Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2011

Διόδια: Η "πειραγμένη" ζυγαριά των εταιρειών


Ε, λοιπόν αν έχετε τα κότσια, στείλτε μας τις ειδοποιήσεις πληρωμής για να πάμε στα δικαστήρια.
Φανταστείτε πως βρίσκεστε σε ένα Σούπερ Μάρκετ και λέτε στην υπάλληλο πίσω από το ψυγείο, να σας κόψει ένα κιλό τυρί. Φτάνοντας στο ταμείο, διαπιστώνετε, πως η υπάλληλος αντί να σας χρεώσει ένα κιλό, σας έχει χρεώσει το 8πλάσιο. Διαμαρτύρεστε και σας απαντούν, πως είτε ψωνίσετε μισό κιλό, είτε οκτώ, η ζυγαριά του καταστήματος χρεώνει πάντα …οκτώ κιλά. Σας ρωτώ: Θα δεχόσασταν ποτέ να πληρώσετε για οκτώ κιλά τη στιγμή που εσείς πήρατε μόνο ένα; Αυτόν που δεν δέχεται αυτή την παράλογη χρέωση και αντιδρά, εσείς τον θεωρείτε «τζαμπατζή»;

Σύμφωνα με τη σύμβαση παραχώρησης της « Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.», η οποία αποτελεί πλέον νόμο του κράτους, τον οποίο οφείλουν να τηρούν όλοι ανεξαιρέτως, ο υπολογισμός του διόδιου τέλους προκύπτει από έναν μαθηματικό τύπο. Βάσει του τύπου αυτού η χρέωση ανέρχεται σήμερα περίπου στο ποσό των 4 λεπτών με ΦΠΑ ανά διανυόμενο χιλιόμετρο. Τι χρεωνόμαστε όμως πραγματικά στις καθημερινές μας μετακινήσεις;

Ο κάτοικος του Πλαταμώνα, ο οποίος μεταβαίνει στο δημοτικό κατάστημα της Λεπτοκαρυάς, για να παραλάβει π.χ. ένα πιστοποιητικό γέννησης και χρησιμοποιεί τον αυτοκινητόδρομο, καλείται σήμερα να πληρώσει συνολικά 6,20 Ευρώ (3,10 + 3,10) για μια απόσταση μόλις 8 χιλιομέτρων. Το ίδιο ποσό καλείται να πληρώσει και ο τουρίστας στο σταθμό διοδίων της Λεπτοκαρυάς, ο οποίος μένει στο Λιτόχωρο και χρησιμοποιεί τον αυτοκινητόδρομο για να επισκεφτεί με την οικογένειά του το Κάστρο του Πλαταμώνα (συνολικά 16 χιλιόμετρα πήγαινε-έλα).

Οι ίδιες οι εταιρείες, αλλά και η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων, παραδέχονται πως οι χρεώσεις αυτές είναι …άδικες. «Οι αδικίες του συστήματος είσπραξης θα διορθωθούν, όταν μετά το 2013 θα εγκατασταθούν τα ηλεκτρονικά διόδια και ο χρήστης θα πληρώνει σύμφωνα με την απόσταση που διανύει» δηλώνει ο Υφυπουργός κ. Μαγκριώτης. Η δε εταιρεία υποστηρίζει, πως δεν έχει άλλη επιλογή και χρεώνει …άδικα κάποιους πολίτες, διότι το σημερινό σύστημα είσπραξης έχει κάποιες …ατέλειες.

Με άλλα λόγια, επειδή δεν μπορούν να γνωρίζουν, από ποιο σημείο μπήκε ο χρήστης στον αυτοκινητόδρομο και από πού βγήκε, όταν τον βρουν μπροστά τους ….του παίρνουν το κεφάλι!

Επειδή λοιπόν αρνούμαστε να πληρώνουμε το εξωφρενικό ποσό των 6, 20 Ευρώ για μια διαδρομή 8 χιλιομέτρων, ενώ θα έπρεπε σύμφωνα με τη σύμβαση –δηλαδή το νόμο του κράτους- γι αυτή την απόσταση να πληρώσουμε μόνο 32 λεπτά, κάποιοι μας απειλούν πως θα μας στείλουν στα δικαστήρια, θα διατάξουν την έκδοση ενταλμάτων πληρωμής και τελικά θα εγγραφούμε και στον Τειρεσία. Ε, λοιπόν αν έχετε τα κότσια, στείλτε μας τις ειδοποιήσεις πληρωμής για να πάμε στα δικαστήρια.

Θέλουμε να δούμε ποιος δικαστής θα δικαιώσει τον …μπακάλη που βάζει ένα κιλό και χρεώνει οκτώ.
Θέλουμε να δούμε, αν οι πολίτες είναι υποχρεωμένοι να πληρώνουν πανάκριβα τέλη κυκλοφορίας και ταυτόχρονα διόδια.
Θέλουμε να δούμε, αν έχει δικαίωμα μια εταιρία να προεισπράττει από τους πολίτες το τέλος μιας υπηρεσίας την οποία, ίσως κάποτε, προσφέρει στο μέλλον.
Θέλουμε να δούμε, κατά πόσο είναι σύμφωνο με το σύνταγμα της χώρας, να υποχρεώνεις τους πολίτες να πληρώνουν διόδια σε μία ιδιωτική εταιρία, χωρίς να τους παρέχεις μια εναλλακτική λύση ελεύθερης μετακίνησης.
Θέλουμε να δούμε, αν θα βρεθεί δικαστής να τιμωρήσει όλους εμάς, επειδή απαιτήσαμε το αυτονόητο, αναδείξαμε μια τεράστια κοινωνική αδικία εις βάρος των πολιτών και αρνηθήκαμε να πληρώσουμε το χαράτσι της παράνομα πειραγμένης ζυγαριάς τους. Φαντάσου δηλαδή, να ήταν και το τυρί δικό τους!

