ" που ελέγχονται για τα αδικήματα της κακουργηματικής απάτης και της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομη δραστηριότητα.

Τα στοιχεία αυτής της έρευνας θα συνδιαστούν με όσα προκύψουν από την διερεύνηση της βασικής υπόθεσης που αφορά τους υπαιτίους για την μεθόδευση των αποτελεσμάτων των συνολικά 41 επίμαχων αγώνων.

Έτσι αναμένεται η δικογραφία για τους "χρυσούς κερδισμένους", με ποσά που φθάνουν και τις 90 χιλιάδες ευρώ, να συνενωθεί με αυτήν για όσους εντοπιστούν ότι "έστησαν" τα ματς. Στο εισαγγελικό στόχαστρο έχουν ήδη τεθεί παράγοντες ομάδων, ποδοσφαιριστές και διαιτητές που θα ελεγχθούν και για οργανωμένο έγκλημα.
Read more: Go to TOP and Bottom