Όσο για σένα Δήμαρχε Κατερίνης κ. Σάββα Χιονίδη, μόνιμε απόντα από όλους τους αγώνες διαμαρτυρίας των συνδημοτών σου στους σταθμούς διοδίων της Πιερίας, πρέπει να γνωρίζεις, πως είναι υποχρέωσή σου να στηρίξεις με κάθε τρόπο τους συνδημότες σου και να γίνεις, πρώτος εσύ, εμπόδιο σε κάθε προσπάθεια οικονομικής εκμετάλλευσης των πολιτών, του τόπου και ειδικά του Δήμου στον οποίο οι πολίτες σε επέλεξαν να διοικήσεις. Δεν μπήκες μπροστά και οι συνδημότες σου σε προσπέρασαν. Αντιλαμβανόμαστε, πως οι τελευταίες εξελίξεις γύρω από το θέμα των διοδίων και ο συνάδελφός σου κ. Γκλέτσος σε φέρνουν σε πολύ δύσκολη θέση. Όχι, δεν ζητάμε να γκρεμίσεις τα διόδια! Απλά, στην επόμενη διαμαρτυρία να είσαι κι εσύ εκεί, γιατί στους αγώνες που θα ακολουθήσουν θα χρειαστούν ΟΛΟΙ! Άρχοντες και μη!
http://www.otoposmou.gr/

Καλημέρα σας!δείτε ένα καταπληκτικό βίντεο


I believe
Καλημέρα σας!
Πατήστε αυτό το σύνδεσμο για να δείτε ένα καταπληκτικό βίντεο!
Είναι από τη σελίδα της κυρίας Andie από την Αριζόνα,το ανακάλυψε και μας το έστειλε ο φίλος Φοίβος Νικολαϊδης.
Αγαπητέ Φοίβο να είσαι καλά,μας έφτιαξες τη μέρα!

Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011

Βιβλική καταστροφή και στη Βραζιλία από τις πλημμύρες

Παράλληλα με τη βιβλική καταστροφή στην Αυστραλία την ίδια κι ίσως πιο τραγική κατάσταση δημιούργησαν οι καταρρακτώδεις βροχές και στη Βραζιλία.
Τουλάχιστον 375 άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους εξαιτίας των κατολισθήσεων που προκαλέσαν οι βροχές των τελευταίων ημερών. Βρέφος έξι μηνών επιβίωσε επί 12 ώρες στα ερείπια κτιρίου.


Στις ορεινές πόλεις του Νόβα Φριμπουργκο, την Τερεσόπολις και την Πετρόπολις ο απολογισμός των αρχών είναι τραγικός. 168 οι νεκροί στην πρώτη πόλη, 158 στη δεύτερη, 36 στην τρίτη. Στην ίδια περιοχή, στην πόλη Σουμιντόουρο, έχασαν τη ζωή τους 13 άτομα. Εκατοντάδες από τα θύματα είναι άστεγοι, ενώ οι αρχές εκφράζουν φόβους ότι ο απολογισμός θα αυξηθεί δραματικά.

Τόνοι λάσπης και νερού, σε μια από τις χειρότερες φυσικές καταστροφές που έχουν σημειωθεί στη χώρα εδώ και δεκαετίες, έχουν σαρώσει την ορεινή περιοχή Σεράνα, κοντά στο Ρίο ντε Τζανέιρο, παρασέρνοντας δρόμους, σπίτια και ξεκληρίζοντας ολόκληρες οικογένειες.

Περισσότεροι από 13.500 άνθρωποι έχουν μείνει άστεγοι, ανέφερε η υπηρεσία Πολιτικής Προστασίας.

Στην περιοχή της Τερσέπολις, το Κάμπο Γκραντε, παραμένει αποκομμένο και απρόσιτο, για την ώρα, από τους άνδρες των σωστικών συνεργείων. Εκφράζονται φόβοι ότι 150 άνθρωποι μπορεί να έχουν καταπλακωθεί από τις κατολισθήσεις. 

Στις πληγείσες περιοχές έχει κοπεί το ηλεκτρικό και οι επικοινωνίες, δρόμοι και γέφυρες έχουν καταστραφεί με συνέχεια το έργο των σωστικών συνεργείων να γίνεται ακόμη πιο δύσκολο. 

Περισσότεροι από 800 άνδρες των σωστικών συνεργείων δίνουν μάχη με τις καιρικές συνθήκες, ενώ το ναυτικό αποστέλλει στις περιοχές που έχουν πληγεί νοσοκομείο εκστρατείας. 

Μέσα στο θάνατο και την καταστροφή, όμως, ήρθε και μια αχτίδα φωτός να δώσει ελπίδα. Ένα βρέφος έξι μηνών, ο Νικόλας, κατάφερε να επιβιώσει αν και έμεινε επί 12 ώρες καταπλακωμένο σε ερείπια κτιρίου στη Νόβα Φριμπούργκο.

Πρόκειταια για την πλέον πληγείσα πόλη. Δεκάδες σοροί έχουν στοιβαχτεί έξω από το αστυνομικό τμήμα, στο κέντρο της πόλης προκειμένου να γίνει η αναγνώριση των θυμάτων και στη συνέχεια να μεταφερθούν στην εκκλησία. Τους πήγαν εκεί γιατί δεν υπάρχει πια χώρος στο νεκροτομείο. 

Στα βόρεια του Ρίο, της πόλης που θα φιλοξενήσει το Μουντιάλ του 2014 και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2016, ολόκληρες λοφοπλαγιές και όχθες ποταμών κατέρρευσαν καθώς μέσα σε 24 ώρες έπεσε βροχή που αντιστοιχεί σε ποσότητα ενός μήνα.




Εκτός από τις απώλειες σε ανθρώπινες ζωές και τις περουσίες, η κρίση θα μπορούσε να εκτοξεύσει στα ύψη τις τιμές των τροφίμων που ήδη προβληματίζουν την κυβέρνηση.

Οι μετεωρολόγοι προβλέπουν ότι οι βροχοπτώσεις θα συνεχιστούν τις επόμενες ημέρες, περιπλέκοντας τις προσπάθειες διάσωσης και παροχής βοήθειας και αυξάνοντας τον κίνδυνο για περαιτέρω καταστροφές.

Πολλοί κάτοικοι της περιοχής προσπάθησαν να απομακρυνθούν μόνοι τους αφού τα σωστικά συνεργεία δεν μπορούσαν να πλησιάσουν. Η τηλεόραση έδειξε τη διάσωση μιας γυναίκας που στεκόταν στα ερείπια του σπιτιού της, κρατώντας ένα σκύλο, ενώ τα νερά τριγύρω της διέλυαν όσους τοίχους είχαν απομείνει όρθιοι. 

Κατάφερε ν' αρπάξει ένα σχοινί που της πέταξαν από τη διπλανή στέγη οι γείτονές της που την ανέσυραν τελικά, αφού όμως αναγκάστηκε να πετάξει το σκυλάκι της στο ρεύμα. Σε μια άλλη περίπτωση, διασώστες βρήκαν ζωντανό στα ερείπια ενός σπιτιού ένα μωρό μόλις 6 μηνών.

Η πρόεδρος της χώρας, Ντίλμα Ρούσεφ έχει ήδη ανακοινώσει ότι θα δοθούν 780 εκατομμύρια ρεάλ (460 εκατομμύρια δολάρια) για την ανοικοδόμηση της περιοχής. Η κυβέρνηση είπε επίσης ότι θα στείλει 210 στρατιώτες της Εθνικής Δύναμης Δημόσιας Ασφάλειας και δύο ελικόπτερα για να βοηθήσουν στον εντοπισμό και τη διάσωση των θυμάτων. 
πηγή

Ισχυρός σεισμός 7,3 ρίχτερ στη Νέα Καληδονία


Magnitude Mw 7.3
Region LOYALTY ISLANDS
Date time 2011-01-13 16:16:42.0 UTC
Location 20.58 S ; 168.61 E
Depth 10 km
Distances 1065 km W Suva (pop 199,455 ; local time 04:16:42.1 2011-01-14)
147 km E Wé (pop 10,375 ; local time 03:16:42.1 2011-01-14)
132 km NE Tadine (pop 7,492 ; local time 03:16:42.1 2011-01-14)

Iσχυρός σεισμός 7,3 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ σημειώθηκε σήμερα στα νησιά Λόγιαλτι, στη Νέα Καληδονία, ανατολικά της Αυστραλίας,όπως ανακοινώθηκε από το Γεωφυσικό Ινστιτούτο των ΗΠΑ.

Το Κέντρο Παρακολούθησης Τσουνάμι ανακοίνωσε ότι δεν υπάρχει προς το παρόν κανένας φόβος για την πρόκληση μεγάλου καταστροφικού τσουνάμι αλλά επισήμανε ότι ενδέχεται να σημειωθεί ένα μικρής έντασης τοπικό τσουνάμι κατά μήκος των ακτών των νήσων Λόγιαλτι, που απέχουν τουλάχιστον εκατό χιλιόμετρα από το επίκετρο του σεισμού. Μέχρι στιγμής δεν ανακοινώθηκε ύπαρξη θυμάτων ή σοβαρών ζημιών από το σεισμό που έγινε σε βάθος 33 χιλιομέτρων στα ανοικτά των νήσων Λόγιαλτι.

Επιχείρηση της Αντιτρομοκρατικής αυτή την ώρα στο Λεκανοπέδιο


Έρευνες για μέλη των «Πυρήνων της Φωτιάς»
Επιχείρηση της Αντιτρομοκρατικής Υπηρεσίας κατά μελών της τρομοκρατικής οργάνωσης «Συνωμοσία των Πυρήνων της Φωτιάς» βρίσκεται αυτήν την ώρα σε εξέλιξη στο Λεκανοπέδιο Αττικής και, σύμφωνα με πληροφορίες, ήδη στη ΓΑΔΑ έχουν οδηγηθεί τουλάχιστον τρία άτομα, ωστόσο δεν διευκρινίζεται αν πρόκειται για κάποιους εκ των τεσσάρων καταζητούμενων ή νέα πρόσωπα που μπαίνουν στο «κάδρο» της υπόθεσης.

Οι τρεις προσαγωγές, σύμφωνα με πηγές της Αστυνομίας, έγιναν στα Εξάρχεια, στον Ταύρο και σε σπίτι της οδού Φορμίωνος στο Παγκράτι, ωστόσο έρευνες διεξάγονται, παράλληλα, σε Πάτρα και Θεσσαλονίκη.

Η δίκη των συλληφθέντων μελών της οργάνωσης ξεκινά την ερχόμενη Δευτέρα (17/1) και τα μέτρα ασφαλείας που έχουν ληφθεί είναι δρακόντεια - ειδικά μετά την προκήρυξη των «Πυρήνων», στην οποία γινόταν ανάληψη ευθύνης για την έκρηξη στο Διοικητικό Πρωτοδικείο. Οι απειλές που εκτοξεύονταν προς τους δικαστές της υπόθεσης οδήγησαν τα υπουργεία Δικαιοσύνης και Προστασίας του Πολίτη να αναβαθμίσουν τα ήδη αυστηρά μέτρα που είχαν ληφθεί, επεκτείνοντάς τα και γύρω από τους δικαστικούς, στους οποίους έχει ανατεθεί η υπόθεση.

Ενδεικτικά αναφέρεται ότι κάθε ένας εκ των δικαστών φρουρείται με τουλάχιστον 10 αστυνομικούς, ενώ περιπολικά επιτηρούν συνεχώς τις περιοχές των σπιτιών τους.

Ειδικά όσον αφορά στη δίκη, αυτή αναμένεται να γίνει σε ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα των φυλακών Κορυδαλλού, προκειμένου να είναι αυστηρότερος ο έλεγχος σε όσους εισέρχονται σε αυτή.
http://news.pathfinder.gr/greece/news/680178.html

Εμφραγμα στους βενζινοπώλες προκαλεί η διάθεση αφορολόγητου πετρελαίου κίνησης στα Κ.Α.Ε

Το κλείσιμο των συνόρων της Ελλάδας με Τουρκία, Π.Γ.Δ.Μ και Αλβανία από τη Δευτέρα εξετάζουν οι Έλληνες Βενζινοπώλες, εάν μέχρι την Κυριακή η πολιτεία δεν πάρει πίσω την απόφασή της για επαναλειτουργία των πρατηρίων διάθεσης αφορολόγητων πετρελαιοειδών προϊόντων στους Μεθοριακούς Σταθμούς Κήπων, Ευζώνων και Κακαβιάς, όπως τόνισε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο, ο αντιπρόεδρος της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών Ελλάδας, Γιάννης Μαγλουσίδης, πρόεδρος των πρατηριούχων στον νομό Κιλκίς.

Σε χθεσινοβραδινή συνάντηση στο Κιλκίς, στην οποία συμμετείχαν πρόεδροι ενώσεων πρατηριούχων από όλη την Ελλάδα, αποφασίστηκε ομόφωνα η έναρξη των κινητοποιήσεών τους από Δευτέρα, με στόχο τους μάλιστα «να μην μπαίνει και να μην βγαίνει τίποτα στα τρία συγκεκριμένα σημεία της χώρας μας», υπογράμμισε ο κ. Μαγλουσίδης.

«Η απόφαση για την επαναλειτουργία των τριών σταθμών, αποτελεί ταφόπλακα για τους πρατηριούχους», πρόσθεσε, και διερωτήθηκε για το εάν η συγκεκριμένη κίνηση λειτουργεί ως αντιπερισπασμός για την έξοδο Ελλήνων καταναλωτών στις γειτονικές χώρες, προκειμένου να γεμίσουν τα ρεζερβουάρ τους.

Στις Σέρρες κλείνουν βενζινάδικα γιατί οι κάτοικοι "φουλάρουν" στη Βουλγαρία

Εντωμεταξύ, σύμφωνα με τον πρόεδρο των πρατηριούχων υγρών καυσίμων του νομού Σερρών Δημήτρη Γουργουλίδη, κλείνουν το ένα μετά το άλλο τα βενζινάδικα στο διευρυμένο δήμο Σιντικής, του νομού Σερρών, ο οποίος συνορεύει με τη Βουλγαρία, καθώς όλο και περισσότεροι κάτοικοι της περιοχής κατευθύνονται στα βενζινάδικα της γειτονικής χώρας, τα οποία πωλούν τα υγρά καύσιμα σε αισθητά χαμηλότερες τιμές.

Σύμφωνα με τον κ. Γουργουλίδη, από τα τριάντα βενζινάδικα που λειτουργούσαν σε Ηράκλεια και Σιδηρόκαστρο, τα έξι έχουν κλείσει οριστικά, μέσα στο τελευταίο εξάμηνο, ενώ και τα υπόλοιπα υπολειτουργούν.

«Θα κλείσουν σύντομα και άλλα», υποστήριξε ο κ. Γουργουλίδης, διότι - όπως είπε - καθημερινώς, «όλο και περισσότεροι κάτοικοι της περιοχής κατευθύνονται στα βενζινάδικα της Βουλγαρίας».

Άλλωστε, πέρα από τις χαμηλότερες τιμές (κυμαίνονται για τη σούπερ μεταξύ 1,05 και 1,10 ευρώ το λίτρο), στην εξέλιξη αυτή συμβάλλει και το γεγονός πως η απόσταση από την επαρχία Σιντικής, του νομού Σερρών, με τη Βουλγαρία είναι γύρω στα 15 χιλιόμετρα.

Επιπλέον, το πρώτο βενζινάδικο της όμορης χώρας απέχει μόλις 300 μέτρα από το μεθοριακό σταθμό του Προμαχώνα. Όλα αυτά, οδηγούν τους περισσοτέρους, χωρίς δεύτερη σκέψη, στα πρατήρια υγρών καυσίμων της Βουλγαρίας.

Την ίδια ώρα, σύμφωνα με τον κ. Γουργουλίδη, το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζουν και τα πρατήρια βενζίνης που λειτουργούν σε περιοχές της Δράμας, που βρίσκονται κοντά στην ελληνοβουλγαρική μεθόριο αλλά και στη Θράκη.

«Το θέμα είναι πως δεν πηγαίνουν μόνο για να φουλάρουν τα ντεπόζιτά τους με βενζίνη στη γείτονα χώρα, αλλά παράλληλα να κάνουν και τα ψώνια τους, προκαλώντας έτσι τον οικονομικό μαρασμό της περιοχή μας», ανέφερε ο πρόεδρος των βενζινοπωλών του νομού.

Διαβάστε το αναλυτικό ρεπορτάζ του Βήματος για την απόφαση του υπουργείου Οικονομικών, να επιτρέψει και πάλι τη διάθεση αφορολόγητων καυσίμων από πρατήρια στην παραμεθόριο στους Κήπους Έβρου, την Κακαβιά και τους Ευζώνους που είχαν κλείσει το 2006.

Δοξάστε τους!απέρριψαν αιτήματα άρσης ασυλίας 4 Βουλευτών


Όπως πληροφορούμαστε από την εφημερίδα Real News, απορρίφθηκαν από την Ολομέλεια της Βουλής τα εισαγγελικά αιτήματα άρσης των ασυλιών τεσσάρων βουλευτών.
Πρόκειται για τους:

-Γεώργιο Αρβανιτίδη (ΠΑΣΟΚ, Β΄Θεσσαλονίκης) που κατηγορείται για εκτέλεση οικοδομικών εργασιών στο Καλοχώρι Θεσσαλονίκης χωρίς άδεια, καθώς και για διατάραξη της ασφάλειας συγκοινωνιών, όταν ήταν δήμαρχος Εχεδώρου Θεσσαλονίκης.
Η εισαγγελική αίτηση απορρίφθηκε με 206 αρνητικές έναντι 5 θετικών ψήφων.

-Κωνσταντίνο Κουκοδήμο (ΝΔ, Πιερίας) που κατηγορείται ότι, ως υφυπουργός αθλητισμού, χορήγησε…. άδεια άσκησης επαγγέλματος προπονήτριας κλασσικού αθλητισμού σε άτομο χωρίς τα απαιτούμενα προσόντα.
Η εισαγγελική αίτηση απορρίφθηκε με 204 αρνητικές ψήφους έναντι 6 θετικών ψήφων.

-Παύλο Μαρκάκη (ΛΑΟΣ, Μαγνησίας) που κατηγορείται ότι, ως αντιδήμαρχος Βόλου, έβαλε μπάρες σε κεντρική αρτηρία, με αποτέλεσμα να απαγορευτεί η προσέγγιση οχημάτων προς ξενοδοχειακή μονάδα.
Η εισαγγελική αίτηση απορρίφθηκε με 207 αρνητικές έναντι 4 θετικών ψήφων.

- Ευγενία Τσουμάνη- Σπέντζα (ΝΔ, Επικρατείας ) που κατηγορείται για συκοφαντική δυσφήμιση δια του Τύπου, για όσα είχε δηλώσει, ως γενική γραμματέας Ισότητας το 2007, σχετικά με τη ΜΚΟ Ελληνικό Παρατηρητήριο των Συμφωνιών του Ελσίνκι.
Η εισαγγελική αίτηση απορρίφθηκε με 207 αρνητικές ψήφους έναντι 4 θετικών..

Έπειτα από όλα αυτά, εμείς ως απλοί πολίτες, αναρωτιόμαστε:

Είτε οι τέσσερις εισαγγελείς δεν γνωρίζουν το νόμο και άρα κακώς ζήτησαν τη δίωξη των ανωτέρω βουλευτών, είτε η Βουλή κάλυψε τις παρανομίες. Δεν μπορεί, ένα από τα δύο συμβαίνει.
Πάντως αυτό είναι το πολιτικό μας σύστημα.
Πηγή: http://hassapis-peter.blogspot.com/2011/01/4.html

Βέβαια δεν είναι η πρώτη φορά που η Βουλή απορρίπτει εισαγγελικά αιτήματα άρσης ασυλίας βουλευτών.Πάγια τακτική όλων των κομμάτων.Πως λέμε κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει;
Διαβάστε και τι ακριβώς γράφει το άρθρο 61 του Συντάγματος για την ασυλία των Βουλευτών και κάντε τους συλλογισμούς σας.


Άρθρο 61
1. Ο βουλευτής δεν καταδιώκεται ούτε εξετάζεται με οποιονδήποτε τρόπο για γνώμη ή ψήφο που έδωσε κατά την άσκηση των βουλευτικών καθηκόντων.
2. Ο βουλευτής διώκεται μόνο για συκοφαντική δυσφήμηση, κατά το νόμο, ύστερα από άδεια της Βουλής. Αρμόδιο για την εκδίκαση είναι το Εφετείο. Η άδεια θεωρείται ότι οριστικά δεν δόθηκε, αν η Βουλή δεν αποφανθεί μέσα σε σαράντα πέντε ημέρες αφότου η έγκληση περιήλθε στον Πρόεδρο της Βουλής. Αν η Βουλή αρνηθεί να δώσει την άδεια ή αν περάσει άπρακτη η προθεσμία, η πράξη θεωρείται ανέγκλητη. Η παράγραφος αυτή έχει εφαρμογή από την προσεχή βουλευτική περίοδο.
3. Ο βουλευτής δεν έχει υποχρέωση μαρτυρίας για πληροφορίες που περιήλθαν σ' αυτόν ή δόθηκαν από αυτόν κατά την άσκηση των καθηκόντων του, ούτε για τα πρόσωπα που του εμπιστεύθηκαν τις πληροφορίες ή στα οποία αυτός τις έδωσε.

Κωδικός: Αλ Καπόνε


ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ σήμερα Πέμπτη, 13 Ιανουαρίου, το «ΠΟΝΤΙΚΙ» με τίτλο«Κωδικός: Αλ Καπόνε» και αποκαλυπτικό ρεπορτάζ για τους επτά πολιτικούς και τρεις μεγαλοεπιχειρηματίες που μπήκαν στον κλοιό του ΣΔΟΕ, για μαύρο χρήμα, κρυφά ακίνητα και καταθέσεις στο εξωτερικό. Διαβάστε πώς τη γλίτωσαν από τα σκάνδαλα, για να καταλήξουν στο μικροσκόπιο της εφορίας. Μαξίμου και ΝΔ συμφώνησαν να μπουν κάποιοι στη φυλακή...(Σελ. 9).
ΕΚΛΟΓΕΣ: Η κυβέρνηση βρίσκεται σε δημοσκοπικό πυρετό, προκειμένου να συγκεντρώσει στοιχεία για την εικόνα της σε περίπτωση που αποφασίσει τελικά πρόωρες εκλογές ή αναγκαστεί εκ των πραγμάτων να τις κάνει... (Σελ. 4-5).
ΠΥΡ ΚΑΙ ΜΑΝΙΑ οι Βρυξέλλες για τις γκάφες κυβέρνησης και Παπακωνσταντίνου, που αφορούν στη διαρροή σεναρίων περί πρόωρων εκλογών (για τις οποίες οι Ευρωπαίοι δεν θέλουν ούτε να ακούσουν) και στην προαναγγελία του υπουργού Οικονομικών ότι ενός δύο μηνών η ΕΕ θα έχει βρει μοντέλο αντιμετώπισης του υπερβολικού χρέους, δημιουργώντας δυσκολίες στον ευρωπαϊκό σχεδιασμό.  (Σελ.10-11).
ΔΩΡΟ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ στον Ερντογάν: Στο ράφι έβαλε ο πρωθυπουργός το Καστελόριζο κατά την πρόσφατη επίσκεψή του στο Ερζερούμ. Απόφαση της ελληνικής κυβέρνησης να... κατευνάσει την Άγκυρα και να αφήσει για αργότερα (ποτέ δηλαδή) τη συζήτηση για την οριοθέτηση της υφαλοκρηπίδας του Καστελόριζου.  (Σελ. 16-17).
ΠΩΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΧΡΥΣΟΣ ο "αέρας" και τα σκουπίδια: Οι εθνικές εργολαβίες συνεχίζονται και οι επιτήδειοι εξακολουθούν να βρίσκουν την άκρη για να εξασφαλίζουν το παντεσπάνι τους.  ( Σελ. 18, 22).

Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011

Η τυφλή Δικαιοσύνη πάσχει από καταρράκτη


Λέμε ότι η Δικαιοσύνη είναι "τυφλή" και παντού εικονίζεται με καλυμμένους τους οφθαλμούς της.
Αυτό σημαίνει ότι  οφείλει ν' αντιμετωπίζει τους πάντες και τα πάντα  με μοναδικό γνώμονα το δίκαιο και τίποτα περισσότερο ή λιγότερο.
Παρακολουθώντας όμως αυτό το τριήμερο την εξέλιξη της υπόθεσης των διοδίων στη Φθιώτιδα και τη σύλληψη του Δημάρχου Στυλίδας Απόστολου Γκλέτσου παρατηρήσαμε μια πρωτόγνωρη για τα Ελληνικά δεδομένα αντίδραση του Εισαγγελέα Λαμίας,ανεξάρτητα αν η πρωτοβουλία ήταν του ιδίου ή εάν η εντολή ήρθε από τον Αρειο Πάγο,όπως λέγεται.
Η τυφλή δικαιοσύνη μπόρεσε να δει παρανομίες στη δυναμική ενέργεια του Δημάρχου να γκρεμίσει τις μπάρες και να δημιουργήσει σημεία πρόσβασης από τους αγροτικούς δρόμους (που ήδη υπάρχουν)στο εθνικό δίκτυο παρακάμπτοντας τα διόδια της Πελασγίας.
Η ίδια τυφλή δικαιοσύνη τόσο καιρό που διέρχονταν από το ίδιο σημείο αδυνατούσε να δει την αδικία που υφίσταντο οι κάτοικοι της περιοχής,που μη έχοντας άλλη παρακαμπτήρια οδό ήταν υποχρεωμένοι να καταβάλουν πέντε και δέκα φορές την ημέρα το αντίτιμο των διοδίων.
Το παράδοξο της υπόθεσης και κοινώς αποδεκτό είναι ότι οι δήθεν έκνομες πράξεις του Δημάρχου ήταν προς το συμφέρον των δημοτών,ενώ αντιθέτως η δημιουργία κλειστού αυτοκινητόδρομου ήταν προς όφελος των κοινοπραξιών προς τις οποίες το κράτος παραχώρησε την εκμετάλλευση των εθνικών οδών.
Αρα κάποιοι άλλοι διέπραξαν αδίκημα,πριν αναγκαστεί ο Δήμαρχος να παρανομήσει για να αποδώσει δίκιο,κάτι που όπως είπαμε δεν το έβλεπε η τυφλή δικαιοσύνη.
Οπως επίσης ούτε βλέπει,ούτε ακούει τίποτα χρόνια τώρα για πρωτοκλασάτο τέως υπουργό με οφ-σορ εταιρείες και σπιταρόνα παρά την Ακρόπολη,καθώς επίσης και τις ομολογίες στελεχών του κυβερνώντος κόμματος ότι ο ένας μετέφερε λεφτά της Ζίμενς στο κόμμα κι ο έτερος εισέπραξε χορηγίες για τον προεκλογικό του αγώνα.
Η ίδια τυφλή δικαιοσύνη είναι που ακούει πολύ έντονα τώρα τελευταία τον Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας και τον Πρωθυπουργό της χώρας να μιλάνε για κλέφτες που πρέπει να πάνε φυλακή.
Κι όμως δεν μπαίνει στον κόπο να τους ρωτήσει τουλάχιστον ποιους εννοούν!
Η ίδια τυφλή δικαιοσύνη είναι που βλέπει Συνταγματικό το μνημόνιο με ότι αυτό συνεπάγεται για όλους μας κι η ίδια είναι που διαβάζει καθημερινά για σωρεία ληστειών και άλλων εγκληματικών πράξεων σε βάρος αθώων και νομοταγών πολιτών κι όμως δεν ιδρώνει το μαντήλι της.
Ακόμα η ίδια τυφλή δικαιοσύνη είναι που βγάζει όλες τις απεργίες παράνομες και καταχρηστικές.
Δεν έχει νόημα να επεκταθούμε και σ' άλλες περιπτώσεις που δείχνουν καθαρά πως η δικαιοσύνη αλληθωρίζει.Αλλωστε εντελώς τυχαία αναβάλλονται οι δίκες μεγαλοφοροφυγάδων!
Απλά ρωτάμε:Η δικαιοσύνη είναι τυφλή ή πάσχει από καταρράκτη;

Εμπόριο ανθρωπίνων οργάνων πίσω από τις αερομεταφορές λαθρομεταναστών;


Το βράδυ της Δευτέρας 10/1/11 όταν γράψαμε την είδηση για τη Δεύτερη περίπτωση λαθρομεταναστών που θα έφευγαν με αεροταξί από τα Γιάννενα καταλήγαμε γράφοντας ότι "δεν αποκλείεται εμπόριο ανθρώπινων οργάνων πίσω από την ιστορία των αεροταξί."!
Το σημερινό ρεπορτάζ των "Νέων Αγώνων Ηπείρου" έρχεται να μας επιβεβαιώσει.
Διαβάστε το:
Την άκρη του νήματος, δηλαδή αν πρόκειται για απλή αερομεταφορά λαθρομεταναστών με πολλά...κομφόρ και υψηλό κόστος ή υποκρύπτεται εμπορία ανθρωπίνων οργάνων, αναζητούν οι Ελληνικές και Ευρωπαϊκές αστυνομικές αρχές και η Ιντερπόλ, μετά την σύλληψη στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων των πέντε Αφγανών λαθρομεταναστών, μιας Ιταλίδας Μαροκινής καταγωγής, των δυο Ιταλών πιλότων του μικρού τζετ και ενός Έλληνα.
Όλα δείχνουν και με βάση από όσα προέκυψαν από την προανάκριση, ότι πρόκειται για ένα καλά οργανωμένο κύκλωμα με σύνδεση των δυο υποθέσεων, δηλαδή με τα δύο «αεροταξί» της Καβάλας την περασμένη Παρασκευή και το προχθεσινό στα Γιάννινα που επιχειρήθηκε με τον ίδιο ακριβώς τρόπο να ταξιδέψουν προς την Ευρώπη λαθρομετανάστες, ως Δανοί πολίτες.

Το πώς πληρώνουν το μεγάλο κόστος αυτοί οι άνθρωποι αποτελεί το μεγάλο ερωτηματικό, αν δίνουν κάτι ... πολύτιμο, τα όργανα του παιδιού που ταξίδευε μαζί τους. Όλα αυτά είναι υποθέσεις και μακάρι να μην ισχύουν, όμως η έρευνα θα δείξει.

Οι δυο πιλότοι του αεροσκάφους και οι άλλοι συλληφθέντες οδηγήθηκαν από την Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Ιωαννίνων στον Εισαγγελέα, ενώ την υπόθεση ερευνά και η Ιντερπόλ.

Η μυστικότητα κίνησε υποψίες

Το μικρό τζετ των οκτώ θέσεων έφτασε στα Γιάννινα λίγο πριν τις 19.30 το απόγευμα της Δευτέρας από το Μιλάνο, με σκοπό να παραλάβει τους Αφγανούς και να τους μεταφέρει στην Ρώμη.

Όπως προέκυψε από την προανάκριση ανήκει σε εταιρεία, που εδρεύει στο Μιλάνο και αναλαμβάνει αεροπορικές μεταφορές και είχε μισθωθεί, ως πτήση τσάρτερ, από ταξιδιωτικό γραφείο στο Παρίσι.

Το γεγονός όμως ότι το σχέδιο πτήσης του έφτασε στο αεροδρόμιο των Ιωαννίνων, μόλις τρεις ώρες πριν την έλευση του ίδιου του αεροσκάφους κίνησε τις υποψίες των υπαλλήλων.

Όπως είπε άλλωστε χθες, ο αερολιμενάρχης Βασίλης Μιτσιμάρης, το αεροδρόμιο των Ιωαννίνων έχει μια ιδιαιτερότητα.

Για να προσγειωθεί ένα αεροπλάνο, εκτός απ' αυτά που εκτελούν τα καθημερινά δρομολόγια από και προς την Αθήνα, πρέπει, εκτός από το σχέδιο πτήσης του, να έχει ειδοποιήσει τις υπηρεσίες του αεροδρομίου για την ώρα άφιξής του, δώδεκα ώρες νωρίτερα.

Το πλήρωμα του αεροσκάφους, είχε μεν καταθέσει σχέδιο πτήσης στις Βρυξέλες, όπως είχε το δικαίωμα να κάνει, αλλά ουδέποτε ειδοποίησε το αεροδρόμιο.

Έτσι, σύμφωνα με τον κ. Μητσιμάρη, και σε συνδυασμό με το ότι πριν από μερικές μέρες δυο παρόμοια περιστατικά έγιναν στην Καβάλα, ειδοποιήθηκε η αστυνομία για να προχωρήσει στους απαραίτητους ελέγχους.

Το ότι οι επίδοξοι επιβάτες του αεροσκάφους ήταν ασιατικής καταγωγής ήταν μια ακόμη ένδειξη πως κάτι δεν πήγαινε καλά με την υπόθεση αυτή.

Ίδια περίπτωση με τα αεροταξί της Καβάλας

Έτσι, μόλις λίγη ώρα πριν την επιβίβαση των Αφγανών, αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Ιωαννίνων, συνέλαβαν μία 19χρονη αλλοδαπή, μαροκινής καταγωγής και ιταλικής υπηκοότητας, υπάλληλο ταξιδιωτικού γραφείου με έδρα το Παρίσι, η οποία ενεργούσε ως ενδιάμεσος διακινητής για μεταφορά των παράνομων μεταναστών στο εξωτερικό.

Επιπλέον, συνελήφθησαν στο χώρο αναχωρήσεων του αεροδρομίου πέντε αλλοδαποί, υπήκοοι Αφγανιστάν (δύο ζευγάρια κι ένα μικρό παιδί), οι οποίοι με πλαστές ταυτότητες Δανικών Αρχών, σε συνεργασία με την προαναφερόμενη υπάλληλο του τουριστικού γραφείου, είχαν προγραμματίσει να ταξιδέψουν από τη χώρα μας με ιδιωτικό αεροσκάφος και τελικό προορισμό την Ρώμη, αλλά και οι δύο πιλότοι του αεροσκάφους καθώς και ένας 31χρονος έλληνας, υπάλληλος ταξιδιωτικού γραφείου, με έδρα τη Λευκάδα, ο οποίος θα κατέβαλλε τα απαιτούμενα τέλη για την πτήση.

Από την προανάκριση προέκυψε ότι η Ιταλίδα είχε φτάσει αεροπορικώς στις 4 Ιανουαρίου από το Μιλάνο στην Αθήνα, μαζί με 19χρονη Μαροκινή, συνεργάτιδά της, υπάλληλο επίσης του ίδιου ταξιδιωτικού γραφείου, η οποία συνελήφθη στις 7 του μήνα στο αεροδρόμιο της Καβάλας, για παρόμοια περίπτωση απόπειρας διακίνησης μεταναστών, γεγονός που δείχνει ότι το «κόλπο» ήταν στημένο εξ' αρχής και περιελάμβανε τα δύο περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδας ως την ευκολότερη έξοδο για την Ιταλία.

Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, οι πέντε Αφγανοί βρισκόταν στα Γιάννινα εδώ και δύο μέρες, διέμεναν σε ξενοδοχείο της πόλης, ενώ για να μην κινήσουν τις υποψίες, ντύθηκαν και εμφανιστήκαν με ευρωπαϊκά ρούχα, ώστε να δικαιολογήσουν τα Δανέζικα διαβατήρια.

Σύμφωνα με την αστυνομία, η Ιταλίδα υπήκοος τους παρέλαβε από την Αθήνα και με υπεραστικό λεωφορείο του ΚΤΕΛ έφτασαν στα Γιάννινα, προκειμένου όλοι μαζί να αναχωρήσουν με ιδιωτικό αεροσκάφος για τη Ρώμη της Ιταλίας.

Πιθανό σενάριο και η εμπορία οργάνων

Οι αστυνομικές αρχές πάντως δεν εφησυχάζουν με τη σύλληψη των μεταφορέων και των λαθρομεταναστών, καθώς υπάρχουν ακόμα πολλά ερωτηματικά που χρήζουν απαντήσεων.

Το κυριότερο είναι αν οι υποθέσεις σε Γιάννινα και Καβαλά ήταν απλή μεταφορά λαθρομεταναστών, ή μήπως πίσω από τις ιπτάμενες μεταφορές κρύβεται κάτι άλλο, όπως η εμπορία οργάνων.

Αυτό γιατί, σύμφωνα με πληροφορίες, ένα τέτοιο αεροταξί για την πτήση Μιλάνο - Γιάννινα - Ρώμη, κοστίζει τουλάχιστον 44.000 ευρώ, την ώρα που από τα έγγραφα επιβεβαίωσης της πτήσης το ύψος της αποζημίωσης για την πτήση, το οποίο κατέβαλε ο Λευκαδίτης ταξιδιωτικός πράκτορας, ανέρχεται στο ποσό των 11.600 ευρώ, που είναι πολύ μικρότερο από αυτό που απαιτείται.

Έτσι οι ενδείξεις οδηγούν και στην δράση κυκλώματος με σκοπό την εμπορία οργάνων.
Read more: Go to TOP and Bottom